Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 291 356
  • 1 868
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Punamusta

Tapparammiähet muuten kirjottelee vissiin enempi Tappara.co:ssa

edittiä: no niihän sää näämmä just loppuun sanoit...
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
No vielä enemmän, kuin Anttila ketjussa.

Sitten seuraava kysymys: Milloin nuo tykkäykset tuli tänne palstalle?
Tykkäykset -ketju avattiin vapaan keskustelun alueelle marraskuussa 2018, eli noihin aikoihin tykkäys-ominaisuus tuli käyttöön.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sinulle annettiinkin jo kaksi hyvää vaihtoehtoa, mutta sitten olisi vielä kaksi kannattajatarinaa, jotka ovat keränneet noin 40 tykkäystä. Toinen on Kärppä-fanilta, toinen minulta.

Nimimerkki availin kirjoitus Kärppien osiossa
Meikäläisen kirjoitus Ässien osiossa
Hienoja tekstejä molemmat. Kyllä määkin vielä jotain hienoa tänne kirjoitan, tämän spämmin lisäksi. Se, ehkä vaatii vain tepsin menestystä tai jotain muuta merkittävää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@banaaninviljelijä

Onks sulla viä se plantaasinomistajahenkinen olkihattu mikä sulla oli siinä yhessä kuvassa?

Ookko koskaan unelmoinu että sulla on se päässä, oot älasti, ja sun rengin tyttöystävä imee sun valtavaa banaania. Sulla on toinen käsi lanteella ja toinen tytyn takaraivolla. Suussa suuri sikari. Renki kattelee tuoliin köytettynä vierestä. Sä rankaset rengin perkelettä näin kun se varasti Chiquitan tehtaalle menevästä kuormasta tertullisen?

Tämmönen vaan juolahti mieleen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei mua kukaan homo just ärsytä, että tekis mieli haukkua. Okei, Jari Sillanpää mokasi pahasti, mutta se on säälittävä.

Ei minuakaan ärsytä, en minä sillä. Minulle on ihan saatanan sama, onko joku hetero vai homo. Mutta kun kysyit tehokasta tapaa päästä pois täältä. Mainitsemallani nimimerkillä on vahvaa suorittamista tässä asiassa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei pääse kommentoimaan ainakaan täällä vapaan puolella. Ainoastaan lätkäosiossa. Muistan tämän lukeneeni, kun sai uuden mahdollisuuden. Korjatkaa jos olen väärässä.

Ei ole kirjoittanut mitään 9.1.2020 jälkeen, kun viestihistoriaa katsoo, joten eiköhän kyseessä ole kokonaisvaltainen banaani.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kuukauden vai kahden banni oli pride-mixulla.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Onkohan joku kuunnellu kaikki "Esittäjä tai biisi edellisestä viestistä" - ketjun linkatut biisit läpi?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei minuakaan ärsytä, en minä sillä. Minulle on ihan saatanan sama, onko joku hetero vai homo. Mutta kun kysyit tehokasta tapaa päästä pois täältä. Mainitsemallani nimimerkillä on vahvaa suorittamista tässä asiassa.

Nyt tuli mieleen ärsyttävä homo. Todellinen itsekäs vittupää, muistan kaverin jo ysäriltä ja kuulemma on edelleen nilkki.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt tuli mieleen ärsyttävä homo. Todellinen itsekäs vittupää, muistan kaverin jo ysäriltä ja kuulemma on edelleen nilkki.

Tyyppi olisi varmaan mulkku muutenkin. Tunnen minäkin kusipäisiä homoja ja lesboja. Mutta ei se siitä suuntautumisesta johdu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös