Naisasiat

  • 7 486 794
  • 26 542
Peruskoe 1 on puhdas älykkyystesti. Siinä on kolme osaa: visuaalinen, matemaattinen ja verbaalinen osuus. Tuloksena on P-arvo 1-9 asteikolla. Testi on varsin hyvä, samaa käytetään ympäri maailmaa mm. Tanskassa ja Norjassa, joten tuloksia voi pitää varsin luotettavina.
P9 arvon omaava menestyisi myös Mensan testissä, yleensä opinnoissa ja omaa erinomaiset kognitiiviset kyvyt vaikkapa johtajaopintoihin tai erikoistehtäviin. .

Minä sain tuosta testistä everstiluutnantin sanoin "aika hyvät pisteet". Mensan testissä olen aivan paska. Tällä perusteella olen vakaasti sitä mieltä, ettei armeijan palikkatestissä (eikä myöskään yo-kirjoituksissa) älyä tarvita. Esim. intin palikkatestissä testattavalla suomen kielen osaamisella on aika vähän tekemistä älykkyyden kanssa. Mulla on mensalainen työkaveri, joka kirjoittaa melko heikkoa suomea.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kykenitkö?
Vaihdoin myöhemmin koulua. Joskus ryyppäsin kolmen päivän rytmillä ja sekin vähän häiritsi opiskelua. Kännipäivä - krapulapäivä - vapaapäivä. Vapaapäivän lisäksi kännipäivänä pääsi kouluun kun aloitti vasta sen jälkeen. Siis jos jaksoi mennä. Ja aina on ollut motto ettei työ- tai koulujuttuja kotiin sentään tuoda. Kyllä mä kokeisiin luin. Yleensä aloitin vasta puolen yön jälkeen ja aamulla samoilla silmillä kokeisiin tai jollain puolentoista tunnin unilla. Melko nollasta usein vielä aloitin, heh. Tietty monissa jutuissa piti siellä aina jotain koodaillakin. Ja läksyjä sitten katsoi vähän ennen tuntia tai koitti jotain keksiä jos ope sattui kysymään.

Yhden uusintakoepäivän muistan (niihin mä usein vasta menin) kun jonkun kokeen lisäksi keksin osallistua oliko se nyt fysiikan kakkoskurssin kokeeseen vai mihin. Taulukot löytyi kirjasta ja sieltä sitten koitti etsiä sopivia ja zup. Tietty toi ei ollut mikään vaativin koulu...
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Facebook-feedissäni tänään: "If all who have been sexually harassed or assaulted wrote "Me too" as a status, we might give people a sense of the magnitude of the problem."

Nyt kun jengi kokee asioita eri tavalla ja oman kokemuksen myötä voi tuomita vaikka minkä asian, on ajatukset sekavat.

Jos vaikka oma elämänkumppanini olisi aikoinaan kokenut lähentely-yritykseni ahdisteluna, olisiko tässä itse lapseton poikamies? Miten tässä maailmassa enää ikinä voi saada pillua tai kumppanin, jos naisia ei saa kontaktoida? Nyt jengi sanoo, että ahdistelu on ahdistelua ja asiallinen pokailu on asiallista pokailua. Minä sanon, että vitut! Nainen saa vuonna 2017 kokea minkä tahansa lähentelyn ahdisteluna ja sinä olet sika ja paska.

Tämä kampanja on herättänyt paljon keskustelua. Esim. Hesarin kymmenen luetuimman jutun joukossa on tällä hetkellä kolme juttua aiheesta. Aina yhtä objektiivisesti asioista kirjoittava NYT-liite kertoo, mikä on seksuaalista häirintää.

Lainaus jutusta: ”Ei-toivottu” on on THL:n tasa-arvotiedon keskuksen kehittämispäällikön Hanna Onwen-Human mukaan avainsana.

”Jos kohde kokee sen häiritseväksi, kyse on seksuaalisesta häirinnästä. Tekijän aikomus tai tarkoitus ei ratkaise sitä, mikä on seksuaalista häirintää ja mikä ei”, Onwen-Huma sanoo."

Onhan tämä nyt aivan uskomaton määrittely. Tällä perusteella ihan mikä tahansa, minkä "uhri" sanoo olevan seksuaalista häirintää, on seksuaalista häirintää. Minä haluan nähdä sen päivän, kun nainen tuomitaan mieheen kohdistuneesta seksuaalisesta häirinnästä tuolla perusteella. Toisinpäin varmaan tulemme näkemään tuomioita, mikäli feministinen maailmankuva saa entistä isompaa valtaa yhteiskunnassamme.

Käytännössähän homma menee siten, että miehen markkina-arvo ja vetovoima ratkaisee sen, mikä on seksuaalista häirintää ja mikä ei. Miehet kuitenkin tekevät nyt ja tulevaisuudessakin aivan valtaosan aloitteista erilaisen pariutumisen suhteen.

Mikäli oikeasti esim. oikeuskäytännössä aletaan noudattaa edellämainittua määrittelyä, niin naisten seksuaalinen valta tulee entisestään lisääntymään aivan merkittävässä määrin.

Lisäksi on pakko kysyä, että voisiko heteromies osallistua metoo-kampanjaan kertomalla seksuaalisestä häirinnästä, joka on tapahtunut toisen miehen toimesta? Minä nimittäin olen sellaista kokenut homobaarissa, mutta minusta ei ollenkaan tunnu siltä, että olisi sallittua kertoa siitä kampanjan yhteydessä somesta. Väitän, että osa ihmisistä ajattelisi "siinä etuoikeutettu valkoinen heteromies pyrkii mukahassusti mustamaalaamaan kampanjaa". Tuossa on feministisestä maailmankuvasta katsottuna sellainen asetelma, jota ei ole olemassa.

Kuten muutkin vastaavat kampanjat, niin tämäkin kampanja saa minussa aikaan vastareaktion. Ja näin veikkaan monen miehen tuntevan hiljaa mielessään. Ja tämä ei tarkoita sitä, että kampanjan myötä alkaisin harjoittaa seksuaalista häirintää. En ole sellaista koskaan mielestäni tehnyt enkä toivottavasti tule tekemäänkään.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässäpä vielä yksi kannanotto metoo-kampanjaan, kannattaa lukea ajatuksella ja ajatella tätä argumentointia eri konteksteihin vaihdettuna: Luokanopettaja ja Helsingin yliopiston tohtorikoulutettava Mikko Meriläinen peräänkuuluttaa suomalaisilta miehiltä kollektiivista vastuuta seksuaalisen häirinnän osalta.

Ja tosiaan, kannattaa lukea tuo ihan koko Twitter-viestiketju omaan rauhalliseen tahtiin ja miettiä, kuinka alkuperäisen twiitin laittaneen henkilön ajattelutapaa voisi soveltaa joihinkin muihin asioihin, vai voisiko sittenkään?
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Tuo Me too -kampanja lähti minulle vähän väärällä jalalla liikkeelle, kun ensimmäisen vastaan tulleen päivityksen laittaja oli kaksi yötä aiemmin baarissa ensin tullut aivan kutsumatta iholle tanssimaan ja sitten kun seuralaiseni palasi juomanhakureissulta, tämä sankari töni juomaa hänen päälleen.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Minä sain tuosta testistä everstiluutnantin sanoin "aika hyvät pisteet". Mensan testissä olen aivan paska. Tällä perusteella olen vakaasti sitä mieltä, ettei armeijan palikkatestissä (eikä myöskään yo-kirjoituksissa) älyä tarvita. Esim. intin palikkatestissä testattavalla suomen kielen osaamisella on aika vähän tekemistä älykkyyden kanssa. Mulla on mensalainen työkaveri, joka kirjoittaa melko heikkoa suomea.
Oma P-arvo oli näköjään 7. Huomasin kun luin omaa kantakorttiani sotilasläänin esikunnassa. Sen saa nähtäväksi kun pyytää. Oma tarpeeni oli, rokotuskortin, hukattuani, nähdä mitä rokotuksia olin intissä saanut. Siellähän se P-arvokin oli selkeästi kirjoitettuna.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuo Me too -kampanja lähti minulle vähän väärällä jalalla liikkeelle, kun ensimmäisen vastaan tulleen päivityksen laittaja oli kaksi yötä aiemmin baarissa ensin tullut aivan kutsumatta iholle tanssimaan ja sitten kun seuralaiseni palasi juomanhakureissulta, tämä sankari töni juomaa hänen päälleen.

Miten nuo on toisiaan poissulkevat asiat? Tyttö on hyvinkin voinut kokea häirintää, vaikka olisi itse häirikkö.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Peruskoe 1 on puhdas älykkyystesti. Siinä on kolme osaa: visuaalinen, matemaattinen ja verbaalinen osuus. Tuloksena on P-arvo 1-9 asteikolla. Testi on varsin hyvä, samaa käytetään ympäri maailmaa mm. Tanskassa ja Norjassa, joten tuloksia voi pitää varsin luotettavina.
P9 arvon omaava menestyisi myös Mensan testissä, yleensä opinnoissa ja omaa erinomaiset kognitiiviset kyvyt vaikkapa johtajaopintoihin tai erikoistehtäviin. Toisaalta P5 on vielä oivaa ainesta (keskiverto fiksuna) eikä nelonenkaan estä aliupseerin tasoista koulutusta. Alimmat arvot korreloivat haastellisemman oppimiskyvyn kanssa, mikä kyllä näkyy elämän varrella.
Peruskoe 2 on sitten se, jonka kaikki muistavat. Siinä kysytään kukkakauppiaaksi ryhtymisestä ja vanteen kiristämisen tapaisesta tunteesta pääkopassa jne. Siinä arvioidaan persoonaa. Kognitiivinen kyvykkyys ei yksin riitä.

Sitä olen miettinyt, että kun noita inttitestejä oli aikoinaan ihan hauska tehdä, niin millainen score tulee kun vastaa vain puoliin kysymyksistä kun haluaa saada "mahdollisimman oikeat vastaukset"? Arvioivat luultavasti neuroottisen keskinkertaiseksi. Aika monihan tuollakin painoi vain menemään, vähän sama kuin joskus lukiossa joku luokan johtava älykkö lopetti ainekirjoittamisen vartin jälkeen nousten ylös pää pystyssä. Eihän tuosta mitään järkevää voi tulla, en sitten tiedä voisiko ns. vapaavalintaisia aineitakin joku oikeasti opetella ulkoa. P2-testissä vanne alkoi kieltämättä hieman kiristää siinä vaiheessa kun huomasi olevansa viimeisten joukossa ja tulevaa odotusjonoa mietiskellessä. Ehkä siinä ei kerrottu ettei oikeita vastauksia ole, en muista. Yksi jamppa reputti kyllä.

Olisi pitänyt aikoinaan keskustella inttikaverin kanssa näistä, mutta ei siellä kyllä varsinaisia älykköjä ollut ja aineenkirjoittajastakin tuli myöhemmin pappi.

Sen muistan tarkasti, miten tuli mietittyä että onhan se nyt oikeasti normaalia kokea joskus että varjostamista tapahtuu, mutta ei pidä olla rehellinen.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Tässäpä vielä yksi kannanotto metoo-kampanjaan, kannattaa lukea ajatuksella ja ajatella tätä argumentointia eri konteksteihin vaihdettuna: Luokanopettaja ja Helsingin yliopiston tohtorikoulutettava Mikko Meriläinen peräänkuuluttaa suomalaisilta miehiltä kollektiivista vastuuta seksuaalisen häirinnän osalta.

Ja tosiaan, kannattaa lukea tuo ihan koko Twitter-viestiketju omaan rauhalliseen tahtiin ja miettiä, kuinka alkuperäisen twiitin laittaneen henkilön ajattelutapaa voisi soveltaa joihinkin muihin asioihin, vai voisiko sittenkään?

Näinköhän tuotakin avautumista ja kampanjaa tykittävät unelmoivat joukkoraiskauksista. Make it real not fantasy, kuten Scorpions laulaa.

”Jos kohde kokee sen häiritseväksi, kyse on seksuaalisesta häirinnästä. Tekijän aikomus tai tarkoitus ei ratkaise sitä, mikä on seksuaalista häirintää ja mikä ei”, Onwen-Huma sanoo."

Laasasen Henry totesi tästä oivaltavasti: mitä useampi yhdistelmänimi, sen kahjompi. Jollain oli kokonaiset neljä.

Feministille seksuaalinen häirintä on kun mies puhuu sille. Faktaa.
 
Viimeksi muokattu:
Oma P-arvo oli näköjään 7. Huomasin kun luin omaa kantakorttiani sotilasläänin esikunnassa. Sen saa nähtäväksi kun pyytää. Oma tarpeeni oli, rokotuskortin, hukattuani, nähdä mitä rokotuksia olin intissä saanut. Siellähän se P-arvokin oli selkeästi kirjoitettuna.

Googlettelin tuota P1-koetta ja päädyin sivulle, jossa sanottiin, että arvosanan 9 saa neljä prosenttia testiin osallistuneista. Yo-kirjoituksissa ihan totaalinen pässikin saa suomen kielessä ja matikassa ylimmän viiden prosentin joukkoon oikeuttavat pisteet. Käsittääkseni ylimmän neljän prosentin joukkoon oikeuttavien pisteiden saaminen armeijan palikkatestistä on helpompaa, sillä:

1. Fiksut ihmiset vastaavat armeijan palikkatestissä tahallaan väärin välttääkseen vuoden palvelusajan. Itsehän en ymmärtänyt noin tehdä mutta toisaalta olin kaikissa käytännön asioissa armeijassa niin kädetön, että tuskin niillä hirveää hinkua oli minua siellä pitää kahtatoista kuukautta, vaikka jossain leirillä jouduinkin everstiluutnantin puhutteluun palikkatestin pisteiden takia.
2. Lukion käyneet tytöt hallitsevat keskimäärin laskennon ja suomen kielen alkeet selvästi paremmin kuin ammattikoulun käyneet pojat.
 
Viimeksi muokattu:

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Googlettelin tuota P1-koetta ja päädyin sivulle, jossa sanottiin, että arvosanan 9 saa neljä prosenttia testiin osallistuneista. Yo-kirjoituksissa ihan totaalinen pässikin saa suomen kielessä ja matikassa ylimmän viiden prosentin joukkoon oikeuttavat pisteet. Käsittääkseni ylimmän neljän prosentin joukkoon oikeuttavien pisteiden saaminen armeijan palikkatestistä on helpompaa, sillä:

1. Fiksut ihmiset vastaavat armeijan palikkatestissä tahallaan väärin välttääkseen vuoden palvelusajan. Itsehän en ymmärtänyt noin tehdä mutta toisaalta olin kaikissa käytännön asioissa armeijassa niin kädetön, että tuskin niillä hirveää hinkua oli minua siellä pitää kahtatoista kuukautta, vaikka jossain leirillä jouduinkin everstiluutnantin puhutteluun palikkatestin pisteiden takia.
2. Lukion käyneet tytöt hallitsevat keskimäärin laskennon ja suomen kielen alkeet selvästi paremmin kuin ammattikoulun käyneet pojat.

Tuossa on vaan semmoinen outous, että testihän on ollut sama vuodesta 1983 lähtien, vaika kysymyspatterit kiertävätkin. Korkeimmat raakapisteet on saavutettu 1991 ja 1996 ja sen jälkeen raakapisteet ovat laskeneet loivasti koko ajan. Eli siis siitä lähtien kun naiset ovat tulleet mukaan. Kolmen osa-alueen yhteistulokseen perustuva arvosanajakauma on siis vuosittain sama, eli prosenttiosuudet ovat samat, mutta nykyään korkeimman tuloksen saa tosiaan helpommin. Mutta ei sen takia että naiset ovat verbaalisesti lahjakkaampia, vaan ilmeisesti sen takia että he ovat matemaatiikan ja avaruudellisen hahmottamisen osalta kognitiivisilta kyvyiltään rajoittuneempia...tai sitten toinen mahdollinen selitys on kurssimuotoiseen lukioon siirtyminen. Tätä on vaikeampi todentaa, koska vaikka korkeampi koulutus korreloi parempien tulosten kanssa, niin testi (kuten kaikki älykkyystestit) pyrkii kuitenkin tavoittamaan ihmisen perusälykkyyden ko. alueilla. Mutta voi olla, että kursimuotoisessa lukiossa pienempi osa valitsee esim. pitkän matematiikan ja harjoittaa matemaattisia kykyjään. Avaruudellista hahmottamista lienee vaikeinta opiskella (tai sitä kehittävät asiat ovat harvinaisempia nykyarjessa), joten siihen on joko kykyä tai sitten ei.
 
Kolmen osa-alueen yhteistulokseen perustuva arvosanajakauma on siis vuosittain sama, eli prosenttiosuudet ovat samat, mutta nykyään korkeimman tuloksen saa tosiaan helpommin. Mutta ei sen takia että naiset ovat verbaalisesti lahjakkaampia, vaan ilmeisesti sen takia että he ovat matemaatiikan ja avaruudellisen hahmottamisen osalta kognitiivisilta kyvyiltään rajoittuneempia

Voisiko ehkä olla myös niin, että matematiikan ja kognitiivisen hahmottamisen kyvyiltään vähemmän rajoittuneet naiset eivät ole ihan ensimmäisten joukossa hakeutumassa armeijaan? Ehkä he lähtevät 19-kesäisinä mieluummin opiskelemaan vaikkapa lääke- tai oikeustiedettä kuin sängyn petaamista ja rivissä seisomista?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Voisiko ehkä olla myös niin, että matematiikan ja kognitiivisen hahmottamisen kyvyiltään vähemmän rajoittuneet naiset eivät ole ihan ensimmäisten joukossa hakeutumassa armeijaan? Ehkä he lähtevät 19-kesäisinä mieluummin opiskelemaan vaikkapa lääke- tai oikeustiedettä kuin sängyn petaamista ja rivissä seisomista?

Menin II/96 eli ensimmäistä kertaa oli mahdollista olla alikessuna tyttö koskaan kenelläkään. Ja sellainen sotanorsuhan sieltä sitten pamahti. Pakollisten alkukuukausien jälkeen osoittautui kuitenkin ihan mukavaksi tytöksi eikä nyt tietenkään ulkonäön perusteella ketään arvostella muutenkaan.

Samassa alokasryhmässä oli myös ylisuorittava blondi mikä sitten itkien keskeytti. Ja sitten oli rauhallinen tyttö mikä ei edes halunnut johtajakoulutukseen, mutta oli todella hyvä niissä mitä nyt ikinä tehtiinkään.

Myös muita tyttöjä kasarmilla pyöri ja omalla otannalla sanoisin, että tietenkin tietynlaiset haluavat vapaaehtoiseksi lastentarhaan. Ei se suoraan niistä tyhmiä tee, mutta ei myöskään lääkäreitä. En koskaan saanut tietää mitä rauhallisesta tytöstä tuli, mutta tuollaisessa varmaan olisikin ainesta kirurgiksi.

Miksihöhän se armeija vain piti käydä, mutta ei kai sekään kenenkään urahaaveita ihan helposti pilaa.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Minua hävettää.

Minua hävettää paljon, että jouduin jälleen näkemään jonkun naisen avautumista eikä tämä ole tälläkään kertaa vaginakammoa. Mutta joku vittuhan noita rosa meriläisiä vaivaa, kun sitä omaa sisintään pitää esitellä ihan lehtien sivuilla asti. Ja sen ominaisuuksia. Gynecology Monthlyssa ehkä, ehkä ei sielläkään.

Tässähän on aivan selvästi kyse freudilaisesta peniskateudesta. Kun sitä ei ole, niin sitten sitä puutetta eli aukkoa pitää esitellä ja vakuuttaa muut siitä.
Ymmärrän, mutta on edelleen aivan päivänselvää ettei mielenterveysongelmaisia tulisi päästää julkisuuteen. Ainoa vain, että noiden toimittajillakin viiraa.

Naiset ei vaan tajua. Pointti on nimenomaan siinä, että siitä ei puhuta. Kun puhuu vain muusta, niin se mistä ei puhuta tietysti korostuu. Voilà!
Harmittaa kyllä että tällaisia itsestäänselvyyksiä pitää jakaa, mutta jos yksikin nainen tämän näkee niin hyvä. Mies lumotaan muilla liikkeillä, siis kuin seireeni.
 

scholl

Jäsen
Miessairaanhoitajia on aika vähän eivätkä he tienaa kovin hyvin. Onhan se paljon mukavampaa, jos mies tienaa edes 60 000 euroa vuodessa.

siinä voi käydä helposti sitten niin, ettei oma perse kestä sitä. Karalahdelta loppui rahat kun ryyppäsi Räikkösen kanssa. Itse lasken 10c tarkkuudella naisten kanssa rahahommat, että on tasa-arvoa. Yhden desimaalin tarkkuudella pitää tosiaan mennä tasan, ettei kuseteta. Sun pitää pelata omassa sarjassa on yleinen sanonta, joka sopii moneen asiaan. Ei Suomi-sarjan pelaaja voi lähteä liigatasolle.

Eilen oli huvittava juttu. Eräs henkilö (yksityisyydensuojan vuoksi en kerro kuka) oli ollut keskustelussa, jossa neljä naista oli väittänyt, että on oikein, että mies on alisteisessa suhteessa eli se kuuluukin olla niin, että mies on tossun alla parisuhteessa. Tämä on siis tasa-arvon totuus Suomessa. Punavihreät naiset levittävät progandaa, jossa miehiä alistetaan ja sitä pidetään jopa hyväksyttävänä. Miesten tulee kyllä ryhdistäytyä - muuten mikään tasa-arvo ei ole mahdollista. Se on kumma, kun Saksassa ei ole vastaavaa ongelmaa. Siellä miehet eivät ole menettäneet tasa-arvoa.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Saksassa kaikki on muutenkin toisin. Siellä ihmisten välinen ystävyys ja yhteisöllisyys on aitoa. Hermann voi soittaa Klausille ja kysyä oluelle, Klaus todennäköisesti vastaa myöntävästi ilman sen kummempaa vänkäämistä. Saksalaisella miehellä on niin hyvä itsetunto, että hän tietää arvonsa, ja tietää ettei tarvitse vaimoltaan lupaa jos haluaa mennä oluelle ystävänsä kanssa. Saksalainen mies saattaa jopa ottaa vaimonsa mukaan, koska ei häpeile myöskään sitä, millaisen naisen on vaimokseen valinnut. Ei ole tarvetta piilotella mitään. Suomalaiset miehet lähes poikkeuksetta ovat vässyköitä. Itsetunto niin maissa, että menetystä peläten eivät tee miten huvittaa, vaan miten vaimo haluaa. Onko se nyt sitten kivaa? Saksalainen mies viettelee puolisonsa joka ilta, suomalainen mies rohkaistuu kerran vuodessa vetämään perskännit ja örisee vaimolleen jotain paskaa kuten "anna pilluu ees kerran vuodessa ssaatana huora vittu perkele saksalaisetkin saa miks mä en eppää". Koko kansakunnan miehillä järjetön alemmuuskompleksi. Muutetaanko scholl saksaan, missä miehet on yhä terästä ja naisilta saa anusta?
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
siinä voi käydä helposti sitten niin, ettei oma perse kestä sitä. Karalahdelta loppui rahat kun ryyppäsi Räikkösen kanssa. Itse lasken 10c tarkkuudella naisten kanssa rahahommat, että on tasa-arvoa. Yhden desimaalin tarkkuudella pitää tosiaan mennä tasan, ettei kuseteta. Sun pitää pelata omassa sarjassa on yleinen sanonta, joka sopii moneen asiaan. Ei Suomi-sarjan pelaaja voi lähteä liigatasolle.

Juurikin näin pitäydy vaan Suomi sarjatasolla;)

Tuo senttien laskeminen on saituutta etten jopa sanoisi itaruutta.
Millä ohjelmalla hoidat kirjanpidon?
 

scholl

Jäsen
Onko joku kokeillut toimiiko sellainen käytännössä, että pyytää naiselta tapaamisen alussa pantin, vaikkapa satasen ja palauttaa sen, jos tapaaminen on mennyt hyvin?

Se on todella hankalaa käydä esim. baarissa, kun monet naiset ovat luonteeltaan epärehellisiä. Olen huomannut sellaisen käyttäytysmallin, että jos naisen kanssa menee johonkin baariin niin he ryhtyvät flegmaattisiksi, eivätkä ota asiakseen lähteä baaritiskin suuntaan tilaamaan. Miehen on pakko ehdottaa otetaanko juotavat. Se käy aina. Sitten kun lasi on tyhjä, niin nainen ei tarjoudu hakemaan seuraavia. Se on hemmetin hankalaa kun pitää oikeasti taistella ja olla itse aktiivinen, että saisi edes tasapelin. Oon 100% varma, että suurin osa heistä lähtee tarkoituksella kusettamaan. Sekin tuntuu oudolta, sillä he saavat takuulla enemmän hyötyä siitä, että tapaavat minut kuin toistepäin. Silloin jos kusettavat minua, muistan sen sata vuotta, enkä anna ikinä anteeksi.

Sitten jos välttelee naisten kanssa ulkonakäymistä ja menee mielummin yksin baarin, jotta voi relata, eikä tarvitse miettiä sitä, yrittääkö joku joka hetki jotakin, niin silloin homot ahdistelevat. Se on sietämätön tilanne. Siitäkin päästäisiin, jos naiset saataisiin pulittamaan pantin. Tähän on pakko keksiä joku ratkaisu. En tiedä miksi naiset ovat niin epärehellisiä luonteeltaan.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko joku kokeillut toimiiko sellainen käytännössä, että pyytää naiselta tapaamisen alussa pantin, vaikkapa satasen ja palauttaa sen, jos tapaaminen on mennyt hyvin?
Ihan pakko kysäistä kun näitä sun naisista avautumisia tulee luettua, että oletko koskaan ollut parisuhteessa suomalaisen naisen kanssa tai edes toistuvasti tapaillut ketään?
Lähinnä kun tuo tapasi lähestyä tai olla lähestymättä naisia on sellainen, joka voi toimia jossain Thaimaassa mutta ei Suomessa.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Yksi vielä lisähuomio. Oletteko huomanneet sellaisen eron, että miehet ovat kapitalisteja ja naiset sosialisteja? Tiedän vain harvoja oikeistolaisia naisia. Elina Lepomäki on, mutta hän on niin epänaisellinen, etten ole ihan varma, onko hänellä ns. kulli lahkeessa. Siis noin yleisesti ottaen. On vaikea olla naisten kanssa samalla aaltopituudella, kun heillä on täysin perustavaa laatua oleva erilainen näkemys yhteiskunnasta. Se oli jo kauppakorkeakoulussa niin, että kaikki naisopiskelijat olivat vähän kommareita ja joutui sitten vähän niinkuin korjaamaan käsityksiä siitä, miten asiat ovat ja kuinka niiden kuuluu olla. Ranskan tunnilla kun kerroin yhdelle mimmille ostavani pääasiassa Hugo Bossin vaatteita ja siteerasin toimitusjohtaja Werner Baldessarinin haastattelua Kauppalehti Optiossa, jossa tämä kertoi heidän tekevän vaatteita heteroseksuaalisille miehille, niin tämä nainen sanoi, että me olemme erilaisia ja sitten hän kertoi jotain kommarijuttua siitä, kun hän oli opiskellut vuoden yliopistolla ennen tuloaan kauppakorkeakouluun. Tämä oli varmaan kevättalvella 1996. Siellä tuli joka päivä sellaisia tilanteita eteen. Myös poliittisissa kysymyksissä. Naiset olivat menneet tähän hyvinvointivaltioprogandaan mukaan ja miehet halusivat verot alas. Alussa jopa matkapuhelin oli ongelma naisille. He pitivät sitä ihan käsittämättömänä, kun ostin kännykän silloin kun GSM tuli. Samoin miehet tulivat kouluun autoilla ja naiset julkisilla. Ihan selkeitä ideologisia eroja joka asiassa. Onneksi mitään vegejä ei ollut vielä silloin. Se vege, vegaani ja muu urpoilu on tullut naisille vasta viime vuosina. Samoin gay pridea tms. ei kukaan nainen kannattanut silloin. Hörhöt saattoivat käydä jossain reiveissä, joissa soi joku teknomusiikki ja se oli kaikista omituisinta käyttäytymistä siihen aikaan.
 
Se on todella hankalaa käydä esim. baarissa, kun monet naiset ovat luonteeltaan epärehellisiä. Olen huomannut sellaisen käyttäytysmallin, että jos naisen kanssa menee johonkin baariin niin he ryhtyvät flegmaattisiksi, eivätkä ota asiakseen lähteä baaritiskin suuntaan tilaamaan. Miehen on pakko ehdottaa otetaanko juotavat. Se käy aina. Sitten kun lasi on tyhjä, niin nainen ei tarjoudu hakemaan seuraavia.

"Nothing dries up a pussy quicker than a woman reaching for her wallet." -Chris Rock

Yksi vielä lisähuomio. Oletteko huomanneet sellaisen eron, että miehet ovat kapitalisteja ja naiset sosialisteja?

Tämän kyselyn mukaan vihreiden kannattajista noin kolme neljäsosaa oli naisia. 18-29-vuotiaiden naisten joukossa vihreiden kannatus on jopa 30 prosentin luokkaa:
Eduskuntavaalien 2015 äänestyskäyttäytyminen iän ja sukupuolen mukaan | Väestötiede

Vihreät on Suomen sivistynein ja suvaitsevaisin puolue. Naiset äänestävät vihreitä, sillä he ymmärtävät, että hädänalaisia pitää auttaa ja luontoa pitää suojella.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Ai hemmetti tuo Scholl jutut on oikeeta viihdettä mutta ei kai kukaan oikeasti voi olla tosissaan ja suoltaa tuollaisia ajatuksia? Niitä kun lukee niin mies ei ole homo eikä oikein kyllä heterokaan siis pakko olla bi. Olen aika varma jos maailmasta löytyy Scholl kaksoisolento niin tämä meidän Scholl menee naimisiin hetimiten olkoon munat tai hilloviiva kiitos ja anteeksi Scholl. Älä pahoita mieltäsi vaan jatka ehdottomasti valitsemallasi linjalla.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Nythän on niin, että monesti vertaillaan suomalaisnaisia (standardi) Thaimaan vastaaviin. Oletus on siis se, että thaimaalaiset poikkeaa säännöstä.
Totuus on kuitenkin tarua kummempaa, ja kuten oikeasti tiedetään asiat on toisinpäin: Thaimaa on standardi ja suominainen on se poikkeava, anomalia.
Riittää kun katsoo jo lukumääriä: suomalaisnaisia ilman ikärajoitusta on vajaa 3 miljoonaa, Thaimaassa ihmisiä on lähes 70 miljoonaa. Suomalaisella ei tässä ole mitään saumaa, täysin avoimessa markkinatilanteessa he olisivat hädin tuskin 10% koko valikoimasta, ja tämä vain vs Thaimaa. Karuja faktoja.

No ei hätä ole tämän näköinen. Naisten onneksi he keksivät feminismin tasapainottamaan tilannetta, ja rajojen avaamisen muhamettilaisille barbaareille.

Lopputuloksena S-naisten markkina-arvon laskiessa markkinoilla (globaali kilpailu) he laskivat samalla keinotekoisesti suomalaisten miesten markkina-arvoa. Ongelma tässä strategiassa on vain se, että a) ko. naisten valta-asetelma pariutumismarkkinoilla pätee vain kotimaisilla markkinoilla ja b) naiset kärsivät itse eniten sen vaikutuksista joukkoraiskausten ja miesten ulkomaille tapahtuvan joukkopaon muodossa. Taktiikoista jäljellä onkin enää lähinnä yhä kiihtyvä suomalaismiesten syyllistäminen tilanteesta joka vain eskaloi valitun seksuaalisen valtastrategian negatiiviset seuraukset.

Epäilen vahvasti biseksuaalisuus-villityksen toimivan eräänlaisena naisten copoutina. Kuten vankilassakin osa miehistä sortuu homouteen, samoin nykytilanteessa yksinäiset naiset muodostaa keskenään piirejä joissa tapahtuvat seksuaaliset vaihtosuhteet pyrkivät kompensoimaan miesten puutetta.

Yhtä lailla kaikenlainen sukupuolineutraali agenda tuhansine sukupuolineen on naisolennon logiikan mukainen hämäysyritys, johon osa "miehistä" lankeaa.
Looginen lopputulema tästä kaikesta voi olla vain ja ainoastaan yhä kasvava pariutumisvälitystoiminta akselilla Aasia - Suomi, jota Finnairkin hyvin ennakoi.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös