Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 132 329
  • 1 230

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Luulin aika pitkään, että Japani hyökkäysi Yhdysvaltojen Pearl Harbourin laivastotukikohtaan lännen suunnalta, kiitokset koulujen karttataulujen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vanha luokkakaveri oli ollut Anssi Kelan keikalla ja hehkutti sitä miten mukava "rokkikukko" oli ollut. Pakko oli lähteä viisastelemaan. Sanoin, että kiva ihminenhän se on, eikä mikään kukko.

Anssi Kela on hyvä tyyppi. Ei sen pitäisi olla yllätys monillekaan. Olen itse suhtautunut pitkään epäilevästi Anssi Kelan musiikkiin, mutta koskaan en ole epäillyt sitä, etteikö hän olisi kiva tyyppi. Hän on aina ollut mukava kaikille. Ihailen Anssi Kelassa sitä sujuvaa ja hyvää käytöstä, joka ei silti tunnu olevan feikkiä. Hän on oikeasti mukava ja sosiaalinen ihminen. Miten paljon haluaisin itsekin olla tuollainen.

Joskus toimittaja-aikoinanikin tapasin häntä, ja hän oli aina mukava, vaikka varmaan arvasi, että suhtautumiseni olisi nihkeä. Mutta nyt Anssi niittää sitä, mitä aikoinaan kylvi. Hänellä on hyvä maine. Harvalla suomalaisella muusikolla on noin hyvä maine. Se on todella arvokas asia. Anssi Kelalle levitetään monessa paikkaa punaista mattoa, ja ihan aiheesta.

Minäkin olen alkanut kuunnella Anssi Kelaa. Kyllähän 1972 ja Pekan ja Suden Tähtilaulu ovat suomirockin kaanonia. Sinne kaanoniin Anssi Kela on itseään kammennut. Nuo ovat ihan jäätävän hyviä biisejä. Ne ovat Anssin mestariteoksia. Ja varmasti Anssi tekee näitä lisää.

Tunnustan: tykkään Anssi Kelasta. Olen tämän vissiin aiemminkin tunnustanut, mutta tunnustan taas. Anssi on paikoitellen ihan saatanan hyvä!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kun luettelen aakkoset a:sta ö:hön, en vaan pysty luettelemaan niitä yhteen menoon, vaan g:n ja h:n välissä tulee ensimmäinen tauko (todella mitätön, mutta itse huomaan sen aina), toinen tauko tulee n:n ja o:n välissä ja kolmas tauko tulee u:n ja v:n välissä. Syytän tästä alakoulussa saamaani äidinkielen opetusta, jossa meidät oppilaat pistettiin oppimaan aakkoset lukemalla ääneen jotain rimpsua, jossa nuo tauot olivat selvästi näkyvillä. Kovasti olen pyrkinyt pääsemään tästä heikkoudesta eroon vanhemmalla iällä, mutta se on osoittautunut mahdottomaksi tehtäväksi.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kun luettelen aakkoset a:sta ö:hön, en vaan pysty luettelemaan niitä yhteen menoon, vaan g:n ja h:n välissä tulee ensimmäinen tauko (todella mitätön, mutta itse huomaan sen aina), toinen tauko tulee n:n ja o:n välissä ja kolmas tauko tulee u:n ja v:n välissä. Syytän tästä alakoulussa saamaani äidinkielen opetusta, jossa meidät oppilaat pistettiin oppimaan aakkoset lukemalla ääneen jotain rimpsua, jossa nuo tauot olivat selvästi näkyvillä. Kovasti olen pyrkinyt pääsemään tästä heikkoudesta eroon vanhemmalla iällä, mutta se on osoittautunut mahdottomaksi tehtäväksi.
Kokeilin ja sama vika Rahikaisella, syykin on varmasti sama. Kyllä me alwahla tämän koettelemuksen kanssa pärjätään, harvoin joutuu latelemaan aakkosrimpsua julkisesti ääneen.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Se olin minä, joka poliisilakon aikana yöllä ajoin sitä valotonta autoa yksisuuntaista katua väärään suuntaan poliisilaitoksen ohi, ja kyytiläiset huusivat kuorossa POLIISI ON SIKA.
Alkometriin olisin tosin puhaltanut nollat.
Enkä suostuisi tämän takia ainakaan liikenneministeriksi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tästä viestistä on annettu rikepiste. Saman vänkäämisen jatkamisesta oli jo aiemmin varoitettu toisessa ketjussa, ketjua vaihtamalla ei varoitusta voi kiertää.
En, vittu, uskaltanut kommentoida Mode-setien viestiä Ihmettelyketjussa että:

"Onko joku päässyt Mode-setien ihon alle?"

Siitähän olisi varmastti nakki napsahtanut ja vain @Moderaattorit yksin tietävät, kuinka pitkä pakollinen tauko olisi edessä - minä, raukka, pelkuri...
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
En ole kovin nykyaikainen kyllä kaikessa. Saan maksumuistutusta näköjään herkemmin vain sähköpostiin ilmaantuvista laskuista. Hups. Jopa tekstiviesti voisi toimia, kun noita jää harvemmin lukemattomiksi yhtä paljoa.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun luettelen aakkoset a:sta ö:hön, en vaan pysty luettelemaan niitä yhteen menoon, vaan g:n ja h:n välissä tulee ensimmäinen tauko (todella mitätön, mutta itse huomaan sen aina), toinen tauko tulee n:n ja o:n välissä ja kolmas tauko tulee u:n ja v:n välissä. Syytän tästä alakoulussa saamaani äidinkielen opetusta, jossa meidät oppilaat pistettiin oppimaan aakkoset lukemalla ääneen jotain rimpsua, jossa nuo tauot olivat selvästi näkyvillä. Kovasti olen pyrkinyt pääsemään tästä heikkoudesta eroon vanhemmalla iällä, mutta se on osoittautunut mahdottomaksi tehtäväksi.
Twinkle, Twinkle Little Star... suomeksi Tuiki tuiki tähtönen. Siinä se rytmin tausta on.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
En ole minäkään. Ei vain ollut aikaa eikä kiinnostusta. Välillä mietin että pitäisikö kokeilla mutta en ole viitsinyt.
Itse en ole edes miettinyt kokeilua.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kävin hakee ihan tosi paljon irtokarkkeja.
Tästä viestistä tuli mieleen, että olinkohan 16 vai 17v kun viimeksi olen ostanut irtokarkkeja, silloisesta Kantsun vanhan ostarin Filmtownista. Tunnustan siis eläneeni lähes puolet elämästäni menemättä irtokarkkiostoksille, sillä ikäähän mulle tulee kesäkuussa mittariin 31. Muutenkin olen todellakin aikuisiällä ollut enemmän sipsi- kuin karkki-ihminen.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Toisille ihmiseille ei saisi toivoa pahaa. Mutta sitten kun esim. lukee jotain uutista niin huomaa toivoansa että karman laki tasoittaisi jollain tavalla tilit korkojen kera. Tai on tässä maailmassa muutama ihminen jonka kuolinuutisen lukisi mielellään.
 

SSAA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ollessani nuorena ensimmäistä kertaa yökylässä silloisen tulevan tyttöystäväni ja hänen kaverinsa kimppakämpässä kävi vaikea juttu. Kesken illan oli mentävä jännäkakalle. Pyyhkimisen alkaessa huomasin että paperi ei riitä vaan perse jää aivan saveen. Paniikki kohosi kun yritin housut nilkoissa etsiä uutta rullaa kaapeista kunnes muistin nähneeni niistä vilahduksen eteisen yläkaapissa. Ymmärrän etten mitenkään voi huutaa tulevaa tyttöystävää tai hänen kämppistään minulle sieltä tuomaan, olisihan varmuudella tämä kariuttanut alkavan suhteen mielessäni.

Paniikki yltyi eikä edes pidesuihkua ollut jolla hoitaa homma äänettömästi. Lopulta jotain oli keksittävä joten otin sukat jaloistani ja pyyhin niillä hanurini. Iskin sukat vessan pikkuroskiin. Tulin vessasta ulos päällikön elkein ja ilmoitin vessan roskiksen olleen niin täysi että lienee parasta jos vien sen samantien ja keittiöstä myös. Sukkieni puutetta ei tytöt huomanneet ja kehujakin sain lopulta. Pimpsaa tuli myös kivasti kun tämä vessapaperigate ei tuhonnut alkavaa latausta.
 

Glove

Jäsen
Koskaan aikaisemmin en ole katsonut tanskalaisen sarjan jääkiekkopeliä, mutta nyt katson. Kaikkea sitä ihminen joutessaan tekee.
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
Koskaan aikaisemmin en ole katsonut tanskalaisen sarjan jääkiekkopeliä, mutta nyt katson. Kaikkea sitä ihminen joutessaan tekee.
Itse katsoin tuossa joskus Islannin liigaa. Taso ei ollut paras mutta siellä oli joku aivan kauhea tankki joka ajeli jonkun junnun ihan rikki. Nautein.
Netistä peli löytyi. Sivustoa en tässä mainitse.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Itse katsoin tuossa joskus Islannin liigaa. Taso ei ollut paras mutta siellä oli joku aivan kauhea tankki joka ajeli jonkun junnun ihan rikki. Nautein.
Netistä peli löytyi. Sivustoa en tässä mainitse.
Nyt tulee kyl mieleen ihan joku muu laji kuin jääkiekko kun et edes sivustoa viitsi sanoa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös