Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 132 257
  • 1 229

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Päivitys. Vaihdoin suursiivousmusiikkini. Nykyään kuulokkeissa soi Juustopäät. Sukkapuistokapina-levy on hieno.

Kävin heidän keikallaan festareilla juhannuksena 1996 ja siitä heti viikon päästä, kun olivat 2 km päässä kotioveltani. Nythän nuo taas keikkailevat. Pidättäydyn kuulokkeissa, ehkä.
Minä en ole kuullutkaan tuollaisesta ”Sukkapuistokapina”-levystä. Minusta Juustopäiden paras laulu on ”Kauniimpi kuin Marilyn Manson”. ”Mä kuljen taas” on myös kiva. Juustonaamat on kiva.

T. Musa äijä tieto pankki

P.S. Minä tiedän musiikki juttuja
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minulla lukee ihan oikein, tarkista vaikka. Ai, olet väärentänyt lainaustani.

Tunnustan, että minun ja uuden puhelimeni alkutaival on ollut paikoin hieman vaikea. Minä kirjoitan täydellisesti ja oikein, puhelin on jokerifani.
Mun dunipuhelin on Koreasta. Olen ehkä sitten rasisti, mutta mä en yhtään tule toimeen sen kanssa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Päivitys. Vaihdoin suursiivousmusiikkini. Nykyään kuulokkeissa soi Juustopäät. Sukkapuikkokapina-levy on hieno.

Kävin heidän keikallaan festareilla juhannuksena 1996 ja siitä heti viikon päästä, kun olivat 2 km päässä kotioveltani. Nythän nuo taas keikkailevat. Pidättäydyn kuulokkeissa, ehkä.
Minä en kuuntele musiikkia kun siivoan. Kaiuttimista on turha, kun imuri pitää ääntä, ja kuulokkeiden johto ei riitä edes keittiöön asti saati yläkertaan.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Minä en kuuntele musiikkia kun siivoan. Kaiuttimista on turha, kun imuri pitää ääntä, ja kuulokkeiden johto ei riitä edes keittiöön asti saati yläkertaan.
Olen ratkaissut tämän ongelman radiokuulosuojaimilla. Toimii!

Yle Radio Suomen Poppikoulu on mitä mainiointa imurointiviihdettä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen ratkaissut tämän ongelman radiokuulosuojaimilla. Toimii!

Yle Radio Suomen Poppikoulu on mitä mainiointa imurointiviihdettä.
Mulla oli sellaiset kun olin appiukon puusepänverstaalla duunissa. Nyt appi on eläkkeellä, verstas myyty enkä tiedä mihin luurit päätyi.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Tunnustan alkaneeni seuraamaan taas Love Islandin eilen alkanutta uutta kautta, kolmoskausi jäi kylläkin välistä. Oonks mä vähän white trash? No ehkä ihan vähän.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tunnustan alkaneeni seuraamaan taas Love Islandin eilen alkanutta uutta kautta, kolmoskausi jäi kylläkin välistä. Oonks mä vähän white trash? No ehkä ihan vähän.
En uskalla edes tunnustaa minkälaisia sarjoja tässä tullut katseltua sen jälkeen tuo yksi ilmestyi elämääni.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Tunnustan, että tiedän olevani ärsyttävä tyyppi. En mahda sille mitään. Joko olen aidosti sellainen, tai rooliutunut niin vahvasti, että löydän itseni tästä tilanteesta yhä uudestaan ja uudestaan.
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
No perkele. Minähän sinne seinään piirsin, eikä sisko niinkun kaikki luulivat :D
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kesärinki on sitä varten. Siellä ymmärretään ja jaetaan katseluvinkkejä.
Double penetration anal gangbang 6 on hyvä. Teenage sex wonderland nelonen kanssa menettelee. Varmuuden vuoksi näin etukäteen kerron kun kesärinkipäivänä pitäis olla Järvenpäässä katsomassa futista.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Double penetration anal gangbang 6 on hyvä. Teenage sex wonderland nelonen kanssa menettelee. Varmuuden vuoksi näin etukäteen kerron kun kesärinkipäivänä pitäis olla Järvenpäässä katsomassa futista.

Face Under The Incredible Sexbomb?
 

ace

Jäsen
Vittu että nolottaa, nolotusketju ehkä olisi ollut oikea mutta sinne saa kertoa noloja asioita vain vuosien takaa.

Tänään 48v minä kompuroin kotiin ojan pohjien kautta ja naama on on ihan ruvella. Hävettää ja nolottaa ihan perkeleesti ja ei tarvii pariin viikkoon mennä ihmisten ilmoille.

Sanoinko jo että hävettää ja nolottaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös