Vedonlyönnit kaudella 2023–2024

  • 57 565
  • 373

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
@Bobby teen viisikkovedon vaihdon Palmu -> Wernblom.

Mun viisikko nyt siis Nurmi, Fröberg, Wernblom, Rafkin, Johansson ja vaihtoa mulla ei enää ole. Tämän hetken tilanne on:

Mulla 88p, sulla 84p.

Tiukkaa on :D
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
@Bobby teen viisikkovedon vaihdon Palmu -> Wernblom.

Mun viisikko nyt siis Nurmi, Fröberg, Wernblom, Rafkin, Johansson ja vaihtoa mulla ei enää ole. Tämän hetken tilanne on:

Mulla 88p, sulla 84p.

Tiukkaa on :D

Eipä oo meikäläistä huvittanu vaihtaa potilaita näköjään :D
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Eipä oo meikäläistä huvittanu vaihtaa potilaita näköjään :D

Noh mutta vaihdonhan voi käyttää vaikka kierroksella 59 jos niikseen huvittaa :)
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Aika moni SaiPan kannattaja manaa, että loppukausi mennään ilman 3 pisteen voittoa.

Minä väitän, että SaiPa voittaa loppukauden aikana vähintään 2 peliä 3 pisteen arvoisesti. Sinä väität tätä vastaan. 20e panos.
 

Le Deal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins & Pelicans Lahti
Liigassa nähdään ensikaudella ilmaveivimaali.
Eli Zegras,Svechnikov,Granlund tyylinen maali, Puistola ja Hisey taitaa olla ainoat ketkä liigassa tehnyt aiemmin.
Minä sanon että sellainen maali tulee ja sinä sanot että ei. Vetoon lasketaan mukaan vain Runkosarja.

40€ panos.
Otan kiinni.
Tämä ratkesi juuri äsken minulle kid Jämsenin toimesta. Laitan yv.
 

Lht03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nupen Pelicans
Vaikka @Merkkari ja monet muutkin voi pitää hulluna, niin pistetään nyt huviksi 30€ TPS:n hyväksi tähän. Uskotaan omiin :)
Voin ottaa tämän. Minulle Lehterä.

Päivitystä vetojen tilanteesta: Pelicans vs JYP/TPS -vedot uimassa katiskaan, myös kolmas veto herännyt henkiin kun Lasch alkanut tehoilemaan, nyt Lasch 1,12ppg (42o, 6+41=47) vs Lehterä 1,02ppg (44o, 4+41=45).
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Selvä! Kuittaan tämän! Tasapisteissä elikkä jos Pelicans vaikka saa 97 pistettä ja Kookoo 87 otetaanko kummalla enemmän 3 pisteen voittoja ratkaisuksi? Jos siinä edelleen tasan niin veto raukeaa?

Mää tairan olla hävinny tän petsin :(
 

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Päivitystä vetojen tilanteesta: Pelicans vs JYP/TPS -vedot uimassa katiskaan, myös kolmas veto herännyt henkiin kun Lasch alkanut tehoilemaan, nyt Lasch 1,12ppg (42o, 6+41=47) vs Lehterä 1,02ppg (44o, 4+41=45).
Tän Pelicans vs JYP uskaltanee laittaa maksuun jo?
 

#J81#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Löytyykö nelikkovetoja 30€;n panoksella tälläistä vastaan;

Suomi - Palve
Lancaster - Pelli

Pelaajan saa vaihtaa, jos pitempään pois. Pari vetoa voin ottaa, jos halukkaita löytyy.

@Merkkari ja @Via Dolorosa; Jaa niin tämmöinenkin oli. Vaihdetaan Lancasterin tilalle Niku.

Toinen aika selkeä ja ei toinenkaan huonolta näytä tännepäin.
 
Viimeksi muokattu:

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
No se on varma. Näytti olevan loukissakin, kun Liigan sivuilta katselin tilastoja. Toivotaan että palaa kaasuttelemaan nopeasti ;)
Pelaa huomenna. Ei vaadi kuin sellaista 1,1 goal per game tahtia, jos Kodytek ei tee enää yhtään. Tiukaksi menee ;)
 

Aleesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ville Mäntymaan povitaskut
Ainiin, minullakin oli veto Connor Bunnaman vs. Eetu Koivistoinen maaleista @Linjatuomari n kanssa samoilla ehdoilla. Koska tuohon oli sovittuna loukkaantumisrajaksi 40 peliä, ja Koivistoisella on nyt 39, ja on ainakin toistaiseksi loukilla (ja on tehnyt sen 10 maalia enemmän), niin sovitaanko ihan läpinäkyvyyden vuoksi että jätetään tuo loukkipykälä pois?

Ei siis sillä, että tällä mitään käytännön merkitystä olisi, mutta hyvä sopia auki ettei minulla jää vahingossakaan mitään saumaa kusettaa. Tai vastapuolella jättää maksamatta kun Bunnaman tekee tosiaan loppukauteen sen 11 vähintäänkin. *hymiö*
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ainiin, minullakin oli veto Connor Bunnaman vs. Eetu Koivistoinen maaleista @Linjatuomari n kanssa samoilla ehdoilla. Koska tuohon oli sovittuna loukkaantumisrajaksi 40 peliä, ja Koivistoisella on nyt 39, ja on ainakin toistaiseksi loukilla (ja on tehnyt sen 10 maalia enemmän), niin sovitaanko ihan läpinäkyvyyden vuoksi että jätetään tuo loukkipykälä pois?

Ei siis sillä, että tällä mitään käytännön merkitystä olisi, mutta hyvä sopia auki ettei minulla jää vahingossakaan mitään saumaa kusettaa. Tai vastapuolella jättää maksamatta kun Bunnaman tekee tosiaan loppukauteen sen 11 vähintäänkin. *hymiö*
Joo, tehdään näin.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Heinolan Peliitat teki sopimuksen suosikkipelaajani Tyler Redenbachin kanssa. Ei liity toki Liigaan, mutta menkööt tähän ketjuun, väitän että pelaamattomuudesta huolimatta Tyler tekee kahdessa viimeisessä runkosarjan ottelussa vähintään 4 tehopistettä. Sinä väität tätä vastaan. Panos 20 euroa.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Heinolan Peliitat teki sopimuksen suosikkipelaajani Tyler Redenbachin kanssa. Ei liity toki Liigaan, mutta menkööt tähän ketjuun, väitän että pelaamattomuudesta huolimatta Tyler tekee kahdessa viimeisessä runkosarjan ottelussa vähintään 4 tehopistettä. Sinä väität tätä vastaan. Panos 20 euroa.
Ei tee
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös