Naisasiat

  • 7 519 430
  • 26 580

Sera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai ne pelaa taas...
Tai vaihtoehtoisesti pyydän naisnäkökulmaa tähän tilanteeseen, että mikäs helvetti nyt on.
Olen kuitenkin pyytänyt anteeksi, sanonut siis olevani helvetin pahoillani kaikesta, mutta ei mikään auta. Odottaako vaan vai mitä tehdä?

Naisnäkökulmaa tulee, mutta meitäkin on niin moneen junaan. Toiset tykkää pitää mykkäkoulua, toiset taas selvittää asiat samantien. Jos nainen ei vastaa puheluihin/viesteihin moneen päivään, niin joko olet suututtanut hänet todella pahasti tai sitten hän on vain drama queen. Vaihtoehto ykkösen ollessa kyseessä sinun pitää vielä kerran pyytää anteeksi ja kertoa, ettet kestä tällaista hiljaisuutta. Pyydä saada jutella, "edes tämän viimeisen kerran". Jos taas riidan aihe ja virheen vakavuus eivät ansaitse näin dramaattista kohtelua, eikä taustalla ole mitään muuta ongelmaa, niin tyttö ilmeisesti vain tykkää pompottaa. Ja tulee harrastamaan sitä jatkossakin. Silloin kannattaa vaan antaa olla.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ja itseni tuntien voin sanoa, että olen todella nöyrää poikaa, kun olen jonkun suututtanut ja syy on ilmiselvästi minussa. Pyydän anteeksi ja yritän tehdä kaikkeni asioiden parantamiseksi. Ilmeisesti nyt ei kannata kuin odottaa? Oder?

Jos olet jo pyytänyt anteeksi, ja selvittänyt asian, niin lähdet normaalisti vlopun viettoon ja nostat perseesi kotoa ulos. Vetelet henkeä julkisissa tiloissa ja ihmisten keskuudessa. Kotona arkiympäristössä ja ittekseen pähkäily sekä huono olo pahenee varmasti. Jos taas haluat kuitenkin olla yksin, lähdet silti pois kämpiltä hetkeksi, ja jonnekin syrjään.
 

Ender00

Jäsen
Tietenkin teitä naisia on moneen junaan, kuten meitä miehiäkin, mutta lähinnä tarkoitin sitä, onko minun puoleltani kohtuutonta vaatia jonkinlaista selvitystä tilanteeseen vai pitäiskö vain antaa olla ja odottaa?

Laitat tekstiviestin, jossa tiedustelet, että onko teillä vielä suhde vai lähdetkö paneskelemaan muita naisia. Luulisi jonkin reaktion herättävän..
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
En minä ole mikään tunnevammainen karski urpo, jolle mikään ei tunnu miltään. Etkä sä tietenkään sitä tarkoittanutkaan. Itse vain toin esille sen, että kovinkin tunnepohjaista elämää elän. Eikä se ole aina hyvä asia se.

No nyt sinun pitäisi kuitenkin näyttää tytöllesi, että tuollainen käytös ei käy. Jos olet pyytänyt anteeksi ja sinun mielestäsi asia on selvitetty, niin hänen käytöksensä ei ole hyväksyttävää.

Jos nyt pommitat häntä viesteillä ja pyytelet vielä anteeksi ja lupaat mitä vaan, että hän vastaisi, niin varaudu samaan rumbaan myös tulevaisuudessa. Suhteissa osapuolet loukkaavat toisiaan aina joskus ja sinä olet nyt tehnyt riittävästi asian jälkihoidolle.

On helpompi elää, kun molemmat osapuolet ymmärtävät miten suhteessa toimitaan. Nämä toimintatavat ovat kaikilla pareilla erilaiset, mutta on tärkeää että ne on selvitetty tavalla tai toisella, jotta ei tule epäselvyyksiä. Sääntöjä rikkovalle osapuolelle jää sitten yleensä musta-pekka käteen. Ei suhteessa tarvitse sietää mitä tahansa.

Minusta tämä nyt vaikuttaa siltä, että tyttö tietää miltä tällainen käytös sinusta tuntuu ja haluaa edelleen rankaista sinua asiasta, joka sinun mielestäsi on jo käsitelty.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
No, ~pari viime vuotta oli elämäni hienointa aikaa, ja tuntui että sain joskus pieleen menneelle elämälleni täysin uuden alun. Nyt päädyttiin kuitenkin melko yllättäen pisteeseen, että pitäisi kuulemma hakea omat kamat pois unelmieni tytön luota.

Itse en oikein fyysisesti enkä henkisesti pysty pääsemään Tampereen Koivistonkylään maanantaina 7-14 -välillä, jolloin kamat pitää kuulemma hakea. löytyisikö palstalta ketään Tamperelaista joka voisi hakea tuolta kassillisen tavaroita hetkeksi säilytettäväksi? Yksityiskohtaiset tiedot yv:llä, lupaan myös pientä vaivanpalkkiota.

op777
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1491860

Ei tähän pysty oikein mitään muuta sanomaan kuin, että on miehellä huono flaksi, jos vaimo sattuu tulemaan juuri silloin paikalle, kun olet puremassa Heidi Klumia takapuolessa.

Tosin vaimon reaktio täytyy olla lehden propagandaa. Ei vaihtoehtoja.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin nyt on sellainen viikko takana siitä, kun erosin tyttöystävästä.
Ensimmäiset päivät olivat vaikeita, mutta ajan kanssa hän ei enää ole ollut mielessäni niin paljon. Ikävä häntä on silti kova ja takaisin haluaisin hänet niin kovasti.
Emme ole nähneet eromme jälkeen, mutta sovimme että tapaisimme lähipäivinä ja puhuisimme asioita läpi huolella, jotta voisimme edelleen olla ystäviä jota molemmat haluavat. Olen hänen kanssaan kerran puhunut puhelimessa ja olin aika kipsissä silloin. Puhelun jälkeen tuli haikea olo, joka jatkui monta tuntia. Silloin, kun hän jätti minut niin tuntui, että ei selviä tästä maailmasta ja ei ikinä löydä hänen kaltaistaan. Pari kertaa on tässä välissä tullut käytyä erilaisissa juhlissa ja on iloksi tullut huomattua, että olen haluttua tavaraa sen jälkeen, kun tieto erostamme tuli muiden korviin. Mutta en vain pystynyt tekemään mitään kenenkään kanssa, koska ajattelen edelleen tätä tyttöystävääni. Edelleen haluan hänet takaisin ja vaikka kuinka yritän, niin sitä tunnetta en saa muutettua...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on viikko erosta, ja eiliseen asti pärjäsin olosuhteisiin nähden kohtalaisesti. Yksin en joutunut olemaan melkein milloinkaan, aina pystyin raahaamaan itseni johonkin. Eilen sitten alkoikin taas helvetti.

Nainen soitti ja ilmoitti tulevansa käymään. Halusi jutella asioista. Tiesin alusta alkaen, että ei siitä tule yhtään mitään. Jostakin syystä sitten kuitenkin suostuin tähän jutteluun. Nelisen tuntia siinä juteltiin, enimmäkseen sitä, kuinka hajalla nainen on. Niin olen minäkin, mutta se onnistuttiin sivuuttamaan.

Nyt on sitten aivan helvetillinen olo. Nainen kertoi kuinka jäi siitä hetkestä lähtien aivan yksin, kun ero tapahtui. Tiedän ettei minun tehtävä olisi enää hänestä huolta pitää, mutta tekisi niin kovasti mieli olla vain tukena. Mitään muuta en varmaankaan halua, enkä pystyisikään. Tiedän kuitenkin sen, että jos alkaisin tätä henkilöä tapaamaan, niin hän kuvittelisi meidän palaavan yhteen. Siitä syystä on paras, ettemme pidä nyt vähään aikaan minkäänlaista yhteyttä.

Kauhea ahdistus tuli heti eilen. Aamulla kun heräsin, piti oikeasti miettiä mitä eilen oli tapahtunut. Hetki meni käsittää se, että se oli oikeasti totta. Muutaman kerran eilenkin naisen ollessa juttelemassa suljin silmäni, ja uskoin aivan täysin sen olevan vain jotain harhaa.

Huomena koittaa lähtö kolmeksi päiväksi kaverille toiselle paikkakunnalle, toivottavasti siellä saa taas pään selvitettyä.
Itsellä hyvinkin samanlaista ollut. Kun en ollut minkäänlaisissa yhteyksissä entisen naiseni kanssa, niin ei tullut ajateltua häntä lähes ollenkaan. Mutta hän otti minuun yhteyttä eräänä iltana ja seuraavana yönä nukuinkin todella huonosti. Nyt joudun näkemään tätä ihmistä päivittäin työasioiden takia ja tekee kipeää edes katsoa häntä. Tarkoituksemme olisi tässä joku päivä nähdä ja puhua kunnolla tämä asia pois mielestämme, jotta voisimme olla ystäviä jota molemmat haluavat hyvin paljon.
Aamut ja illat ovat yleensä niitä vaikeimpia eron jälkeen, kun alkaa rauhoittua päivän tapahtumista ja viettää aika yksikseen. Siihen auttaakin juuri muiden ihmisten seura ja silloin sitä huomaa sen, ettei edes ajattele sitä entistä rakasta ihmistä, jota edelleen kaipaisi takaisin...
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Nainen soitti ja ilmoitti tulevansa käymään. Halusi jutella asioista. Tiesin alusta alkaen, että ei siitä tule yhtään mitään. Jostakin syystä sitten kuitenkin suostuin tähän jutteluun. Nelisen tuntia siinä juteltiin, enimmäkseen sitä, kuinka hajalla nainen on. Niin olen minäkin, mutta se onnistuttiin sivuuttamaan.

Asiat pitäisi puhua selviksi ENNEN eroa. Mitä järkeä enää sen jälkeen kuunnella tilityksiä, miten paha toisella nyt on olla ja samalla pilata oma päivänsä. Kaikki tämä vielä vapaaehtoisesti.

Sitä paitsi "nainen soitti ja kysyi voiko tulla" kuullostaa hieman paremmalta kuin tuo sanamuoto mikä kirjoituksessasi on.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Pirun naiset. Noin viikon kerkesin olla sillai alustavasti yhdessä erään nuoren naisen kanssa(ei, emme sentään ns. läpituttuja ole) ja asiat näyttivätkin menevän ihan hyvään suuntaan, kunnes: Viime perjantaina, kun olin omien frendieni kanssa juomassa kaljaa ja pitämässä hauskaa, niin alkoi tulla puhelimeen ihmeen sekavia tekstiviestejä ko. naikkoselta tyyliin "Mitä järkee lähtee reissuun, minkä arvoista se sulle muka on? Vastaakin suoraan.." ym. ihme avautumista. Ihmettelin, että mitä helvettiä, olinhan mä sanonu meneväni käymään seminaarissa toisessa kaupungissa ja se oli silloin aiemmin ihan OK. No, ajattelin, että vastaan jahka pääsen seuraavaan baariin, johon matkalla oltiin..

Matkalla sitten tämä tyttö osui vastaan ja sain osakseni sellaista pään aukomista mm. siitä, etten ollut vastannut viestiin/kautta puheluun, jota en edellisen baarin melussa ollut huomannut, kuinka hän paleli ulkona yrittäessään soittaa, syyllistämistä ja kruununa toki timanttisen argumentoinnin klassikko "Älä selitä!", kun koetin tiedustella, että mikä nyt oikein mättää. No totesin siihen vaan, että "Sittenhän joudan tästä lähtemään helvettiin, eikö?" ja painelin baariin juomaan kavereideni kanssa kaljaa ja pelastamaan kasvojani, kas kun olin aiemmin iltaa kehunut tavanneeni sellaisen "Tosi mukavan tytön", oujee. Ihan sinällään sama, että jos joku aukoo naamaansa mulle, mutta ei tarvitse nolata kaikkien ystävien nähden. V*ttu.

Ja nyt olen sitten todella "Kylmä ihminen", kun enää haluakaan yllättäen jatkaa tätä yhteistä taivaltamme ja hän on ah niin järkyttynyt sun muuta. Todella ihmeellinen viikko ja pari päivää. PS. alkoi Laphroaig maistumaan..
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Mr Kemp, kyseessä on ns. drama queen, joista tässäkin ketjussa on kirjoitettu jonkin verran. Juokse henkesi edestä ja etsi tasapainoisempaa seuraa. Tuo on vasta alkua.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Mr Kemp, kyseessä on ns. drama queen, joista tässäkin ketjussa on kirjoitettu jonkin verran. Juokse henkesi edestä ja etsi tasapainoisempaa seuraa. Tuo on vasta alkua.

Joo, sellainen on suunnitelma. Ehkä koomisinta lienee se, että neiti kai loukkaantui ja järkyttyi eniten siitä, että pelkkä "Olen pahoillani, en muista mitä sanoin" tms. ei nyt riittänytkään. Koska onhan se nyt jumalauta kuvaavaa, että jos ensimmäiset isot erimielisyydet tulevat(tyhjästä!) jo about viikko siitä, kun ollaan ekaa kertaa tavattu, niin ei se kyllä lupaa mitään hyvää tulevaisuudellekaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilenkin olisi taas ollut niin paljon vientiä ja joukussa oli myös muutama näppärän näköinen kissa. Ja olin kuitenkin suht tukevassa humalassakin, mutta ei vain napannut yksikään näistä, kun pyöri exä vain mielessä. Ollaan exän kanssa hyviä ystäviä tällä hetkellä ja suht paljon (koulu jne. juttuja) tekemisissä. Mutta silti sitä vain tajuaa, että ei halua ketään muuta kuin tätä ihmistä. Kaveritkin vittuilevat siitä, kun meikäläinen pyörittää joka bileissä montaa muijaa vaikka en sitä edes tietoisesti tee. Jostain ne muijat vain tulevat siihen ja kaverit vain katsovat vierestä ja vinkuvat sitä, että kehtaan vielä itkeä exän perään, kun olisi kissoja ympärilläkin. Mutta en vain voi sille mitään, että haluan exäni takaisin. Ja hänet saankin. Ennemmin tai myöhemmin...
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Eilenkin olisi taas ollut niin paljon vientiä ja joukussa oli myös muutama näppärän näköinen kissa. Ja olin kuitenkin suht tukevassa humalassakin, mutta ei vain napannut yksikään näistä, kun pyöri exä vain mielessä. Ollaan exän kanssa hyviä ystäviä tällä hetkellä ja suht paljon (koulu jne. juttuja) tekemisissä. Mutta silti sitä vain tajuaa, että ei halua ketään muuta kuin tätä ihmistä. Kaveritkin vittuilevat siitä, kun meikäläinen pyörittää joka bileissä montaa muijaa vaikka en sitä edes tietoisesti tee. Jostain ne muijat vain tulevat siihen ja kaverit vain katsovat vierestä ja vinkuvat sitä, että kehtaan vielä itkeä exän perään, kun olisi kissoja ympärilläkin. Mutta en vain voi sille mitään, että haluan exäni takaisin. Ja hänet saankin. Ennemmin tai myöhemmin...

Olet kyllä ihmekaveri olet tukevassa tuubassa, kissoja ympärillä ja itket exän perään. Yleensä kunnon kännit auttaa paljon, mutta sun kohdalla ei taida auttaa.

Mutta, kun haluat kiivasti exäsi takaisin on paras ryhtyä hommiin samantien.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olet kyllä ihmekaveri olet tukevassa tuubassa, kissoja ympärillä ja itket exän perään. Yleensä kunnon kännit auttaa paljon, mutta sun kohdalla ei taida auttaa.

Mutta, kun haluat kiivasti exäsi takaisin on paras ryhtyä hommiin samantien.
Niinpä. Mutta, kun ei vain nappaa noi kuumat kissat siinä. Tahtoo exän.
Kun en edes tiedä millä keinoilla voisin häntä takaisin saada. Neuvoja? Taas todella järkevä kysymys.
 

Fordél

Jäsen
Kun en edes tiedä millä keinoilla voisin häntä takaisin saada. Neuvoja? Taas todella järkevä kysymys.

No et ainakaan millään muulla kuin olemalla täysin oma ittes ja täysin rehellinen. Tunteet sulla näyttää tätä exää kohtaan olevan niin vahvat, että en usko sun tarvitsevan muiden neuvoja ja tolla kiintymyksellä sitä varmaan jaksaa taistellakin exän takaisin. Mutta ehdottomasti teikäläisen kannattaa yrittää nyt tosissaan saada exä takas, ettei jää sitten mitään jossitteluja. Meinaan jos lähdet nyt yrittämään jonkun toisen kanssa jotain niin se on kyllä totaalisen tuhoon tuomittu yritys, koska mietit kuitenkin, että mitä jos siitä olisi sittenkin tullut jotain...

Ei muuta kuin onnea taistoon!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
No et ainakaan millään muulla kuin olemalla täysin oma ittes ja täysin rehellinen. Tunteet sulla näyttää tätä exää kohtaan olevan niin vahvat, että en usko sun tarvitsevan muiden neuvoja ja tolla kiintymyksellä sitä varmaan jaksaa taistellakin exän takaisin. Mutta ehdottomasti teikäläisen kannattaa yrittää nyt tosissaan saada exä takas, ettei jää sitten mitään jossitteluja. Meinaan jos lähdet nyt yrittämään jonkun toisen kanssa jotain niin se on kyllä totaalisen tuhoon tuomittu yritys, koska mietit kuitenkin, että mitä jos siitä olisi sittenkin tullut jotain...

Ei muuta kuin onnea taistoon!
Kiitoksia ja kyllähän se näin on miten sanoit. Tunteet ovat todella vahvat ja millään en ole valmis päästämään irti hänestä. Olemme edelleen hyviä ystäviä, mutta se ei minulle riitä millään sillä kun katsonkin häntä, niin mieleen tulee kaikki hienot hetket hänen kanssaan. Olisin varmasti jonkun muun kanssa yrittänytkin jo jotain, mutta ne vain tunne ketään kohtaan mitään oikeastaan. Ainoa on tämä minun exäni. Vaikka haluaisinkin sammuttaa jo tunteeni häntä kohtaan, niin en vain pysty siihen. En mitenkään. Taistelu hänestä alkakoon...
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
haluan exäni takaisin. Ja hänet saankin. Ennemmin tai myöhemmin...

Tämähän on jo kuin suoraan Alibista...

Kun en edes tiedä millä keinoilla voisin häntä takaisin saada. Neuvoja?

Kuten Fordélkin kirjoitti, ole vain oma ihana itsesi, niin jo on ihme, jos tuollainen kultakimpale ei takaisen kelpaa. Ja jos ei jostain ihmismieleen mahtumattomasta syystä kelpaa, niin onhan sulla sentään kaverit tukena eikä niitä ihmisiäkään aina ole niin paljon ympärillä..

Kyllä tuli kateltua kaverin tyttöystävää taas sillä silmällä. Näytti taas niin uskomattoman kiimaselta silloin. Kyllä hänen kädet taas meikäläisen huosuilla kävi, mutta ei viitsinyt tehdä mitään kun oli niin paljon ihmisiä ympärillä. Ja kyllä! Olisin hässinyt kaverini tyttöystävää, jos olisi ollut parempi tilaisuus.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sinänsä vaan typerää, että silloin kun kaikki tuntuu hemmetin hyvältä, hiipii puseroon myös epävarmuus ja pelko, että menettää tän kaiken. Pitäisi vaan osata nauttia tästä ja olla vain oma itsensä. Jos sellasena ei kelpaa niin sitten ei tarttis ainakaan jossitella. Ei tässä muuta voi kun olla mahdollisimman oma itsensä sekä hyvä sille toiselle ja toivoa, että nyt natsaisi.

Kylläpä kirjoitit asiaa, on meinaan itselläni ihan samanlaisia fiiliksiä. Tässä reilu neljä kuukautta takana, ja tosi hyvältä tuntuu. Liekkö se sitten huonoa omatuntoa / itseluottamusta tms, mutta jotenkin vaan kokoajan myös samalla pelkää helvetisti sitä toisen menettämistä, tavalla tai toisella. Ainakin omaan silmään kyseinen nainen on sellainen "yksilö" jota varmasti tulee baareissa heruttamaan yksi tai useampi vatipää joka kerta. Siinä sitten vaan täytyy luottaa siihen että naista ei kiinnosta moiset... Mielestäni kyllä luotan naiseen täysin, mutta silti aina on pelko persiissä - kaippa se on sitten ihan luonnollista moinen. Ja tuo baariskenaario on toki vain esimerkki mitä voisi käydä. Tokihan jos noin "helppo" asia toteutuu, niin sitten ei nainen ole missään nimessä minkään arvoinen. Asiaa vielä vähän pahentaa se, että asuu toisella paikkakunnalla. Ei sillä, ettenkö naistani päästäisi esim. juuri viihteelle, koska itsellänikään ei todellakaan ole tapana kysellä lupaa moisista. Sanokaa mitä sanokaa, mutta sen verran pitää mielestäni vapautta olla, en taida olla kovin tossutettavaa tyyppiä..

Kuitenkin, reilun kahden vuoden yksinelon (käytännössä) jälkeen tuntuu hyvältä ja toivoo että tämä on vasta alkusoittoa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Noinhan se menee.
Sitä pelkää menettävänsä sen kaiken, mitä juuri tällä hetkellä on. Ja jos sitä vain alkaa pelkäämään, niin voisi sanoa että sitten se ainakin tapahtuu kuten minulla eli tyttöystävä jätti.
Yritin paikata huonoa itseluottamustani sillä, että kerroin hänellä mahdollisimman usein kuinka paljon pidän hänestä ja kuinka hyvältä hän näyttää ja kuinka onnellinen olen hänen kanssaan. Tein tuota selvästi liikaakin, koska se alkoi ärsyttämään exääni jossain vaiheessa. En tajunnut lopettaa, koska pelkäsin menettäväni hänet. Kuten menetinkin...
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Minun heittoni vitutusketjussa ei vaikuta mitenkään tähän exäni tapaukseen. Teki vain mieli päissään kaverin muijaa. Ei siinä muuta vaikka ikävä juttu onkin.

Ei varmaankaan, kunhan vain itselleni jäi hieman huvittunut kuva, kun toisessa ketjussa tunteilee omaa pahaa oloaan katuva kuoropoika oman tytön jättäessä ja toisessa taas himoitaan kaverin tyttöystävää ja kertoillaan, että "hei been there, done that", vaikka nyt vähän paska temppu olikin. Tällainen yksinkertaisempi kaveri voi sitten vetää vahingossa johtopäätöksen, että ehkä sillä sun exällä on voinutkin olla ihan hyviä syitä jättää sut vaikka juuri tuosta tilanteesta ei olisikaan kysymys. Ja kannattaisiko jossain vaiheessa katsoa peliin ja koettaa muuttaa omia tekemisiään, jos se vaikka auttaisi eikä ruotia entisiä syitä ja seurauksia. Toisaalta taas, jos ihmisen moraali kuitenkin on pysyvästi noin korkealla, niin suosittelen sitten kyllä ihan rehellisesti feikkamaan parisuhteessakin, jos se kerran ystävyyssuhteissa onnistuu.

Näin täältä nimimerkin takaisesta täydellisyydestä ja siis ei millään pahalla sekä onnea valitsemallasi tiellä nyt kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei varmaankaan, kunhan vain itselleni jäi hieman huvittunut kuva, kun toisessa ketjussa tunteilee omaa pahaa oloaan katuva kuoropoika oman tytön jättäessä ja toisessa taas himoitaan kaverin tyttöystävää ja kertoillaan, että "hei been there, done that", vaikka nyt vähän paska temppu olikin. Tällainen yksinkertaisempi kaveri voi sitten vetää vahingossa johtopäätöksen, että ehkä sillä sun exällä on voinutkin olla ihan hyviä syitä jättää sut vaikka juuri tuosta tilanteesta ei olisikaan kysymys. Ja kannattaisiko jossain vaiheessa katsoa peliin ja koettaa muuttaa omia tekemisiään, jos se vaikka auttaisi eikä ruotia entisiä syitä ja seurauksia. Toisaalta taas, jos ihmisen moraali kuitenkin on pysyvästi noin korkealla, niin suosittelen sitten kyllä ihan rehellisesti feikkamaan parisuhteessakin, jos se kerran ystävyyssuhteissa onnistuu.

Näin täältä nimimerkin takaisesta täydellisyydestä ja siis ei millään pahalla sekä onnea valitsemallasi tiellä nyt kuitenkin.
Ihan hyvää tekstiä jakelet palstaveli. Niin varmasti exälläni onkin ollut hyviä syitä jättää minut, mutta en ole tehnyt mitään pettämiseen liittyvää ainakaan ja muutenkin olen OMASTA mielestäni ollut ihana jne. Peiliin katson useinkin, koska olen itsekriittinen ihminen ja luonteeseeni kuuluu vain miettiä menneitä ja pohtia mitä olisin voinut tehdä toisin jne.
On väärin himoita kaverin tyttöystävää tiedän sen. Olin vain niin humalassa, että teki mieli...
 

tutzba

Jäsen
Niin varmasti exälläni onkin ollut hyviä syitä jättää minut, mutta en ole tehnyt mitään pettämiseen liittyvää ainakaan ja muutenkin olen OMASTA mielestäni ollut ihana jne.

Aina se ihanuus ei riitä. Vaikka kuinka olisit unelmavävy, niin vältämättä tyttö ei siltikään syty. En tietenkään väitä että olisit tylsä tai kykenemätön sängyssä, nainen vaan voi haluta jotain muuta. Seikkailua elämään!
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Vaikka kuinka olisit unelmavävy, niin vältämättä tyttö ei siltikään syty.

Pakko tarttua tähän yhteen lauseeseen ja todeta eräs asia. Useimmiten olen joutunut kokemaan, että mikäli vaimokkeen vanhemmat pitävät minusta, niin tyttö kyllästyy minuun ennemmin tai myöhemmin. Tiedä sitten, että pitäisikö sitä hankkia seuraavaksi sellainen appiukko joka haluaisi murhata minut kirveellä, jotta suhde sen tärkeimmän eli naisen kanssa onnistuisi vähän paremmin. *hymiö*
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös