Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 132 257
  • 1 229

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Noista väli-ilmansuunnista, mä joudun aina luettelemaan ne koilllisesta alkaen päässäni, että saan itseni kartalle, kun esim. luen tai kuuntelen uutisia.
Sama. Ja kun miettii jossain pihalla ilmansuuntia, niin ensin pitää paikallistaa pohjjoinen. Sen jälkeen löytyy vasta Ittä, länssi ja ettelä.
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Noista väli-ilmansuunnista, mä joudun aina luettelemaan ne koilllisesta alkaen päässäni, että saan itseni kartalle, kun esim. luen tai kuuntelen uutisia.
Hehe, sama. Pohjoisen ja etelän muistan että miten päin ne menee, mutta jostakin syystä itä ja länsi menevät joskus keskenään sekaisin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Noista väli-ilmansuunnista, mä joudun aina luettelemaan ne koilllisesta alkaen päässäni, että saan itseni kartalle, kun esim. luen tai kuuntelen uutisia.
Mä alotan lounnaisesta mistä siirryn luotteeseen, koillisseen ja kaakkoseen.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Noista väli-ilmansuunnista, mä joudun aina luettelemaan ne koilllisesta alkaen päässäni, että saan itseni kartalle, kun esim. luen tai kuuntelen uutisia.
Mä alotan lounnaisesta mistä siirryn luotteeseen, koillisseen ja kaakkoseen.
Mä alotan lounaasta, sit siirryn päivälliseen ja unohdan mistä puhuttiin.

Jännä miten eri tapoja eri ihmisillä on. Mä ite opettelin jo skidinä ala-asteella että väli-ilmansuuntien järjestys menee kellonsuuntaisesti KoKaLoLu ja noita lyhenteitä käyttämällä opin silloin muistamaan väli-ilmansuunnat ja muistan ne yhä noin 20 vuotta myöhemmin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Olen humalassa juuri nyt.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ällät on vasemmalla, muut oikealla, paitsi pohjoinen ja etelä. Turku on lounaassa ja Kotka kaakossa. Luode ja koillinen tippuu paikalleen noin.
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
Olen näpistänyt kaupasta useasti. Fuck the suuret kauppaketjut!!!!
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
Tunnustan seuraavassa viestissäni monta asiaa.

- Pyytelen anteeksi aivan liikaa
- Mulla on Jatkoaika addiktio
- Vihaan lähes kaikkia ihmisiä kenet tunnen. Ehkä ongelma onkin minussa itsessä?
- Itken usein
- Sosiaaliset tilanteet on tosi haastavia
- Ahdistun helposti kaikesta turhasta melusta
- Ahdistun muutenkin helposti
- Olen rasisti (mutta en ylpeä siitä)
- Nauran kun lapset kaatuu :D

Olikohan tässä tarpeeksi?
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
No kerro nyt ainakin viisi asiaa lisää.
1. Olen itse pilannut kaverisuhteita ja syytellyt niistä muita. Kaduttaa.
2. Olen lyönyt naista. Kaduttaa.
3. En oikeasti ymmärrä jääkiekosta paljoakaan. Pidän vain sen seuraamisesta ja käyn katsomassa lähes kaikki kauden kotipelit.
4. Olen vandalisoinut asioita eri kaupungeissa. Saatanan huligaani!!!
5. Rauma on oikeesti aika kiva paikka.

Edit: kakkoskohdassa sanon puolustukseksi sen että en aloittanut lyömistä JA en tiennyt että hän oli nainen.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Olen lyönyt ylipäätään ketään vain kerran eläessäni. Tämä tapahtui ala-asteen toisella luokalla, kun tämä kyseinen tyyppi ärsytti minua pitkään ja tarkoituksellaan.

Normaalisti olen siis varsin rauhaa rakastava tyyppi joka ei kirjaimellisesti tekisi pahaa kärpäsellekään.
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
Olen pienempänä ottanut mun pikkusiskolta rahaa ja antanut ne sille palkaksi siitä että se tekee mun puolesta jotain esim. kotitöitä :D
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
Pelkään virheitä niin paljon, että en aina uskalla kirjoittaa tavupeli ketjuun koska entä jos katson ne tavut vahingossa väärin ja laitan sinne jotain typerää :D
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
Ei se oo niin vakavaa. Tehdään me muutkin siellä virheitä. Rohkeasti vaan!
Joo, kyllä mä sen tajuan mutta tuo on niin saatavan ahdistavaa :D
Aina kun linkkaan jotain johonkin niin tarkistan sen linkin vähintään kolme kertaa jne
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös