Vedonlyönnit kaudella 2023–2024

  • 57 565
  • 373

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
@Bobby KooKoon D'astous lähti henkilökohtaisten asioiden takia kotimaahansa, niin miten tehdään meidän viisikkovedon kanssa. Suostutko siihen että mulla ois Teräväinen siihen asti kunnes D'astous palaa Kouvolaan. Toki myös sinä saat silloin yhden vaihdon kauden aikana jos joku loukkaantuu.
Passaa. :) Itsellä D'Astous yhdessä draftissa niin ymmärrän tuntemuksen :)
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä voisin ottaa tämän kiinni.
Ilmeisesti myös sijat 11+ on se satku?
Just näin.

Eli jos vielä varmuuden vuoksi rautalangasta:

Lukon sijoitus runkosarjassa 11-15 = sinä tienaat 100e. 10 = 80e. 9 = 60e. 8 = 40e. 7 = 20e.
Lukon sijoitus runkosarjassa 6 = veto mitätöityy.
Lukon sijoitus runkosarjassa 1 = minä tienaan 100e. 2 = 80e. 3 = 60e. 4 = 40e. 5 = 20e.

Kuittaa vielä jos nappaat kiinni.
 

teba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Väitän että Sport sijoittuu 10 parhaan joukkoon, sinä väität että ei sijoitu. Panos 50€ otan yhden vedon vastaan.
 

Järvenpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Wild, Suomalaiset NHL:ssä
Just näin.

Eli jos vielä varmuuden vuoksi rautalangasta:

Lukon sijoitus runkosarjassa 11-15 = sinä tienaat 100e. 10 = 80e. 9 = 60e. 8 = 40e. 7 = 20e.
Lukon sijoitus runkosarjassa 6 = veto mitätöityy.
Lukon sijoitus runkosarjassa 1 = minä tienaan 100e. 2 = 80e. 3 = 60e. 4 = 40e. 5 = 20e.

Kuittaa vielä jos nappaat kiinni.
Kuitatud.
 

Merkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Löytyykö nelikkovetoja 30€;n panoksella tälläistä vastaan;

Suomi - Palve
Lancaster - Pelli

Pelaajan saa vaihtaa, jos pitempään pois. Pari vetoa voin ottaa, jos halukkaita löytyy.

Voin lähteä nelikolla

Hjalmarsson - Sundström
Lerby-Scarlett

Muistin yhtäkkiä että olen tämmöisessä vedossa mukana. 3/4 valitsemastani pelaajasta on loukissa, mutta Sundström ilmeisesti palaamassa peleihin jo pian. Pakit voisin kuitenkin vaihtaa, kun ovat pidempiä poissaoloja.

Uudet valinnat ovat Leppänen & Hayes.

Samassa voisin jo onnitella etukäteen voitosta! :)
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Mie väitän, että keväällä 2024 liigamestaruuden voittaa Tamperelainen joukkue. Tappara tai Ilves. Sinä veikkaat kaikkien muiden joukkueiden puolesta. 50euroa panos tähän.
 

Anruusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät NHL Spurs
Viime kaudella liigassa oli vain kahdeksan puolustajaa, jotka tekivät 30 pistettä tai enemmän. Pelicansin Eronen oli 8. tehokkain tehden 32 pistettä. Tälle kaudelle Pelicansin pakisto meni aikalailla uusiksi ja avainpelaajiksi hankittiin pari ulkomaan arpaa, tsekin rutinoitunut maajoukkuepuolustaja Michal Jordan ja nuori Filip Kral.

Joissakin ennakkoarvioissa Pelicansin puolustus on arvioitu olevan liigan keskitasoa tai sitäkin heikompi, mutta koska turkoosi mopo keulii, niin väitän että Filip Kral tekee vähintään 30 pistettä runkosarjassa. Veto 50-100 euroa. Veto raukeaa, jos pelaa alle 45 peliä.
Kauhean montaa peliä ei saisi Kral enää missata.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos Lauri Marjamäki valmentaa runkosarjan loppuun asti, Kärpät on ulkona kuuden sakista.

Sinä väität vastaan. Veto raukeaa, jos Marjamuki saa potkut kesken runkosarjan.

Panos 20e.
Minä voisin tarttua tähän.
No, sehän meni sitten siinä. Hieman jopa harmittaa aikaiset potkut, sillä pidin voittoani jo varmana!
 

PronssiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & KOOVEE
Pidän todennäköisempänä sitä, että Ritchie lentää tuosta ottelusta ulos kuin sitä, että ei lennä. Luulisi, että joku tepsiläinenkin (Lauridsen) haluaisi muistuttaa Ritchietä siitä mitä tuolla saa tehdä. Ja jos Lauridsen ei itse hae Ritchietä niin kyllä Nurmi voi saada taas isän kädestä, mutta Ritchie vain hoitaa tilanteen fiksummin niin, että molemmat pelaajat lentävät suihkuun.

Poimittu toisesta ketjusta. Tarjoan @otep :lle tai jollekin muulle vakiokirjoittajalle vedonlyöntiä siitä, lentääkö Ritchie pihalle(5+20) seuraavasta TPS-Kärpät-ottelusta 27.1.

Minä sanon, että ei lennä.

Panos vaikka 100e asti mitä tahansa.

Ajatus syntyi hetken mielijohteesta ja tarjous on voimassa, kunnes toisin ilmoitan :)
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Poimittu toisesta ketjusta. Tarjoan @otep :lle tai jollekin muulle vakiokirjoittajalle vedonlyöntiä siitä, lentääkö Ritchie pihalle(5+20) seuraavasta TPS-Kärpät-ottelusta 27.1.

Minä sanon, että ei lennä.

Panos vaikka 100e asti mitä tahansa.

Ajatus syntyi hetken mielijohteesta ja tarjous on voimassa, kunnes toisin ilmoitan :)

Olen häviämässä yhden toisen vedon, joten enempää riskejä en ota, mutta tässä olisi kyllä omaan makuun "valueta" tarjolla. Lauridsen vanhana Amerikan jässikkänä tietää kyllä sikäläisen koodiston ja niin tietää Ritchiekin. Amerikoissa kun yrität teloa vastustajan tähtipelaajan, niin maksat siitä seuraavassa keskinäisessä kohtaamisessa.
 

Siwankassa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Miksei veikkauksen kaikissa peleissä voi veikata maalintekijää? Ainoastaan hpk-saipa ja ilves-kookoo pelissä näkyy maalintekijä kohteet itsellä.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ilmestyyköhän tää kaveri palstalle vielä noin 3kk hiljaiselon jälkeen.. Ei varmaan jos veto menee kuten nyt näyttää menevän
Ollut viimeksi paikalla sillon kun toinen hattutemppuveto olisi pitänyt maksaa. Eikä ilmeisesti ole maksanut. Joten…

Mutta nyt kun asiasta mainitsit niin kai se Kärpät lopulta valahtaa sijalle 7. ja sinun rahojen perään tullaan kyselemään. :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös