Onnellisuusketju

  • 1 292 690
  • 7 895
Uusi entistä paremmin palkattu ja mielenkiintoisempi duuni alkoi tänään, autoverotus kohteli minua sittenkin hellästi (-4800 eur), tänään tulleen veropäätöksen mukaan verottaja muistaa minua joulukuun alussa 1800 euron veronpalauksella ja mikä parasta, olen tapaillut aivan ihanaa naista joka päivä viikon ajan.

Perinteisen kaavan mukaan todennäköisesti kohta sattuu Juhaa leukaan.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Uskomattoman hieno olo. En muista koska viimeks olisin ollut näin onnellinen, juur päätty treffit neidon kanssa ja hienosti suju. Samalla aallonpituudella ollaan ja muutenkin on luonteeltaan uskomattoman hieno nainen. Jos tän meen mokaamaan, niin saatte heittää mut johonkin puulaatikkoon, lähettää Afrikkaan ja alan siellä istuttaan vaikka puita hakatuille alueille...

On ihme, että näin pienessä ajassa on pystynyt kiintymään ihmiseen niin paljon.

"ilmamassat vyöryy etelään vievät kesän mennessään
keliin kolenevaan jään
lehmuksetkin luopuu lehdistään
joutuu värjöttelemään
mä kiirehdin sun syliis lämpimään, lämmittelemään
en kaipaa enempää"​
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Eipä ole mitään niin erikoista sattunut, että erikseen pitäisi asiasta mainintaa esittää... Nyt vaan tuntuu, et kaikki on niinkuin pitäisikin olla.

Eli olen onnellinen.

ps. Ulkona sataa lunta, kaunista =)
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Piiitkästä aikaa asiaa tännekin. Suhteen kiemurat on vihdoinkin selvitetty. Rankka kuukausi takana, mutta Hän rakastaa minua sittenkin. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Call of duty 4: Modern warfare on pikkaista tyylikäs peli. Paljon se koneelta vaatii, paljon se antaa. Grafiikka on näyttävää ja yksityiskohtia täynnä. Joku tullee itkemään että "yksi putkijuoksu lisää". So not, on tätä odotettu kauan. Ja todella koukuttava pelikin vielä.
Tästä pelistä nautitaan.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Tällä kertaa ollaan onnellisia niinkin pienestä aiheesta kuin pitkästä viikonlopusta. Varsinkin kun ohjelmassa on löhöilyä ja yksi ryyppyreissu niin varsin mukavat fiilikset päällä.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Juuri heräsin ja teeveeestä näin ilouutisen:
Suomen potkupallojoukkue ei päässyt EM-kisoihin, siitä olen ikionnellinen!!! Kuka tuollaista ämmälajia edes jaksaa katsella?
Lätkä säilyköön Suomen ykköslajina, hieno homma.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Mainio ilma ulkoiluun, aurinko paisteli mukavasti, pari astetta pakkasta, puhdas lumi puissa ja maassa. Kelpaa ulkoiluttaa koiraa, kun keli vaikuttaa talvelta vaihteeksi.

Vapaa ilta, koira lähtee vaimokkeen kera yökylään Rovaniemelle... eli saa rauhassa nauttia PHI-WSH matsista!

Hyvä tästä vielä tulee.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Mainio ilma ulkoiluun, aurinko paisteli mukavasti, pari astetta pakkasta, puhdas lumi puissa ja maassa. Kelpaa ulkoiluttaa koiraa, kun keli vaikuttaa talvelta vaihteeksi.

Vapaa ilta, koira lähtee vaimokkeen kera yökylään Rovaniemelle... eli saa rauhassa nauttia PHI-WSH matsista!

Hyvä tästä vielä tulee.

Missä päin Suomea asut? Tampereella meinaan keli ei ole ihan samaa luokkaa.. 2 astetta lämmintä ja sataa vettä.. Ei oo kivaa..
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Missä päin Suomea asut? Tampereella meinaan keli ei ole ihan samaa luokkaa.. 2 astetta lämmintä ja sataa vettä.. Ei oo kivaa..

Hullu veikkaus, että mies asuu Oulussa. Meillä taas tuli aamulla lumi maahan, mutta nyt sataa vettä. Ihana loska taitaa olla tuolla, jos lähtee pihalle telmimään.

Ja sitten taas se aika vuorokaudesta, kun parempi puolisko saapuu tänne kylmään pohjoiseen. Olikin jo ikävä. Elämä on hienoa. Ja palkkapäivä kruunaa kaiken.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Missä päin Suomea asut? Tampereella meinaan keli ei ole ihan samaa luokkaa.. 2 astetta lämmintä ja sataa vettä.. Ei oo kivaa..

Ei oo stadissakaan. Päivä ei ole tänään valjennut ollenkaan. Saatanan pimeää ja vettä tihkuu koko ajan.

Onnea vaan Pohjois-Suomeen, jos siellä on hieno keli.
 

scholl

Jäsen
Helsingissä sää on yhtä mainio kuin viimeisen viikon ajan. Pimeätä yötäpäivää, sataa vettä sikana ja tuulee. Todella mainio sää. Onneksi ei ole koiraa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Helsingissä sää on yhtä mainio kuin viimeisen viikon ajan. Pimeätä yötäpäivää, sataa vettä sikana ja tuulee. Todella mainio sää. Onneksi ei ole koiraa.
Nämä kelit tarjoavatkin pitkäkarvaisen ja tappijalkaisen koiran omistajalle aiheen avautua vitutusketjuun. Olen kuitenkin onnellinen koirasta, säästä huolimatta.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Pienet ne on pienen ihmisen riemut. Leipomossa maalaamassa, leipää ja pullaa saa sen minkä jaksaa vetää, jälkeen ollaan oltu tyytyväisiä, mukavaa työseuraa. Jypin notkahdus on ainakin hetkeksi ohi, Smashing Pumpkinsin Disarm on hieno kipale, Ruotsista tulee muutakin kovaa musaa kuin Kent ja Opeth, In Flames meinaan. Terveyttäkin piisaa...
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä pääsen huomenna hotelliin NUKKUMAAN! Kolmen vuoden ja kahden lapsen univelat pukkaa niin rankasti päälle, että jotain konkreettista oli pakko keksiä. Mies sitten varasi mulle hotellin! Ehkä yhdellä käyn, jos siltä tuntuu, mutta muuten aion todellakin olla keskenäni ja räkiä kattoon. Kummasti viimeiset pari päivää on mennyt kuin siivillä. Ja tietysti HIFK-Kärpät peliin ennen kuin laitan itseni lataukseen.

Olen siis onnellinen tulevasta omasta seurastani. Ja miehestäni, joka näyttää vihdoinkin ihan oikeasti sisäistäneen, kuinka väsynyt olen, kun en ole kohta kolmeen vuoteen nukkunut kuin n. 10 yötä kunnolla. Ja siitä, että mieheni ei taida aavistaa, kuinka kaikki voi huomenna olla toisin. Siis hänellä, kotona lasten kanssa. Nimittäin jos tietäisi, olisi jäänyt tämäkin reissu multa tekemättä. Kaikki on tosin heille valmiiksi tehty, että eipä se todellisuus iske oikeana siltikään. Mutta entäs sitten. Lapsistakin olen onnellinen, varsinkin nyt, kun pääsen niistä eroon vähäksi aikaa :). Ei vaan, ikävä niitä tulee. Mutta olen siitäkin onnellinen, että pääsen ikävöimään niitä. Täällä kotona, kun ei paljon ehdi ikävöidä, kun ollaan jatkuvasti kylki kyljessä.

Mä saan nukkua!!! Yksin!!! Ihanaa!!!
 

Cassu

Jäsen
Mä saan nukkua!!! Yksin!!! Ihanaa!!!

Ja nyt sitten nautit kanssa! Puhelimen suljet kun hyvät yöt on toivotettu. On isä ennenkin ollut lasten kanssa yksin yhden yön, ei maailma siihen kaadu.
Itselläni on sunnuntaina onnen aihe kun pitkään odotettu koiranpentu tulee kotiin. Itse en ole saanut pentuani valita, joten en tiedä minkälainen lapsi sieltä on tulossa
 

Puster

Jäsen
Lippu Mestareiden liigan matsiin taskussa, which is nice. Jostain syystä tällä kertaa olin eniten huolissani lipun saannista, vaikka tässä on vielä vajaat kolme viikkoa aikaa.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Veikkaus oli äsken maksanut tilille 631 euroa vaikka luulin, etten saanut lauantain tulosvetoja kiinni. Olin näemmä pelannut vahingossa Ässät-Pelicans matsia tuloksilla 3,4,5-0,1, kun tarkoituksena oli pelata 0,1-3,4,5 Pelicansien voittoa.

Aina voi näköjään voittaa...
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Pakko kirjottaa ja hehkuttaa, että onnellinen on lievä ilmasu kuvaamaan nykystä olotilaa. Tämän olotilan aiheuttaa PHKS:n lapsivuodeosastolla aikaansa viettävät avovaimo ja meiän prinsessa (kohta 2vrk ikää). Mikäs tässä ollessa siis.

Valittamista ei oikeen keksi vaikka tikulla kaivelis.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Tämän onnellisemmaksi ei vain voi enää tulla!

"THE SMASHING PUMPKINS PALAA HELSINKIIN MAALISKUUSSA!

Konsertti maanantaina 3.3.2008 Jäähallissa, Helsingissä

Ovet aukeavat klo 19.00, esiintyminen alkaa noin klo 20.00."

Viimeksi siis kävivät suomessa vuonna 2000. Olin onnekas ja onnistuin näkemään bändin syyskuun ensimmäisenä Istanbulissa.
Tuo Jäähallin konsertti on siis vieläpä Smässärien Euroopankiertueen päätöskeikka, joten kaikkea spesua luvassa! Kyllä nyt hemmotellaan SP-faneja :)
 

mti

Jäsen
Suosikkijoukkue
StL Blues, Ketterä, Hurtat, Saipa
Nyt pakko kirjoittaa tännekin. Vuorokauden kuluttua reilun puolen vuoden reissu Balkanilla ohi, kotona kaikki paremmin kuin hyvin, viikon päästä tuparit/pikkujoulut ja kaikki kaverit kylässä, kahden viikon päästä haetaan koiranpentu ja siitä viikon päästä joulu. Voi jestas että olen onnellinen!!
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Jees, oman kullan kanssa ostettiin tänään yhteinen asunto.

Kieltämättä tuntuu aika saatanan hyvältä, nyt vain muuttoa ja ensimmäistä joulua omassa kodissa odotellessa. . :)
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Ensimmäinen vapaa viikonloppu reilu puoleen vuoteen! Tarkoitus olis kohta hyppiä junaan ja mennä isolle kirkolle morjestaa kavereita mitä ei juomisen merkeissä ole nähty pitkiin aikoihin.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Ensin sain tosi hyvää safkaa ja sen jälkeen mahtavaa seksiä, kiitos vaimo-rakkaalle. Nyt menee kuudes Karhujuoma ja vajaa parikymmentä kylmää samanmoista odottelee jääkaapissa. Pata voitti nollilla ja Mondeo on kohtapuoliin ajokunnossa. Voisiko paremmin enää olla? Lottoa en viitsi vielä edes tarkistaa, sillä pari milliä voisi jopa aiheuttaa sydänkohtauksen :) Hyvää viikoloppua! Rakastan teitä kaikkia!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös