Naisasiat

  • 7 501 923
  • 26 557

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Leikki sikseen. Oon tehnyt tärkeää taustatyötä ja nyt odotan vastausta siihen. Vastaa nyt saatana.

Näköjään tämä ihastus onkin vähän kokeneempi tapaus, melkoista maturea. Ja ehkä rahan tai runojen sijasta olisi kannattanut tarjota vaikka omaa sielua, olisi voinut lämmetä paremmin.
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Takavasemmalta: Kiitos Jomppa_Koo! Tätä "Naisasiat"-palstaa palaa lukemaan oikein mielellään, nähdäkseen mitä Jomppa_Koo:lle kuuluu.

Syvä kumarrus.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Niin kuin tuossa aikaisemmin joku kirjoitteli naisestaan, jolla tuntui olevan lähes kaikki osa-alueet kunnossa, niin kyllähän sitä suurempaa napakymppiä haluisi vielä itsekkin kai etsiä.

Jos sinusta tuntuu että olet muijan kanssa sen vuoksi, ettei ole parempaakaan tekemistä, niin ei kannata jatkaa pidemmälle. Ihan oikein ajattelet, että parempi tehdä niitä päätöksiä nyt kuin sen jälkeen kun on jo muutettu toiselle paikkakunnalle.

Inhottavaahan se on naiselle mennä sanomaan, että haluaisit sellaisen naisen, jolla lamppu palaisi päässä vähän kirkkaammin. Toki voit sepittää jotain epämääräisiä syitä miksi ei nappaa.

Kannattaa tosiaan miettiä mitä suhteelta/naiselta haluaa.

Minulla oli tuossa taannoin ulkonäöltään lähes kympin nainen, jota oli mukava esitellä kylillä ja paneskella mutta valitettavasti hänellä ei tosiaan ollut minkäänlaista yleissivistystä, eikä muutenkaan ollut ihan välkyimmästä päästä. Ei tuollaisen naisen kanssa jaksa tosiaan kovin kauaa olla, kun keskustella ei voi kuin säästä tai jostain tosi-TV ohjelmista.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Pari viikkoa sitten sain pakit tämän kesän ihastukseltani ja tänä aamuna heräsin krapuloissani saman naisen vierestä ilman vaatteita(rikospaikkana omien vanhempieni makuuhuone). Mitähän tästäkin pitäisi taas ajatella?

Pakko käydä kaljaa, ettei ala hämmentää liikaa.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pari viikkoa sitten sain pakit tämän kesän ihastukseltani ja tänä aamuna heräsin krapuloissani saman naisen vierestä ilman vaatteita(rikospaikkana omien vanhempieni makuuhuone). Mitähän tästäkin pitäisi taas ajatella?

Pakko käydä kaljaa, ettei ala hämmentää liikaa.

Ei mitään sen ihmeempää, kuin että kävipä flaksi.

Sensijaan jos tuo alkaa olla edes viikottaista, niin kokeilepa selvinpäin. Ties vaikka alkaisi seurustella!
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Minusta tilanne on vähän sama kun jos poikamies tapaa naisen ja alkaa seurustelemaan ja nainen vaatii miestä sitten vähentämään yhteydenpitoaan kavereihinsa ja omistautumaan täysin hänelle. Minusta uhkavaatimukset ja ystävien hylkäämiset eivät kieli mistään hienosta parisuhteesta.
Omista naisasioista ei juuri ole kerrottavaa, mutta lainattu osa viestiä toi muistoja mieleen. Yksi ihminen toimi minun ja muidenkin kohdalla niin, että kun alkoi seurustelemaan nykyisen vaimonsa kanssa, niin ystävät saivat jäädä, alkoivat "leikkiä kotia" ja sulkivat muun tietoisuudesta. Siihen on toki oikeus, maa on vapaa sentään ja se on osittain ymmärrettävää. Vuoden tai parin päästä kävi vaan niin, että yllättäen ilmaantui mielenkiintoa muuhunkin kuin kodin leikkimiseen, mutta minulta oli kiinnostus pitää yhteyttä laimentunut. Tulipa ainakin oppitunti myöhempiä aikoja varten.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Ei mitään sen ihmeempää, kuin että kävipä flaksi.

Sensijaan jos tuo alkaa olla edes viikottaista, niin kokeilepa selvinpäin. Ties vaikka alkaisi seurustella!

Vähän epäilen, että pysyvämpää kumppania en hänestä saa. Taisi tämän miehen tuurikiintiö täyttyä aika pitkäksi aikaa eteenpäin..

Väkisinkin tässä tulee taas mieleen, että en taida kelvata kenellekään selvinpäin.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No niin, täällä taas...

Melkoisesti on tilanne muuttunut siitä, kun tähän ketjuun on viimeksi tullut vuodatettua. Tapasinpa nimittäin tuossa pääsiäisen tienoilla vanhan tutun naishenkilön, jonka kanssa meillä synkkasi yllättävän hyvin ensi hetkestä asti. Koskaan ei siis aiemmin ole meidän välillämme mitään ollut, yhteisten tuttujen kautta tunnetaan.

Noh, jotta ei menisi liian helpoksi, niin tytöllä oli tuolloin käynnissä myrskyisä ero poikaystävästään ja meikäläisen rooli oli lähinnä kuunnella ja toimia yleisenä laastarina. Otin kuitenkin tehtävän ns. vastaan, koska tulimme toimeen todella hyvin ja yhdessä oli mukava hengailla. Autoin tyttöä etsimään uuden asunnon, autoin muutossa jne. Tuossa vaiheessa ei kuvioissa ollut mitään sen enempää, pientä peliä ja flirttiä, mutta ei mitään seksiin viittaavaakaan. Molemmille oli toki selvää, että ihastumista oli ilmassa ja että tunne oli molemminpuolista.

Typy oli melko sekaisin käännettyään uuden sivun elämässään, muutti ensimmäistä kertaa yksin asumaan jne. Tässä vaiheessa oli jo puhuttu tunteista, mutta korostin koko ajan sitä, että tytön pitää itsenäistyä ja että mielestäni itsenäistymiseen ei kuulu heti alkava uusi parisuhde. Samaa mieltä oli toki neiti itsekin, sanoi pitävänsä minusta hurjan paljon, mutta että nyt on vaan väärä aika. Ei siinä mitään, ajattelin. Olen pettynyt ennenkin, enkä tässä vaiheessa ollut vielä kuviossa kovinkaan "syvällä".

Sitten nykypäivään. Tyttö on hengaillut meikäläisen luona lähes päivittäin (ja öittäin) ja suhde on syventynyt, sanan kaikissa merkityksissä. Yhteinen aika tuon naisen kanssa on mahtavaa, päänsisäinen aaltopituus meillä on suurin piirtein sama ja seksi on järisyttävän hyvää. Tänään viimeksi kun aamulla puhuttiin, oltiin molemmat vähän sitä mieltä, että asiat välillämme muuttuivat salakavalasti vakaviksi ja että ei kai tämän nyt pitänyt ihan näin vakavaa olla. Tavoitteissa oli rauhallinen tutustuminen ja tuloksena oli salamarakastuminen. Tai no, rakastuminen voi olla terminä pikkaisen jyrkkä, ennemmin kai voisi puhua vaikka vakavasta ihastuksesta.

Nyt on mielessä pelkkiä kysymyksiä, että mitähän nyt pitäisi tehdä. Pitäisikö jatkaa samalla linjalla, pitäisikö kysyä neidiltä halukkuutta suhteeseen. Pitäisikö antaa hänelle enemmän aikaa itsenäistyä ja totutella uuteen elämäänsä, koska itsenäistymistä tämä nainen kaipaa, vaikkei sitä ehkä itse ymmärräkään.

Noh, välillämme kuitenkin on tunteita ja aikaa on loppuelämä. Ei, me emme seurustele, mutta sellainen päätös tehtiin (neidin aloitteesta, kirj.huom.), että ei säädetä mitään toisten kanssa. Ihan hyvä päätös, ei siinä mitään, mutta sehän on jo vähän sama kuin seurustelisi. God damn.

Tulipahan avauduttua, helpotti vähän. Katsellaan, mitä huominen tullessaan tuo.
 

Vietävä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KPS
Vähän epäilen, että pysyvämpää kumppania en hänestä saa. Taisi tämän miehen tuurikiintiö täyttyä aika pitkäksi aikaa eteenpäin..

Väkisinkin tässä tulee taas mieleen, että en taida kelvata kenellekään selvinpäin.

Kuulostaa itsevarmuuden puutteelta. Kokeile positiivista itsesuggestiota, jos heterosuggestioita et ole riittävästi saanut ympäriltäsi. Tuntuu varmasti alkuun vammaiselta puuhalta, mutta jotkut ovat todistelleet kovin tuon tehoa. Ja miksipä ei toimisikaan. On se ihminen sen verran erikoinen eläin.

Tai sitten jos tuo väkisin mieleen tullut ajatuksesi onkin totta, rupeat täysipäiväiseksi juopoksi, niin kelpaat kaikille!
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on mielessä pelkkiä kysymyksiä, että mitähän nyt pitäisi tehdä. Pitäisikö jatkaa samalla linjalla, pitäisikö kysyä neidiltä halukkuutta suhteeseen. Pitäisikö antaa hänelle enemmän aikaa itsenäistyä ja totutella uuteen elämäänsä, koska itsenäistymistä tämä nainen kaipaa, vaikkei sitä ehkä itse ymmärräkään.

Noh, välillämme kuitenkin on tunteita ja aikaa on loppuelämä. Ei, me emme seurustele, mutta sellainen päätös tehtiin (neidin aloitteesta, kirj.huom.), että ei säädetä mitään toisten kanssa. Ihan hyvä päätös, ei siinä mitään, mutta sehän on jo vähän sama kuin seurustelisi. God damn.

Kyllähän seurusteluun minusta pätee se, että jos homma tuntuu suhteelta ja näyttää suhteelta eikä muiden kanssa pidetä peliä, niin eikös kyseessä ole silloin suhde. Ei tuota minusta kannata mitenkään alkaa erikseen tivaamaan tai nostaa keskusteluun. Jatkatte tuolla tavalla, kunnes muutatte yhteen tai kunnes kosit.
 
Kerran täällä nyt on tilannekatsausten aika, niin laitetaan omakin. Aiemmin kerroin eräästä tyttösestä, jota olen mielenkiinnolla katsellut jo jonkin aikaa, mutta en ole viitsinyt mitään tehdä. Eilen sitten lyhyen baarivisiitin jälkeen tulin himaan koneelle ja tein normitsekkauksen facebookiin ja messengeriin, tämä kaunis ja todella mukavan oloinen nainen olikin FB:ssä ja nopeasti lisäilinkin neitosen meseen, jossa lähdettiin liikkeelle normi "mikämeno" -kysymyksillä ja juttelimme jonkin aikaa niitä näitä, kello oli tässä vaiheessa noin 2. Noh, tyttö valitteli tylsyyttä ja "vitsillä" heitin, että voisin lähteä piristämään (tyttö asuu toisella paikkakunnalla parinkymmenen kilometrin päässä) ja siinä pientä flirttailua ja pelailua oli hetken ja loppujen lopuksi tyttö heitti "vitsillä", että mitäs minä vielä kotona teen, kun piti jo aikoja sitten lähteä sinnepäin piristämään hänen yötänsä ja niinpä soitin kaverille, joka oli kuskina muille, että nyt tarvitsee kyydin ja niinpä olinkin hujauksessa tytön paikkakunnan lukion pihalla, jossa sovimme näkevämme. Puheena & tarkoituksena oli olla vain hetki ja lähteä takaisin kotiin nukkumaan. Noh, siinä ujona poikana hieman humalassa koitin jotain höpistä, etten aivan aivokuolleelta vaikuttaisi ja lähes samantien huomasin, että voin puhua tälle naiselle huomattavasti vapautuneemmin kuin yleensä puolitutuille naisille, varsinkin jos olen ollut kiinnostunut.

Siinä sitten puhuttiin ensin ihan tutustumismielellä juttuja (vaikka osaan jo tiesikin vastauksen) tyyliin "onko sisaruksia, asuuko yksin" ja hetken päästä huomasin puhuvamme jo hieman syvällisemmistä asioista ja jossain vaiheessa hän alkoi puhumaan arkaluontoisista asioista ja taisipa siinä neidiltä lipsahtaa parit kyyneleetkin ja siinä lohdutteluni lomassa uskaltauduin ottamaan tytön jo kainaloon ja silittelemään päätä. Sen lisäksi, että olen aina pitänyt naista ulkoisesti erittäin hyvänä kokonaisuutena ja mukavana ihmisenä, aukesi minulle todellisuus tästä ihmisestä: Hän on pohjimmiltaan todella viisas ja vaikka hän on muutaman vuoden nuorempi kuin minä, on hänellä elämänkokemusta ja vastoinkäymisiä ollut elämänsä aikana aivan varmasti saman verran kuin minulla.

Loppujen lopuksi kotona olin yhden jälkeen päivällä, eli nopea illanvirkistys muuttui yhdeksi elämäni antoisimmista keskusteluista, kolmen aikaan olin perillä tytön luona ja yhdeltä kotona. Ei olisi kyllä uskonut, että vielä joku päivä tapaan kauniin naisen, jonka kanssa voin vain olla ja jutella 10h yhtämittaa kyllästymättä kertaakaan tai pitämättä naista kertaakaan edes hölmönä. Ja vielä, että ilmaisi tekemisillään kiinnostuksensa minua kohtaan, niin eihän tässä voi tehdä muuta kuin odottaa heräämistä tästä unesta.
 
No aijaa, mulla onkin näköjään treffit kohta.

Yksi nettituttu ehdotti nyt, että voitaisiin muuten tavata, kun hän kerran tälläpäin on.

No mikäs siinä, tässä ollaankin vähän saatanan edustavassa kunnossa viikonlopun ryypiskelyn jäljiltä. Naama on punainen ja turvoksissa, tärinä melkoinen ja keho pukkaa ulos paksua hikeä aivan jatkuvasti.

Eli teen siis sen vakiomokan, joka ehdottomasti kannattaa ennen ensinäkemistä mielenkiintoisen tytön kanssa tehdä: minä otan viinaa!

Saa nähdä, mitä helvettiä tästäkin syntyy.
 
Eli teen siis sen vakiomokan, joka ehdottomasti kannattaa ennen ensinäkemistä mielenkiintoisen tytön kanssa tehdä: minä otan viinaa!

Siis tuota noin. Eihän se välttämättä kaikissa tapauksissa ole huono idea. Esimerkkinä vaikka tää mun vaahtoaminen tytön perään. Jos ei ole ihan se maailman rohkein kaveri puhumaan asioista, niin eihän silloin 2-3 kaljaa ennen juttuhetkeä pahaa tee? Syntyy katsokaas juttua enemmän kuin normaalisti. Hyvällä tuurilla se ei edes huomaa että on ottanut muutaman.
 
Siis tuota noin. Eihän se välttämättä kaikissa tapauksissa ole huono idea. Esimerkkinä vaikka tää mun vaahtoaminen tytön perään. Jos ei ole ihan se maailman rohkein kaveri puhumaan asioista, niin eihän silloin 2-3 kaljaa ennen juttuhetkeä pahaa tee? Syntyy katsokaas juttua enemmän kuin normaalisti. Hyvällä tuurilla se ei edes huomaa että on ottanut muutaman.

No ei teekään, siksihän mää näinkin nerokkaasti päätän toimia. Kaljaa ei tosin ole, mutta eiköhän kaverin Virosta tulijaisiksi kantama 80% Saarenmaa ajaa saman asian.

Sitä paitsi jos nyt sattuu käymään niin, että tämä juttu johtaisi vaikkapa pitkällekin, niin on hyvä varoittaa naista tulevan sulhasen elämäntavoista. Eli aina kännissä ja ärsyttävänä.
 
No aijaa, mulla onkin näköjään treffit kohta.

Lainaan itseäni.

Voi luoja, sehän oli kyllä ihan tosi ihana tyttö. Huumorintaju- ja asennepuolella synkkasi aikalailla samantien. Ihan loistavaa läppää. Jotenkin olen aina ollut heikkona naisiin, jotka saavat meikän nauramaan.

Ulkonäkö, no joo... Ihan söpö tytsy, mutta olihan se hieman sillain pyöreä. Mutta vitunkos väliä silläkään nyt sitten mukamas on.

Kiva, että hänkin tykkäsi. Sovittiin, että ehdottomasti tavataan toistekin. Tähän tekisi mieli laittaa hymiö, mutten viitsi.

Ei homma sen pidemmälle edennyt, tytön kaveri tuli hakemaan autolla ja hän lähti kaverilleen yöksi. Jäähyväishalauksessa oli kyllä melko eroottinen lataus.

Onnistuneita treffejähän pitää tietenkin juhlia ja nyt voinkin ilmoittaa olevani vieläkin ihan naamat.

Naamasta puheen ollen, kaverini tuli jatkoille ja sammui sänkyyn, joten minä jouduin nukkumaan lattialla. Olin sammunut naamalleni mummovainaalta peritylle punaiselle peitolle. Jotenkin olen yön aikana kuolannut ja siitä peitosta on irronnut väriä. Nyt on naama sitten puoliksi ihan punaiseksi värjäytynyt.

Ugh! Puolittaisintiaani päällikkö Ei-Aina-Käytä-Housuja ilmoittautuu!

Anteeksi Jatkoajan intiaaneille, jos pitivät letkautustani jotenkin rasistisena.

Tää on mielenkiintoista, hmmm!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ulkonäkö, no joo... Ihan söpö tytsy, mutta olihan se hieman sillain pyöreä. Mutta vitunkos väliä silläkään nyt sitten mukamas on.

Jos on söpö, hauska ja positiivinen luonne niin on melko yhdentekevää jos pyöreys on luokkaa "ei terveydelle haitallista".

Neito ilmeisesti kolahti sulle eli tutustu lähemmin ehdottomasti.
 
Jos on söpö, hauska ja positiivinen luonne niin on melko yhdentekevää jos pyöreys on luokkaa "ei terveydelle haitallista".

Neito ilmeisesti kolahti sulle eli tutustu lähemmin ehdottomasti.

Kyse ei ole mistään tankista sentäs. Ihan sillain suloisella tavalla hieman painoa vain.

Kolahti todellakin. Tämä ei jää tähän!

edit: Ehdotonta plussaa siitä, että kyseinen mimmi on kotoisin Orivedeltä. Kehui kotiseutuaan erittäin uusnatsien asuttamaksi alueeksi, eli ehdottomasti on joskus lähdettävä Orivedelle ottamaan turpaansa.

Modeille tiedoksi, että ylläoleva linkki johtaa hauskaan videoon, jossa Orivettä esitellään hauskalla tavalla!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No, ainahan sen tyttöskän voi laittaa laihduttamaan, jos sitten on ihan täydellistä...

...

No ei vaan, onnea kosmiselle rodeolle, toivotaan, että tuossa on suuren rakkauden alku.

Kyllä itsekin sillä tapaa sopivasti muodokkaista naisista pidän. Kunhan ei ole selvästi ylipainoinen, muutoin muodot on vaan plussaa ja onpahan mistä silitellä.

Näillä näppäimin.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Näistä muodokkaista naisista tuli mieleen yksi kaverin tuttu, joka oli joutunut melko tiukkaan tilanteeseen eräällä laivareissulla. Tämän kyseisen hepun naismaku kun sattuu muutenkin olemaan vähän mureampiin yksilöihin suuntautunut, ja oli sitten illan mittaan onnistunut yhden rehevähkön leidin haaviin saamaan. Jälkeenpäin kaveri oli todennut, että taisipa tämä saalis olla koko laivan painavin vonkale. Noh, niin tai näin, rouva oli sitten hytissä ruvennut petipuuhista vihjailemaan ja lopulta täräyttänyt, että menisivätkö he yläpunkkaan hommansa hoitelemaan. Ei ollut äijällä muuta mahista kuin todeta mahdollisimman kohteliaasti leidille, että ei helvetissä mennä. :)

En tiedä saiko tarina "onnellisen lopun", mutta on saattanut olla tilanteena aika surkuhupaisa. Itse kullekin.
 
Kyllä itsekin sillä tapaa sopivasti muodokkaista naisista pidän. Kunhan ei ole selvästi ylipainoinen, muutoin muodot on vaan plussaa ja onpahan mistä silitellä.

No kyllä. Ja on sillä sitä paitsi aika hyvät tissit.

Siis sen mitä nyt kerkesin välillä tytön muualle katsellessa tirkistelemään. Muutenhan pidin herrasmiesmäisen katsekontaktin koko deittien ajan ja käyttäydyin tapojeni vastaisesti muutenkin aikalailla hyvin. Oli ehkä kivempaa kuin karusellissa konsanaan.

Voi veljet, menipä tämä elämä nyt erikoiseksi. Vielä viikko sitten olin yksinäinen runkkari, mutta nyt vaikuttaisi naisrintamallakin aika lupaavalta.

Onneksi tuli testattua sitä vitun chattia. Siis kaikenlaiset chatithan ovat noin periaatteessa aivan hanuriosastolta. Tarkoitus oli vain pelleillä ja aiheuttaa pahennusta siellä, mutta nyt kävikin näin.

Aika mystisen pienestä ovat asiat kiinni.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ihan vain yleisenä offarina totean tähän nyt, että hieman pyöreämpi nainen on tuntuu mielestäni paljon paremmalta kokonaisuudessan kuin niinsanottu "luupillu"

Pyydän anteeksi K-18 kieliasua ja eritoten laihoilta naispuolisilta lukijoilta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vauhti päällä täällä. Syyskuun alussa muutetaan jo sitten virallisesti yhteen.
...kiirus on, en jarrua paina, kiirus on...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Työpaikalla on yksi aika kivan näköinen tyttö, jota olen puolisalaa vakoillut.

Vaaleat hiukset, siniset silmät, sileä iho, tosi hyvä perä ja tissitkin on. Olen aikeissa kesätyön lopussa pyytää kyseistä neitoa vaikka oluelle, ihan vain koska niin voi tehdä.

Muutenkin on melko kiireistä tällä rintamalla. Treffeille pitäsi periaatteessa mennä erään toisen kanssa ja paria täytyy viime aikojen johdosta hieman vältellä. Jotenkin alkanut blondeja pyörimään elämässä nyt entisaikoja enemmän, kuitenkin brunetit on aina ollut lähempänä sydäntä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös