Vedonlyönnit kaudella 2023–2024

  • 57 560
  • 373

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voimasuhdeketjussa käydyn keskustelun pohjalta sain kipinän toimia ketjun avaajana kun sitä vielä ei löytynyt.

Lukko vs Pelicans runkosarjasijoitus, Lukko tulee olemaan korkeammalla. 50e panoksella. Lähteekö @Bobby mukaan?
 

Lht03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nupen Pelicans
Pelicans sijoittuu runkosarjassa paremmin kuin SaiPa, Sport, HPK, Ässät, Jukurit, KooKoo, KalPa, JYP ja TPS, jos olet eri mieltä niin otan 20€ vedon per joukkue vastaan.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lähteekös joku porilainen taas mukaan perinteiseen Lukko vs Ässät keskinäiseen vetoon runkosarjan osalta. Eli kumpi saa pisteitä enemmän keskinäisissä peleissä. 50e panos.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Täällä kun on palstalla Kärppien Kokkoa epäilty että riittääkö edes Liigaan vielä, niin ottaako joku 10-20€ vedon, kumpi kakkosveskari torjuu paremmin kauden aikana? Eli siis minä otan Kokon, sinä jonkun muun seuran kakkosveskarin ja se kumman hepalla runkosarjan päätteeksi parempi torjuntaprosentti, voittaa. Mikä olisi sopiva pelimäärä, joka pitää vähintään olla, 20?
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Täällä kun on palstalla Kärppien Kokkoa epäilty että riittääkö edes Liigaan vielä, niin ottaako joku 10-20€ vedon, kumpi kakkosveskari torjuu paremmin kauden aikana? Eli siis minä otan Kokon, sinä jonkun muun seuran kakkosveskarin ja se kumman hepalla runkosarjan päätteeksi parempi torjuntaprosentti, voittaa. Mikä olisi sopiva pelimäärä, joka pitää vähintään olla, 20?
Tarkoitetaanko lähtökohtaista kakkosveskaria? Eli Lukon kohdalla mun heppa olisi Harvey?
 

Le Deal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins & Pelicans Lahti
Ryan Lasch tekee enemmän pisteitä liigan runkosarjassa kuin valitsemasi pelaaja 30 € panos. Tasapisteissä vähemmän pelejä pelannut voittaa jos edelleen tasan maalit ratkaisee. Minimi ottelumäärä molemmilla pelaajilla 45 ottelua, muuten veto raukeaa. Otan kolme vetoa tähän eri pelaajia vastaan.

Pelicans on ylempänä sarjataulukossa runkosarjan päätteeksi kuin
-Kalpa 40€
-Ässät 30€
-TPS 20€
-Saipa 30€
-Kookoo 30€
-Jukurit 20€
-HPK 30€

Yksi veto per joukkue, panos joukkueen perässä jonka olen valmis lyömään.

Edit: Lasch vetoon sovittu että, vähemmän pisteitä tehneen täytyy pelata vähintään 45 peliä muuten veto raukeaa.

Edit 2: Kookoolle +10 pistettä vs Pelicans. @peksa vastaan.
 
Viimeksi muokattu:

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Tarkoitetaanko lähtökohtaista kakkosveskaria? Eli Lukon kohdalla mun heppa olisi Harvey?
Niin. Vähän vaikeahan tuo on määritellä, mutta lähtökohtaista kakkosveskaria kyllä. Voihan esimerkiksi Harvey ja Kokko molemmat nousta ykkösiksi. Haluatko lähteä Harveylla mukaan?
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Niin. Vähän vaikeahan tuo on määritellä, mutta lähtökohtaista kakkosveskaria kyllä. Voihan esimerkiksi Harvey ja Kokko molemmat nousta ykkösiksi. Haluatko lähteä Harveylla mukaan?
Voin mä Harveylla lähteä parillakympillä. Olisko se sitten 20 peliä?
 

AllBehind

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ryan Lasch tekee enemmän pisteitä liigan runkosarjassa kuin valitsemasi pelaaja 30 € panos. Tasapisteissä vähemmän pelejä pelannut voittaa jos edelleen tasan maalit ratkaisee. Minimi ottelumäärä molemmilla pelaajilla 45 ottelua, muuten veto raukeaa. Otan kolme vetoa tähän eri pelaajia vastaan.

Pelicans on ylempänä sarjataulukossa runkosarjan päätteeksi kuin
-Kalpa 40€
-Ässät 30€
-TPS 20€
-Saipa 30€
-Kookoo 30€
-Jukurit 20€
-HPK 30€

Yksi veto per joukkue, panos joukkueen perässä jonka olen valmis lyömään.
Voisin lähteä tuohon pistekisaan Jori Lehterällä.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
SaiPa on runkosarjan jälkeen korkeammalla sijoituksella, kuin HPK. 20e veto. Muita joukkueita vastaan ei uskalla vetoa ottaa.

Jonkun pitsiin tulevan kanssa voin ottaa kalja vedon pitsin ensimmäisestä pelistä. Mie veikkaan SaiPan voittoa. Sinä Sportin. Veto maksetaan sovitulla hallin kaljanmyyntipisteellä Ässät-Lukko ottelun päätyttyä.
 
Viimeksi muokattu:

#J81#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tekeekö Oula Palve yli 0,7 pisteen keskiarvolla ensi kaudella pisteitä. 50€ panos. Väitän että tekee.

Lähtijöitä?
 

Wondermike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ryan Lasch tekee enemmän pisteitä liigan runkosarjassa kuin valitsemasi pelaaja 30 € panos. Tasapisteissä vähemmän pelejä pelannut voittaa jos edelleen tasan maalit ratkaisee. Minimi ottelumäärä molemmilla pelaajilla 45 ottelua, muuten veto raukeaa. Otan kolme vetoa tähän eri pelaajia vastaan.

Pelicans on ylempänä sarjataulukossa runkosarjan päätteeksi kuin
-Kalpa 40€
-Ässät 30€
-TPS 20€
-Saipa 30€
-Kookoo 30€
-Jukurit 20€
-HPK 30€

Yksi veto per joukkue, panos joukkueen perässä jonka olen valmis lyömään.

Tapparan Carter Camperilla mukaan ja matkaan.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ryan Lasch tekee enemmän pisteitä liigan runkosarjassa kuin valitsemasi pelaaja 30 € panos. Tasapisteissä vähemmän pelejä pelannut voittaa jos edelleen tasan maalit ratkaisee. Minimi ottelumäärä molemmilla pelaajilla 45 ottelua, muuten veto raukeaa. Otan kolme vetoa tähän eri pelaajia vastaan.

Pelicans on ylempänä sarjataulukossa runkosarjan päätteeksi kuin
-Kalpa 40€
-Ässät 30€
-TPS 20€
-Saipa 30€
-Kookoo 30€
-Jukurit 20€
-HPK 30€

Yksi veto per joukkue, panos joukkueen perässä jonka olen valmis lyömään.
Kannattanee sopia Laschin pistekisoihin niin, että vähemmän pisteitä tehneen täytyy pelata vähintään 45 peliä. Tai mielestäni hölmöä, jos vaikka Lehterä painaa 44 peliin 60pts, kun Lasch tekee 55 peliin 59pts, ja veto mitätöityisi.
 

Le Deal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins & Pelicans Lahti
Kannattanee sopia Laschin pistekisoihin niin, että vähemmän pisteitä tehneen täytyy pelata vähintään 45 peliä. Tai mielestäni hölmöä, jos vaikka Lehterä painaa 44 peliin 60pts, kun Lasch tekee 55 peliin 59pts, ja veto mitätöityisi.
@Wondermike @AllBehind sopiiko molemmille että laitetaan näin kuten mesag ehdotti järkevästi. Eli vähemmän pisteitä tehneen täytyy pelata vähintään 45 peliä muuten veto raukeaa.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos löytyy Ryan Lasch vetoja muiltakin, tai muita pelaajia jota halutaan Pelicansista haastaa, niin olen valmis ottamaan vetoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös