Onnellisuusketju

  • 1 291 927
  • 7 895

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä joulu ja jouluaatto on aina itselleni ollut vuoden parasta aikaa. Tänään olen syönyt hyvin, lahjat on avattu ja olutta, punaviiniä sekä Koskenkorvaa olen juonut. Nyt olisi seuraavan kerran opiskeluja vasta 14.1. ja seuraavan kerran menen töihin vasta 77 tunnin päästä. Kyllä tässä kelpaa. Jouluna ehtii hyvin pelata myös nettipokeria. Torstaina olisi vielä edessä Tallinnan matka kaverin kanssa.

Itse en ainakaan ymmärrä sitä, miksi joulu olisi poikamiehelle ikävää aikaa. Itse ainakin nautin tästä tunnelmasta ja oleskelusta täysin siemauksin. Toivottavasti myös muut jatkoaikalaiset löytävät vielä joulun tunnelman. Turha tästä on mitään stressiä ottaa.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Ach, olutta ja jouluruokaa. Lisäksi ensimmäinen joulu omassa kodissa emännän kanssa, joten mikäs tässä ollessa. Muutto saatiin meleko nopeasti tehtyä ja paikat kondikseen, joten kelpaa olla.

Lisäksi työt kiinnostavat kovasti, autistit ovat aika mielenkiintoisia velikultia hoidettavaksi ja ohjattavaksi.

Ei ole mitään valittamisen aihetta, siitä jo joutaa olla onnellinen :)

Hyvää Joulua kaikille Jatkoaikalaisille! :)
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
...Tänään olen syönyt hyvin, lahjat on avattu ja olutta, punaviiniä sekä Koskenkorvaa olen juonut. ........
.......Jouluna ehtii hyvin pelata myös nettipokeria.

Onnellisuuttani lisää se että joulupyhinä ihmisillä on aikaa juoda viinaa ja pelata lahjarahoillaan nettipokeria.

Ship it!!! ;)
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Olen onnellinen, koska vanhemmilleni antamani lahja oli napakymppi. Varsinkin faijan spontaani innostus lämmitti mieltä enemmän kuin mikään muu.
 

scholl

Jäsen
Poliisit pysäyttivät minut Tehtaankadulla tuossa vajaa puoli tuntia sitten. Ne olivat siellä oikealla telakalla pimeänä kytiksellä ja kun käännyin vasemmalle Tehtaankadulle niin ne perään ja italolähetystön kohdalla maijasta tuli punaista valoa ja pysäyttivät. Ajattelin ensin, että niinköhän hemmetti tuli nyt sitten ajettua överinopeutta kun taitaa olla joku 30km/h tai vastaava fägärirajoitus tossa. Ei ollutkaan niin, vaan poliisi tuli ja sanoi, että teemme pistokokeita. Puhallus jne. Jännitti, mitä tulee kun puhalsin. Sen jälkeen ajokortti ja rekisteriote. Ensin osui kouraan rekisteriote, poliisi katsoi sen ja käänsi vielä kääntöpuolellekin, missä ei ole lue mitään ja sen jälkeen katsoi ajokortin. Sitten tuli hyvää matkaa.

Väsynyt olo, mutta onneksi oli kaikki poliisienkin kanssa kunnossa. Siitä semionnellinen niin voi lähteä kohta ehkä goisaamaan. Kuitenkin joku 19 horas taas tullut oltua hereillä.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Nautin todella kun pojat käy surffailemassa kolme pistettä kisapuistosta ilman mitään vaivaa. Huipulla tuulee.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
KalPa. Pori-Rauma akselin vihanpidon syventäminen. Kolme pistettä. Ei tässä paljoa vesisateet v*tuta. Töihinkin voi suunnata iloisin mielin. Voi tätä elon autuutta.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Huomenna viimeinen työpäivä duunissa. Keskiviikkona aloitellaan uusissa, koulutusta vastaavissa hommissa. Opinnot on ohi ja kohta tutkinto taskussa. Yksi luku sulkeutuu ja toinen alkaa. Bring it on!
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Kunhan noi lähtee niin pääsen jatkamaan yllättäen keskeytynyttä suihkuttelua.

Kerran näin yhen leffan, ja siinä se nainen makso niille miehille vähän eri tavalla kun normaalisti, tuli ns. happy ending.

Nojoo, itselläkin on syytä olla onnellinen, sillä eilen kilahti Man City-Liverpool tasurin myötä vajaa 200e pelitilille. Eihän tätä kehtaisi myöntää että pelasi ristiä suosikkijoukkueen matsissa, mutta tuo nyt oli itselle aika selvä tulos. City sumputtaa, Liverpool ei pysty murtamaan tuota. Raha kyllä kelpaa aina.
 

startin13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
B1L33t 1LL4L!!!!!!

Jee pääsee bilettää hyvien ystävien kanssa pitkästä aikaa! Yksi kaveri asuu kaukomailla ja tuprahtaa tänne visiitille.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Hyvää Uutta Vuotta kaikille.

Emäntä polttaa joulukuusen jäänteitä takassa ja minä makselen laskuja tässä Jatkoajan selailun ohessa. Huomenna viimeinen työpäivä ennen kuukauden lomaa. Koneen pitäisi nousta Helsinki-Vantaalta to aamuna klo 7:45. Kuukausi Perussa ja Ecuadorissa odottaa. Andeja, Amazonasia sekä rantalomaa päiväntasaajalla tyynen valtameren rannalla suunnitteilla.

Krapulalääkekin nautittu, eli tänäkin vuonna sain ainakin kerran.

Rinkka pakattuna tuossa ja rahavyössä taaloja ja Nueva Soleja. Malarialääkekään ei aiheuttanut peloteltuja sivuvaikutuksia, joten mikäs tässä.

Matkakuume melkoinen, tulee pitkä 1½vrk, onneksi töissä on vielä delegoitavaa.

Olen onnellinen.

t. hanu
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tänään on kaikki aika hemmetin hyvin. Uusi vuosi ja uudet kujeet tosiaan. Tein tuossa juuri ruokaa, ihan itse (en mikrolla) ja siitä tuli yllättävänkin hyvää. Ruokajuomaksi valitsin laivatuliaiseni italialaisen, puolikuivan, Casasole valkoviinin, joka puolestaan osottautui taas aivan nappivalinnaksi ja nyt kun kissakin kömpi syliin nukkumaan niin aah. Ihanata.
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt on kyllä niin helvetin hieno fiilis, eilen kotiuduin intistä vuoden palveluksen jälkeen. Ei tätä oikein vielä edes ymmärrä kunnolla, kuulemma vasta sunnuntaina illalla se tunne on erittäin mahtava. Kyllähän tuo vuosi armeijassa on kieltämättä pitkä aika, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna se on mennyt todella nopeasti ja hienoja kokemuksiakin on tullut koettua.

Nyt kyllä maistuu tämä reservielämä!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nyt on kyllä niin helvetin hieno fiilis, eilen kotiuduin intistä vuoden palveluksen jälkeen. - - - Nyt kyllä maistuu tämä reservielämä!

Vaikutuksen huomaa viimeistään maanantaina. Menepäs silloin paikalliselle juna- tai linja-autoasemalle katselemaan sivusta, kun sällejä pakkautuu ajoneuvoon. Vahingonilo on paras ilo.

Oma onnellisuuteni kumpuaa Kärppien Pelicans-voitosta, Ahosen hyvistä tuomaripisteistä ja mäkiviikon johdosta sekä Jakke Niemisen loppuottelupaikasta Adelaiden ATP-turnauksessa.

Wäbä Kuitunen menee määrätietoisesti kohti Tour de Skin voittoa. Hieno päivä suomalaisessa urheilussa!

P.S. Marit Björgen on sairas... Ei kai vaan Porttila vedä kättään pois norjalaisten valmentajan kädestä.
 

Jarzki

Jäsen
Hehei, minullakin asiaa tänne ketjuun. Syynä se perinteinen, nainen. Sen enempää asiaa erittelemättä, tuntuu niin perkuleen hyvälle. Kyseessä tuntuu olevan minulle jos nyt ei Se Oikea, niin ainakin erittäin sopiva kumppani. Sain asiat lopullisesti loksahtamaan kohdilleen ennen inttiä, niin voi huoletta sinnekin lähteä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Olen onnellinen, kun ämmä Nieminen hävisi taas suuren ottelun urallaan. Siinä on sellainen urheilun irvikuva, että hyi helvetti, hah.

