Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 132 329
  • 1 230

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sama tapa on ollut minullakin ihan lapsesta saakka. Ja edelleen jatkuu. Esimerkiksi kasvoissa on melko monta (repimisen tuloksena pahemmalta näyttävää) arpea muistona tuosta tavasta.
Voimia sinulle. Kasvot minulla on usein paitsiossa. Ne on niin näkyvät. Silti minulla on nyt kaksi pigmenttiläiskää kasvoissa. Toinen tuli luomen kiusaantumista (kävin lääkärissä siitä, ei ollut vakavaa) ja toinen tuli pienestä näpystä poskessa. Vakavinta minulla on sääret ja takapuoli. Niihin tulee helposti näppyjä ja viiltoja joista saa tehtyä haavoja. Joita voi kosketella ja repiä...
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
@Iisoppi

Eikö pakko-oireisuudesta edes lääkäri älynnyt kysyä? Pakonomainen ja nimenomaan haitallinen jokin toiminta voi olla merkki siitä. Onko mitään muuta, jota on vaan pakko toistaa tai esim tarkistella kaiken aikaa?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
... Vakavinta minulla on sääret ja takapuoli. Niihin tulee helposti näppyjä ja viiltoja joista saa tehtyä haavoja. Joita voi kosketella ja repiä...
En ole lääkäri (edelleenkään), mutta voin vilkaista....
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eikö pakko-oireisuudesta edes lääkäri älynnyt kysyä?
Olen muutaman kerran puhunut tuosta rupien repimisestä mutta lääkärit on sen yleey ohittanut. Kun en itse viiltele vaan revin auki olemassa olevia haavoja niin lääkärit ei vissiin välitä. En vain osaa tarpeeksi tuoda esille omia ongelmia. Kai siinä lääkärin kohtaamisissa on kyse siitä että on muitakin akuutteja ongelmia niin rupien repiminen on vain pikku juttu.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kun suursiivoan, niin yleisin kuuntelemani musiikki on Frederikin musiikki. Muutoin en sitä juurikaan kuuntele.

Jatkan siivousta.
Kuinka pitkällä olet siivousta? Minulla olisi yhden huoneen imurointi, moppaus ja vessojen pesu jäljellä. Kuumeessa kun olen, taidan jättää moppauksen huomiselle.
 

axe

Jäsen
Tunnustan, että vaikka en ole missään nimessä sellainen tyypillinen naisjääkiekon vihaaja niinku hokiäijät voi olla, niin en siltikään ole avannut yhtäkään Jatkoajan uutislinkkiä naisjääkiekon pelaajasiirroista tai vastaavista naiskiekkouutisista, vaikka noista keskustelupalstan yläosan linkeissä tuntuu olevan sellaisia ainakin puolet.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tunnustan taas, että nyt jäi jo toinen Suomen peli väliin, eikä kiinnosta katsoa edes maalikoostetta. Haluaisin oikeasti tietää, miten joku saa itsensä ns. fiilikseen näiden kisojen osalta. Onhan tuo niin saatanan kulunutta paskaa lehtosineen ja ohtamaineen ja kaupallisine hapatuksineen. Mutta ehkä olen itsekin jo riittävästi tätä tylsyyttä ja kädenlämpöisyyttä mainostanut näiden kisojen osalta, viimeinen viesti siis tästä aiheesta.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Tunnustan, että vaikka en ole missään nimessä sellainen tyypillinen naisjääkiekon vihaaja niinku hokiäijät voi olla, niin en siltikään ole avannut yhtäkään Jatkoajan uutislinkkiä naisjääkiekon pelaajasiirroista tai vastaavista naiskiekkouutisista, vaikka noista keskustelupalstan yläosan linkeissä tuntuu olevan sellaisia ainakin puolet.

En itsekään välitä paskaakaan mistään naisten liigoista, joten rasittaa lukea noita otsikoita foorumille tullessaan. Klikkaan joka tapauksessa vain harvoja juttuja.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tunnustan taas, että nyt jäi jo toinen Suomen peli väliin, eikä kiinnosta katsoa edes maalikoostetta. Haluaisin oikeasti tietää, miten joku saa itsensä ns. fiilikseen näiden kisojen osalta. Onhan tuo niin saatanan kulunutta paskaa lehtosineen ja ohtamaineen ja kaupallisine hapatuksineen. Mutta ehkä olen itsekin jo riittävästi tätä tylsyyttä ja kädenlämpöisyyttä mainostanut näiden kisojen osalta, viimeinen viesti siis tästä aiheesta.
Rantasen Mikon pelaamista kyllä aina katselee mielellään, paukutti sitten vaikka katulätkää. Ihan maaginen jantteri. Vaikka nyt ei ole tolppien väliin osunutkaan, niin tänään taas kolme sellaista paikkaa järjesti kavereille, joista ei edes se sokea Reetta olisi vetänyt huti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En itsekään välitä paskaakaan mistään naisten liigoista, joten rasittaa lukea noita otsikoita foorumille tullessaan. Klikkaan joka tapauksessa vain harvoja juttuja.
Nuo naisten liigan jutut yritetään myös otsikoida niin, ettei niistä kävisi ilmi sarja. Tänäänkin taisi olla uutisvirrassa neljä juttua viidestä naisten liigaa, lähinnä uutisia pelaajasiirroista.

Naisten liigan arvostus ei kuitenkaan tällä tavalla kasva. Ensin tarvitaan oikeaa mielenkiintoa. Seuraan kyllä itse naisten liigaa viimeistään finaalivaiheessa, mutta se on lähinnä tulosten tsekkaamista. Vähällä olin mennä IFK:n ratkaisevaan kotimatsiin, mutta en sitten jaksanut.

Jos naisten liigassa vetäisivät finaaleissa vastakkain vaikka perinneseurat IFK ja TPS, niin silloin voisi jo kiinnostaa. Jopa sen verran, että menisin katsomaan. Seurat ovat yksi asia, joka kiinnostusta lisää.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Nuo naisten liigan jutut yritetään myös otsikoida niin, ettei niistä kävisi ilmi sarja. Tänäänkin taisi olla uutisvirrassa neljä juttua viidestä naisten liigaa, lähinnä uutisia pelaajasiirroista.

Naisten liigan arvostus ei kuitenkaan tällä tavalla kasva. Ensin tarvitaan oikeaa mielenkiintoa. Seuraan kyllä itse naisten liigaa viimeistään finaalivaiheessa, mutta se on lähinnä tulosten tsekkaamista. Vähällä olin mennä IFK:n ratkaisevaan kotimatsiin, mutta en sitten jaksanut.

Jos naisten liigassa vetäisivät finaaleissa vastakkain vaikka perinneseurat IFK ja TPS, niin silloin voisi jo kiinnostaa. Jopa sen verran, että menisin katsomaan. Seurat ovat yksi asia, joka kiinnostusta lisää.

Niin, tämä toimintahan on hieman epärehellistä. Annetaan ymmärtää, että naisten liiga on tasa-arvoinen miesten liigan kanssa, eli uutisointi on samalla tasolla. No, toki naiset ja miehet ovat samalla tasolla muussa elämässä, tietysti, mutta eivät kuitenkaan koskaan urheilussa, minkä tajuaa sokea apinakin. Sitten onkin pidemmän aikaa otsikoinnilla hämätty ja klikkejä huorattu, ettei voi antaa mitenkään mitään tukea. Tämä voi johtaa osalla sivustoa käyttävistä jonkinlaiseen boikottiin, mitä ei neropattipalavereissa varmaan kukaan ole halunnut.

MUOKS: Ennen kuin joku pahoittaa mielensä, niin seuraan esim mielenkiinnolla naisten yleisurheilua, kun kisat on. He osaavat ne pelit.
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Niin, tämä toimintahan on hieman epärehellistä. Annetaan ymmärtää, että naisten liiga on tasa-arvoinen miesten liigan kanssa, eli uutisointi on samalla tasolla. No, toki naiset ja miehet ovat samalla tasolla muussa elämässä, tietysti, mutta eivät kuitenkaan koskaan urheilussa, minkä tajuaa sokea apinakin. Sitten onkin pidemmän aikaa otsikoinnilla hämätty ja klikkejä huorattu, ettei voi antaa mitenkään mitään tukea. Tämä voi johtaa osalla sivustoa käyttävistä jonkinlaiseen boikottiin, mitä ei neropattipalavereissa varmaan kukaan ole halunnut.

MUOKS: Ennen kuin joku pahoittaa mielensä, niin seuraan esim mielenkiinnolla naisten yleisurheilua, kun kisat on. He osaavat ne pelit.
Hyvä pointti tuo viimeinen. Naiset ovat yksilölajeissa hyvinkin tasavertaisia ja paikoitellen jopa miehiä arvostetumpia ja seuratumpia. Esimerkiksi jossain hiihdossa tai yleisurheilussa naiset ovat usein isompia staroja. Ja kun nämä starat ottavat yhteen, se kiinnostaa monia. En muista, että tätä olisi monikaan nähnyt suurena vääryytenä, eikä tarvitsekaan. Kyllä minäkin noita skaboja mielelläni katselen.

Joukkuelajeissa naiset eivät vain ole vielä miesten tasolla. Eteenpäin on tietenkin menty, esimerkiksi Suomessa Helmarit. Se on kiinnostanut aidosti monia, myös minua. Naisten jääkiekkokin on alkanut kiinnostaa yhä useampia, mutta pakottamalla se ei onnistu. Sitä ei kannata yrittää. Naisten jääkiekossa oli Suomessa hienoa orastavaa buumia, mutta se on valitettavasti sössitty, ja siitä Jatkiskin on kirjoittanut.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
.

Joukkuelajeissa naiset eivät vain ole vielä miesten tasolla.
Sehän nyt vähän riippuu, että verrataanko suoraan miehiin vai toisiin naisiin. Eihän nyt yksilölajeissakaan olla; kyllä Iivo hiihtää paljon kovempaa kuin Kerttu eikä se Kososen Siljakaan heitä Juha Tiaisen metreille vaikka moukari onkin kevyempi.

Naisten jääkiekossa Nagano 98 oli mahtava tilaisuus, jota ei oikein osattu hyödyntää. Jumalauta, kun Kirsi Hännisen ruoska lauloi viivalta ja Niemisen Riikka iski riparit sisään… Oikeasti tuli parhaimmillaan selkäpiihin hyy. Se buumi jäi vähän piippuun sitten.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sehän nyt vähän riippuu, että verrataanko suoraan miehiin vai toisiin naisiin. Eihän nyt yksilölajeissakaan olla; kyllä Iivo hiihtää paljon kovempaa kuin Kerttu eikä se Kososen Siljakaan heitä Juha Tiaisen metreille vaikka moukari onkin kevyempi.
Kyllä näin, mutta ei siinä tuloksia verratakaan. Enkä tiedä, kannattaako edes. Pointtini oli se, että joissain yksilölajeissa naiset ovat kiinnostavampia kuin miehet. Harvaa kiinnostaa vaikka hiihdossa, mitkä ovat naisten tulokset verrattuna miehiin. Se kisa itsessään ja persoonat ovat kiinnostavampia. Etenkin juuri naisten hiihto on ollut kiinnostavuudessa vuosikaudet miehiä edellä. Aivan älyttömän hyvin brändätty yksilölaji.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllä näin, mutta ei siinä tuloksia verratakaan. Enkä tiedä, kannattaako edes. Pointtini oli se, että joissain yksilölajeissa naiset ovat kiinnostavampia kuin miehet. Harvaa kiinnostaa vaikka hiihdossa, mitkä ovat naisten tulokset verrattuna miehiin. Se kisa itsessään ja persoonat ovat kiinnostavampia. Etenkin juuri naisten hiihto on ollut kiinnostavuudessa vuosikaudet miehiä edellä. Aivan älyttömän hyvin brändätty yksilölaji.
Toisaalta voisi väittää, että naisten hiihto on aivan helevetin tylsä laji. Ensin yksi norjalainen voittaa vuosikausia ihan kaiken, ja kun se lopettaa niin tulee toinen norjalainen joka voittaa vuosikausia ihan kaiken.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Käärijä-huuma on isoa, mutta tunnustan jotain. Haen usein hetken tuota biisin nimeä. Meinasin äskettäin sanoa, että viisubiisi oli Ram pam pam, toinen melkein-lipsahdus oli Villieläin. Villieläin taisi viime kesänä soida aika monilla festareilla. Pääni ei pysy mukana.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Elokuussa 2022 löin vetoa, että Kanada voittaa U20 -kisat. Pelien jälkeen huomasin, etten ollutkaan lyönyt vetoa noista kisoista vaan epähuomiossa / omaa tyhmyyttäni vuoden 2023 miesten MM-kisoista.

No rahojen tuloa piti melkein vuosi odottaa. Kanada voitti molemmat kisat.
 

redpecka

Jäsen
Huutelun kohteeksi joutuneen futaripojan äippä latasi kerrankin sellaisen vastineen, että meni kylän ukkeleilla luu syvälle kurkkuun. "Voisi olla lapsesi!"
Is
 

Liitteet

  • oma lapsiko.PNG
    oma lapsiko.PNG
    167,8 KB · kertaa luettu: 177

redpecka

Jäsen
Olen elämässäni pärjännyt ihan okei olosuhteisiin nähden eikä ole kummemmin valittamista. Yksi asia jostain syystä vielä pomppaa tasaisesti tajuntaan eli se kun en osannut puolustaa itseäni teini-iässä. Helvetin noloa että mustalaiset ovat tulleet pelastamaan mut kun olin sukka vaikka ei olisi kuin tarvinnut tyrkätä kämmenellä syrjään muutama idari. Se ettei ollut silloin itseluottamusta, jonka bully vaistoaa niin ärsyttävästi asia kummittelee vieläkin päässäni ja toisinaan fantasioin kun olisin vain kerralla lyönyt lättyyn niin olisi loppunut spedeilyt. Ei kai mun pitäisi enää yli viiskymppisenä näitä funtsia. Ei tietenkään, mutta jäi ilmeisesti hampaankoloon jotain. Ei vaikuta normaaliin elooni, mutta silloin kun menee muutenkin huonosti niin huomaan että tällaisetkin asiat nostaa päätään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kun suursiivoan, niin yleisin kuuntelemani musiikki on Frederikin musiikki. Muutoin en sitä juurikaan kuuntele.

Jatkan siivousta.
Päivitys. Vaihdoin suursiivousmusiikkini. Nykyään kuulokkeissa soi Juustopäät. Sukkapuikkokapina-levy on hieno.

Kävin heidän keikallaan festareilla juhannuksena 1996 ja siitä heti viikon päästä, kun olivat 2 km päässä kotioveltani. Nythän nuo taas keikkailevat. Pidättäydyn kuulokkeissa, ehkä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös