Vedonlyönnit kaudella 2023–2024

  • 57 569
  • 373

#J81#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Väitän että Connor Bunnaman tekee enemmän maaleja kuin valitsemasi keskushyökkääjä. Katsotaan tapauskohtaisesti jos joku tulee tyrkyttämään laiturisenttereitä, mutta hakusessa siis pelaaja joka lähtökohtaisesti pelaa koko kauden keskellä. Loukkaantumisrajaksi vaikka tuo 40 peliä, panos maltillinen 20€.

Otatko toisen?

Jos otat, niin laitan Petr Kodytekin vastaan.
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä voisin ottaa tän Sami Nikulla, jos otat useamman?

Mites onko ottelu rajoja?
Vain yhden otan vaikka Tare on se ykkös yv jätkä ja ollut hurjana viimeaikoina. Luonnollista jatkumoa Press, Saarijärvi ja Gregoire. Reunasella on kaikki työkalut jatkaa sarjaa ja mies on ollut viimekauden peruuttelun jälkeen uudesti syttynyt.

Tarmon työkalupakista ei kaikkea olla todellakaan nähty.

En vaihtaisi yhteenkään puolustajaan Liigassa Reunasta. 10x parempi kuin Ohtamaa ja Koivisto, parempi kuin Lancaster tai Niku. Paras puolustaja liigassa.
 
Viimeksi muokattu:

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
@Bobby vaihdan meikäläisen viisikkoon vielä harkkapelien näyttöjen perusteella Rafkinin Jürgensin tilalle. Eli:

Nurmi - Fröberg - Palmu
Rafkin - Johansson
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lähteekö joku Ässäfani perinteiseen Lukko vs Ässät keskinäisiin runkosarjassa? Eli voitot ratkaisevat, sen jälkeen pisteet. Panos 50e.
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Nyt on taas tarjolla SaiPan, Jukureiden, Sportin, HPKn ja Ässien kannattajille 100€ vetoa runkosarjasijoituksesta KooKoota vastaan. Eli kumpi sijoittuu runkosarjassa korkeammalle. Minulla KooKoo.
Vielä olisi aikaa lyödä vetoa. Eikö yhtään rohkeaa löydy?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Les Lancaster vastaan sinun valitsema pakki maalintekokilpailuun. Otanta on runkosarja ja panos maltillinen 20 euroa.

- Hävinneen pelaajan täytyy pelata vähintään 45 ottelua jos voittajakin pelaa.

Sami Niku teki muuten 7 peliin 11 pistettä joulukuussa.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Les Lancaster vastaan sinun valitsema pakki maalintekokilpailuun. Otanta on runkosarja ja panos maltillinen 20 euroa.

- Hävinneen pelaajan täytyy pelata vähintään 45 ottelua jos voittajakin pelaa.

Sami Niku teki muuten 7 peliin 11 pistettä joulukuussa.
Otetaan Niku tähän.
 

Järvenpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Wild, Suomalaiset NHL:ssä
Lukkoa on tuolla veikkausketjussa veikattu aika paljon sääleihin tai jopa sen alle, joten kun kerran hyvä konsepti on keksitty niin peesaan sitä häikäilemättä:

Eli Lukon runkosarjasijoituksesta samanlainen veto samoilla säännöillä ja panoksilla kuin SJK10:n alkuperäinen. Minä sanon että Lukko on lähempänä 1. sijaa, sinä että lähempänä 11. Lainataan nyt vielä niin sanotusti terms and conditions tähänkin viestiin:

Mä voisin ottaa tämän kiinni.
Ilmeisesti myös sijat 11+ on se satku?
 

Lht03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nupen Pelicans
Lasch - Lehterä pistevetoon lähtijöitä runkosarjan osalta? Loukkien varalta määrittävä tilasto voisi olla ppg ja panos vaikka 30€?

Edit. Itsellä siis Lasch
 

Lht03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nupen Pelicans
Raumalaisia Pelicans-Lukko runkosarjavetoon? Sanon että Pelicans on korkeammalla runkosarjan jälkeen, panos 30€.
 

Karvikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@Bobby KooKoon D'astous lähti henkilökohtaisten asioiden takia kotimaahansa, niin miten tehdään meidän viisikkovedon kanssa. Suostutko siihen että mulla ois Teräväinen siihen asti kunnes D'astous palaa Kouvolaan. Toki myös sinä saat silloin yhden vaihdon kauden aikana jos joku loukkaantuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös