Naisasiat

  • 7 522 381
  • 26 580

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Ihmettelin enemmän noita exiä siinä mielessä, että ainakin oman kokemukseni mukaan, kun juttu menee poikki, niin silloin se menee myös poikki eikä se exä enää sen jälkeen ole mikään paras kaveri tai että hänen seurassaan olisi edes mukava enää olla tai jos olisi niin miksi sitten ylipäätään erota?

Niin, silloin katkeaa se parisuhde, mutta ihmisiä kun kuitenkin ollaan, jää jäljelle se ihmissuhde. Ne on eri asioita, vaikka moni ei sitä kykene näkemäänkään. Niinkuin tuossa valottamassani "omassa" esimerkissä kävi, kyky zoomata sen parisuhdekuohun taakse molemmin puolin synnytti aivan mahtavan ystävyyssuhteen.

Hupaisaa on sitä miettiä, että voi olla niin, että suhde ei toiminu parisuhteena, mutta ystävinä kaikki toimii mitä parhaimmin.

Mun elämänkokemus on mulle opettanu sen, että mustasukkaisuus ja omistushalu on pelkkää ylimainostettua henkistä heikkoutta ja laiskuutta, eikä kerro yhtään mitään siitä todellisesta tunteen syvyydestä ja rakkaudesta, vaikka niin kuulee usein väitettävänkin.

Kun tajuaa, että on täysin samanarvoinen asia menettääkö armaansa jonkun satunnaisen toisen matkaan lähtemisen, vai jossain mielivaltaisessa ei ennakoitavassa onnettomuudessa, huomaa, että ei niillä juuri eroa ole itselle, tyhjyys ja kipu on valtava, mutta selvittävä siitä vaan on. Elämää ja mitään siihen liittyvää ei voi ohjelmoida, eikä ennalta kirjoittaa, joten turhaan siinä räytyy ja panikoi edeltäkäsin, se ei vähennä tai helpota mitään sitten kun se oikeasti kohdalle osuu. Eipä meistä kenellekään elämän suhteen mitään olla luvattukaan, se kannattaa muistaa ja elää jokainen hetkensä seuraavaa pelkäämättä.

Kun tuosta matkaamisesta yhdessä exän kanssa niin kauhiasti täällä kohkataan tulkoon mainituksi tapaus aikoinaan, silloinen avokkaani tahtoi viettää festarireissun kavereidensa kanssa (mitään skismaa ei siis ollu, kaipas vaan kavereitaan, ne kun parisuhteessa jää helposti hunningolle) me sitten mentiin tuon edellämainitun exän kanssa viettämään festarihulinat ja kun hauskaa oli ja huikka maistui, ei maltettu lopettaa. Ilmoittelin avokkaalle mihin suunnistan ja painuttiin risteilylle jatkamaan ryyppäämistä. Ei olis tullu mieleenkään, että siinä olis ollu jotain suun mutristelua kenelläkään, ystäväkuvioni olin heti seurustelun alussa tehnyt selväksi ja tiettäväksi, eikä exää edes osannut minään potentiaalina petikumppanina pitääkään, sen enempää kun veljee tai siskookaan. Palattua oli hirvee kanuuna ja muija vaan naureskeli, että hauskaa on tainnu olla, taisinpa tehdä taas yhden monista ikuisista raittiuslupauksistani odottamaan rikkomistaan.

Eli ex muijan kanssa voi olla mielettömän hauskaa ja mukavaa, vaikkei kumpaakaan toinen enää "siinä mielessä" kiinnosta. Olisi oikeastaan kauhea tappio jos tuonkaltainen ajatusmalli olisi estänyt hienon ystävyyssuhteen syntymisen, toki sitä muutoinkin välillämme on hieno yhteys, kuin pelkän remuamisen osalta, ettei noista mun tarinoista jäisi liian yksipuolinen kuva, ystävä on ystävä kun menee lujaa ja varsinkin sillon, kun ei niin kivasti kaikki ookkaan.
 

Morgoth

Jäsen
Ajan kanssa asiat voi toki taas muuttua, kun muistot hälvenee, on ehkä löytänyt uuden kumppanin jne. Mennyt yksinkertaisesti elämässään eteenpäin. Kyllä itse ainakin koin aikanaan tulleeni petetyksi, kun eron taustat vähitellen selkeni, sen takia en entistä tyttöystävääni voi kokea enää ystäväksi, mutta kyllä se tosiaan kaveri tai hyvä tuttu voi olla jos nyt jotain nimikkeitä haetaan. Ei mitenkään läheinen tuttavuus enää, mutta ihminen kenen kanssa tulee toimeen ja voi jutustella niitä näitä jos törmää. En ainakaan itse jaksa olla loputtomasti katkera ja vihamielinen. Ihmiset on vaan sellaisia ja erilleen kasvaminen on usein tosiasia.

Niin, keskustelu taisi ajautua vähän sivuraiteille tai taisin ilmaista pointtini huonosti, mutta en puhunut yleensä toisen ystäväpiiristä ja siellä olevista nais&mieskavereista ja siihen lilttyvästä luottamuksesta ja mahdollista mustasukkaisuudesta.

Vaan yleensä, kun suhde loppuu on siinä pettämistä tai vain vittuuntumista ja toteamista toiseen, että me ollaan täysin erilaiset eikä tämä vain toimi enää, koska en vain jaksa katsella sinua enää ja tapasi yms. ärysttävää liikaa. Yleensä se on mielestäni vain loppu siinä vaiheessa eikä siltä pohjalta mielestäni oikein edes ystävänä jatkaminen onnistu, jos edes tahtoa kummalllakaan, tai en ainakaan näe että se olisi edes mikään ihannetila johon pitäisi edes pyrkiä.

Erota voi sivistyneesti eikä aloittaa katkeraa ja lapsellista riitelyä, vaikka toisaalta on se myös vaikeaa olla sortumatta siihenkin, koska varmaan tuollaiset eroprosessit varsinkin pitkän suhteen jälkeen ovat yksiä raskampia varmaan elämässä. Tosin erojakin on varmaan niitä monta kuin suhteitakin, että esimerkkejä kaikesta mahdollisesta löytyy, mutta itselläni ainakin oma kokemus ja tuntuma, että eivät ne erot niin kauniita yleensä ole, että nyt vältämättä ystävyyskysymys on edes mitenkään hirveän ajankohtainen :)
 

Morgoth

Jäsen
Niin, silloin katkeaa se parisuhde, mutta ihmisiä kun kuitenkin ollaan, jää jäljelle se ihmissuhde. Ne on eri asioita, vaikka moni ei sitä kykene näkemäänkään. Niinkuin tuossa valottamassani "omassa" esimerkissä kävi, kyky zoomata sen parisuhdekuohun taakse molemmin puolin synnytti aivan mahtavan ystävyyssuhteen.

Voihan se olla, että olen liian nuori tai muista suhteista ja existä on jo niin paljon aikaa (yli 10 vuotta) ja olen ollut kymmenen vuotta naimisissa, että eipä niihin exiin ole enää mitään yhteyttä ja en edes tiedä missä ovat ja mitä tekevät enkä nyt tiedä mitä juttelimista tai yhteistä heidän kanssa enää olisi? Muistot, mutta ne on ehkä parempia vain muistoina.

Jos nyt niin kävisi, että nykyinen suhde menisi rikki, niin en tiedä. Lapsi yhdistäisi nykyiseen vaimooni loppuiäksi aina jollakin tavalla, mutta muuten aika vaikea nähdä että olisi hirveää intressiä kuunnella vaimon elämän murheita jos itse olisin jo uudessa suhteessa. Olisihan se varmaan vaikeaa aluksi ja tuntuisi taatusti pahalta, mutta kyllä minä haluaisin yrittää lähteä rakentamaan ihan oma uutta elämään, jolloin exä ei nyt mitenkään oleellisesti enää kuuluisi. Tosin näitä nyt on mahdotonta ajatella ennakkoon ja toivottavasti ei käytännössä tarvi ajatella edes. Vähän sama kuin, että mikä olisi sellaista pettämistä, mitä ei pystyisi antamaan anteeksi. Niin paljon sekin riippuisi tilanteesta lopulta.

Mun elämänkokemus on mulle opettanu sen, että mustasukkaisuus ja omistushalu on pelkkää ylimainostettua henkistä heikkoutta ja laiskuutta, eikä kerro yhtään mitään siitä todellisesta tunteen syvyydestä
ja rakkaudesta, vaikka niin kuulee usein väitettävänkin.

Heh, anoppini on sairaan mustasukkainen ja hänen suhde nykyisen aviomiehensä kanssa on kyllä varsin värikäs ja sen suhteen hyvin voivaisuudesta voi olla montaa mieltä, mutta ei siitä sen enempää.

Jotkut ihmiset ovat vain sairaalloisen mustasukkaisia, mutta tuntuu että niissä tapauksessa että se mustasukkaisuus on vaan yksi osaa jotain suurempaa ongelmaviihtyä, jonka juuret alkavat jostakin lapsuudesta, ja jotka olisi parasta selvittää jossakin terapiassa kuin parisuhteessa.

Yleensäkin jos ihminen vakuuttaa ääneen en ole ollenkaan mustasukkainen, minulla ei ole ongelmaa alkoholin kanssa, luotan täysin kumppaani, niin se särähtää jo aina korviini. Jos asiassa ei ole mitään ongelma miksi sitä pitää edes mainostaa tai ääneen kertoa? Tai nämä jotka mainostavat oman suhteensa erinomaisuutta ja sen toimivuutta, niin mikä se todellinen todellisuus siellä kulssien takana onkaan? Ehkä olen vain kyyninen paska. Voi olla.

Elämää ja mitään siihen liittyvää ei voi ohjelmoida, eikä ennalta kirjoittaa, joten turhaan siinä räytyy ja panikoi edeltäkäsin, se ei vähennä tai helpota mitään sitten kun se oikeasti kohdalle osuu. Eipä meistä kenellekään elämän suhteen mitään olla luvattukaan, se kannattaa muistaa ja elää jokainen hetkensä seuraavaa pelkäämättä.

"Kaikki on lopulta vain kvarkkien satunnaista tanssia" Kari Enqvistiä lainatakseni. Tiedä miten kvanttifyysiika liittyy mitenkään ihmissuhteisiin tai on ainakaan järjellinen taso tarkastella sitä, mutta noin yleensä mitä siihen sanot elämästä.

Menee jo ihan aiheen vierestä, koska lopulta en usko, että millään on loppujen lopuksi yhtään mitään merkitystä suuremmassa mittakaavassa ja tietyllä tasolta katsoen kaikki on täysin turhaa ja satunnaista mitä tässä maailmankaikkeudessa tai rakkaudessa tapahtuu, mutta ei nyt ehkä lähdetä tuolle tielle tässä ketjussa :)

Toisaalta jos pitäisi valita miten nykyinen suhde päättyisi, niin ehkä oikeasti kauheinta olisi juuri, että toinen kuolisi onnettomuudessa yllättäen. Paras tietysti, että molemmat kuolisivat vanhuuteen, mutta siihen ei nyt itse pysty mitenkään vaikuttamaan tai ainakin hyvin rajallisesti. Paljon helpompi se toisen menetys olisi kestää, että hän löytäisi jonkun toisen tai vaikka ero kipeää tekisikin, mutta jotenkin hän kuitenkin edes eläisi, vaikka ehkä oman elämän kannalta siinäkin tapauksessa olisi 'käytännössä sama kuin kuollut' tai suhde loppuisi luonnolisesti ja omaa toimimattomuuteen, kun toisessa 'vietäisiin toimiva suhde pois ennen aikoja pois'.

Voihan se olla, että kuolen sairaskohtaukseen, kun lähetän tämänkin viestin, mutta enpä nyt sitäkään sentään aktiivisesti ajattele, mutta onko silläkään mitään merkitystä kuolenko nyt vai 60 vuoden päästä :) Riippuu kai millä tasolla asiaa tarkastelee :)
 
Viimeksi muokattu:

Morgoth

Jäsen
Niin ja tuo esimerkki risteilystä taisi lähteä minun viestistä ja tarkoitin sillä lähinnä tapausta jos kumppanini olisi lähdössä vaikkapa luokkakokousristeilylle, työpaikkaristeilylle, harrasteporukkaristeilylle ja samaan porukkaan kuuluisi hänen ex. kumppaninsa niin pelisäännöistä sovittuamme en voisi kieltää häneltä kyseistä reissua. Tilanne on toinen jos kaksistaan ollaan lähdössä vaikkapa Kreikkaan... tuolloin voisin hivenen ruveta jo ajattelemaan jotain muuta...

Niin, tässä ehkä ajatukset ja kirjoitukset menivät vähän ristiin tai ilmaisin itseni epäselvästii.

Totta kai jokaisen karvat nuosevat pystyyn jos kumppani lähtee kahdestaan exän tai jonkun ystävänsä kanssa risteilylle tai ovat kovinkan läheisessä suhteessa, mutta totta kai molempien tuttavapiiriin kuuluu miehiä ja naisia ja niiden kanssa ollaan porukassa ja vietetään iltaa, mutta eipä kai tuosta nyt tarvitse mitään mustasukkaisuuskohtauksia vetää.

Alkujaankaan en nyt tiedä onko Ender00 miten läheisissä väleissä exäänsä tai oletin että lähimmissä kuin mitä ehkä todellisuudessa on, mutta lopulta kai se peruskymys on miten läheisissä väleissä voi olla exänsä kanssa, jos on parisuhteessa, jos nyt sellaista tarvetta on edes. Ja tuokin riippuu sitten ihmisistä.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Toisaalta jos pitäisi valita miten nykyinen suhde päättyisi, niin ehkä oikeasti kauheinta olisi juuri, että toinen kuolisi onnettomuudessa yllättäen. Paras tietysti, että molemmat kuolisivat vanhuuteen, mutta siihen ei nyt itse pysty mitenkään vaikuttamaan tai ainakin hyvin rajallisesti. Paljon helpompi se toisen menetys olisi kestää, että hän löytäisi jonkun toisen tai vaikka ero kipeää tekisikin, mutta jotenkin hän kuitenkin edes eläisi, vaikka ehkä oman elämän kannalta siinäkin tapauksessa olisi 'käytännössä sama kuin kuollut' tai suhde loppuisi luonnolisesti ja omaa toimimattomuuteen, kun toisessa 'vietäisiin toimiva suhde pois ennen aikoja pois'.

Kymppi tästä kommentista täältä minun maailmankuva vinkkelistä!

Totta on, että jos ei kivi hierrä kengässä, niin ei sitä koko ajan maailmalle toitotakaan, ettei hierrä, mutta tässä kun vasiten asia tuli esille, niin ajattelinpa omiakin kokemuksista syntyneitä näkemyksiä tähän kirjata.

Kaikissa tapauksissa ei tosiaankaan, eikä tietenkään, päädytä suhteen perään ylimmiksi ystäviksi, ehkä vain niissä, joissa molemmat osaa nähdä toisessa muutakin kuin sen parisuhdekumppanin, tiedä häntä. On mulla päättyneitä suhteitakin, joista toiseen ei ole mitään kontaktia, eikä ole välikskään, että ei se aina niin auvoa ole vaikka miten maailmaa kattelis. Parasta kai on, jos kykenee avoimuuteen ei pelkästään siinä suhteessa, vaan eronkin sattuessa, niin antaa mahdollisuuden ihmiselle tulla tykö, kaksisuuntainenhan tuo tie pitää kuitenkin olla tietty.
 

Morgoth

Jäsen
Eli siis ei ole. Selittää paljon.

Niin, naispuoliset ystävät ovat oikeastaan työkavereita ja lapsen kavereiden äitejä, jos jätetään sisko ja serkut pois laskuista. Tosin nyt tiedä miten 'ystäviä' ovat kaksi ensimmäistä ovat.

Mutta mikäpä ehdottomassa suhtautumisissa exien kanssa roikumisessa ystävänä on niin vaikea sinun ymmärtää? Olisi ihan mielenkiintoista kuulla kuin vain yhden rivin nasevia komentteja.
 
Viimeksi muokattu:

Morgoth

Jäsen
Kaikissa tapauksissa ei tosiaankaan, eikä tietenkään, päädytä suhteen perään ylimmiksi ystäviksi, ehkä vain niissä, joissa molemmat osaa nähdä toisessa muutakin kuin sen parisuhdekumppanin, tiedä häntä.

Niin aika pitkälle myös varmaan luonnekysymys. Osa ihmisistä kaipaa itselleen suurta ystävien joukkoa ja osa taas enemmän erakkotyylisiä.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mutta mikäpä ehdottomassa suhtautumisissa exien kanssa roikumisessa ystävänä on niin vaikea sinun ymmärtää?
Siis se on vaikeata ymmärtää miksi olet niin ehdoton. Oman arvomaailmani ulkopuolelta tuo käsityksesi. Selitän itselleni tuon kantasi sillä ettei sinulla ole juurikaan kokemusta naisista "vaatteet päällä".

edit. Mieti omalle kohdallesi tilanne, että teille tulisi vaimosi kanssa jostain syystä ero ja lapset jäisivät vaikka yhteishuoltajuuteen. Eikö se olisi parempi kaikkien(=koko nykyisen perheesi) kannalta, että tulisit toimeen entisesi kanssa?
 
Viimeksi muokattu:

Morgoth

Jäsen
edit. Mieti omalle kohdallesi tilanne, että teille tulisi vaimosi kanssa jostain syystä ero ja lapset jäisivät vaikka yhteishuoltajuuteen. Eikö se olisi parempi kaikkien(=koko nykyisen perheesi) kannalta, että tulisit toimeen entisesi kanssa?

Tämä menee jo itsensä toisteluksi. Toki, mutta tässähän puhuttiin ystävyydestä exien kanssa, joka on ymmärtääkseni enemmän kuin 'tulee toimeen entisen kanssa'? Tai en minä tiedä miten nämä määritellään ja itsekukin käsittää asiat.

Varsinkaan siis jos ei vielä ole edes yhdistävää tekijänä lapsia, niin jotenkin vieläkin vaikeampaa nähdä mitä syytä 'sen syvempää ystävyyteen' exän kanssa sen jälkeen, kun suhde on ohi.

Se mitä aluksi komentoin oli lähinnä ender00n tapaus haiskahti lähinnä vain 'roikkumiselta' exässä kun vedetään jossakin laastarisuhteessa ja ihmetellään miksi nykyinen kumppani vetää herneen nenään, kun exälle tarjotaan olkapäätä lohdutukseksi vähän väliä. Sen jälkeen ruvettiin sitten jauhamaan jostakin yleisesti ja enää en oikein itsekään tiedä edes jutellaanko maasta vai kuusta :)
 
Viimeksi muokattu:

Morgoth

Jäsen
Eipä kai nuo silloin päädy parisuhteeseenkaan. Vai mitä yritit sanoa? Seurusteleva erakko kuulostaa kyllä oivalta bändin nimeltä.

Huoh... Pitääpä tällä asettaa sanansa tarkkaan. Osalla ihmisiä on todella laaja ystäväpiiri ja toisilla suppea. Pitkälle on se myös mielestäni luonnekysymys, että toiset tarvitse todella laajan sosiaalisen verkon ympärilleen ja toiset ihmiset eivät.

Erakko nyt ehkä huono sama, joo.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Huoh... Pitääpä tällä asettaa sanansa tarkkaan. Osalla ihmisiä on todella laaja ystäväpiiri ja toisilla suppea. Pitkälle on se myös mielestäni luonnekysymys, että toiset tarvitse todella laajan sosiaalisen verkon ympärilleen ja toiset ihmiset eivät.

Erakko nyt ehkä huono sama, joo.

Eikös juuri tälle suppean piirin omaavalle jokainen syvempi ystävyyssuhde ole merkityksellisempi ja sitä kautta arvokkaampi vaalittavaksi?

Näkisin sen vielä jotenkin niin, että sosiaalisesti aktiivisillakaan ihmisillä ei niitä sydänystäviä kuitenkaan ole jonoksi asti, kavereita kyllä.

Eräs vahvuus ystävämielessä tälläisellä ex - suhteesta ystäviksi kuvioilla varmaankin on, että yksi keskinäinen konkurssi on menty jo yhdessä läpi, eli on sitä koeteltukin, sen myötä tietty ystävyyden peruskallio on jo luotu, niille ketkä sen eron kykenee käsittelemään.

Se että jotkut luonteena rakentavat laajan sosiaalisen verkon ja jotkut eivät, ei korreloi mitenkään heidän ystäviensä määrään. Itsensä kanssa keskenään ahdistuva ja sitä pakeneva ei niitä todellisia ystävyyssuhteita kykene luomaan sen enempää ja aidompia kun päinvastainenkaan tapaus.

Tämä ydin tässä käymässämme läpänvaihdossa kiteytyy mielestäni siinä, että oman näkemyksesi perusteella katsot olevan mahdotonta ja tarpeetontakin ystävystyä exänsä kanssa. Ihan kuin se olisi ihmisluonnon vastaista. Minä taas omiin kokemuksiini nojaten olen tuonut esiin päinvastaista ja koen tarpeelliseksi asiasta vinkata toisiakin, ehkä juuri nyt myrskynsilmässä pähkäileville palstaveljille, että on toisiakin vaihtoehtoja. Kovempi tie se on henkisesti, mutta jos paukut riittää niin se on sen arvoistakin. Sydänystäviä ei saa rahalla ja moni on semmoistakin ilman koko elämänsä.

Erakko ei ollut yhtään huono sana, kyllä sen siinä kontekstissa ymmärsin, en vaan ymmärtäny kontekstia oikein.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Minulle sanottiin, että ei kannata. Taidan kuunnella viisaampien ääntä. Tee sinä samoin, ellet sitten ole jo tehnyt jotain mitä ei saa tekemättömäksi?

Makuasioita. Jos ei kännissä, niin viimeistään krapulassa. Parempaa krapulalääkettä saa hakea.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minulle sanottiin, että ei kannata. Taidan kuunnella viisaampien ääntä. Tee sinä samoin, ellet sitten ole jo tehnyt jotain mitä ei saa tekemättömäksi?

Laita nyt edes jotain, että asiasi etenee edes jossain määrin..:) Ei se kirjoittamaton runo siellä pöytälaatikon kulmassa paljon asiaa auta tai edes ne ostetut pehmonallet suklaalevyineen tuo sitä naarasta juoksujalkaa luoksesi tai jos kauhia tunteen huuma osuu kohdalleen niin edes fillarilla..:)

Raporttia kehiin, missä mennään tällähetkellä JK..?
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Minulle sanottiin, että ei kannata. Taidan kuunnella viisaampien ääntä. Tee sinä samoin, ellet sitten ole jo tehnyt jotain mitä ei saa tekemättömäksi?

Asioita on sanottu ja asioita on jätetty sanomatta. En siis myönnä enkä kiellä, pikemminkin päinvastoin.
 

Morgoth

Jäsen
Eikös juuri tälle suppean piirin omaavalle jokainen syvempi ystävyyssuhde ole merkityksellisempi ja sitä kautta arvokkaampi vaalittavaksi?

Kaikki on mahdollista ja riippuu millainen ero on, joten ehkä yleisessä tasolla voidaan argumentoida puolesta vastaan loputtomasti. Mutuna sanoisin että yleensä erot ovat sen verran vittumaisia, että siihen se hiippuu.

Eipä minulla enää muuta tähän aiheeseen.
 
Raporttia kehiin, missä mennään tällähetkellä JK..?

Kiinnostaako se enää ketään?

Asia on jo edennyt, jopa niin paljon että enää ei kannata juosta karkuun tai jättää asiaa tähän. Vaikka kuinka pelottaisi. Puhun osittain runosta sekä yhdestä toisesta asiasta...

Sanon vaan että vastausta odotellessa!
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Asia on jo edennyt, jopa niin paljon että enää ei kannata juosta karkuun tai jättää asiaa tähän. Vaikka kuinka pelottaisi. Nyt en puhu runosta, vaan yhdestä toisesta asiasta...

Ethän nyt kuitenkaan ole laittanut kullallesi mitään kännykällä kuvattua masturbointivideota menemään...?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ethän nyt kuitenkaan ole laittanut kullallesi mitään kännykällä kuvattua masturbointivideota menemään...?

Vinkiksi kaikille palstaveljille, että kaikki runkkaus- ja kikkelikuvat kannataa sitten poistaa välittömästi, eikä jättää niitä talteen puhelimeen. Muuten voipi käydä kuten eräälle tutulleni - näppäinlukko jäi auki ja eräs kikkelikuva lähti kaverin puhelimeen. Oli hieman ihmetellyt, kun hetkeä myöhemmin miespuoliselta kaverilta oli tullut tekstari, että "Kiitti kuvasta. Ei varmaan ollut menossa omalle rouvalle?". Asian laita selvisi vasta kun tajusi tsekata lähetetyt viestit.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tarkoitatko nyt, että moinen kannattaa tehdä vähintään HD-videokameralla? Muuten naishenkilö luulee, ettet pidä häntä arvossa.

En tiedä Jompan tapauksessa tätä kuvan laatua mutta uskon, että ihan tavallinen laatu käy. Siis saattamaan tämä mahdollinen onanointi tuolle tytölle.
 
Ethän nyt kuitenkaan ole laittanut kullallesi mitään kännykällä kuvattua masturbointivideota menemään...?

No en nyt noin pitkälle ole mennyt. Toisaalta... se saisi tietää mitä siitä ajattelen. Laitetaan "hyvät ideat"-listalle muistiin. Jos vaikka edellinen idea ei toimi. Sä oot Vanhis aina yhtä hauska.

Leikki sikseen. Oon tehnyt tärkeää taustatyötä ja nyt odotan vastausta siihen. Vastaa nyt saatana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös