Naisasiat

  • 7 518 579
  • 26 580
Vituttaa nää mun jäätymiset. Nyt luulen, että olisi oikeasti yksi muija mikä olisi kiinnostunut musta, mutta mikä neuvoksi, kun meikäläisen keskustelutaito lähes tuntemattoman muijan kanssa on lähinnä tasoa "Jaaha, ei oo vielä satanu tänään. Saas nähdä rupeeko tuo puskemaan vettä."

Noh. Onneksi pääsee pois Raumalta vähäksi aikaa lataamaan akkuja...
 
Vituttaa nää mun jäätymiset. Nyt luulen, että olisi oikeasti yksi muija mikä olisi kiinnostunut musta, mutta mikä neuvoksi, kun meikäläisen keskustelutaito lähes tuntemattoman muijan kanssa on lähinnä tasoa "Jaaha, ei oo vielä satanu tänään. Saas nähdä rupeeko tuo puskemaan vettä."...
Vanha jekku: Tapaatte baarissa. Pikkujurrissa sitä juttukin luistaa paremmin, kun ei niin jännitä. Lähet omien kavereiden kanssa johkin ja pyydät sitä lähteen kans - luonnollisesti omien kavereidensa kanssa. Siinä illan mittaan sit voi käydä muutaman sanan vaihtamassa, mutta aina on pakokeino, kun on ne muut messissä. Mutta äläpä vedä nakkeja kokonaan silmille.
 

Ender00

Jäsen
Mitä tehdä kun on saneltu ehdot että joko Hän tai hyvä duuni Raumalla? Kuulemma en voi saada molempia, vaikka itse uskon siihen että voisin.

Eihän tälläisissä asioissa muut voi oikein neuvoa, sinä tiedät tilanteen ja olet ainoa joka voi arvioida ja punnita tilannetta.

Sinänsä minusta kertoo naisesta jo jotain (eikä välttämättä positiivista), että laittaa tuollaiseen ehdottomaan valintatilanteeseen. Lienee niitä naisia joilla on vain vaihtoehdot: my way or highway. Eli jos tässä annat periksi niin valmistaudu jatkossakin luopumaan kaikesta, mitä naisesi ei hyvällä katso. Ja yhdessä asuessa näitä sitten tuleekin riittämään.

Yleensä jos nainen on laittanut vaihtoehdoksi "Minä tai kaverisi" niin neuvoni on ollut ehdottomasti, kaverit. Naisia tulee ja menee, mutta kavereita on vaikea löytää. Työpaikasta en osaa sanoa minne sen arvottaisin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mitä tehdä kun on saneltu ehdot että joko Hän tai hyvä duuni Raumalla?

Naisillekin tulee jossakin vaiheessa se ikä, jolloin mikä tahansa suhde ei enää kelpaakaan. Halu vakiintua ja mahdollisesti perustaa perhe ym. johtavat siihen, ettei kaukosuhde enää riitä.

Oon elellyt erilaisissa kaukosuhteissa viimeiset 5 ja puol vuotta, joten taidan ihan pikkasen myös vierastaa yhdessä asumista.

Samalla paikkakunnalle muuttaminen tuskin kuitenkaan edellyttäisi yhdessä asumista.

Jos kyseinen duuni on sellainen, ettei se ihan heti karkaa, voisit harkita sitäkin, että muuttaisit naisen luo joksikin aikaa ja katsoisit, miten homma lähtee sujumaan. Kyseinen nainen ei ilmeisesti pääse / halua muuttaa sinun luoksesi - vai etkö sinä halua sitä?

Rakastan sitä naista kuitenkin ihan vietävästi, enkä haluaisi luopua hänestä. Joskaan en hyvästä työstäkään...

Tee mitä teet, mutta jos viivyttelet päätöksen kanssa liian kauan, nainen saattaa itse toivottaa sulle hyvää loppuelämää, "jos on noin vaikeaa valita, duuni vai minä, niin annetaan olla".

Sinänsä minusta kertoo naisesta jo jotain (eikä välttämättä positiivista), että laittaa tuollaiseen ehdottomaan valintatilanteeseen.

Kaverit-tai-minä -asetelmaan tuota ei oikein voi verrata: ne kaverit kun eivät estä yhdessä asumista tai vaikka lapsen hankkimista, toisin kuin pitkä välimatka.

Ja toisaalta: miksi naisen pitäisi suostua jatkamaan etäsuhteessa miehen vaatimuksesta, jos se on kaikkea muuta, kuin mitä hän haluaa? Eikö Tumpekin (jos siis valitsee duunin) aseta naisensa vittumaiseen ja ehdottomaan valintatilanteeseen: joko suhde jatkuu etänä, tai sitten se päättyy?
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä tehdä kun on saneltu ehdot että joko Hän tai hyvä duuni Raumalla? Kuulemma en voi saada molempia, vaikka itse uskon siihen että voisin. Hän asuu siis pk-seudulla ja minä täällä 'tuppukylässä'. Kaukosuhteessa on elelty puoltoista vuotta ja nyt 'työttömänä' olisin tietty vapaa muuttamaan hänen luokseen, mutta samalla mut haluttaisin töihin paikkaan, johon olen oikeastaan aina halunnut päästä. Kun vielä tuntee suurimman osan talon työntekijöistä ja se ala on se just mitä haluan tehdä niin on todella vaikeaa sanoa ei.

Kuulostaa kiristykseltä enkä usko, että todellisuudessa voit tietää miten käy, jos lähdet Raumalle. Itse vetäisin riskillä, eli lähtisin Raumalle duuniin ja katsoisin diggaako nainen sinusta niin paljon, että jatkaa suhdetta tai vaikka muuttaa perässäsi. Jos ei, niin homma olisi ehkä kussut jossain vaiheessa joka tapauksessa.
 

scholl

Jäsen
Mitä tehdä kun on saneltu ehdot että joko Hän tai hyvä duuni Raumalla?

Prioriteetit kuntoon. Mikään nainen ei mene tärkeiden asioiden edelle eli liipaise duuniin. Fiksu nainen tajuaa, että haluat kehittää itseäsi ja tehdä jotain hyödyllistä. Joka ei tajua niin ei välttämättä jatkossakaan ole helppo tie edessä. Seuraavassa kiristyksessä voit jäädä mustapekka kuitenkin käteen ja sitten olet ihmeissäsi.

Miten te muuten hoidatte noi asiat, jos pitää olla naisen kanssa läheisemmässä kanssakäymisessä? Aiemmin minua ei haitannut se, että toin jotain himaan, mutta nyt olen puolivahingossa joutunut tutustumaan samassa talossa asuviin henkilöihin. Korostan, etten tahtonut sitä, mutta jouduin yksiin bileisiin tässä talossa ja nyt tunnen vähän liikaa jengiä. Ei viitsisi lisätä sitä ihmisten yksityiselämään tirkistelyä tuomalla tänne esim. vierailulle mimmejä. Nyt on nimittäin niin, että olen nähnyt jotain kolmea mimmiä viime aikoina. Niissä ei ole mitään tapahtunut, mutta tapahtui tai ei niin ei siinäkään mitään, mutta imagollisesti se on hankala juttu. Haluan mielummin pitää tapaamiseni yksityisinä. Toisaalta en myöskään haluaisi mennä mimmien asunnoille, koska osassa tapauksessa voi olla vielä esim. opiskelija ja niillä ei ole yleensä sellaisia asuntoja, joissa viihtyisi vierailulla. Kaikilla ei ole esim. Welhon kanavapaketteja ja muutenkin saattaa olla kovia järkytyksiä mihin törmää (kuten kotieläimiä). Kaikenlisäksi sieltä on inhottava lähteä pois. Haluan herätä omasta sängystä. Joillain naisilla on kaikenlisäksi kämppis tms. Se menee jotenkin jo liian pitkälle. En halua pelätä koko ajan, että sieltä änkeää joku sinne asuntoon ja saatan olla esim. puolipukeissa. Tai jos yöllä pitää mennä vessaan tms. Vastenmielisiä tilanteita tuollaiset, missä yritetään änkeä ihmisten ns. privaattialueelle.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Tumpe, mitä se sun muijasi tekee sitten työkseen? Onko häneltä Satakuntaan muuttaminen täysin mahdotonta, esim. työhön tai kouluun. Täällä on kuitenkin niin paljon halvempaa asua ja bussit kulkee Helsinkiin ja kakkostietäkin parannetaan... Toisaalta, jos tiedät saavasi työtä pääkaupunkiseudultakin niin ei sieltäkään Satakuntaan nyt niin kauan takaisin ajele.

Ehkä olisi paras istua ihan kahdestaan pöydän ääreen ja piirtää plussat ja miinukset paperille ihan yhteistuumin. Jos oikeasti välitätte toisistanne niin varmasti olette kykeneviä jonkinlaiseen kompromissiin.
 

pak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikkei se aina niin kivaa olekaan niin, SaiPa.
Mitä tehdä kun on saneltu ehdot että joko Hän tai hyvä duuni KLIP
Rakastan sitä naista kuitenkin ihan vietävästi, enkä haluaisi luopua hänestä. Joskaan en hyvästä työstäkään...

Kinkkisessä tilanteessa olet mies polo. Teet niin tai näin, niin jälkikäteen harmittaa.

Jos valitset naisen ja suhde menee karille, niin vituttaa unelma duunin skippaaminen ku siihe oli sauma. Ja jos dumppaat naisen jäät miettimään, että olisiko kyse ollut ehkä elämäsi rakkaudesta jota ei uudetaan kohtaa. Ja jos duuni ei miellytäkää niin vitutus on vielä kovempi.

No teet niin tai näin, niin teet varmasti sen hetkisen tilanteen huomioon ottaen oikean ratkasun. Oli se sitten mikä tahansa.

Tsemppiä

edit. yks pikku asiavirhe.
 
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tumpe hei, tiedän kokemuksesta että rakkaus on sokea, mutta jos nainen asettaa sinut tilanteeseen jossa tuhoamalla "unelmasi" saat hänet, niin montako tuollaista kiristystilannetta mahdollisessa suhteessa on vielä edessä? Veikkaisin, että liian monta.

Tuollaisen valinnan eteen laittaminen ei anna kyseisestä naisesta kovin ruusuista kuvaa. Minun neuvoni onkin, että yritä vielä puhua hänelle järkeä. Jos kaikesta huolimatta hän edelleen käyttää kiristystaktiikkaa, valitse duuni. Nainen siitä sitten tulee järkiinsä tai ei tule, Jos ei tule, niin epäilen, ettei se olisi loppujen lopuksi ollut sen arvoista.
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Minulla oli melkein sama tilanne kuin tumpella vuosi pari sitten. Asun satakunnassa, ja olen saanut olla huikeessa työpaikassa 2,5 vuotta. Silloinen tyttö asui pk-seudulla, ja ei ollut halukas muuttamaan tänne. "Liian pieni paikka, ei täältä saa töitä".

Kuten edellä sanottu, rakkaus on sokeaa. Olin jo jossain vaiheessa valmis lähtemään Hesaan, jättämään Karhukaupungin taakse. Pahimmassa tapauksessa olisin nyt siellä ja maksaisin älyttömiä vuokria + muita hintoja. Täällä asun uudessa, saunallisessa kämpässä, samalla vuokralla pk-seudulla saa jotain 60-luvun kaappia. Tyttö ei ollut todellakaan mikään pilalle passattu pissis, mutta huolia olisi varmasti tullut budjetin kestämisestä.

Lopetin suhteen, pääasiassa muista syistä, mutta tämä juttu oli pienenä asiana tuolloin mielessä. Nyt reilun vuoden jälkeen, tuntuu tämä valinta ainoastaan oikeelta. Mutta tilanteet on eri jokaisella.
 
Viimeksi muokattu:

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Juu ilman muuta työ ennen muijaa. Tuo valintatilanne jo osaltaan todistaa, että hän ei olisi valmis seisomaan rinnallasi elämän muissakaan vastoinkäymisissä. Pk-seutu - Rauma olisi täysin mitätön välimatka kunnon parisuhteessa. Itselläkin kokemusta pitkästä kaukosuhteesta ja hyvinhän se toimii, kun molemmilla on kuitenkin kokonainen oma elämä, jota viedään eteenpäin. Parisuhteen tarkoitus on sitten tuoda siihen pakettiin jotain lisää, eikä ottaa pois.

Minä en epäröisi hetkeäkään, jos muija lähtisi toiselle paikkakunnalle uran takia, vaan antaisin mennä. Jos suhde ei sitä kestä, niin ei se olisi kestänyt muutenkaan. Tämä tuleekin nyt testattua kirjaimellisesti, kun puolisko lähtee ulkomaan komennukselle muutamaksi kuukaudeksi. Teki mieli melkein suuttua, kun hän kysyi, että onko se ok minun puolesta. Ei tuollaista olisi tarvinnut kysyä. Olisi täysin mielisairasta alkaa jarruttamaan toisen uraa itsekkäistä henkisistä syistä. Lapsiperheessä tietty punnitaan täysin eri tavalla.

Paras helpotus kaukosuhteessa jaksamiselle on määräaikaisuus. Kaiken kestää, jos tietää sen olevan väliaikaista. Ajallinen epämääräisyys ja suunnittelemattomuus imee voimia helvetisti. Vaikka saisit Raumalta vakipaikan, niin voit silti luvata muijalle, että tasan puolen vuoden päästä katsotaan missä ollaan ja tehdään tarvittaessa ratkaisuja.

Kaukosuhteessa on kyllä puolensakin. Sekä oma, että yhdessä vietetty aika on laadukkaampaa, kun viikonloppuna suhde saa jakamattoman huomion ja arkena voi elää poikamieselämää :)
 

scholl

Jäsen
Sekä oma, että yhdessä vietetty aika on laadukkaampaa, kun viikonloppuna suhde saa jakamattoman huomion ja arkena voi elää poikamieselämää :)

Niin Rauma on eriasia kuin ulkomailla oleskelu. Joka viikonloppu pystyy näkemään. Ei mikään big deal. Hemmetti netti, kännykät ja kaikki on keksitty. Ei tarvitse kirjoittaa kirjeitä pari kertaa vuodessa kuten kolkytvuotisesta sodasta.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mitä tehdä kun on saneltu ehdot että joko Hän tai hyvä duuni Raumalla? Kuulemma en voi saada molempia, vaikka itse uskon siihen että voisin. Hän asuu siis pk-seudulla ja minä täällä 'tuppukylässä'. Kaukosuhteessa on elelty puoltoista vuotta ja nyt 'työttömänä' olisin tietty vapaa muuttamaan hänen luokseen, mutta samalla mut haluttaisin töihin paikkaan, johon olen oikeastaan aina halunnut päästä. Kun vielä tuntee suurimman osan talon työntekijöistä ja se ala on se just mitä haluan tehdä niin on todella vaikeaa sanoa ei.

Toki pk-seudulla on varmasti vastaavia töitä, mutta ei se kuitenkaan ole ihan sama asia. Oon elellyt erilaisissa kaukosuhteissa viimeiset 5 ja puol vuotta, joten taidan ihan pikkasen myös vierastaa yhdessä asumista. Myös tuttujen kuvioiden, paikkojen, ihmisten jättäminen taakse jännittää, negatiivisesti. Kaukosuhteelle kuulemma ei ole enää mahdollisuutta, joko tai.

Rakastan sitä naista kuitenkin ihan vietävästi, enkä haluaisi luopua hänestä. Joskaan en hyvästä työstäkään...
Kaikenlaisten uhkavaatimusten esittäminen on jo itsessään huolestuttava piirre. Jos nainen on valmis ihan tuosta vaan jättämään sinut muuttosi seurauksena, niin mietipä oikein rehellisesti ovatko tunteenne tosiaan molemminpuolisia. Rakastaako nainen sinua edes puoli-vietävästi?

Uhkavaatimuksissa ikävin asia on sovittelun tai kompromissin mahdollisuuden yksipuolinen evääminen. Toinen osapuoli nostaa itsensä kiistan yläpuolelle. Onko se oikein? Nyt kysymyksessä on sinulle ja elämällesi erittäin merkittävästä asiasta eli työstäsi ja ammatistasi, ei mistään harrastuksesta tai elämäntapavalinnasta. Jos tällaisessa asiassa ei naiselta löydy sovittelunhalua ja kykyä tulla edes jossain muodossa vastaan, ei suhteenne ole hänen puoleltaan riittävän vakavalla pohjalla. Jos nyt annat periksi uhkailuille etkä muuta jotta suhde jatkuisi, mikään ei takaa että olette yhdessä vielä vuoden kuluttua. Mikään ei myöskään takaa sitä, että tämä uhkavaatimus jäisi suhteessanne viimeiseksi, vaikka suhde jatkuisikin.

Onko täysin poissuljettu mahdollisuus että naisesi voisi muuttaa jossakin vaiheessa Raumalle, vaikkapa kokeeksi, joksikin aikaa? Onko hänellä mitään järkeviä työllistymismahdollisuuksia Satakunnassa? Jos naisen koko maailma eli ainakin työ ja ystävät jäävät kaikki pk-seudulle, niin voi olla että hän kokee tällaisen uhrauksen aivan mahdottomaksi. Jos nyt kerta kaikkiaan on niin, että suunnitelmasi eivät vastaa sitä mitä nainen suhteelta haluaa - hän haluaa lähisuhdetta jonkun kanssa ja elämän pk-seudulla - niin siinä tapauksessa sinä et ehkä ole se joku. Jos uskallat tehdä perimmäisen tienhaarakysymyksen, niin kysy naiseltasi haluaako hän a) nimenomaan sinut vaiko b) kenen tahansa jonka saa kainaloon siellä pk-seudulla.

Kerron omakohtaisen kokemukseni vähän saman tyyppisestä tilanteesta.

Nuorena yliopistofuksina minulla oli mahdollisuus lähteä ulkomaille harjoitteluun ja töihin noin 1,5 vuodeksi. Silloinen naiseni (jonka kanssa kyllä olin kuhertanut tosi tiiviisti ja vakavasti) torppasi ajatuksen täysin. Hän esitti selkeän uhkauksen että suhde jäähdytetään sitten saman tien jos laitan paperit vetämään. Mahdollisuuteni päästä reissuun olisivat olleet erittäin hyvät. Punnittuani asiaa totesin, että opintojen varrella varmaan tulee muitakin tilaisuuksia kansainvälistyä. En siis allekirjoittanut papereita enkä lähtenyt ulkomaille tuolloin, vaan jäin lamasuomeen tekemään hanttihommia opintojen ohessa.

Tuosta meni sitten vain reilu vuosi ja nainen lähti vanhemman ja - ainakin opiskelijaan nähden - varakkaamman ukon mukaan. Kuulemma meidän suhde "ei oikein kehittynyt enää" ja "jotain muutosta on pakko tapahtua". Asiaan kuului tietenkin vieraissakäynti- ja salailuvaihe ennen kuin asia tuli vähän kuin vahingossa ilmi. Yhdessä vaiheessa sitten ääneen kelasin vitutuksessani tälle naiselle, että kannattiko minun tosiaan olla lähtemättä sinne ulkomaille kun kotimaassakin tulee näin ronskisti rukkasta naamalle. Vastaus oli jotain säälin ja paskaisen naurun välimaastosta...

Minulla meni varmaan vuosia ennen kuin pääsin tuon tapauksen yli täysin, vaikka en sitä silloin ehkä tajunnutkaan. Opin kyllä kerrasta laittamaan asiat tärkeysjärjestykseen. Samoin opin olemaan tekemättä henkilökohtaisia uhrauksia suhteeseen joka ei ole todella vankalla pohjalla. Aikanaan sitten perustin perheen ja sitä rataa, ja hyvin menee, mutta se onkin jo toinen juttu.
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
tänään sit tuli ilmoitus et homma on tässä.
Okei myönnän kyllä et itse tässä on tullu mokattua ja aivan suhteen alussa tuli yhtenä aamuna herättyä väärästä sängystä.
Neljän ja puolen vuoden suhde on nyt sit ohi ja olo on ihan vitun tyhjä..
Kaikenkukkuraksi tuli seurattua neitiä viime syksynä englantiin ja pitäs kaik kamat saada taas täältä takas suomeen..
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
tänään sit tuli ilmoitus et homma on tässä.
Okei myönnän kyllä et itse tässä on tullu mokattua ja aivan suhteen alussa tuli yhtenä aamuna herättyä väärästä sängystä.
Neljän ja puolen vuoden suhde on nyt sit ohi ja olo on ihan vitun tyhjä..
Kaikenkukkuraksi tuli seurattua neitiä viime syksynä englantiin ja pitäs kaik kamat saada taas täältä takas suomeen..

Auts. Tosi p*skamainen juttu. Tsemppiä ja voimia, kyllä se siitä pikku hiljaa kääntyy taas parempaan suuntaan. Elä ole yksin murheidesi kanssa vaan keskustele ystäviesi kanssa. Joo kyllä mieskin voi tunteensa näyttää julkisesti ja vaan käpertyä itsesääliin?
 

Fordél

Jäsen
Ei helkkari tuollainen kiristäminen kuulu kyllä parisuhteeseen. Jos taustalla on oikeasti tarpeeksi tahtoa niin tuohon varmasti löytyy kyllä ratkaisu, joka käy molemmille tai sitten vaikka tehtäisiin nyt väärä ratkaisu niin myöhemmin se korjaantuu, jos suhde on tarkoitettu kestämään. Mutta tässä tilanteessa mun mielestä molempien pitää nyt a) kertoa rehellisesti mitä mieltä on asiasta ja miksi sekä b) olla valmise tekemään kompromisseja.
 

Pelimise

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Saipa
tänään sit tuli ilmoitus et homma on tässä.
Okei myönnän kyllä et itse tässä on tullu mokattua ja aivan suhteen alussa tuli yhtenä aamuna herättyä väärästä sängystä.
Neljän ja puolen vuoden suhde on nyt sit ohi ja olo on ihan vitun tyhjä..
Kaikenkukkuraksi tuli seurattua neitiä viime syksynä englantiin ja pitäs kaik kamat saada taas täältä takas suomeen..

Uhh. Nää tällaiset ei ole ikinä mukavia.
Joskus tulee kyllä päivä, jolloin on helppo katsoa taaksepäin, mutta nyt ei auta kuin suunnata eteenpäin. Menneet ovat menneitä ja tapahtumat eivät kaipaa syyllisiä. Uudet lähtökohdat ja uudet haasteet odottavat. Tsemppiä niihin..
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
ens yö onkin sit viimeinen yö yhteisessä sängyssä ja yhteisessä kämpässä..

Tänään oon tippa linssissä pakannut kamojani huomista lähtöä varten..

Ei pysty sanoin kuvaamaan kuinka tyhjä olo on, sattuu niin saatanasti ja vituttaa aivan järjettömästi.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei pysty sanoin kuvaamaan kuinka tyhjä olo on, sattuu niin saatanasti ja vituttaa aivan järjettömästi.
Voimia mies, voimia. Muistan itse, kuinka kuuden vuoden parisuhteen tullessa päätökseensä tunsin aivan samalla lailla. Sitä ei voi sanoin kuvailla miten paljon tuollainen ahdistaa. Tuntuu, että seinät kaatuvat päälle ja maailma potkii maiharilla päähän.

Helppoa siitä ei ole jatkaa eteenpäin kun tuntuu, että on menettänyt elämästään kaiken tärkeän, kaiken millä on yleensäkään mitään vitun väliä. Kuitenkin huomenna on jälleen uusi päivä. Ystävien tuella ja omalla sisulla pystyy nousemaan melko helvetin syvän kuilun pohjalta. Tiedän, että tuo kuulostaa vain tyhjältä sanahelinältä, mutta sitä se ei kuitenkaan ole. Maailma on musta paikka jonkin aikaa, mutta kyllä se siitä jonkin ajan päästä taas alkaa suttaantumaan. Perseestähän tuo silti on. Tsemppiä nyt kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
ens yö onkin sit viimeinen yö yhteisessä sängyssä ja yhteisessä kämpässä..

Tänään oon tippa linssissä pakannut kamojani huomista lähtöä varten..

Ei pysty sanoin kuvaamaan kuinka tyhjä olo on, sattuu niin saatanasti ja vituttaa aivan järjettömästi.

Mistä johtuu, että se on aina mies, jonka pitää muuttaa ja saa mukaansa ainoastaan vaatteet ja ne kamat mitkä on omistanut ennen liittoa?

En voi muuta sanoa kuin tsemppiä, taas jonain päivänä maailma näyttää taas valoisalta, vaikka aikaa se ottaakin.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
ens yö onkin sit viimeinen yö yhteisessä sängyssä ja yhteisessä kämpässä..

Tänään oon tippa linssissä pakannut kamojani huomista lähtöä varten..

Ei pysty sanoin kuvaamaan kuinka tyhjä olo on, sattuu niin saatanasti ja vituttaa aivan järjettömästi.

Omat univaikeudet ei kyllä enää tunnu miltään kun luki tämän. Voi vaan kuvitella noita fiiliksiä. Tuskin sielläkään hyvin nukutaan. Todellakin nyt ystävät vaan tueksi ja purkamaan noita tunteita ja ajatuksia. Tsemppiä!
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mistä johtuu, että se on aina mies, jonka pitää muuttaa ....

Ai noinko se menee? Itse kun erosin 10v suhteesta, kämppä, liki kaikki kamat ja lapset jäivät mulle. Maksoin toki kämpästä ja lapsetkin on nykyään viikko-viikko systeemillä myös äidillä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
ens yö onkin sit viimeinen yö yhteisessä sängyssä ja yhteisessä kämpässä..

...


Ei halua aiheuttaa enempää surua sulle, mutta pakko kysyä:

Saitko säälistä vielä viimisen kerran?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös