bensa loppu?Olikohan tuo oikea taistelutilanne? Kaveri seisoo viidenkymmenen metrin päässä sinko olalla ja toinen kuvaa ja tankki jököttää paikoillaan. Tai sitten tuo venäläinen tapa sotia on tosiaan vähän erilainen kuin olen kuvitellut.
bensa loppu?Olikohan tuo oikea taistelutilanne? Kaveri seisoo viidenkymmenen metrin päässä sinko olalla ja toinen kuvaa ja tankki jököttää paikoillaan. Tai sitten tuo venäläinen tapa sotia on tosiaan vähän erilainen kuin olen kuvitellut.
Koska Putin on tankki kerrallaan siirtänyt eliitti joukkojaan Suomen itärajalle ja bluffina laittaa heikommat Ukrainaan. No, toivottavasti näin ei kuitenkaan ole.Ihmetyttää ja samalla hieman ahdistaa, miksi Venäjä ei niitä eliittisotilaitaan ole tonne lähettänyt.
Jos et ymmärtänyt kysymystäni, niin toistan sen. Luuletko, että Putinin roistojoukko tarvitsee joitakin tekosyitä toiminnalleen? Eivät tarvitse ja jos tarvitsevat niin ainahan uudet Mainilan laukaukset ovat mahdollisia.Kuka tässä nyt mistään helvetin suomettumisesta on puhunut jos kritisoi Haapalan russofobisia lausuntoja?
Olkoon tuo retorinen kysymys, tämä ketju tuskin kaipaa meidän väittelyä ryssittelystä, varsinkin kun näkökannat ovat hyvin, hyvin kaukana toisistaan.
Kyllä siitä tiedettäisiin, jos siellä rajaseudun tuntumassa jotain joukkoja lisäiltäisiin.Koska Putin on tankki kerrallaan siirtänyt eliitti joukkojaan Suomen itärajalle ja bluffina laittaa heikommat Ukrainaan. No, toivottavasti näin ei kuitenkaan ole.
Hyi vittu. Venäläiset urheilijat pitäisi heivata pois kansainvälisestä urheilusta. Ainakin nämä jotka levittää avoimesti Putinin propagandaa.![]()
Venäläisten urheilijoiden toimet Salpausselällä puhuttavat – esittelevät kiellettyjä maatunnuksia ja puhuvat Putinin pussiin
Jevgeni Klimov ja Vjatsheslav Barkov ovat olleet negatiivisessa mielessä esillä Salpausselän kisoissa.www.iltalehti.fi
Tukea löytyy myös urheilijoiden saralta.
Norjan NRK:n toimittaja Hans Bårtvedt linkkasi Twitteriin videon, jossa yhdistetyn venäläiskilpailija Vjatsheslav Barkov antoi englanninkielisen haastattelun.
Haastattelija kysyi, mitä mieltä Barkov on sotatilanteesta.
– Mikä sota, missä, Barkov kysyi.
Toimittaja täsmensi, että Ukrainassa.
– Siellä on pelastusoperaatio, Barkov vastasi.
Itse olen sitä mieltä, että pitäisi yhdistää voimansa kaikkien aikojen sniperin kanssa. Chuck Norris...
Jos et ymmärtänyt vastaustani, niin toistan sen. Minua ei kiinnosta vääntää kanssasi, enkä usko että ketään kiinnostaa sitä vääntöä lukea.Jos et ymmärtänyt kysymystäni, niin toistan sen. Luuletko, että Putinin roistojoukko tarvitsee joitakin tekosyitä toiminnalleen? Eivät tarvitse ja jos tarvitsevat niin ainahan uudet Mainilan laukaukset ovat mahdollisia.
Putinin henkivartiokaartiin tarvitaan kymmeniä tuhansia eliittijätkiä. Ei niitä uskalla lähettää liian kauas.Ihmetyttää ja samalla hieman ahdistaa, miksi Venäjä ei niitä eliittisotilaitaan ole tonne lähettänyt.
Se voipi olla niin, että Natoa ei juuri tarvita enää jos Saksan panostus armeijaan toteutuu, niin voinee EU alkaa suojelemaan itse rajojaan.
Koska Putin on tankki kerrallaan siirtänyt eliitti joukkojaan Suomen itärajalle ja bluffina laittaa heikommat Ukrainaan. No, toivottavasti näin ei kuitenkaan ole.
Harkovassa, eli Kiovan jälkeen pahiten pommitetussa kaupungissa venäläisjoukot on saatu toistaiseksi selätettyä.
Harkova kestää! Toivottavasti Kiova ja Harkova ovat kuin Kollaa 1939-1940.Harkovassa, eli Kiovan jälkeen pahiten pommitetussa kaupungissa venäläisjoukot on saatu toistaiseksi selätettyä.
Jooh, siis hylätty tankki tuo jo toki oli.Olikohan tuo oikea taistelutilanne? Kaveri seisoo viidenkymmenen metrin päässä sinko olalla ja toinen kuvaa ja tankki jököttää paikoillaan. Tai sitten tuo venäläinen tapa sotia on tosiaan vähän erilainen kuin olen kuvitellut.
Niinpä miksi sitten vastaisit alkuperäiseen viestiini? En ole pätkääkään kiinnostunut, jos pahoitat mielesi venäläisten r****ittelystä. Itseäni oksettaa, kun pelkästään ajattelen tuota kansakuntaa.Jos et ymmärtänyt vastaustani, niin toistan sen. Minua ei kiinnosta vääntää kanssasi, enkä usko että ketään kiinnostaa sitä vääntöä lukea.
bensa loppu?
Moskovassa pankit ja valtiolliset sivustot ovat alhalla. Jos mietitte, onko Anonymousilla tekemistä asian kanssa, niin on.
Virallista vahvistusta voi joutua odottelemaan päiviä, eikä sellaista välttämättä silloinkaan tule. Tilanteen sitä paitsi muuttuvat koko ajan. Tämän sodan aikama Ponomarenko on osoittautunut varsin luotettavaksi lähteeksi, sikäli kun sitä voi arvioida.Toivottavasti pitää paikkansa, tätä ei ole vaan mikään virallinen taho varmistanut vaan twitterissä tätä huhutaan.
Ei, koska modet kokevat edelleen, että kaikenlaisten vähemmistöjen ja etnisten ryhmien kutsuminen rumalla sanalla on pahempaa kuin viattoman kansakunnan joukkoteurastus.Jokohan sen jälkeen venäläisiä saa kutsua R:llä alkavalla sanalla, jos hyökkäävät Suomeen samalla tavalla kuin Ukrainaan vai vieläkö pitää kaunistella asioita?
Tai sitten Venäjä nimenomaan lähetti sinne eliittisotilaansa. Taso on vaan pudonnut, tai taistelumoraali, kun tietävät olevansa laittomalla rosvoretkellä.Ihmetyttää ja samalla hieman ahdistaa, miksi Venäjä ei niitä eliittisotilaitaan ole tonne lähettänyt.
Polttoaine loppunut ja neukut pötkineet pakoon.