Trade Deadline 2022 – seurantaketju

  • 140 108
  • 867

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat


Viimeisimmät puheet Lindholmin osalta. Hintapyyntö on kohdallaan. Lindholm on huhuissa liitetty Bostoniin, joten jännä nähdä, toteutuuko tuo treidi. Lindholm on myös tiettävästi sanonut, että haluaisi jatkaa Anaheimissa, joten tämä saaga voi päättyä myös jatkosopimukseen.
 

Pedretti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Anthony SanFilippo sekä Adrian Dater ovat nyt molemmat twiitanneet, että Giroux suuntaisi Panttereihin vaihdossa Owen Tippettiin, Mackie Samoskevichiin ja ilmeisesti draft pickkiin. Ei ole vielä done deal kuitenkaan.









 

Cordarone

Jäsen
Jos tuo yllä oleva pitää paikkaansa ja Lehnerillä on patellajänne repeytynyt niin se vaatii leikkausta. Itselläni meni patellajänne futiksessa vuosia sitten, leikkauksen jälkeen noin neljä viikkoa ja kentille takaisin. Eli ehtinee pudotuspeleihin mukaan jos niihin selviävät.
Itse asiassa tuossa linkissä puhutaan patellan (polvilumpio) murtumasta. Leikkaushan näissäkin usein on hoitolinjana. Toipumisaika voi toki olla sitten vähän pidempi, joten saattaa olla, ettei sittenkään ehdi takaisin tänä kautena. Vaan aikahan tuon näyttää.
 
Tiedossa on, aina voi kikkailla muita pitämään palkkoja ja treidata yhen sopparin pois.
Toki voi pidättää palkkoja, mutta ei se silti mahdollista kauhean kallista pelaajaa. Ja lisäksi sieltä alkaa mennä aika suuren roolin pelaajaa pois, jos haluaa jotain siirtää pois saadakseen tilaa. Vaikea uskoa, että Cernakia tai Killornia/Palatia kovin herkästi parannetaan.
 

Learn2Play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Toki voi pidättää palkkoja, mutta ei se silti mahdollista kauhean kallista pelaajaa. Ja lisäksi sieltä alkaa mennä aika suuren roolin pelaajaa pois, jos haluaa jotain siirtää pois saadakseen tilaa. Vaikea uskoa, että Cernakia tai Killornia/Palatia kovin herkästi parannetaan.
Todnäk Katchouk ois lähtijä, joku 2-4m pelaaja sisään ja 2x 50% pidätys. Kyllä tuosta kikkailla pystyy helposti jos haluaa
 

Ralph

Jäsen
FLA ja COL taistelevat verisesti Giroux:n palveluksista.
Eikös Giroux'lla on ole täysi siirron estävä pykälä? Mitä jos Giroux suoraan ilmoittaa, että minulle käy ainoastaan Panthers tai ainoastaan Avalanche eli Giroux itse valitsee minne haluaa. Vai onko Giroux ilmoittanut Flyersille, että hänelle käy molemmat, että Flyers saa itse päättää kummalta saa paremman tarjouksen?
 

viljelmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Habs

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Eikös Giroux'lla on ole täysi siirron estävä pykälä? Mitä jos Giroux suoraan ilmoittaa, että minulle käy ainoastaan Panthers tai ainoastaan Avalanche eli Giroux itse valitsee minne haluaa. Vai onko Giroux ilmoittanut Flyersille, että hänelle käy molemmat, että Flyers saa itse päättää kummalta saa paremman tarjouksen?

Juuri näin Giroux onkin kuulemma tehnyt, eli valkannut nämä kaksi itselleen vaihtoehdoiksi:





Kyllä se taitaa herralla itsellään olla sitten viimeinen sana kumpaan suuntaan matkaa, mutta eiköhän Flyersille tilanne ole joka tapauksessa win-win, etenkin mitä pidemmälle kisa viikonlopun yli venyy. Tokkopa Giroux tässä vaiheessa vitsii aloittaa enää mitään isompaa juupas eipäs-inttämistä ja jahkailua.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Eikös Giroux'lla on ole täysi siirron estävä pykälä? Mitä jos Giroux suoraan ilmoittaa, että minulle käy ainoastaan Panthers tai ainoastaan Avalanche eli Giroux itse valitsee minne haluaa. Vai onko Giroux ilmoittanut Flyersille, että hänelle käy molemmat, että Flyers saa itse päättää kummalta saa paremman tarjouksen?

Voi olla että on ilmoittanut että hänelle käy vain toinen, mutta tätä ei kerrota julkisesti, jotta saadaan kilpahuudattaa noita tarjouksia.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voi olla että on ilmoittanut että hänelle käy vain toinen, mutta tätä ei kerrota julkisesti, jotta saadaan kilpahuudattaa noita tarjouksia.
Niin tai sitten rehellisesti hänelle käy molemmat, ja haluaa vain omalle rakkaalle seuralleen mahdollisimman hyvät tuliaiset takaisin päin.

Näin minä ainakin haluaisin, jos pelaisin Kärpissä ja minut sieltä vaihdettaisiin pois.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Juuri näin Giroux onkin kuulemma tehnyt, eli valkannut nämä kaksi itselleen vaihtoehdoiksi:





Kyllä se taitaa herralla itsellään olla sitten viimeinen sana kumpaan suuntaan matkaa, mutta eiköhän Flyersille tilanne ole joka tapauksessa win-win, etenkin mitä pidemmälle kisa viikonlopun yli venyy. Tokkopa Giroux tässä vaiheessa vitsii aloittaa enää mitään isompaa juupas eipäs-inttämistä ja jahkailua.

No hyvä ettei ainakaan Rangersiin ole menossa. Ei kestäisi oikein katsella vihollisen riveissä, Bostonkin on vähän niin ja näin, mielellään ei.

Panthershän taisi Giroux'ta jonkun uutisen mukaan enemmän kiinnostaa, eli saas nähdä meneekö oppimaan Sashalta.
 
Friedmanin mukaan Avsilla on ilmeisesti parempi tarjous pöydällä kuin Panthersilla, mutta Giroux'n ykkösvaihtoehto on Florida. Fletcher haluaa Floridan korottavan vielä tarjoustaan. Friedman uskoo Giroux'n päätyvän lopulta Floridaan.

Tyypillistä arvon nostatusta. Kyllä Fletcher nämä temput osaa vanhana veijarina.

--

Pakko sanoa yleisesti tästä Giroux'n treidistä, että en oikein ymmärrä Floridan kiinnostusta. Tai no ymmärrän ja en ymmärrä. Floridan hyökkäys on varsin hyvin roolitettu ja syvyyttäkin riittää edelleen Vatranon treidin jälkeenkin. Neljä vahvaa ketjua ja pelimiehiä jää vielä ylikin. Onko Giroux sellainen voittaja, joka on tuotava mukaan tai parantaako hänen hankinta menestysmahdollisuuksia yhtään? Esimerkiksi Coloradossa näen paljon paremmin tuon tarpeen hyökkäyksen vahvistamiseksi.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Tyypillistä arvon nostatusta. Kyllä Fletcher nämä temput osaa vanhana veijarina.

--

Pakko sanoa yleisesti tästä Giroux'n treidistä, että en oikein ymmärrä Floridan kiinnostusta. Tai no ymmärrän ja en ymmärrä. Floridan hyökkäys on varsin hyvin roolitettu ja syvyyttäkin riittää edelleen Vatranon treidin jälkeenkin. Neljä vahvaa ketjua ja pelimiehiä jää vielä ylikin. Onko Giroux sellainen voittaja, joka on tuotava mukaan tai parantaako hänen hankinta menestysmahdollisuuksia yhtään? Esimerkiksi Coloradossa näen paljon paremmin tuon tarpeen hyökkäyksen vahvistamiseksi.
Joo, aika lailla samoilla linjoilla. En itsekään näe, että Panthersilla olisi tarvetta Giroux'lle. Luksuksesta ennen kaikkea kyse. Mutta jos asian muotoilee niin, että onko joukkue parempi Giroux'n kanssa vai ilman, niin eipä siitä ole kahta sanaa, etenkin jos uuteen joukkueeseen sopeutuminen ei vie liikaa aikaa. All in -asenne. Aika näyttää, onko se järkevää, jos Panthers päätyy siihen. Vai olisiko kannattanut säästellä paukkuja tuleviin kausiin.

Totta kai täytyy myös katsoa mahdollinen hinta. Ainakin Friedman sanoi, ettei hän ole varma, että sieltä menee välttämättä mitään älytöntä vastinetta takaisin. Ja tämä johtuu ennen kaikkea Giroux'n siirtopykälistä.

Lisätään samalla, että LA ja Canucks ovat puhelleet Garlandista.





Friedmanin mukaan siirtotakarajan aktiivisimmat joukkueet vaikuttavat olevan Boston, Colorado, Calgary, St. Louis, Toronto ja LA.


 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Giroux jos menisi Floridaan, niin olisi näiden paras aloittaja. Sassa ainoana vakituisena aloittajana heillä yli 50% (Verhaeghe 66,7% mutta taitaa olla pääasiallisesti laituri?). Claude on voittanut aloituksia lähes 61 prosentin tehokkuudella. Tuohon kun ottaa vielä lisäksi miehen kyvyn tehdä pisteitä ja johtajuushommat, niin kyllä siellä Panthersin toimistolla ollaan oikean miehen perässä.
 
Yli puoli tuntia sitten kerrottu, että Hagel on treidattu, mutta vieläkään ei tiedetä edes sitä minne se on treidattu? Puhumattakaan vastineesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös