Naisasiat

  • 7 502 864
  • 26 557

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tässä on kahden viime vuoden aikana kovastikkin nähty kaikenlaista liittyen naisasioihin. Edellinen ns. suhde on päättynyt muutama vuosi sitten ja sen jälkeiset jutut ovatkin sitten loppuneet jo alkuunsa. Toiset vähän aiemmin, toiset myöhemmin. On tullut purtua hammasta ja murehdittua naisiin liittyen sitä sun tätä. Nyt kuitenkin mielipiteet ja tilaneet ovat muuttuneet.

Parin viime kuukauden aikana on takaraivoon alkanut tulla ajatus, että miksi? Miksi pitäisi haaveilla kauniista vaimosta ja lapsista, kun yksin tässä on eletty kuitenkin koko tähän astinen elämä ja hyvin on pärjätty tähänkin asti. Jotenkin minusta on alkanut tuntumaan, että voisi vaan antaa olla ja elää yksikseen eikä yrittää etsiä mitään itselleen tarpeetonta. Itse olen muutenkin sellainen persoona joka viihtyy hyvin paljon yksikseen ja tykkään olla omissa oloissani. Siksi mietinkin, että kun johonkin henkilöön tulee joskus ihastuttua, niin mikä tarkoitus sillä on tämmöisen minun kaltaiseni persoonan kannalta? Ei se minun henkilökohtaista elämääni juurikaan paranna. Jotenkin vaan tulee jonkinlaisia ongelmia, kun tyttöystäväkokelaat alkavat lähentelemään ja vaatimaan yhdessä oloa, kun sitä nimenomaan on tottunut olemaan lähes aina yksin, poissa muiden arvosteltavissa ja valvovien silmien alta. Totta kai joskus tulee muunlaisia ongelmia kuin nämä äsken mainitsemani, mutta jotenkin minulle on tullut viime aikoina myös tällaisia mainitsemiani tuntemuksia. Jotenkin etoo ajatus, että pitäisin rinnallani ihmistä joka ei välttämättä eräänä päivänä olisikaan siinä enää.

Ehkä minua ei vain ole luotu ketään varten ja koenkin elämäni tällä hetkellä onnelliseksi, kun ei tarvitse stressata naisista eikä oikein mistään muustakaan. Sitten taas joskus tulee mieleen, että olisihan se ihan kiva jos joku olisi vierellä, mutta nääh, kun asioita ajattelee tarkemmin, niin tulisihan sitä ryssittyä hommat ennemmin tai myöhemmin.


PS. Sekavaa tekstiä, mutta saa olla... Tarkoituksenani ei ole saarnata eikä käännyttää ketään tällä viestillä, vaan tuoda erilaisia mielipiteitä ja näkökulmia naisasioihin. Muilla samanlaisia mielipiteitä, kokemuksia?
 

Kaarle8

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vai on täällä tälläistäkin. Hyvä täältä voinee saadakin apua kokeneemmilta.

Itsellä on oikeastaan aika perusongelma, elikkä eukkoni on sen verran mustasukkaista sorttia, ettei tohdi päästää minua yksin kavereitteni kanssa. Ok, ei tämä ihmetyttäisi, jos hän ei tiedä kenen kanssa liikun, mutta nyt muutamien pippaloiden jälkeen on eukkoni nähnyt myös kaverini ja on saanut heistä hyvän kuvan, ainakin omin sanoin.

Mutta. Nyt kun mainitsin, että haluaisin mennä pääsiäisenä niin ensiksi suututtiin, sitten lähetellään tekstareita että itketään töissä kun saa aina pettyä minuun jne. Ja ei tässäkään vielä mitään, kyllä sen sitten pienellä kinastelulla saa sovittua, mutta on vaan sitten vähän huono fiilis lähteä yleensäkään mihinkään koska tietää ettei toinen puolikas ole kuitenkaan tyytyväinen.

No miksi en mene tyttöystävän kanssa? Kun ei sen kanssa jaksa aina mennä. Kyllä te tiedätte mistä jää paitsi kun nainen on mukana kun en saa edes vilkaista toisten perseitä. Se on siis ihan ok, mutta se on kuitenkin b-luokan reissu. Huoh, ajatuskin siitä että oltaisiin menossa festareille eukon kanssa... Voin vain kuvitella kuinka ratkiriemukasta se sitten on...

Onko tässä nyt vaan siitä kyse, että eukko tässä testaa edelleen (asutaan yhdessäkin) vai onko muidenkin naikkoset sellaisia että siitä pitää neuvotella ja vääntää kättä? Olisi vaan kiva lähteä joskus niin, että toinen puolikas olisi ihan normaali fiiliksellä. Toisin päin ei ole mitään ongelmaa jos hän lähtee kavereiden kanssa, on itseasiassa ollut useamminkin, joten tuntuu myös että on vähän kohtuutonta tollasesta kimpaantua.

Mitä siis neuvoksi että saa naisen päähän järkeä että joskus on kiva tehdä asioita itsekseenkin? Kun ei vaan tunnu menevän...
 
On sitä taidettu kiivaasti yrittääkin?
No ei varsinaista yritystä oo ollu, mutta semmosta mukavaa veivailua.
Sen verran on tullut tätäkin ketjua joskus vilkuiltua, että sanotaan nyt sitten vaikka onnea! Sitten jännitetäänkin, koska vaihtuu nimimerkki :D
Ehei tässä nimimerkkejä vaihdella. Tämä nick on peräisin musiikin saralta! Mutta kiitos kuitenkin!
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Toisin päin ei ole mitään ongelmaa jos hän lähtee kavereiden kanssa, on itseasiassa ollut useamminkin, joten tuntuu myös että on vähän kohtuutonta tollasesta kimpaantua.

Tähän sellainen kommentti, että itse olen oppinut erään mielenkiintoisen faktan.

Miehen mielestä suhde on tasapuolinen, kun molemmille ovat sallittuja asiat x, y ja z, ja kiellettyjä asiat a, b, ja c.

Naisen mielestä suhde on tasapuolinen, kun kumpikaan ei tee mitään mikä loukkaa toista.

Näiden näkemysten ero sitten johtaa ikäviin tilanteisiin, jossa molemmat mielestään kohtelevat toista tasapuolisesti, ja omasta mielestään taas ovat epätasa-arvoisen kohtelun uhreja.

Ratkaisuhan minulla tähän ei valitettavasti ole, jos olisi niin nettoaisin miljardeja parisuhdekonsulttina.

op777
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Onko tässä nyt vaan siitä kyse, että eukko tässä testaa edelleen (asutaan yhdessäkin) vai onko muidenkin naikkoset sellaisia että siitä pitää neuvotella ja vääntää kättä? Olisi vaan kiva lähteä joskus niin, että toinen puolikas olisi ihan normaali fiiliksellä. Toisin päin ei ole mitään ongelmaa jos hän lähtee kavereiden kanssa, on itseasiassa ollut useamminkin, joten tuntuu myös että on vähän kohtuutonta tollasesta kimpaantua.

Kyllä se on testiä edelleen. Sun pitää tehdä asia selväksi. Sulla on omat kaverit, joiden kanssa menet mihin haluat ja sillä selvä. Jos nainen ei ymmärrä, se on sitten moro. Älä anna periksi ja myönny kyykytykseen. Jos myönnyt, se on ikuinen kierre.

Muiden naikkoset ovat myös samanlaisia, jos muut antavat heidän olla sellaisia. He haluavat, että sulla on paska fiilis jos menet äijien kanssa baariin dokaamaan. Kuka haluaa mennä baariin paskalla fiiliksellä?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kyllä sen sitten pienellä kinastelulla saa sovittua, mutta on vaan sitten vähän huono fiilis lähteä yleensäkään mihinkään koska tietää ettei toinen puolikas ole kuitenkaan tyytyväinen.

Naisena osallistun härskisti miesten keskusteluun.

Oletko kysellyt, miksi rouvasi ei tykkää, että lähdet äijäporukassa ulos? Oletko joskus tehnyt jotain todella typerää, minkä hän pelkää toistuvan?

En tiedä, mikä teillä on tilanne, mutta itse en hirveästi riemastu silloin kun mies lähtee äijien kanssa liikenteeseen - siitä alkaa olla riittävän huonoja kokemuksia. Joka kerran saa pelätä, juoko se itsensä taas samaan kuntoon kuin aiemmilla kerroilla, kun on ollut suoranainen ihme, että päässyt kotiin asti ja ehjänä. (Ja on muuten vittumaista olla sydän kurkussa aamuyöhön saakka, kun ei pysty nukkumaan eikä keskittymään mihinkään, ei pysty edes pitämään hauskaa omien kavereidensa kanssa. Kontrollisoittoja en soittele, ylpeys ei anna periksi.)

Jos rouvasi ei tykkää, että lähdet ulos, koska olet aiemmin tehnyt jotain todella typerää, ainoa mikä siihen auttaa on aika. Käyt edelleen ulkona kavereidesi kanssa, mutta käyttäydyt fiksusti, etkä tule kotiin silmä mustana, huulipunaa kauluksessa tai konttauskunnossa. Kyllä se luottamus siitä ajan kanssa palaa.

Jos taas kyse on siitä, että rouvasi on niin omistushaluinen, ettei halua sinun viettävän aikaa kenenkään muun kanssa, niin sitten en osaa neuvoa.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Mä yleensä mietin ennen kuin teen mitään, että jos tyttöystäväni tekee näin, niin loukkaantuisinko? Jos en loukkaannu ja asia on ok. niin teen sen. Jos ajattelen et ei paska ei mulle kyl hyvä mieli tuu tosta, jätän tekemättä. Olenko sitten nainen? :)

Eli en tee mitään, mikä tyttöystäväni tekemänä loukkaisi mua.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Mä yleensä mietin ennen kuin teen mitään, että jos tyttöystäväni tekee näin, niin loukkaantuisinko? Jos en loukkaannu ja asia on ok. niin teen sen. Jos ajattelen et ei paska ei mulle kyl hyvä mieli tuu tosta, jätän tekemättä. Olenko sitten nainen? :)

Eli en tee mitään, mikä tyttöystäväni tekemänä loukkaisi mua.

Elazi, tämähän on hienoa ajattelua, mutta on juurikin se miehen malli :)
Eli ajattelet sen loukkaantumisen tapahtuvan samoista asioista molemmille. Naisen mielestä suhde on tasapuolinen, jos hän käy vaikka jonkun miespuolisen kaverinsa kanssa "ulkona", mutta ei salli samaa sinulle. Jos tilanne siis on niin, että tämä kaveeraaminen ei sinua loukkaa, mutta hän ei kestä ajatusta sinusta kenenkään muun naisen seurana edes kaverina.

op777
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Miehen mielestä suhde on tasapuolinen, kun molemmille ovat sallittuja asiat x, y ja z, ja kiellettyjä asiat a, b, ja c.

Naisen mielestä suhde on tasapuolinen, kun kumpikaan ei tee mitään mikä loukkaa toista.

Mä yleensä mietin ennen kuin teen mitään, että jos tyttöystäväni tekee näin, niin loukkaantuisinko? Jos en loukkaannu ja asia on ok. niin teen sen. Jos ajattelen et ei paska ei mulle kyl hyvä mieli tuu tosta, jätän tekemättä. Olenko sitten nainen? :)

Eli en tee mitään, mikä tyttöystäväni tekemänä loukkaisi mua.
Et ole nainen, palstaveli Elazi, vaan op777:n yllä olevan, kertakaikkisen fantastisen tarkan oivalluksen mukaisesti olet nimenomaan mies. Mutta, edelleen op777:n yllä olevan, kertakaikkisen fantastisen tarkan oivalluksen mukaisesti ajaudut tuolla taktiikalla ongelmiin ennemmin tai myöhemmin.

edit. Newtonin I laki, massan hitaus iski...
 
Viimeksi muokattu:

Kaarle8

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naisena osallistun härskisti miesten keskusteluun.

Oletko kysellyt, miksi rouvasi ei tykkää, että lähdet äijäporukassa ulos? Oletko joskus tehnyt jotain todella typerää, minkä hän pelkää toistuvan?

No siis se mistä homma ainakin jossain määrin kiikastaa on se, että jos kaveri sattuu olemaan sinkku niin eihän silloin mitään muuta baarissa tehdä kuin isketä naisia. Se mistä hän on saanut sitten käsityksen että minä iskisin edelleen vaikka seurustelemme on... Noh, tuli päästeltyä sammakoita. Siis olen sanonut että edellisessä suhteessa meillä oli säännöt mitä baarissa sai tehdä ja oli sellaiset, että sai pitää hauskaa ja tanssia. Mutta ei suutelua eikä mitään muutakaan. Siis pitää hauskaa kaveriporukassa. No, sitten kun kerroin tästä tälle nykyiselle niin soppa olikin valmis. Elikkä sovimme ettei siis mitään 'sääntöjä' ja se on ihan ok ettei tee muiden kanssa mitään. Mutta nyt luottamus on kaiketi mennyt tämän takia. Vaikka olen tullut kotiin ilman mitään häiriköintiä, mutta jostain syystä ei vaan luota siihen että pidän sanani.

Mutta en minä nyt halua silti joka kerta halua lähteä eukkoni kanssa ja hän ei tunnu sitä käsittävän. En ymmärrä mitä siinä on niin pahaa. Tuntuu vaan siltä, että jos hän ei ala hellittämään asiassa niin aika tuskaisa tulevaisuus on tulossa kavereiden kanssa...

Jos taas kyse on siitä, että rouvasi on niin omistushaluinen, ettei halua sinun viettävän aikaa kenenkään muun kanssa, niin sitten en osaa neuvoa.

Hän on kertonut, että hänen entisen kanssa oli taas tapana mennä jokapaikkaan yhdessä. En tiedä sitten onko vaihde jäänyt päälle ja sellainen oletus että niin asioiden pitää mennä kun se on mennyt ennenkin. Mutta minä en vaan jaksa. Ei se ole paljoa pyydetty jos edes kerran kahteen tai kolmeen kuukauteen pääsee kaveriporukan kanssa ilman sitä eukkoa siinä roikkumassa. Kovasti hän väittää että hän haluaisi olla aina minun kanssa baarissa, jos kyseessä olisi porukka, että ne ovat eukon kavereita, mutta kai tekin haluatte välillä puhua paskaa miehistä?
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
No nyt on käynyt sillain, että meikäläinen on rakastunut! Olen luullut että olen ollut rakastunut aiemminkin, mutta tämä on sitä ihteensä. Tunne on vielä molemminpuolinen.

Tavattiin työasioissa ja kuin salama kirkkaalta taivaalta ruvettiin ymmärtämään toisiamme. Ruvettiin pitämään yhteyksiä (nainen asuu ulkomailla ja on ulkomaalainen) maililla ensin, sitten tekstiviesteillä ja sitten myöhemmin myös ruvettiin soittelemaan. Suhteemme syveni ja päätinpä sitten kipaista lomamatkan aikana häntä katsomassa. Oli uskomattoman hieno viikko hänen kanssaan. Paras viikko ikinä. Noh nyt olen taas kotimaassa ja ikävä on kova. Mutta, mutta:

Nainen on myös naimisissa ja hänellä on 2 lasta. Tilanne on hirveä. Omatunto kolkuttaa tuossa pettämis asiassa ja vituttaa muutenkin. Itse olen aina puhunut etten petä tai ole mukana pettämisessä, mutta niinpä tässä ollaan. Nainen on sanonut että ei koske mieheensä ja että haluaisi eron, mutta ei ole vielä pystynyt sitä tekemään vaikka vähän aika sitten siitä puhuivat. Niin ja tosiaan asustaa ulkomailla.

Tässä ollaan jo puhuttu toisesta reissusta sinne. Mutta samalla myös itse haluaa enemmän, en halua olla mikään rakastaja, enkä ole. Olen miettinyt pistää lopun koko asialle, mutta tajunnut ettei tunteeni siitä miksikään muutu. Ikävä vain pahenisi. Pelkkä ajatus siitä, että ei olisi "jotain ketä odottaa" oksettaa. Hän on myös minua vanhempi, voi olla että nuori ikänikin häiritsee häntä, pelkää varmaan että jos eroaa niin jää yksin.

Ikävä pistää surulliseksi, mutta silti hymyilyttää. Hän on aivan tavallisen näköinen nainen, mutta kaunein minun silmissäni. Hänen kanssaan alasti oleminen tuntuu luonnollisemmalta, kuin katselisi itseä peilistä.

Molemmat haluaa samaa ja tuntee samoin, mutta ei tiedetä kuinka mennään. No onhan tässä molemmilla ihan eri elämäntilannekin joten soveltamista vaatisi.

Tässä on tuntenut kyllä kaikenlaisia tunteita laidasta laitaan. Mutta rakkaus pysyy. Olen helvetin onnellinen, mutta silti surullinen.Tottakai kun tunteet on näin selvät niin silloin muu tilanne ympärillä on vaikea. Jptenkin huonoa tuuriani, mutta silti tunnen kuin olisin saanut lottovoiton.

Niin mitäs sitten tässäkin teet?
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No nyt on käynyt sillain, että meikäläinen on rakastunut! Olen luullut että olen ollut rakastunut aiemminkin, mutta tämä on sitä ihteensä. Tunne on vielä molemminpuolinen.

Tavattiin työasioissa ja kuin salama kirkkaalta taivaalta ruvettiin ymmärtämään toisiamme. Ruvettiin pitämään yhteyksiä (nainen asuu ulkomailla ja on ulkomaalainen) maililla ensin, sitten tekstiviesteillä ja sitten myöhemmin myös ruvettiin soittelemaan. Suhteemme syveni ja päätinpä sitten kipaista lomamatkan aikana häntä katsomassa. Oli uskomattoman hieno viikko hänen kanssaan. Paras viikko ikinä. Noh nyt olen taas kotimaassa ja ikävä on kova. Mutta, mutta:

Nainen on myös naimisissa ja hänellä on 2 lasta. Tilanne on hirveä. Omatunto kolkuttaa tuossa pettämis asiassa ja vituttaa muutenkin. Itse olen aina puhunut etten petä tai ole mukana pettämisessä, mutta niinpä tässä ollaan. Nainen on sanonut että ei koske mieheensä ja että haluaisi eron, mutta ei ole vielä pystynyt sitä tekemään vaikka vähän aika sitten siitä puhuivat. Niin ja tosiaan asustaa ulkomailla.

Tässä ollaan jo puhuttu toisesta reissusta sinne. Mutta samalla myös itse haluaa enemmän, en halua olla mikään rakastaja, enkä ole. Olen miettinyt pistää lopun koko asialle, mutta tajunnut ettei tunteeni siitä miksikään muutu. Ikävä vain pahenisi. Pelkkä ajatus siitä, että ei olisi "jotain ketä odottaa" oksettaa. Hän on myös minua vanhempi, voi olla että nuori ikänikin häiritsee häntä, pelkää varmaan että jos eroaa niin jää yksin.

Ikävä pistää surulliseksi, mutta silti hymyilyttää. Hän on aivan tavallisen näköinen nainen, mutta kaunein minun silmissäni. Hänen kanssaan alasti oleminen tuntuu luonnollisemmalta, kuin katselisi itseä peilistä.

Molemmat haluaa samaa ja tuntee samoin, mutta ei tiedetä kuinka mennään. No onhan tässä molemmilla ihan eri elämäntilannekin joten soveltamista vaatisi.

Tässä on tuntenut kyllä kaikenlaisia tunteita laidasta laitaan. Mutta rakkaus pysyy. Olen helvetin onnellinen, mutta silti surullinen.Tottakai kun tunteet on näin selvät niin silloin muu tilanne ympärillä on vaikea. Jptenkin huonoa tuuriani, mutta silti tunnen kuin olisin saanut lottovoiton.

Niin mitäs sitten tässäkin teet?

Squit, ei se vaan onnistu. Välimatka, lapset... Liika on liikaa. Vaikka olisi kuinka kaunis ja maailman ihanin niin EI. Älä pidä yhteyttä, etsi nainen Hämeenlinnasta ja yritä sen kanssa, tuo sinun touhusi on vaan tuomittu epäonnistumaan ja tuottamaan mielipahaa, eli EI.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Niin mitäs sitten tässäkin teet?

Kuuntele sydäntäsi mutta varmista että toinen osapuoli tekee samoin. Silloin kun se iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta niin pidä myös pää kylmänä ja varmistu että tunteesi ovat oikeita. Siltä ne kyllä kuulostavat ja tuntuu siltä että voit olla täysin oma itsesi hänen kanssaan. Oletan ettet ole niitä kavereita jotka hamuavat koko ajan aidan toiselle puolelle vaan nyt vain kävi niin että löysit sielunkumppanisi.

Jos teet kaiken oikein perustein niin turhaa tukahdutat tunteesi. En tiedä millä perustein nykyinen parisuhteesi alkoi ja mihin se perustuu mutta tosi rakkaus on elettävä. Muuten sitä katuu loppuelämänsä ja siihen katkeroidut kovin. Voi kuulostaa kylmältä nykyistä naistasi kohtaan mutta parempi ero nyt kuin 30 vuotta paskaa suhdetta. Hän joutuisi kärsimään syyttä suotta pitkässä juoksussa.

Mutta jos olet vaan ihastunut ja haluat kokeilla oisko muualla parempaa, niin sepalus kiinni (sinänsä jo myöhäistä) ja kunnioita parisuhdettasi.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kuuntele sydäntäsi mutta varmista että toinen osapuoli tekee samoin. Silloin kun se iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta niin pidä myös pää kylmänä ja varmistu että tunteesi ovat oikeita. Siltä ne kyllä kuulostavat ja tuntuu siltä että voit olla täysin oma itsesi hänen kanssaan. Oletan ettet ole niitä kavereita jotka hamuavat koko ajan aidan toiselle puolelle vaan nyt vain kävi niin että löysit sielunkumppanisi.

Jos teet kaiken oikein perustein niin turhaa tukahdutat tunteesi. En tiedä millä perustein nykyinen parisuhteesi alkoi ja mihin se perustuu mutta tosi rakkaus on elettävä. Muuten sitä katuu loppuelämänsä ja siihen katkeroidut kovin. Voi kuulostaa kylmältä nykyistä naistasi kohtaan mutta parempi ero nyt kuin 30 vuotta paskaa suhdetta. Hän joutuisi kärsimään syyttä suotta pitkässä juoksussa.

Mutta jos olet vaan ihastunut ja haluat kokeilla oisko muualla parempaa, niin sepalus kiinni (sinänsä jo myöhäistä) ja kunnioita parisuhdettasi.

Ensinnä pitää korjata, että en elä parisuhtessa vaan hän elää.

Toiseksi kiitän. Sielunkumppani on oikea sana, jotka ollaan molemmat tiedostettu. Uskon että hänkin kuuntelee sydäntänsä. Hän olisi jo eronnut aikoja sitten, mutta lapset. Hän on sellainen nainen jonka edessä voin olla rehellisempi, kuin koskaan edes itselleni. Jonka kanssa ei tarvitse ajatella, vaan tekee mitä sydän sanoo.

Itse ajattelen myös, että tämä on katsottava loppuun asti. Tiedän että katuisin, jos en näin tekisi. Ihastumista tämä ei ole sen voin taata.

Hän vain tuntuu oikealta. En voi olla ajattelematta häntä ja unissa näen vain hänen. Olemme sanoneet kasvotusten tunteemme, niistä ei ole enään epäilyksen häivääkään.

Ja Jewgenille terkkuja: Sua en kuuntele! :)
 

Reinomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Manchester United, Montreal Canadiens
Mutta jos olet vaan ihastunut ja haluat kokeilla oisko muualla parempaa, niin sepalus kiinni (sinänsä jo myöhäistä) ja kunnioita parisuhdettasi.
En tiedä käsitinkö väärin, mut ymmärsin että vain nainen oli tässä tapauksessa parisuhteessa. Jos näin on, niin tarina kuullostaa olevan kuin omasta elämästäni, pienin viilauksin ja sillä (sinänsä kyllä varsin oleellisella) poikkeuksella että niitä lapsia ei ollut... kun tapasin nykyisen vaimoni niin asuinpaikkojemme välillä oli (arvio) 7000 km välimatkaa, mutta tosiaan tässä ollaan ja ensimmäistä yhteistä lasta odotetaan. Eli jos tarina jatkuu likimain yhtenevänä ni hyvältä kannaltasi näyttää. Onnea Squit, välimatka ei tosiaan ole niitä helpoimmin kestettäviä juttuja, muistan kyllä että ikävä on tosiaan kova!
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Ensinnä pitää korjata, että en elä parisuhtessa vaan hän elää.

Toiseksi kiitän. Sielunkumppani on oikea sana, jotka ollaan molemmat tiedostettu. Uskon että hänkin kuuntelee sydäntänsä. Hän olisi jo eronnut aikoja sitten, mutta lapset. Hän on sellainen nainen jonka edessä voin olla rehellisempi, kuin koskaan edes itselleni. Jonka kanssa ei tarvitse ajatella, vaan tekee mitä sydän sanoo.

Itse ajattelen myös, että tämä on katsottava loppuun asti. Tiedän että katuisin, jos en näin tekisi. Ihastumista tämä ei ole sen voin taata.

Hän vain tuntuu oikealta. En voi olla ajattelematta häntä ja unissa näen vain hänen. Olemme sanoneet kasvotusten tunteemme, niistä ei ole enään epäilyksen häivääkään.

Ok, käsitin tuon "Nainen on myös naimisissa" väärin.

No mutta, sittenhän sinulla ei ole oikeastaan kuin yksi ongelma. Ilman muuta katsot loppuun asti omat tunteesi. Muista laittaa vain pieni varaus siihen, että nainen on naimisissa ja etenkin siihen hänellä on kaksi lasta. Ne lapset saattavat pitää paskaakin parisuhdetta kauan kasassa. Ja ehkä myös pidä huoli ettei nainen pidä sinua elämänsä pelastajana vaan tasa-arvoisena kumppanina. Ikäeroilla ei ole mitään väliä.

Olen onnellinen, että olet löytänyt tuollaisen tilanteen jossa näet itsesi vihdoin kokonaan, aika harva sellaista edes tajuaa. Itsekin elin ns. mahdottoman suhteen ja en kadu sekuntiakaan. Kasvoin ihmisenä helvetisti ja pystyn olemaan onnellinen myös itsekseni. Ja kukaan ei tule ikinä tajuamaan minua niin kuin hän. Enkä enää sure että erosimme. Hän saa minut vieläkin hymyilemään olemalla ajatuksissani.

Ja sepä se oli elämäni tärkein opetus, nauti rakkaudesta, älä pelkää ja kahlitse sitä peloillasi. Ihmiset ovat erilaisia ja tekevät asioita jotka voivat itseä peloittaa, mutta kun luottaa toiseen ja se on molemminpuolista, ei ole mitään syytä pelätä. Ehkä vielä palaamme yhteen, who knows. Tärkeintä että elämäni on vihdoin tasapainossa ja olen onnellinen. Jos polkumme kohtaavat, olen valmis. Siihen asti ei ole tarvetta tapailla naisia muuten kuin kavereina ja ystävinä. Kun on kokenut kaiken haluamansa naisen kanssa, ei ole enää tarvetta etsiä mitään. Sitting back and relaxing, nautin elämästä.

Kiitos Squit, vihdoin sain sinun sanojesi vuoksi omani kirjoitettua ylös. Voikaa hyvin!
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Et ole nainen, palstaveli Elazi, vaan op777:n yllä olevan, kertakaikkisen fantastisen tarkan oivalluksen mukaisesti olet nimenomaan mies.

Sen verran tästä, että ei syntynyt tämä oivallus helpolla. Lopulta erään naisvaltaisen suljetun nettikeskustelupalstan pitkässä threadissa se taottiin kallooni.

op777
 

scholl

Jäsen
No siis se mistä homma ainakin jossain määrin kiikastaa on se, että jos kaveri sattuu olemaan sinkku niin eihän silloin mitään muuta baarissa tehdä kuin isketä naisia.

Miten niin?

Itseäni vituttaa yli kaiken se, että ihmisiä jaotellaan lokeroihin sen mukaan ovatko sinkkuja vai eivät. Jos mennään kavereiden kanssa vetää lärvit niin silloin kaikkien pitäisi olla samalla viivalla. Samalla tavalla sitä on kavereita edelleen ja kiva nähdä joskus ja jutella miesten asioita ja vetää viinaa. Mielestäni tilanne ei muutu sen mukaan, että onko joku sinkku ja onko joku toinen taas ei. Jotenkin sairasta porukkaa, joka baariin muka iskemään lähtee.

Itselleni kävi tuollainen naimisissa vs. sinkku lokerointi viime viikonloppuna ja se on kyllä törkeintä, mitä voi tapahtua. Vajaa viikko on mennyt, enkä ole oikeastaan toipunut asiasta lainkaan. Vituttaa kaikki.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
En tiedä käsitinkö väärin, mut ymmärsin että vain nainen oli tässä tapauksessa parisuhteessa. Jos näin on, niin tarina kuullostaa olevan kuin omasta elämästäni, pienin viilauksin ja sillä (sinänsä kyllä varsin oleellisella) poikkeuksella että niitä lapsia ei ollut... kun tapasin nykyisen vaimoni niin asuinpaikkojemme välillä oli (arvio) 7000 km välimatkaa, mutta tosiaan tässä ollaan ja ensimmäistä yhteistä lasta odotetaan. Eli jos tarina jatkuu likimain yhtenevänä ni hyvältä kannaltasi näyttää. Onnea Squit, välimatka ei tosiaan ole niitä helpoimmin kestettäviä juttuja, muistan kyllä että ikävä on tosiaan kova!

Kiitoksia sanoistasi Reinomies! On hienoa kuulla, että joku myös on läpikynyt samaa. Meillä tosin välimatkaa "vain" 2600km. Välimatka ei ole tosin helpoin juttu, mutta viimeisimpiä syitä minkä takia tämä kaatuisi. Se että joka aamu herää hymyillen ja tuntee rakastavansa vain enemmän ja enemmän vaikka välimatkaa onkin, tuntuu niin hienolta.

Onnea teille myös sinne!

No mutta, sittenhän sinulla ei ole oikeastaan kuin yksi ongelma. Ilman muuta katsot loppuun asti omat tunteesi. Muista laittaa vain pieni varaus siihen, että nainen on naimisissa ja etenkin siihen hänellä on kaksi lasta. Ne lapset saattavat pitää paskaakin parisuhdetta kauan kasassa. Ja ehkä myös pidä huoli ettei nainen pidä sinua elämänsä pelastajana vaan tasa-arvoisena kumppanina. Ikäeroilla ei ole mitään väliä.

Olen onnellinen, että olet löytänyt tuollaisen tilanteen jossa näet itsesi vihdoin kokonaan, aika harva sellaista edes tajuaa. Itsekin elin ns. mahdottoman suhteen ja en kadu sekuntiakaan. Kasvoin ihmisenä helvetisti ja pystyn olemaan onnellinen myös itsekseni. Ja kukaan ei tule ikinä tajuamaan minua niin kuin hän. Enkä enää sure että erosimme. Hän saa minut vieläkin hymyilemään olemalla ajatuksissani.

Ja sepä se oli elämäni tärkein opetus, nauti rakkaudesta, älä pelkää ja kahlitse sitä peloillasi. Ihmiset ovat erilaisia ja tekevät asioita jotka voivat itseä peloittaa, mutta kun luottaa toiseen ja se on molemminpuolista, ei ole mitään syytä pelätä. Ehkä vielä palaamme yhteen, who knows. Tärkeintä että elämäni on vihdoin tasapainossa ja olen onnellinen. Jos polkumme kohtaavat, olen valmis. Siihen asti ei ole tarvetta tapailla naisia muuten kuin kavereina ja ystävinä. Kun on kokenut kaiken haluamansa naisen kanssa, ei ole enää tarvetta etsiä mitään. Sitting back and relaxing, nautin elämästä.

Kiitos Squit, vihdoin sain sinun sanojesi vuoksi omani kirjoitettua ylös. Voikaa hyvin!

Kiitos myös itsellesi. Hienoa että olet löytänyt paikkasi elämässä ja olet onnellinen. Itse haluan vain tätä naista, muut naiset sitä eivät voi antaa, mitä häneltä saan. Hänen kanssaan tuntuu kuin sisällä olisi rauha, kaikki on vain helppoa. Tämä yli puoli vuotta on myös kasvattanut minua henkisesti, enemmän kuin uskonkaan. Alussa olin aika "poikanen" ja kiukuttelin milloin mistäkin niin tämä nainen jaksoi kuunnella minun paskapuheeni. Sitten eräänä päivänä tajusin koko asianlaidan.

Kyllähän tässä pelätään, mutta se ei hallitse minua mitenkään, pikimminkin rauhoittaa. Tiedän etten tule mitään katumaan tässä suhteessa. Ehkä monet eivät ymmärrä, mutta eivät tarvitsekkaan, ensimmäistä kertaa elämässäni tiedän mitä tunnen 100% sisälläni.

Tietenkin hänellä on lapset ylimmällä jalustalla, enkä sitä haluakkaan muuttaa. Hän kohtelee minua tasapuolisesti kaikissa asioissa.

Tiemme kohtasivat perinkummallisesti. Hän avautui minulle avioliitostaan. Me emme tunteneet silloin yhtään. Ei tiedetty mitään toisistamme. Parit työasiat puhuttu, tiesi hän minut nimeltä ja minä hänet, olimme Pertti Perusjanari ja Maija Meikäläinen. Ja hän avautui juuri minulle ja minä vastasin. Ymmärsin heti häntä ja tuntui että vastaus tuli automaattisesti sisältäni. Olen kysynyt myöhemmin, että miksi juuri minulle, hän ei kuulemma tiedä. Sattumaa vai kohtaloa? Kaippa vähän molempia.

Mutta onnea sinulle Dynamo tulevaan, mistä sitä tietää todellakin jos tienne kohtaavat jälleen. :)
 

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Miten niin?



Itselleni kävi tuollainen naimisissa vs. sinkku lokerointi viime viikonloppuna ja se on kyllä törkeintä, mitä voi tapahtua. Vajaa viikko on mennyt, enkä ole oikeastaan toipunut asiasta lainkaan. Vituttaa kaikki.

Herttinen sentään Scholl. Nyt on jo perjantai ja sinua edelleenkin siis vituttaa, etkä tunnu pääsevän siitä yli! Mitäpä jos ottaisit ja veisit ihan itsesi ulos. Siihen kotitalosi pihamaalle. Olisit siellä edes senkään aikaa, että nurmikkoa tulee joku leikkaamaan. Näkisit oikein läheltä miten nurmikko kasvaa. Suorastaan silmissä. Saattaisi jopa asiat saada jonkinlaisen mittasuhteen. Jos sittenkään et ole siitä päässyt yli, niin täytyy olla kyse jo aika vakavasta asiasta!
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Squit, niin kuin monet ovat jo sanoneet, katso nyt loppuun asti omat tunteesi. Samalla juttelet, oikeasti juttelet ko. naisen kanssa tuosta asiasta, kerrot omat tunteesi ja niin että nainen kertoo omat tunteensa. Jos se sua tarpeeksi rakastaa niin se on valmis tekemään mitä vaan saadakseen sut.
 

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
En suosittele unohtamaan niitä lapsia. Tuskin kovinkaan paljoa ilahtuvat, mikäli äiti vaihtaa miestä lennosta ja uuteen ukkoon vittuuntuvat kakarat ovat varmasti jokaiselle lapsistaan välittävälle äidille kova harkinnan paikka.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Unohda koko juttu. En muutenkaan ymmärrä, että kuka mies joka edes jaksaa kutsua itseään mieheksi voi mennä tuolla tavalla säätämään tietoisesti perheellisen kanssa. Ei heru yhtään sääliä tai ymmärrystä, vaan enemmän täyttä halveksuntaa perheen hajottamista kohtaan - oli nyt sitten kuinka eroprosessi "vireillä".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös