Onnellisuusketju

  • 1 292 482
  • 7 895

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Tutkintopaperit kourassa. 3,5 vuoden urakka on nyt virallisestikin ohi. Oman alan hommissa toki jo ollaan, mutta oli kieltämättä mukava saada sinetti tälle hommalle.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Hehee, itselle tulee oikeastaan - jos ei nyt onnellinen - niin ainakin parempi fiilis, kun lukee näitä jorinoita tässä ketjussa. Ehkä se omakin elämä hetkittäin jaksaa hymyillä välillä, kun tarpeeksi yrittää.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
* Perjantaina olin pudottanut kännyn työpaikan lattialle, mut joku hyvä ihminen oli sen infoon palauttanut, eli kiitos

*Jukurit voittoputkessa ja kevällä juhlitaan viidettä Mestismestaruutta.

* Eilen hyvä känni ja ei morkkista, eli elämä on kurjaa, mutta hauskaa!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei auta valittaa. Osastostamme tuli sitten virallisesti itsenäinen tulosvastuullinen yksikkö, joka merkitsee paitsi ensinnäkin a) erään unelman täyttymistä, b) helvetisti lisää vastuuta ja stressiä, c) esimiehen sanoin "tuntuvaa vaikutusta" palkkaan.

Andy McCoyn sanoin jotka meni jotenkin näin: "Sun kandee varoo mitä sä haluut koska sä voit saada sen."
 

Afinogenov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Sabres
Olen onnellinen Raipen puolesta. Kerrassaan mahtavaa !!!
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Olen onnellinen Raipen puolesta. Kerrassaan mahtavaa !!!
Kuin myös. Onnellisuuttani lisää myös tänään nähty Raipen rajaton arvostus. Ensinnäkin, Hakametsän 7800 seisaallaantaputtajasta varmaan puolet lienee Tampereen ulkopuolelta / Tapparalaisia, ja toisekseen, Jokelan koulusurmien lisäksi ei tule yhtään asiaa mieleen joka olisi saanut näin yksimielisen vastaanoton Jatkoajassa.

Toisaalta, onnellisuuteen sekoittuu haikeutta. Tänään matsin jälkeen kun Raipe kiersi kaukaloa suu virneessä käsiään heilutellen, tajusin etten näe Raimo Helmistä tositoimissa enää kuin kymmenisen kertaa. Se on pirusti liian vähän Raimo Helmistä.

Raipessa on tietynlaista penttimatikaismaista kulttihahmoa mukana, mutta suurin osa instituutista ei pohjaudu huumoriin. Raipe on vaan niin saatanan hieno jätkä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Juuri nyt onnellisuus on ilta yksin kotona, kun avopuoliso on töissä, lasissa on viiniä ja sylissä selällään nukkuu pieni kissa.

Edit: avopuolisossa ei ole mitään vikaa, mutta tekee hyvää saada olla ajoittain yksin.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Varasin just syyskuulle reissun Kanadaan. Ontario, Quebec, New Brunswick ja Nova Scotia kutsuu. Helkkarin hienoa kun voi alkaa suunnittelemaan reissua. Voi sitä surffauksen määrää seuraavat pari viikoa.

NHL-pelit ei ole vielä alkanut, mutta ehkä joku harjoitusmatsi osuu kohdalle.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Kävin äsken hammaslääkärissä, eikä tarvinnut edes seuraavaa aikaa varata!! Itse pelkäsin että edessä on kunnon porausoperaatio + pitkä ja kivulias juurihoito, mutta mitä vielä!! Kaikki kunnossa, vähän hammaskiveä pois ja that`s it.

Seuraavan kerran sitten parin vuoden päästä tarkistukseen! Nyt on mukava viettää loput tästä maanantain vapaapäivästä..
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Sain hääkuvani (suurimman osan niistä) takaisin, ja olen onnellinen ja sain tyttöystävänikin iloiseksi! Kiitos Gags! Varmaan ovat muutkin laittaneet vinkkejä, mutta Gagsin vinkin näin ensiksi, ja heti toimi. Hienoa, hyvin hienoa!
 
23.2 SaiPa-Jokerit. Sinne menossa jos kyyti saadaan järjestettyä. Lisäksi ilmeisesti viisi bussillista Narrifaneja tulossa paikalle, joten odotan huutokilpailua sekä sitä että ääneni on seuraavana päivänä maassa. On nämä SaiPan pelit niin harvinaista herkkua olleet viime aikoina, että pitää ottaa ilo täysillä irti.. =) Eli tervetuloa vaan Narrifanit, kyllä me kestetään!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Heräsin kaverin kanssa kotootani, pää kipeä, kamala nuha ja muutenkin tuntuu pahalta. Pari lonkeroa, hieman unta ja nyt hyvää musiikkia. Muut soittelee jo baariin. Kohta mennään ja ai vittu kun tuntuu hyvältä oikeesti ryypätä!

Elän!

Ja nyt soi CMX-G, sitä ennen Nahkaparturi
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Heräsin kaverin kanssa kotootani, pää kipeä, kamala nuha ja muutenkin tuntuu pahalta. Pari lonkeroa, hieman unta ja nyt hyvää musiikkia. Muut soittelee jo baariin. Kohta mennään ja ai vittu kun tuntuu hyvältä oikeesti ryypätä!

Elän!

Ja nyt soi CMX-G, sitä ennen Nahkaparturi

Kuulostaa asialliselta. Jotenkin olisi itselläkin tarvetta nollaukselle ja Nahkaparturille, mutta jos nyt yrittäs vielä pari päivää venyä, talvilomaan asti...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aurinko! Juuri äsken, noin kolmenkymmenen sekunnin ajan, Töölössä näkyi aurinko...
Meinasin avautua samasta asiasta, keskustassa näkyi kanssa. Olipa omituinen fiilis kun työhuoneeseen tuli kerralla kunnolla valoa, moni kollega ihmetteli samaa. Itse asiassa vieläkin on tarjolla hyvin valoa, jonkinlainen sumu tosin minimaalisesti haittaa.

En muista mistä luin, mutta tammikuussa ei Stadissa tainnut olla kuin muutama aurinkoinen tunti. Ei ihme jos jengi vaeltaa välillä masentuneena, heti on mukavampi fiilis kun aurinko edes näyttäytyy.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Tuota omituista valoilmiötä kummastelimme juuri kollegani kanssa täällä Kaartinkaupungissa. Taivaskin näyttää olevan (siis se slice, jonka ikkunasta pystyn näkemään) sininen ja pilvetön. Ihan hymyilyttää!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Aurinko! Juuri äsken, noin kolmenkymmenen sekunnin ajan, Töölössä näkyi aurinko... Tule takaisin, pikku Sheba!

Ai se oli joku aurinko joka näkyi taivaalla? Ihmettelinkin kovasti mitä toi sininen osa on tuolla ylhäällä ja sit sellainen keltainen iso tulipallo, en muista kyl tollasia nähneeni...

No joo, oli kiva keli ja on vieläkin hieman, tuuli vituttaa tosin, mutta onneksi tuo lumimyräkkä meni Tampereen ohi.

Onnellinen olen kun Jeff Dunhamin DVD:t tuli Amazonista! Menot peruuntui viikonlopuksi ja on ainakin jotain katsottavaa nyt (ps. Dunham näyttää ihan vähän Jack Bauerilta).
 
Viimeksi muokattu:
Nähty tänä aamuna myös Keski-Suomessa jo noin tunnin ajan. Ehkä elämä voittaa sittenkin tänäkin keväänä.

Se perkele loistaa tälläkin hetkellä pilvettömältä taivaalta. Kivaa ajella kun se paistaa päin näköä. Onnellinen olen sen sijaan siitä että pääsin jo kotiin ja loppuviikko on vapaata.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sain hääkuvani (suurimman osan niistä) takaisin, ja olen onnellinen ja sain tyttöystävänikin iloiseksi!

Mukava kuulla tyttöystäväsi iloinneen naimisiinmenostasi. Noin sen kai kuuluukin mennä, mutta vaimo tuskin riemastuisi, jos saisi tietää tyttöystävästäsi.
 

tt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mukava kuulla tyttöystäväsi iloinneen naimisiinmenostasi. Noin sen kai kuuluukin mennä, mutta vaimo tuskin riemastuisi, jos saisi tietää tyttöystävästäsi.

Olen tuon kommentomiasi viestin luettuani innolla odottanut, koska joku koittaa olla hauska ja ajaa viestin tahalliseen tai tahattomaan miinaan.

Nyt olen onnellinen suomen monimerkityksellisyydestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös