Onnellisuusketju

  • 1 292 661
  • 7 895

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mikäs sen parempi kun Joulukuu edessä! Joululoma ja jouluun kuuluva joulurauha tekevät eetvarttia. Itse en ängeksi kauppoihin näin joulun lähestyessä koska en halua sitä joulustressiä... Omat lahjat ja tillbehöörit on jo hankittu ja niin edelleen.

Ja ainiin, Big Brother loppuu.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Lopultakin vakituinen työ isosta talosta. Ei nyt mikään onnellinen olo ole, mutta tyytyväinen. Tulihan sitä haettuakin erinäisten kiemuroiden kautta. No, nyt voi sitten pitää rehellisesti lomaa loppuvuoden, valmistella joulua ja hoitaa vapaaehtoisduunit ynnä talkoot loppuun. Niin, ja tietysti pitää lähteä autokaupoille.
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Vanha kämppä on nyt tyhjä ja putsattu, vartti sitten tulin uudelle kämpille. Töiden jälkeen sain siivottua vanhan läävän, ja vielä viimeiset tavarat uuteen lukaaliin. Nyt kädessä yöpiirakka lähigrillistä ja toisessa Karhu. Sauna on lämpiämässä. Mitä muuta mies voi toivoa?!!
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Piti ostaa 7 kurssikirjaa. Lopulta ostin vain yhden. Säästin siis reilun satasen kirjakuluissa. Onneksi sain suuni auki ja kavereilta lainattua tarvitsemiani kirjoja!

Nyt sen satasen voi laittaa paljon viisaammin kurkusta alas, eikö?

OLEN ILOINEN!
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Elikkätä tänään tapahtunutta: Äippä soittaa aamulla hädissään, että on tapahtunut jotain kauheata, johon itse odottaa sitten tyhmänä jatkoa ja kysyy; no mitä on tapahtunut? Äippä on sekasin kuin juoppo selvinpäin ja sanoo että en tiedä miten tän kertoisin! Itse tässä vaiheessa ajattelen, että kuka vittu nyt on kuollut? No Äippä tähän siten: Mulla on seitsemän oikein lotossa, johon minä sitten; ootko varma? No joo joo! Kyselisin siten kupongin tietoja jne. ja samalla menin itse nettiin. Ja perkele, kyllä se saatana voitti rahaa ja paljon. Eli 2 milj € tupsahti Äiteelle.

Sinänsä viesti kuuluu tänne, sillä olen enemmän kuin onnellinen Äipän puolesta, ansaitsee kyllä joka ainoan sentin minkä voittti.

Koko tää päivä on mennyt Äippää hoitaessa, on meinaan kaveri pikkasen sekasin.

Ei tämän kummempaa tällä kertaa. =)
p.s. joo tiedän, ei raha onnellisuutta tuo!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1462084
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Eduskunta ymmärsi tehdä järkevän päätöksen ja lyhentää siviilipalveluksesta sen idioottimaisen kuukauden pois. Nyt palvelus ei enää ole siinä määrin rangaistusluonteinen.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eduskunta ymmärsi tehdä järkevän päätöksen ja lyhentää siviilipalveluksesta sen idioottimaisen kuukauden pois. Nyt palvelus ei enää ole siinä määrin rangaistusluonteinen.

Typerä päätös! Vuoden ajan joutuu arkisin istumaan muutaman tunnin päivässä kirjastossa. On se elämä rankkaa. Tuplata tuo aika ainakin olisi pitänyt.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Lienee väärä ketju väittelyyn, mutta itse olisin nähnyt ihan mielekkäänä palveluksen keskimittaan lyhentämisen. Tähänastinen 13 kk on kuitenkin mahdollisimman typerä aika, siinä pilattiin monelta kaksi opiskelu- tms. vuotta. 12 kk on järkevä, koska se jättää siihen kohtaan, mistä alkuaan homma alkoi. Erittäin hienoa, että niin valtioneuvosto kuin eduskuntakin ajattelivat tätä tällä kertaa hallinnollisena ratkaisuna eivätkä tunneperäisenä päätöksenä - siitä kun ei ole kyse.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Seuraava duunipäivä vasta lauantaina. Repikää siitä huumoria. Hyvä jätkät!!
 

Bandana

Jäsen
Ylioppilas

Reilu kahdeksan tuntia sitten Bandana julistettiin ylioppilaaksi. Valkolakki päässä ja päättötodistus kädessä on melko hyvä fiilis. Ei tosin ollut sellaista kiimaa mitä esimerkiksi peruskoulun päättyessä, mutta rauhallisen vapautunut olo kuitenkin. Osaltaan ehkä rauhallisuuteen vaikuttaa se, että syksyllä se lakkiaisia ympäröivä momentum on paljon pienempi. Joka tapauksessa kolmen ja puolen vuoden projekti on nyt takana. Challenge for the valkolakki päättyi voitokkaasti.

Tuloksiinkin voi olla tyytyväinen. Päättötodistuksessa vilisee enimmäkseen hyviä arvosanoja, kirsikkana filosofiasta saatu kymppi. YO-todistusta koristaa parhaimpien arvosanojen osalta kaksi vahvaa eximiaa äidinkielestä ja pitkästä englannista, sekä magma filosofiasta.

Osaltaan on tosin myös tyhjä olo. Yläaste mukaanlukien tuli kuusi ja puoli vuotta vietettyä tuossa talossa. Toki nyt oli oikea aika saada projekti päätökseen ja päättää taival siellä, mutta jotenkin tuntuu vähän apealta jättää toinen koti. Tulee varmasti ikävä sitä leppoisaa ja vapaata ilmapiiriä mikä lukiossa oli.

Nyt on sitten aikaa miettiä tulevaisuutta opiskelujen suhteen. Tähän asti on kaikki opiskeluihin liittyvät ajatukset kohdistuneet valmistumiseen lukiosta, joten sen pidemmälle en ole vielä miettinyt. Ensi keväänä on edessä haku elleivät suunnitelmat sitten muutu täysin. Tällä hetkellä horisontissa siintää Helsingin Yliopisto, jossa valtsikka ja humanistinen tiedekunta herättävät mielenkiintoa.

Yksi tärkeä etappi on nyt saavutettu. Tästä se lähtee, tästä se lähtee...

Ps. Onnellisuutta lisää myös Bluesin voittoputken venyminen. Nine in a fucking row!
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Reilu kahdeksan tuntia sitten Bandana julistettiin ylioppilaaksi. Valkolakki päässä ja päättötodistus kädessä on melko hyvä fiilis. Ei tosin ollut sellaista kiimaa mitä esimerkiksi peruskoulun päättyessä, mutta rauhallisen vapautunut olo kuitenkin. Osaltaan ehkä rauhallisuuteen vaikuttaa se, että syksyllä se lakkiaisia ympäröivä momentum on paljon pienempi. Joka tapauksessa kolmen ja puolen vuoden projekti on nyt takana. Challenge for the valkolakki päättyi voitokkaasti.

Onnellisuutta lisää myös Bluesin voittoputken venyminen. Nine in a fucking row!

Sama täällä. Mahtava fiilis. Arvosanoihin nyt voin myös ihan tyytyväinen olla, koska on lukeminen jäänyt todella vähälle mm. iltatöiden takia jota tein lähes koko lukion ajan. Hieno ja tärkeä etappi. Seuraavana edessä armeija..

Onnea Bandanalle myöskin!

Tosin Kärppien tappio vähän syö.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kiitos Ässät!

Pitkäveto oikein, kun luottaa Ässiin.

Eli Blues-JYP X, KalPa-Ilves 1 ja Ässät-HIFK 2. Vielä illemmalla Lotto kiinni.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Työhaastattelu meni nappiin. Tiedossa siis ehkä palkallinen n. puolen vuoden työharjoittelupaikka!

Sen jälkeen menin kirjastoon lainaamaan kirjaa, joka pitää yhdellä kurssilla lukea. Heti ekalla haulla nappaa ja ei muuta kun kiikuttamaan kirjaa tiskille, jossa ei tietenkään ollut jonoa.

Yleensä nämä mun kirjastokeikat menee sillä tavalla, että minulla on 30 eri kirjaa, joista pitää valita ja lukea yksi. Menen kirjaston koneelle ja aloitan hakemisen. Lopulta sitten kirjan numero 29 kohdalla vihdoin nappaa, kun kirjastossa on vierähtänyt jo se tunti.

Olin onneni kukkuloilla ja päättelin hyvän onneni vielä jatkuvan. Ei muutakun Ärrälle laittamaan pitkävetoa sisään.... loput voitte lukea vitutusketjusta. . .
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viimeinen opintosuoritus takana!! Ensi vuoden puolelle menee valmistuminen, tammikuussa paperi kouraan ja se on siinä. Vuodenvaihteessa alkaa duunit oman alan vastuullisessa ja haastavassa hommassa. Aika helvetin hyvä fiilis nyt, enää puuttuu se special someone elämästä, mutta voipi olla, ettei ihan heti ole aikaa sitä ajatellakaan.

Joulu tuli tänä vuonna etuajassa!
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tänään alkoi joululoma. Tasan kaksi viikkoa lomailua edessä, joten mikäs tässä on ollessa, tällä hetkelle helvetin hyvä fiilis! (:
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jii-haa. Joululoma alkoi vihdoin ja viimein! Töihin ei tarvitse mennä tämän vuoden puolella. Toinen päivä tammikuuta takaisin "sorvin ääreen", mutta vittuako siitä. Olen lomalla ja onnellinen vaikka lomaa edeltävät asiat saivatkin vakavoitumaan...
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Olen ostanut kaikki joululahjat nyt. Siitä tyytyväinen. Lisäksi sain haettua lakanat pesulasta ja varattua autopesun lauantaiksi. Nyt olen ansainnut kylmän oluen. Sen jälkeen alan lukemaan varmaan kirjaa El Choco.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Avovaimo sai töitä. Palkka ei ole erikoisen suuri, mutta kuitenkin huomattavasti parempi kuin mitä saa kotona ollessa. Omalta osaltani tässä on parasta se, että nyt laskuilla on toinenkin maksaja minun lisäkseni. Siispä voin jatkossa sijoittaa rahojani johonkin oikeasti järkevään, kuten Xbox360 + uusimman änärin hankintaan.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kyllä sitä suu loksahtaa paikoiltaan kun on pienestä pitäen opetettu että pitää tyytyä vähään niin nyt oli paketissa nokian n 73 kännykkä. Ehkä pientä joillekkin mutta suurta toiselle.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Kyllä sitä suu loksahtaa paikoiltaan kun on pienestä pitäen opetettu että pitää tyytyä vähään niin nyt oli paketissa nokian n 73 kännykkä. Ehkä pientä joillekkin mutta suurta toiselle.
Mitä mitä. Pukkihan tulee vasta illansuussa, ei kai sitä etukäteen paketteja availla? (hymiö)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös