Noita ydinvoimaloita tullaan käyttämään vielä jonain kiristystoimenpiteinä Eurooppaa ja maailmaa vastaan. Varmaan uhkaavat räjäyttää ne jos PutlerHitlerin natsivaatimuksiin ei taivuta.
Vaan sanokaapas sota-asiantuntijat mikä virka sillä olisi, että ilmatila suljettaisiin? Tätähän Ukraina tuntuu vaativan ihan jatkuvasti, Nato ja muuta maat ei ajatukselle lämpene ja PutlerHitlerit uhkaavat about ydinsodalla jos se kuitenkin toteutetaan. Kiltistikö ne sitä tottelisi? Elii mitä kongreettisesti tarkoittaa ja mihin kummaan vaikuttaisi kun ei sitä kuitenkaan toteltaisi?
Ilmeisesti jossakin Venäjän paskatelkkarissa on esitelty aseita mitä tuolla Zasdfasdfasdf (en tiedä miten kirjoitetaan) ydinvoimalassa mukamas löydetty. Seuraavaksi luultavasti näytetään natsinarkkareita joita tulee suoraan ydinreaktorista jossa ovat olleet piilossa ja venäläiset katsojat uskovat kaiken. Kummassa on tyhmempää porukkaa, venäjällä vai P-koreassa?Mutta katsotaan. Tuo että ydinvoimaloita ei voi nyt tarkkailla ja ovat venäläisten hallussa ei luonnollisesti lupaa hyvää, oli kyse sitten mistä vaan.
Tämähän näyttää hyvältä. Mutta keskitytään me nyt siihen, että kielenkäyttömme on korrektia. Kieltämättä pelottaa jo ihan reippaasti. Guns N' Rosesin konserttiin olisi kesäkuuksi liput, mutta mitäpä lipuilla tekee kun ydinpommit ujeltavat pitkin ja poikin taivasta. Siinä on hyvä miettiä, että pasifismi on kivaa, kun perunakellariin syöksyy atomipommin tieltä.
Varmaan näyttää pätkiä iron sky leffasta. En yllättyisi tippaakaan.Ilmeisesti jossakin Venäjän paskatelkkarissa on esitelty aseita mitä tuolla Zasdfasdfasdf (en tiedä miten kirjoitetaan) ydinvoimalassa mukamas löydetty. Seuraavaksi luultavasti näytetään natsinarkkareita joita tulee suoraan ydinreaktorista jossa ovat olleet piilossa ja venäläiset katsojat uskovat kaiken. Kummassa on tyhmempää porukkaa, venäjällä vai P-koreassa?
Siinä pitäisi tuhota venäläinen ilmatorjunta 200 kilometriä Venäjän puolelle asti ja pudotella Ukrainan ilmatilaan tunkevat Z-jengin koneet ja ohjukset. Ilmatilan sulkeminen olisi sotaa Nato vs Venäjä.En ole todellakaan mikään sota-asiantuntija, mutta olen ymmärtänyt sen näin. Jos esimerkiksi Nato sulkisi Ukrainan ilmatilan, niin muilla ei olisi sinne asiaa. Eli, jos joku venäläinen kone kaartuisi Ukrainan ilmatilaan, niin Naton kone voisi sen pommittaa samoin tein. Tarkoittaa siis käytännössä sitä, että Ukrainan ei tarvitsisi miettiä ilmasta tulevaa uhkaa ollenkaan. Mutta, kuten sanottua, en ole sota-asiantuntija.
Odotellaan löytyykö vielä homo-tykkiä, jonka säteet muuttavat venäläiset lapset homoiksi. Pakko mattopommittaa Kiova matalaksi, ettei Dima ala hipelöimään Kiriliä perheillallisella jatkossa, kun natsi-Ukrainasta on ammuttu homottavua säteitä.Ilmeisesti jossakin Venäjän paskatelkkarissa on esitelty aseita mitä tuolla Zasdfasdfasdf (en tiedä miten kirjoitetaan) ydinvoimalassa mukamas löydetty. Seuraavaksi luultavasti näytetään natsinarkkareita joita tulee suoraan ydinreaktorista jossa ovat olleet piilossa ja venäläiset katsojat uskovat kaiken. Kummassa on tyhmempää porukkaa, venäjällä vai P-koreassa?
Siinä pitäisi tuhota venäläinen ilmatorjunta 200 kilometriä Venäjän puolelle asti ja pudotella Ukrainan ilmatilaan tunkevat Z-jengin koneet ja ohjukset. Ilmatilan sulkeminen olisi sotaa Nato vs Venäjä.
Ja valtion kampanja on Venäjällä mediassa menossa. Ilmeisesti sillä pyritään oikeuttamaan joko kemiallisten tai taktisten ydinaseiden käyttö Ukrainassa:Ilmeisesti jossakin Venäjän paskatelkkarissa on esitelty aseita mitä tuolla Zasdfasdfasdf (en tiedä miten kirjoitetaan) ydinvoimalassa mukamas löydetty. Seuraavaksi luultavasti näytetään natsinarkkareita joita tulee suoraan ydinreaktorista jossa ovat olleet piilossa ja venäläiset katsojat uskovat kaiken. Kummassa on tyhmempää porukkaa, venäjällä vai P-koreassa?
Kyllä, mutta se myös tarkoittaisi että NATO olisi sen jälkeen sodan osapuoli mitä nämä ovat välttäneet viimeiseen asti.En ole todellakaan mikään sota-asiantuntija, mutta olen ymmärtänyt sen näin. Jos esimerkiksi Nato sulkisi Ukrainan ilmatilan, niin muilla ei olisi sinne asiaa. Eli, jos joku venäläinen kone kaartuisi Ukrainan ilmatilaan, niin Naton kone voisi sen pommittaa samoin tein. Tarkoittaa siis käytännössä sitä, että Ukrainan ei tarvitsisi miettiä ilmasta tulevaa uhkaa ollenkaan. Mutta, kuten sanottua, en ole sota-asiantuntija.
Kyllä, mutta se myös tarkoittaisi että NATO olisi sen jälkeen sodan osapuoli mitä nämä ovat välttäneet viimeiseen asti.
Kyllä tässä silti alkaa olemaan sellaista touhua että pikkuhiljaa Biden voisi soitella Putinille ja ilmoitella että kaksi päivää aikaa ilmestyä UN päämajaan tai Haagiin tai sitten sut haetaan. Varsinkin jos käyttävät kemiallisia aseita, tässä ei pitäisi enää olla epäselvää.
Se mikä pelottaa, että läntinen tiedustelu on ollut oikeassa julkisuudessa esittämien väitteidensä kanssa. Voisiko olla niin, että rajan tuntumassa on havaittu tälläisiä joukkoja?Kyse on siitä, mikä on bluffin osuus. Nyt lännessä pelätään Venäjän valmistelevan ei-konventionaalisten aseiden käyttöä ihan oikeasti.
Yritin kyllä kertoa, että en ole sota-asiantuntija...
Kuulostaa uskottavalta. Mutta hulabaloo siitä silti syntyisi.
Totta, kyllä pelottaa. Ehkä tässä on vertailtu Venäjän informatiivisia toimia maan sisällä ja verrattu sitä Syyrian aikaan kun ottivat kemialliset käyttöön? Mahdollinen isku kemiallisilla tapahtuu esimerkiksi pommein.Se mikä pelottaa, että läntinen tiedustelu on ollut oikeassa julkisuudessa esittämien väitteidensä kanssa. Voisiko olla niin, että rajan tuntumassa on havaittu tälläisiä joukkoja?
Se mikä pelottaa, että läntinen tiedustelu on ollut oikeassa julkisuudessa esittämien väitteidensä kanssa. Voisiko olla niin, että rajan tuntumassa on havaittu tälläisiä joukkoja?
Totta, kyllä pelottaa. Ehkä tässä on vertailtu Venäjän informatiivisia toimia maan sisällä ja verrattu sitä Syyrian aikaan kun ottivat kemialliset käyttöön? Mahdollinen isku kemiallisilla tapahtuu esimerkiksi pommein.
Esimerkiksi niitä, mitä Syyriassa käytettiin:Mitä nämä muut kemialliset aseet voi olla strategisten ydinpommien lisäksi?
Kaikki joissa käytetään jotain kemiallista ainetta tai yhdistettä, missä muodossa tahansa ja näin saadaan tapettua ihmisiä tai aiheutettua heille hengenvaarallinen tila tai vamma.Mitä nämä muut kemialliset aseet voi olla strategisten ydinpommien lisäksi?
Nuo pitäisi saada tuhottua jo ennen käyttöä tuon vitun Z-paskasakin käsiin jotta voisivat itse nauttia niiden tarjoamasta riemusta.Kaikki joissa käytetään jotain kemiallista ainetta tai yhdistettä, missä muodossa tahansa ja näin saadaan tapettua ihmisiä tai aiheutettua heille hengenvaarallinen tila tai vamma.
Saavuttaa nimensä historiankirjoihin haluamalleen sivulle, eli "historian suurimmat kusipäät" -sivulle.Mä en vaan tajua mitä putin saavuttaa tuolla että alkaisi nyt käyttämään noita hurjempia välineitään?
Tuntuu että tämä muiden maiden pelko venäjän hurjempia aseita kohtaan on tehokkaampaa kuin itse niiden käyttäminen. Tarkoitan siis putinin kannalta.
Putin ei ole enää hetkeen toiminut minkään järkevän logiikan mukaan. Aiemmin jo olen verrannut Putinin toimia omaan tapaan pelata videopelejä; Kun on epätoivoinen olo ja olo että olen hävinnyt, niin hakkaan vaan kaikkia nappeja ja huudan telkkarille. Käytän kaikki isoimmat pommit ihan vaan kostoksi ennen varmaa häviötä.Mä en vaan tajua mitä putin saavuttaa tuolla että alkaisi nyt käyttämään noita hurjempia välineitään?
Tuntuu että tämä muiden maiden pelko venäjän hurjempia aseita kohtaan on tehokkaampaa kuin itse niiden käyttäminen. Tarkoitan siis putinin kannalta.
Tämä oli ehkä parhaimpia kuvauksia Putinin toiminnasta.Putin ei ole enää hetkeen toiminut minkään järkevän logiikan mukaan. Aiemmin jo olen verrannut Putinin toimia omaan tapaan pelata videopelejä; Kun on epätoivoinen olo ja olo että olen hävinnyt, niin hakkaan vaan kaikkia nappeja ja huudan telkkarille. Käytän kaikki isoimmat pommit ihan vaan kostoksi ennen varmaa häviötä.