Tää on kyllä mielenkiintoinen, että milloin pettymys menestymättömyydestä muuttuu menestymättömyydestä iloitsemiseksi. Ensiksi harmitellaan kun urheilija se ja se ei voita, mutta sitten kun näitä tappioita tulee tarpeeksi kauan, alkaa niitä suorastaan odottamaan ja toivomaan, että ne mahdollisimman paljon pönkittäisivät mielikuvaa tästä "luuseriurheilijasta".
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olen onnellinen, kun ämmä Nieminen hävisi taas suuren ottelun urallaan. Siinä on sellainen urheilun irvikuva, että hyi helvetti, hah.

Sanoo Jokerifani. Montakos mestaruutta teillä on tällä vuosikymmenellä, häh? Vitun luuserit.

- Provo osui ja upposi -
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Olen onnellinen, kun ämmä Nieminen hävisi taas suuren ottelun urallaan. Siinä on sellainen urheilun irvikuva, että hyi helvetti, hah.

Olen täysin samaa mieltä. Jätkä pääsee kerran viidessä vuodessa jonkun pilapaliturneen finaaliin, kun 100 ATP-listan parasta ei ole mukana. Ja sitten finaalissa tulee vastaan joku noupadi joka hakkaa Jakken ihan pystyyn. En välttämättä niin onnellinen tuosta ole, mutta nauruttaa kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen pääsi ulkojäille. Ihan hyvät jäät oli. Mutta vituttaa samalla, kun katsoo parin tulevan päivän sääennusteita. Näyttäisi käyvän plussan puolella. Eli pitää tänään käydä vielä pyörimässä vielä, kun pystyy. Oli kyllä todella mahtava fiilis taas.
 

K. Pahero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ulkojäät, naiset, oma terveys ja mielentila. Ainakin yksi näistä elämäni tärkeimmistä asioista on kunnossa. Mutta kaikissa on vielä parannattevaa, eli vielä parempaa on luvassa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Lumentulo sai mielen hyväksi ja suunpielet ylöspäin. Pysyisi nyt vaan maassa. Hauskaa oli koiranpissatusreissulla seurata lasten riemua, kun pääsivät vihdoin luistelemaan. Pitäisiköhän ostaa itselle luistimet.
 

YSI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Uus läppäri!

Ihanaa omistaa toimiva kone.

Muutenkin on onnellinen olo, saa olla kotona pojan ja koirien kanssa vielä 3 kuukautta.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieno talvinen maisema pitkästä aikaa, tuore työtehtävä paremmalla liksalla ja aivan uskomattoman upean naisen muuttaminen vihdoin viralliseksi avopuolisokseni nostavat fiiliksen korkealle. Väitän, että asiani eivät ole koskaan olleet näin mallillaan ja tunne on sen mukainen.

Lisäksi loppukesästä pitkälle alkutalveen kaikki touhut pilannut sydänongelmakin on nyt reilun kuukauden päivät ollut täysin taaksejäänyttä elämää, ja riittävällä panostuksella alan hiljalleen olemaan fyysisesti ja sitä myötä myös henkisesti huomattavasti paremmassa kunnossa. Viime viikolla kuutisenkymmentä juoksukilometriä melkoisella sykkeellä ja hieman punttia päälle, eikä jalkojen lihaksisto tai hengityselimistö vittuillut lainkaan, ts. nyt on sellainen olo että tekee mieli antaa palaa vaan joka suuntaan. Pakko vaan malttaa välillä levätä ettei pumppu laita hommia taas läskiksi.

Kaiken kukkuraksi annoin äsken poran laulaa kurkoillessani pari kinkkistä lamppua kattoon sekä peilin eteisen seinälle, onpahan nekin hommat vihdoin tehty ja kämppä on entistä enemmän kodin tuntuinen.

Hyvä että joskus edes hymyilyttää, suurin kiitos luonnollisesti elämäni rakkaudelle joka ansaitsisi todennäköisesti jotain paljon parempaa kuin mitä pystyn tarjoamaan, mutta näillä mennään ja hyvältä tuntuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös