Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 291 209
  • 1 868

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko täällä kirjoittajia, joilla on vyöllään SM-liigaotteluita?

Mitkä ovat nimimerkki schollin viisi suosikkielokuvaa ja -artistia?



Kysymyksiä satelemaan, mutta jokainen vastatkoon luonnollisesti vain omasta puolestaan. Kiusaus hassutteluun on takuulla suuri, mutta arvostaisin totuudenmukaisia vastauksia!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Onko Jatkoajan palstalla julkisuuden henkilöitä (Sihvosen lisäksi) joista voin olla mahdollisesti kuullut? Onko tällä palstalla suurempia jääkiekkovaikuttajia? Tähän tuskin koskaan saadaan vastausta. Entä onko täällä oikeita urheilutoimittajia (Sihvosta ei lasketa nyt sellaiseksi, hän on viivelähtötoimittaja)?
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kuinka paljon Jatkoaika keskustelupalstoineen maksaisi jos joku halukas ostaja löytyisi?
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Onko täällä kirjoittajia, joilla on vyöllään SM-liigaotteluita?

Ei löydy SM-liiga mutta junnuliigojen sm-tasolta löytyy kyllä kokemusta. Nykyään kiekko on taaksejäänyttä elämää. Ehkä sitä joskus elämäntilanteen salliessa tulee johonkin harrastajaporukkaan liityttyä.

Vähän aiheeseen liittyen kysymystä tulemaan: Löytyykö palstalta ulkomaisissa kiekkosarjoissa pyörinyttä porukkaa? Erityisesti kiinnostaa noiden pienempien kiekkomaiden sarjat esim. Ranska, Italia jne. jne.
 
Viimeksi muokattu:

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olen voittanut silloisen hallitsevan painin SM-mestarin. Eikä itse asiassa tullut edes hiki. Onko muita kovia jätkiä?
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ilveksen ex-tj Meskanen kirjoitteli tänne nimimerkillä Pikachu.

Onko palstalla 30-luvulla syntyneitä aktiivikäyttäjiä? Suurten ikäluokkien edustajia löytynee vähintään muutama, mutta onko sitä vanhempia?

Entä kirjoittaako tänne kuuroja? Henkirikoksen suorittaneita?
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Entä kirjoittaako tänne kuuroja?

Kuuroista en tiedä, mutta ainakin yksi näkövammaiseksi ilmoittautunut on tänne kirjoitellut. En tarkoita siis itseäni.

Edit. Jaa olikin itsensä paljastanut tapaus.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kuinka monta schollin naispuolista kaveria kirjoittaa Jatkoaikaan?

Ovatko HIFK ja scholl kenties sukua toisilleen?

Kuinka suuri osa kirjoittajista on peräkammarinpoikia?

Kuinka suuri osa kirjoittajista asuu maaseudulla?
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Btw Deko, olen joskus kuullut että nimimerkin ja henkilön yhdistäminen olisi kiellettyä JA:n keskustelupalstalla mutta kattoo ny.


Paitsi jos nimimerkin todellinen henkilöllisyys on yleisessä tiedossa. Meskanen allekirjoitti jokaisen viestin omalla nimellään joten on aikamoinen vääryys jos Deko tuosta viestistään penalttia saa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Paitsi jos nimimerkin todellinen henkilöllisyys on yleisessä tiedossa. Meskanen allekirjoitti jokaisen viestin omalla nimellään joten on aikamoinen vääryys jos Deko tuosta viestistään penalttia saa.
Joka tapauksessa on aika hedelmätöntä kysellä onko täällä liigapelaajia tai julkkiksia tms. Jos joku ilmiantaa toisen julkkikseksi niin monoa tulee; jos julkkiksia on eivätkä ole aiemmin tulleet esille nimimerkin takaa niin tuskin tulevat nytkään. Lose-lose-tilanne, eli ihan turha kysyä tuollaisia.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Entä onko täällä oikeita urheilutoimittajia (Sihvosta ei lasketa nyt sellaiseksi, hän on viivelähtötoimittaja)?

Yksi HS:n urheilupuolen jamppa ainakin on varmuudella tiedossa.

Edit. Myös yksi IL:n toimittaja 99 % varma.
 
Viimeksi muokattu:

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Joka tapauksessa on aika hedelmätöntä kysellä onko täällä liigapelaajia tai julkkiksia tms. Jos joku ilmiantaa toisen julkkikseksi niin monoa tulee; jos julkkiksia on eivätkä ole aiemmin tulleet esille nimimerkin takaa niin tuskin tulevat nytkään. Lose-lose-tilanne, eli ihan turha kysyä tuollaisia.

Eihän Deko kysellytkään? Vastasi vain kysymykseen ja kysyi toisen liittyen ikäjakaumaan. Ei liene sääntöjen vastaistä myöskään tiedustella onko vaikka Teemu Selänne rekisteröitynyt tänne? Ja jos joku tulee sanomaan että joo, Teukka on kertonut Iltasanomille olevansa nimimerkki TeemuIlmariSelänne70#8 niin meneekö se oikeasti mauttomuuden puolelle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eihän Deko kysellytkään? Vastasi vain kysymykseen ja kysyi toisen liittyen ikäjakaumaan.
Teknisesti ottaen ei, ja viittasin vähän huonosti tuonne alkupään viesteihin tuon lainauksen kautta. Anteeksi maalaisuuteni, tää interveppi on vaan uutta mulle.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kuinka moni jatkislainen kirjoittaa Demin keskustelupalstalle?

Olen ollut jo vuosien ajan aktiivinen kirjoittaja sekä Lordin että Nightwishin keskustelupalstoilla. Onko täällä muita jompaan kumpaan kirjoittavia nimimerkkejä?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kaupungissa on yli miljoona asukasta. Minä asun pikkukaupungissa/maaseutukauppalassa/maalikylässä.

Onko tämä joku schollin määritelmä kaupungille, vai?

Minä olen muuten syntynyt kunnassa, joka on nykyisin osa pikkukaupunkia, jossa asut. Nyt asun kunnassa, joka on vielä ihme kyllä olemassa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Onko joku nimimerkki astunut avoimesti ulos kaapista tällä palstalla? Eli siis onko joku jatkoaikalainen kertonut olevansa homo/lesbo?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös