Nhl 2006

  • 126 933
  • 726

miki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton + kanukkijoukkueet + Pittsburgh, KalPa
Markus91 kirjoitti:
Mitenhän lienee, jos on aloittanut dynastyn ja sitten muokkailee noita pelaajia, ei taida vaikuttaa muuta kuin "play now"-matseihin tai sitten alusta aloitettuun dynastyyn?

Muutokset astuvat kyllä voimaan välittömästi. Minä pelaan vain ja ainoastaan dynastiaa ja muokkailen joidenkin pelaajien ominaisuuksia melkein päivittäin. Ihan sama monesko kausi dynastiassa on menossa. Tosin se on hieman outoa, että dynastiaa pelatessa NHLView näyttää pelaajien ensimmäisen kauden arvoja, vaikka olisi jo ties kuinka mones kausi menossa.
 

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
miki kirjoitti:
Muutokset astuvat kyllä voimaan välittömästi. Minä pelaan vain ja ainoastaan dynastiaa ja muokkailen joidenkin pelaajien ominaisuuksia melkein päivittäin. Ihan sama monesko kausi dynastiassa on menossa. Tosin se on hieman outoa, että dynastiaa pelatessa NHLView näyttää pelaajien ensimmäisen kauden arvoja, vaikka olisi jo ties kuinka mones kausi menossa.

Ahaa, no toihan on sitten hyvä homma. Voiskohan joku heittää vielä linkin josta tuon pystyy ohjelman pystyy lataamaan, kun en nyt jaksanut alkaa googleista koluamaan.
 

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Okei, nyt olen asentanut tuon NHLViewin. Se kuitenkin pukkaa tämmöisen errorin kun yritän avata noita rostereita: "Unable to load vivutilts.dll"

Mistäköhän mahtaa johtua. Ne Open NHL Databasen kohdat pitäis kyllä olla oikein. Pitääkö se itse peli olla samaan aikaan päällä tai jotain?
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Markus91 kirjoitti:
Okei, nyt olen asentanut tuon NHLViewin. Se kuitenkin pukkaa tämmöisen errorin kun yritän avata noita rostereita: "Unable to load vivutilts.dll"

Mistäköhän mahtaa johtua. Ne Open NHL Databasen kohdat pitäis kyllä olla oikein. Pitääkö se itse peli olla samaan aikaan päällä tai jotain?

Eikö se nyt vaan ollut niin, että tuon vivutils.dll filun pitää olla samassa kansiossa minne olet asentanut nhlviewin.
 

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mulli kirjoitti:
Eikö se nyt vaan ollut niin, että tuon vivutils.dll filun pitää olla samassa kansiossa minne olet asentanut nhlviewin.

Juu en ollut hoksannut tuota readmen ylintä lausetta jossa nuo asennusohjeet mainitaankin selvästi. Nyt toimii.
 

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
miki kirjoitti:
Kuten Jurvanenkin tuossa aiemmin sanoi, dynastiassa käytetyt upgradet vaikuttavat joidenkin pelaajien "tyyliin". Paras vaihtoehto on kuitenkin imuttaa pelaajaeditori NHLView ja sen avulla rustata pelaajien pelityyliä.

Muutin esimerkiksi Schneiderin Defence-Offence -slideriin 11. (Oli aikaisemmin jotain 9 tai 10, en tarkkaan muista) Sinne pelaajan ominaisuuksiin, se jossa on ne kolme tähteä jutut ja kaikki arvot, muuttui kyllä taklaajasta hyökkääväksi puolustajaksi, mutta sitten itse ketjujen säädössä Schneider on edelleen TP eli taklaava puolustaja, eikä siten myöskään kemiat pelaa toisen TP:n kanssa.

Taklailen aika paljon peleissä ja siten monella muullakin on tuntunut käyvän näin, esimerkiksi Tanabe ja Kronwall tahtovat myös mennä taklaaviksi puolustajiksi, ja tuolla NHLViewillä muutellut pelityylit vaikuttavat vain siellä pelaajan ominaisuuksissa, ei ketjujensäätökohdassa.

Pitää varmaan yrittää tehdä parannuksia syöttelyihin ja kiekonhallintaan ja muuttaa harjoitusaikataulua, jos niistä vaikka jotain apua olisi.
 

miki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton + kanukkijoukkueet + Pittsburgh, KalPa
Markus91 kirjoitti:
Muutin esimerkiksi Schneiderin Defence-Offence -slideriin 11. (Oli aikaisemmin jotain 9 tai 10, en tarkkaan muista) Sinne pelaajan ominaisuuksiin, se jossa on ne kolme tähteä jutut ja kaikki arvot, muuttui kyllä taklaajasta hyökkääväksi puolustajaksi, mutta sitten itse ketjujen säädössä Schneider on edelleen TP eli taklaava puolustaja, eikä siten myöskään kemiat pelaa toisen TP:n kanssa.

Taklailen aika paljon peleissä ja siten monella muullakin on tuntunut käyvän näin, esimerkiksi Tanabe ja Kronwall tahtovat myös mennä taklaaviksi puolustajiksi, ja tuolla NHLViewillä muutellut pelityylit vaikuttavat vain siellä pelaajan ominaisuuksissa, ei ketjujensäätökohdassa.

Pitää varmaan yrittää tehdä parannuksia syöttelyihin ja kiekonhallintaan ja muuttaa harjoitusaikataulua, jos niistä vaikka jotain apua olisi.

Jos dynastiaa pelatessa sijoittaa rahaa Gymiin eli kuntosaliin, niin jotkut hyökkääjät muutuvat grindereiksi ja vastaavasti jotkut pakit checking defensemaneiksi.

Joskus pelaajien ominaisuuksia pitää liioitella pikkaisen. Esim. jos taklaava pakki ei meinaa muuttua hyökkääväksi pakiksi, niin niitä hyökkääviä arvoja pitää korostaa enemmän, eli nostaa sekä defense-offense - että pass-carry -arvoja. En ole pakeista ihan varma, mutta ainakin hyökkääjien kohdalla vaikuttaa todella paljon, millainen on laukomisen, syöttämisen ja taklaamisen suhde. Esim. Antti Miettisestä saa grinderin yksinkertaisesti niin, että nostaa taklausvoiman yli 80:n. Miettisellä on kaikki laukomiseen ja syöttämiseen liittyvät arvot alle 80... Kun tarkkailee muidenkin grindereiden ominaisuuksia, niin huomaa saman asian: taklaamisessa on suurempi arvo kuin laukomisessa tai syöttelemisessä. Ja grindereilla (taitaa olla kaikilla) on defence-offence -sliderissa pienempi arvo kuin 10.

Jos haluaa tehdä scorerista playmakerin, niin pitää vaan nostaa shoot-pass ja pass-carry -arvoja. Jos pelaajalla on loistava laukaus, niin näitäkin arvoja on vähän liioiteltava ja tarvittaessa nostaa syöttämistä ilmaiseva arvo todella korkeaksi, jne... pientä kikkailua ja hienosäätöä, niin eiköhän niistä pelaajista saa ihan toimivia. :)
 

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Juu, muuttui se tuo Schneiderkin hyökkääväksi pakiksi kun taklausarvoa pienenti ja defence-offencea nosti entisestään. Monilla pelaajilla on tosiaan tapana muuttaa tuota rooliansa otteluiden suoritusten perusteella. Jos taklailee paljon vaikkapa maalintekijällä, eikä tee pisteitä, se voi muuttua väliaikaisesti grinderiksi (työmyyrä suomenkielisessä). Kun sen laittaa farmiin, usein se sitten palaa alkuperäiseksi eli tässä tapauksessa maalintekijäksi. Näin siis ainakin minulla.
 

atr_55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Dallas Stars ja San Jose Sharks
NHL View?!

Mitä siihen ensimmäiseen kenttään pitää laittaa, koska en löydä siihen mitään tiedostoa. Pyytää muistaakseni jotain static databasea.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onhan tästä itketty ennenkin, mutta itkenpä nyt vähän lisää.

Erehdyin pitkästä aikaa pelaamaan peliä ja onhan se paska, ei voi mitään. Itsekin olen ilmeisesti huono, koska Colorado hakkasi ylivoimia sisään 4/5 ja Phoenix 4/8. En yksinkertaisesti pysty estämään edes kahdella miehellä vastustajan tähtipelaajia tekemästä maaleja ylivoimilla. Tasakentällisin vien kyllä peliä, Phoenixin voitin esim. 13-6. Mitään tekoälyasetuksia en ole editoreillä säädellyt, mutta eipä muidenkaan raportit hyviltä kuulosta.

En tiedä onko tämä tullut ketjussa puheeksi, mutta kampitusjäähyjä tulee aivan mielettömästi. Ai miksi? No siksi, että kun hakkaan rannevetoja sisään maalin edestä, pelaaja sattuukin huitomaan mailalla vastustajan jalat alta, jos ei osu kiekkoon. Monta loistavaa maalintekotilannetta kuivuu kasaan, kun vetohetkellä yllättäen tuomari pistääkin laukojani jäähypenkille. Mukavaa eli ei.

Maalivahtini heittäytyi viime pelissä, kun vastustaja pisti poikittaissyötön siniviivalla. Loistavaa tekoälyä. Lisäksi tietokoneen ohjastamat omat puolustajani ovat aivan hukassa maalin edessä, eivät ota vastustajaa ollenkaan kiinni.

Sergei Samsonov on lähes jokaista vastustajan puolustajaa hitaampi luistelemaan vastustajan päätyyn. Mielenkiintoista, sen verran nopea hän kuitenkin on. Jokin ihme kuminauhatekoäly siinäkin on, että vastustaja ottaa aina kiinni omassa puolustuspäässä ja on muutenkin siellä nopeampi, miehestä riippumatta.

Eipä tällä kertaa muuta sitten. Aivan uskomattoman laaduttomia pelejä EA Sports osaa kauppoihin tuoda, tästä pitäisi valittaa kuluttaja-asiamiehelle ja vaatia rahat takaisin huijauksesta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Täytyy kyllä kritisoida noita mikin asetuksia. En joko vain riitä, mutta kokoajan kone vain tuntuu voittavan maalilla ja tulevan tasoihin ja ohi viime hetkillä, vaikkei siis sankariarvo ole päällä. Nytkin johdin 3-1, josta kone tuli leikitellen 3-4:n, tasoitin pelin 6 sekuntia ennen loppua ja kone teki vielä voittomaalin sekuntia ennen loppua, pistää syömään miestä tollaset :P

Aloituksia häviän ihan liikaa välillä ja pokecheckkiä ei tunnu olevan ollenkaan, lisäksi kone pääsee ihan liikaa yksin/2:n läpi.

Edit: Peli on kyllä todella haastava ja realistisen tuntuinen, kiitos siitä, mutta kun tuntuu että vähän turhan vaikea :P
 
Viimeksi muokattu:

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Raúl kirjoitti:
Eipä tällä kertaa muuta sitten. Aivan uskomattoman laaduttomia pelejä EA Sports osaa kauppoihin tuoda, tästä pitäisi valittaa kuluttaja-asiamiehelle ja vaatia rahat takaisin huijauksesta.

Siis jos et ole editoreilla leikkinyt niin olet menttänyt paljon. Peli on paska alkuperäis systeemeillään.

Editori muuttaa kaiken. Kannattaa kokeilla.

Ja lake älä itke kuin vauva ;)

PS. Samsonov on ihan vitun nopea. Sillä pääsee helposti puolustajien ohi. Ihan milloin vaan. Itse tykkään kuitenkin hitaammasta vauhdista pelissä.
 

Petski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Avalanche
Muistanko väärin, vai oliko johonkin en:n aikasempiin nhl-peleihin ladattavissa jokin ohjelma jolla sai tuotua peliin omia musiikkikappaleita? Jos oli niin onko sitä saatavana 06:een?

Mulla tuo tietokoneen kova loppukiri on jäänut pois kun muutti niitä asetuksia. Aloituksia tosin ei tahdo enään voittaa, sitä en tiedä että johtuuko asetuksista vai mistä. Turhan monesti oma pelaaja jää niin kauas aloituspisteestä ettei se voi edes yltää kiekkoon.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
ditty importer on ohjelman nimi ja samainen ohjelma toimii 2006:sessakin. En vain muista, että mihin kansioon ne piti laittaa.

Googlella löytyy tuo ohjelma.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mulli kirjoitti:
Siis jos et ole editoreilla leikkinyt niin olet menttänyt paljon. Peli on paska alkuperäis systeemeillään.

Editori muuttaa kaiken. Kannattaa kokeilla.

Otin editorin ja laitoin nuo mikin viimeisimmät säädöt. Totta, se muuttaa kaiken. Laukaisutilastot pysyvät realistisina, konekin painaa peliä päätyyn ja häviän pelejä. Olen kai sen verran huono, että ainakin näin alkuun tappioita on tullut enemmän kuin voittoja.

Silti löydän pelistä vielä huomattavia epäkohtia. Pelaan siis NHL:ää, mutta se vaikuttaa SM-liigalta, niin pahaa koukkua tulee koko ajan koneelta. Eihän siinä pääse hitaammalla pelaajalla kahta potkua rauhassa, kun on jo koukku kainalossa. Eikä sekään riitä, vaan kiekko lähtee jotenkin siinä samalla.

Tuo mailalla sörkkiminen ei enää tällä tasolla tuota tulosta suuremmin, joten pitäisi kai vastata tietokoneen kahvaan kahvalla. Mutta kun en osaa käyttää tuota kahva-nappia, niin vaikeassa paikassa (v-näppäin) se on. NHL 2005:sta olen muutenkin tottunut ronkkimaan sillä rannevetonapilla, niin sen pitäisi olla nytkin.

Maaleja on todella vaikea nyt tehdä, rannevedot paukkuvat poikkeuksetta ohi, eikä lämäritkään sisään usein mene. Vielä kun nuo uudistukset vähentävät one timer -mahdollisuudet minimiin, niin ei ole helppoa.

Kaikesta huolimatta peliin tuli lisää mielenkiintoa. Siitä kiitos. Turhauttavaa se silti ajoittain on.
 

miki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton + kanukkijoukkueet + Pittsburgh, KalPa
Jorinaa, taas... (Asennan aina kaikki pelit englanniksi, joten englanninkielisiä termejä luvassa)

- Kannattaa pelata manuaalisilla ketjujenvaihdoilla. Välillä tulee painettuja vääriä nappeja ja väärä ketju menee jäälle, mutta silti. Pakit eivät enää lähde vaihtoon kesken vastustajan hyökkäysten ja pelaaminen on mukavampaa, kun saa laitettua jäälle aina haluamansa ketjun tilanteen mukaan.

- Pelin aikana kannattaa vaihdella pelityyliä tai ainakin hyökkäys- ja puolustuspelaamisen painostusta. Tappiolla ollessaan tietokone pelaa erien lopussa ja ottelun viimeisillä minuuteilla niin aggressiivisesti kuin on vain mahdollista (offensive strategy, quick plays: all out attack, defensive strategy, quick plays: high pressure), joten siihen kannattaa varautua laittamalla itselleen päinvastaiset asetukset. Varsinkin, kun saa jäähyn, niin kannattaa laittaa heti hyökkäyspainostus defend leadille ja puolustuspainostus protect netille, kuten tietokonekin aina tekee. Jo tällä kikkailulla pitäisi av-prosentti saada 80%:n paremmalle puolelle, käyttäisipä sitten mitä av-kuviota tahansa. Itse käytän diamond-kuviota, koska siinä on aina yksi pakki aivan oman maalin edessä. Sillä voi kätevästi heittäytyä syöttöjen eteen ja siivota reboundit. Lisäksi yksi hyökkääjistä on siniivivan tuntumassa häiritsemässä pakkeja, joten kiekonriistojen jälkeen sillä voi yrittää läpiajoja...

- yv:llä yksinkertaisin kuvio lienee umbrella, jolloin toinen pakki on koko ajan siniviivan tuntumassa aivan vastustajan maalin kohdalla. Sille antaa vaan kiekkoa ja laukoo mahdollisimman paljon. Joku hyökkääjistä (yleensä grinder tai puolustavin hyökkääjä) seisoo maalin nurkalla ohjaamassa laukauksia tai hakkaamassa reboundeja sisään. Jos sulla on joku Rod Brind'Amourin tai Jere Lehtisen kaltainen puolustava hyökkääjä, kannattaa vaan räiskiä siniviivalta, niin ne on aina haistelemassa siinä maalin kulmalla. Lienee EA:n osalta jonkinlainen kunnianosoitus grindereita ja puolustavia hyökkääjia kohtaan...

- puolustuspelaamisen osalta mulla on painostuksena aina contain puck eli pakit pyrkivät olemaan aina kiekon ja oman maalin välissä. Jos ei vaan oo todella hitaat pakit, niin tämän pitäisi toimia hyvin läpiajoja vastaan. Luistelee takaperin hyökkääjän edessä ja pitää poke check -nappia pohjassa tai taklailee varsinkin laitojen läheisyydessä niin paljon kuin vain mahdollista.

Loppukevennyksenä muutamia videopätkiä. Pelaan Edmontonilla ja kaikki pelaajat on suomalaisia ;)

- YV -kiekko liikkuu (Miettinen-Lydman-Numminen. Yks siisteimmistä maaleista, mitä oon tehny. Hyvä osoitus umbrella-kuviosta: kiekko liikkuu äijältä toiselle ja Miettinen puolustavana hyökkääjänä seisoo koko ajan maalinkulmalla ja ohjaa kiekon lopulta näyttävästi maaliin. (kannattaa laittaa kuvakoko originalille.)

- Kiekonriisto (Miettinen-Kapanen-Jokinen). Salo ottaa vastustajalta kiekon pois omalla sinisellä ja käynnistää nopeasti vastahyökkäyksen. Hienoin yksityiskohta on se, miten Kapanen ottaa syötön vastaan; ottaa kiekon kiinni oikealla luistimella ja potkaisee kiekon välittömästi lapaansa. Tavallaan halpa maali, koska maalivahti heittäytyy jäihin, mutta muuten ihan siisti päätös hyökkäykselle.

- Länget (Bergenheim-Kapanen-Timonen. Ranari längistä sisään. (Tämä sivu toimii vähän eri lailla. Pitää valita tallennustapa (free), odottaa parikymmentä sekuntia ja kirjoittaa ns. koodi, joka näkyy erivärisinä merkkeinä.)

- Molari kahville (Rita-Kapanen-Ruutu). Nautiskelua. Kapanen (Niko) veivaa moken jäihin ja syöttää vielä viereen Ritalle avopaikkaan.

- Onhan se hidas, mutta.... Väänänen on hidas kuin mikä, mutta tämän takia miehellä on käyttöä.

- Ruoska siniviivalta (Salo-Väänänen-Jokinen). Tämä kuvio sais toimia useamminkin...

- YV-nöyryytys (Selänne-Lehtinen-Koivu). Vastustaja sahataan sekaisin ja veskari vailla mahdollisuuksia.

- Salo niittaa ja ankka keräilee. Isona miehenä Salokin antaa aika mojovia niittejä.

- AV-läpiajo (Bergenheim-Timonen). Bergenheim johtaa kuudella alivoimamaalillaan (reilut 50 peliä takana) koko liigan av-maalipörssiä.

- Kapanen uhrautuu, Miettinen kiittää. Phaneuf ampuu lämärin, mutta Kapanen heittäytyy uhrautuvasti (kylki edellä !?!) kiekon eteen. Kiekkko pomppaa Miettiselle, joka vikkelänä kaverina käyttää tilanteen hyväkseen.

- one timer (Ruutu-Rita-Lydman). Veikkaisinpa, että ainoa maali, jonka olen Jarkolla saanut sisään suoraan syötöstä. Tahtovat Jaken laukaukset mennä yleensä harakoille.

- Nopeus on valttia (Timonen-Koivu). Etukulmasta räpsän puolelle, niin ne suorat laukaukset mulla menee.

- Turpakäräjät (Väänänen-Cowan). Piti kai sitä yks nujakointikin tänne laittaa.
 
Viimeksi muokattu:

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Mistähän mahtaa johtua, että kun latasin uudet kokoonpano päivitykset ja sen jälkeen kun loin omat pelaajat niin niiden "pelinimeä" ei voinut valita?
 

eman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
NHL 2006 editorista...

Kaikki vaan puhuu jostain NHL 2006 editorista, mutta mistä tälläisen kyseisen editorin saa? Luin noita aikaisempia tekstejä ja sieltä löysin yhden linkin, mistä tuon editorin on voinut joskus lataa, mutta se linkki ei toimi enää.

Eli olisi kiitollinen jos joku laittaisi tänne toimivan linkin, mistä saan editorin. Kiitos!

Alkaa vähän tuo perusasetuksilla pelaaminen kyllästyttää..

EDIT: Poro vastasikin jo kysymykseeni. Kiitos.
 
Viimeksi muokattu:

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

miki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton + kanukkijoukkueet + Pittsburgh, KalPa
eman kirjoitti:
Kaikki vaan puhuu jostain NHL 2006 editorista, mutta mistä tälläisen kyseisen editorin saa? Luin noita aikaisempia tekstejä ja sieltä löysin yhden linkin, mistä tuon editorin on voinut joskus lataa, mutta se linkki ei toimi enää.

Eli olisi kiitollinen jos joku laittaisi tänne toimivan linkin, mistä saan editorin. Kiitos!

Alkaa vähän tuo perusasetuksilla pelaaminen kyllästyttää..

http://www.doubleminor.net

Pitää rekisteröityä sisään, jos haluaa ladata jotain. Mutta eihän se ole iso vaiva.

IAM's Total Control Editor v1.0 löytyy Downloads-osiosta Tools-otsikon alta. Sen avulla pystyy itse muokkaamaan peliä haluamaansa suuntaan.

Misc-otsikon alta löytyy IAM's Total Control Editor v1.1 Patch ja muuta mukavaa. Jos et halua itse alkaa veivaamaan editorin liukukytkimiä, niin kannattaa ladata samalta sivulta löytyvä IAM's Ultimate NHL06 Mod v1.2
Siinä on IAMin itsensä tekemiä säätöjä valmiina...
 

eman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
miki kirjoitti:
http://www.doubleminor.net

Pitää rekisteröityä sisään, jos haluaa ladata jotain. Mutta eihän se ole iso vaiva.

IAM's Total Control Editor v1.0 löytyy Downloads-osiosta Tools-otsikon alta. Sen avulla pystyy itse muokkaamaan peliä haluamaansa suuntaan.

Misc-otsikon alta löytyy IAM's Total Control Editor v1.1 Patch ja muuta mukavaa. Jos et halua itse alkaa veivaamaan editorin liukukytkimiä, niin kannattaa ladata samalta sivulta löytyvä IAM's Ultimate NHL06 Mod v1.2
Siinä on IAMin itsensä tekemiä säätöjä valmiina...

Kiitos ohjeista, mutta rekisteröin äsken itseni sinne ja nyt olen sisällä, mutta en tajuta miten noita tiedostoja pääsee latamaan! :D Olen seurannut ohjeitasi, mutta sitten tuossa lukee vaan, että "You do not have permission to download files". Ja olen kirjautuneena sisällä, mutta mitään linkkiä en löydä mistä pääsisin lataamaan.

Toivottavasti joku antaisi vielä tähän ongelmaan vastauksen. Kiitos.
 

miki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton + kanukkijoukkueet + Pittsburgh, KalPa
Mulli kirjoitti:
Mistähän mahtaa johtua, että kun latasin uudet kokoonpano päivitykset ja sen jälkeen kun loin omat pelaajat niin niiden "pelinimeä" ei voinut valita?

Vaikuttaa siltä, että jostain syystä NHL06:ssa pystyy luomaan vain parikymmentä pelaajaa. Jos lataa jotain rosteripäivityksiä, niin tämä luotujen pelaajien kiintiö on aina täynnä eikä uusia pelaajia pysty enää luomaan. Itsekin ihmettelin tätä hiljattain.

NHLView-pelaajaeditorilla pystyy kyllä luomaan pelaajia vaikka kuinka paljon. Törmäsin vain sellaiseen ongelmaan, että luomillani pelaajilla ei ollut kasvoja ollenkaan :). Tosin en ole perehtynyt ongelmaan ollenkaan, joten en tiedä, mistä on kyse. Pienellä vaivannäöllä syyn tähän saisi varmasti selvitettyä, mutta laiskana jätkänä en oo jaksanu ottaa selvää...

Ja kyllähän tuo Kulibin on näköjään kehittänyt kans jonkinlaisen editorin, mutta en ole sitä kyllä kokeillut, joten en tiedä millainen se on.
 

miki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton + kanukkijoukkueet + Pittsburgh, KalPa
eman kirjoitti:
Kiitos ohjeista, mutta rekisteröin äsken itseni sinne ja nyt olen sisällä, mutta en tajuta miten noita tiedostoja pääsee latamaan! :D Olen seurannut ohjeitasi, mutta sitten tuossa lukee vaan, että "You do not have permission to download files". Ja olen kirjautuneena sisällä, mutta mitään linkkiä en löydä mistä pääsisin lataamaan.

Toivottavasti joku antaisi vielä tähän ongelmaan vastauksen. Kiitos.

Kestää jonkin aikaa (puoli tuntia - tunti ?) ennenkuin pääsee latailemaan mitään, muistaakseni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös