Vedonlyönnit kaudella 2023–2024

  • 57 931
  • 373

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
@Bobby tehdäänkö me taas niin, että pelaajan saa vaihtaa kerran kauden alettua?

Jos saa, tarvitseeko vaihdolle syyn ja miten sitten lasketaan pisteet jos pelaaja vaihdetaan? Esim. mulla on vaikka Palmu, joka tekee 15 pistettä 25 pelissä ja vaihdan hänet Dudasiin -> Palmun pisteet "häviävät" vedosta?

Joku systeemi noissa pisteissä on hyvä olla, ettei ainakaan jää suoraan sinne pohjalle, koska muutenhan viimeiselle kierrokselle voisi vaihtaa toisiksi parhaan pistemiehen.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
@Bobby tehdäänkö me taas niin, että pelaajan saa vaihtaa kerran kauden alettua?

Jos saa, tarvitseeko vaihdolle syyn ja miten sitten lasketaan pisteet jos pelaaja vaihdetaan? Esim. mulla on vaikka Palmu, joka tekee 15 pistettä 25 pelissä ja vaihdan hänet Dudasiin -> Palmun pisteet "häviävät" vedosta?

Joku systeemi noissa pisteissä on hyvä olla, ettei ainakaan jää suoraan sinne pohjalle, koska muutenhan viimeiselle kierrokselle voisi vaihtaa toisiksi parhaan pistemiehen.

Samaan tyyliin tehtiin muistaakseni viimeksikin. :)
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Samaan tyyliin tehtiin muistaakseni viimeksikin. :)

Muistan vaan, että sovittiin yksi vaihto mutta ei mitään muistikuvaa sovittiinko jotain pisteistä. Mutta pisteet siis ns. nollaantuvat jos vaihtaa pelaajan?
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Muistan vaan, että sovittiin yksi vaihto mutta ei mitään muistikuvaa sovittiinko jotain pisteistä. Mutta pisteet siis ns. nollaantuvat jos vaihtaa pelaajan?

Joo, ja sisäänvaihdetun pelaajan tulevat pisteet sitten lasketaan:)
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Väitän, että SaiPan nuori puolustajakaksikko Elmeri Laakso ja Santeri Airola tekevät yhteenlaskettuna vähintään 30 pistettä, mikäli pelaavat yhteenlaskettuna vähintään 80 ottelua tulevalla kaudella. Sinä väität, että saavat kasaan korkeintaan 29 pistettä. Mikäli peli määrä jää tuon alle veto purkaantuu. 20e panos.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Väitän, että SaiPan nuori puolustajakaksikko Elmeri Laakso ja Santeri Airola tekevät yhteenlaskettuna vähintään 30 pistettä, mikäli pelaavat yhteenlaskettuna vähintään 80 ottelua tulevalla kaudella. Sinä väität, että saavat kasaan korkeintaan 29 pistettä. Mikäli peli määrä jää tuon alle veto purkaantuu. 20e panos.
Tähänkin vinkkinä, kannattanee sopia, että jos pistemäärä jää alle 30, veto purkautuu, jos puolustajien pelimäärä on alle 80. Tuntuisi hassulta, jos veto mitätöityisi, kun Laakso ja Airola tekisivät 75 peliin 70 pistettä.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En oo edelleenkään yhtään mukana Pelsujen hypejunassa ja uskon että sijoitus on lähempänä 11 kuin 1.

Siksi heitänkin ilmoille tällaisen tarjouksen Pelicansin runkosarjasijoituksesta. Sulle sija 1, mulle sija 11. Voittaja on se kumman sijoitusta lähempänä Pelicans lopulta on, ja vedon panos määräytyy 20e per sija.

Jos Pelsu on kuudes, veto mitätöityy. Viides niin maksan sinulle 20e, neljäs niin 40e, kolmas niin 60e, toinen niin 80e, ja ykkönen niin 100e. Ja sama toisinpäin, sija 7 niin sinä maksat 20e, sija 8, 40e, sija 9, 60e, sija 10, 80e ja sija 11 on 100e.
 

Le Deal

Jäsen
En oo edelleenkään yhtään mukana Pelsujen hypejunassa ja uskon että sijoitus on lähempänä 11 kuin 1.

Siksi heitänkin ilmoille tällaisen tarjouksen Pelicansin runkosarjasijoituksesta. Sulle sija 1, mulle sija 11. Voittaja on se kumman sijoitusta lähempänä Pelicans lopulta on, ja vedon panos määräytyy 20e per sija.

Jos Pelsu on kuudes, veto mitätöityy. Viides niin maksan sinulle 20e, neljäs niin 40e, kolmas niin 60e, toinen niin 80e, ja ykkönen niin 100e. Ja sama toisinpäin, sija 7 niin sinä maksat 20e, sija 8, 40e, sija 9, 60e, sija 10, 80e ja sija 11 on 100e.
Sen verran hyvä idea että lähden mukaan!
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
En oo edelleenkään yhtään mukana Pelsujen hypejunassa ja uskon että sijoitus on lähempänä 11 kuin 1.

Siksi heitänkin ilmoille tällaisen tarjouksen Pelicansin runkosarjasijoituksesta. Sulle sija 1, mulle sija 11. Voittaja on se kumman sijoitusta lähempänä Pelicans lopulta on, ja vedon panos määräytyy 20e per sija.

Jos Pelsu on kuudes, veto mitätöityy. Viides niin maksan sinulle 20e, neljäs niin 40e, kolmas niin 60e, toinen niin 80e, ja ykkönen niin 100e. Ja sama toisinpäin, sija 7 niin sinä maksat 20e, sija 8, 40e, sija 9, 60e, sija 10, 80e ja sija 11 on 100e.

Mielenkiintoinen ja hauska konsepti!

Lähtiskö joku mun kans Kärppien osalta samanlaiseen vetoon? Mä väitän et Kärpät on lähempänä 1. Sijaa kuin 11. Sijaa.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukkoa on tuolla veikkausketjussa veikattu aika paljon sääleihin tai jopa sen alle, joten kun kerran hyvä konsepti on keksitty niin peesaan sitä häikäilemättä:

Eli Lukon runkosarjasijoituksesta samanlainen veto samoilla säännöillä ja panoksilla kuin SJK10:n alkuperäinen. Minä sanon että Lukko on lähempänä 1. sijaa, sinä että lähempänä 11. Lainataan nyt vielä niin sanotusti terms and conditions tähänkin viestiin:
Siksi heitänkin ilmoille tällaisen tarjouksen Pelicansin runkosarjasijoituksesta. Sulle sija 1, mulle sija 11. Voittaja on se kumman sijoitusta lähempänä Pelicans lopulta on, ja vedon panos määräytyy 20e per sija.

Jos Pelsu on kuudes, veto mitätöityy. Viides niin maksan sinulle 20e, neljäs niin 40e, kolmas niin 60e, toinen niin 80e, ja ykkönen niin 100e. Ja sama toisinpäin, sija 7 niin sinä maksat 20e, sija 8, 40e, sija 9, 60e, sija 10, 80e ja sija 11 on 100e.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ryan Lasch tekee alle 50p tulevalla kaudella.

50€
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Tarjoan vetoa että tekee vähintään 0.75ppg runkosarjassa, 50€ panos on ok - lähdetkö?
0,85 ppg runkosarjalle suostuisin..

Vastaehdotuksena tälle, Pelicansin pelattua 20 ottelua, Lasch 18 pistettä tai enemmän. 50€.
 

TAPPI32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Veikkaan, että Jori Lehterä tekee runkosarjassa vähintään 0.75 ppg. Veto raukeaa, mikäli Lehterän pelimäärä jää alle 45 ottelun. Panos 25, 50 tai 75 euroa.
 

Le Deal

Jäsen
Liigassa nähdään ensikaudella ilmaveivimaali.
Eli Zegras,Svechnikov,Granlund tyylinen maali, Puistola ja Hisey taitaa olla ainoat ketkä liigassa tehnyt aiemmin.
Minä sanon että sellainen maali tulee ja sinä sanot että ei. Vetoon lasketaan mukaan vain Runkosarja.

40€ panos.
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Liigassa nähdään ensikaudella ilmaveivimaali.
Eli Zegras,Svechnikov,Granlund tyylinen maali, Puistola ja Hisey taitaa olla ainoat ketkä liigassa tehnyt aiemmin.
Minä sanon että sellainen maali tulee ja sinä sanot että ei. Vetoon lasketaan mukaan vain Runkosarja.

40€ panos.
Granlund teki ainakin myös. Niin ja tottakai Reunas-Tarea unohtamatta!
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Liigassa nähdään ensikaudella ilmaveivimaali.
Eli Zegras,Svechnikov,Granlund tyylinen maali, Puistola ja Hisey taitaa olla ainoat ketkä liigassa tehnyt aiemmin.
Minä sanon että sellainen maali tulee ja sinä sanot että ei. Vetoon lasketaan mukaan vain Runkosarja.

40€ panos.
Otan kiinni.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Norja vs Tshekki
  • 13.00
  • 9.00
  • 1.13
USA vs Saksa
  • 1.26
  • 6.30
  • 8.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös