Melkein sukua julkkikselle

  • 262 594
  • 1 344

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Zeppo
Olen myynyt Hannu Aravirralle pari kappaletta tietokoneita
joilla varmaan hiotaan IFK:n kaikki kuviot.

Jos ois ollu faxi, niin tän ketjun ois voinnu sulkea. KUKAAN ei olisi voinut pistää paremmaksi. Top 10:n tolla kyllä pääsee. Helposti.
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tinde
Jos ois ollu faxi, niin tän ketjun ois voinnu sulkea. KUKAAN ei olisi voinut pistää paremmaksi. Top 10:n tolla kyllä pääsee. Helposti.

Jaa-a , mä en nyt kyllä ymmärrä tuota heittoa
Mä tein vaan työtäni.....
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Zeppo

Olen myynyt Hannu Aravirralle pari kappaletta tietokoneita
joilla varmaan hiotaan IFK:n kaikki kuviot.

Hmm... erikoista.

Itse olen nimittäin korjannut parikin Hannu Aravirran tietokonetta.
 

Ju$$i

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Thaimaassa käydessäni ryypättiin Jukka Kajavan (kriitikko) kanssa samassa tyttöbaarissa.

Jukka Kajava on kaverini setä. Ja en ole hänen "suuntautumisestaan" ollenkaan yhtä varma kuin sinä...jutuista päätellen.

No, väliäkös tuolla.
 

Jimisola

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Äitini kertoi, että pikkulapsena olimme äidin kanssa Sveitsissä leikkipuistossa, ja äitini jutteli jonkun italialaisen naisen kanssa jonka lapsi oli niin ikään leikkimässä. Nainen kertoi, että he ovat miehensä kanssa nimenneet lapsensa suomalaisen moottoripyöräilijä Jarno Saarisen mukaan. Eli olen hyvin todennäköisesti ollut leikkimässä Jarno Trullin kanssa.
 

Tuamas

Jäsen
Viestin lähetti Jimisola
Äitini kertoi, että pikkulapsena olimme äidin kanssa Sveitsissä leikkipuistossa, ja äitini jutteli jonkun italialaisen naisen kanssa jonka lapsi oli niin ikään leikkimässä. Nainen kertoi, että he ovat miehensä kanssa nimenneet lapsensa suomalaisen moottoripyöräilijä Jarno Saarisen mukaan. Eli olen hyvin todennäköisesti ollut leikkimässä Jarno Trullin kanssa.

- Näitä Jarnoja nimettiin aika paljon tuohon aikaan iteliassa, eli todennäköisempää oli, että kyseessä oli joku muu italiaano-jarno.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Viestin lähetti Tinde
Jos ois ollu faxi, niin tän ketjun ois voinnu sulkea. KUKAAN ei olisi voinut pistää paremmaksi. Top 10:n tolla kyllä pääsee. Helposti.

Hmm, eikös faksi myydä Pentille? Aralle myydään uusi digitaalinen videokamera kunnon muistilla ja editointiohjelmalla. Vopatille Suomi-Englanti-Suomi kirosanakirja.
 

Rocco

Jäsen
Kuulin juuri että kaverini kaveri on NHL:ään juuri varatun Lempäälän Marko Anttilan entinen tyttökaveri.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näyttelijä Minna Turunen on sukupuun mukaan juridisesti pikkuserkkuni. Ei tosin biologisesti.

Kaverini on aiemmin seurustellut erään SM-liigakiekkoilijan kanssa. Kaverini on siis naispuolinen.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Edesmennyt Arvo Ylppö oli äitini isän pikkuserkku.

Isäni puolelta sukua on mm. Suomen Punaisen Ristin pääsihteeri, jonka kanssa olen viettänyt juhannusta ja saunonut. Ja jos mennään pidemmälle, myös BumtsiBumissa esiintyvä pianisti Esa Nieminen on jotakin kautta sukua, en tosin tiedä tarkemmin kuinka kaukaista.

Kun Lahden Reipas pelasi ykkösdivaria, joku sen pelaajista asui serkkuni naapurissa.

Ja olen matkustanut samalla lentokoneella sekä Speden että Esa "Janin isä" Sievisen kanssa.

Vielä tuli yksi mieleen: Isäni koulukaveri kansakoulussa, Jarmo "Jappe" Kunnas, oli 60-luvulla huipputason kuulantyöntäjä ja muistaakseni Suomen, ellei peräti pohjoismaiden, ennätyksen haltija.
 

Jimisola

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Viestin lähetti Tuamas
- Näitä Jarnoja nimettiin aika paljon tuohon aikaan iteliassa, eli todennäköisempää oli, että kyseessä oli joku muu italiaano-jarno.

Ahaa, kiitos tiedosta. Itse ajattelin, että tuskin kovin moni italialainen nimeää lastaan suomalaisen mukaan, mutta olin ilmeisesti väärässä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Jimisola
Ahaa, kiitos tiedosta. Itse ajattelin, että tuskin kovin moni italialainen nimeää lastaan suomalaisen mukaan, mutta olin ilmeisesti väärässä.

Ja ne kaikki italialaiset jotka nimeävät lapsena Jarnoksi, menevät Sveitsin puolelle leikkimään.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Kaverini isä on Teemu Selänteen pikkuserkku. Ja olen myös puhunut Teemun kanssa kasvotusten!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti pancor
Kaverini isä on Teemu Selänteen pikkuserkku. Ja olen myös puhunut Teemun kanssa kasvotusten!

Katos perkele, me olemme sitten sukulaismiehiä. Nimittäin, minun kaverini äiti on niin ikään Teemun pikkuserkku.

Voi olla, että olen maininnut tästä jo tässä ketjussa.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Viestin lähetti pancor
Kaverini isä on Teemu Selänteen pikkuserkku. Ja olen myös puhunut Teemun kanssa kasvotusten!

No jumalauta! Tämä ei voi olla sattumaa!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti pancor
No jumalauta! Tämä ei voi olla sattumaa!
Mitähän se sitten lienee? Tsoots dabljuun salajuoni?

Omien julkkissuhteitteni tähtihetkiin lukeutuu ehdottomasti se, kun meinasin peruuttaa autolla silloisen huippu-uimarin Antti Kasvion littanaksi Leppävaaran uimahallin parkkipaikalla.

Lisäksi olen ajanut Valentin Konosen autolla ikkunat huurussa päin lämmitystolppaa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti pancor
No jumalauta! Tämä ei voi olla sattumaa!
Illuminaatti? Varsinkin kun sanon että kaverini on Teemu Selänteen serkku. Eli nyt mekin sitten olemme sukua?!? Missä on The Original Jags?
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Viestin lähetti Nikke
Illuminaatti? Varsinkin kun sanon että kaverini on Teemu Selänteen serkku. Eli nyt mekin sitten olemme sukua?!? Missä on The Original Jags?

Kuka on tämän kavalan salajuonen takana!? Venäjän mafia? Englannin salainen palvelu? Illuminaatti? Meidän äiti? Vastauksia pöytään!
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Kaverini on Sami Lepistön veli ja täten myös tietenkin ex-kiekkoilija Jussi Lepistön poika...
Lisäksi entisen joukkuelaiseni isä on Teemu Selänteen toisen pojan kummi. Taidamme kaikki muodostaa jonkinlaisen yhteyden Hra Flashiin.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän voittanutta ei ole:

Kaverini sisarpuolen miehen serkku on Senegalin MM02-kisojen maalihai Papa Boupa Dioup.

Pistäkää paremmaksi!

Tämä on aivan 100% totta!
 
Viimeksi muokattu:

Serppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Al'SaiPa
Pitäähän tämäkin nyt paljastaa. Aki Parviainen on äitini (Parviainen hänkin) pikkuserkku, jos oikein muistetaan. Mika Häkkinen taasen on joidenkin ihme mutkien kautta sukua isälleni, pikkuserkku myös tai jotain. Aika urheilullista sukua siis.

Itse olen sohvaperuna.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ainiin, meinasi unohtua: Isoveljeni ajeli aikanaan Otakar Janeckyn entisellä autolla. Auto oli ollut Jokereiden nimissä mutta jostain papereista veljeni oli löytänyt Otakarin nimmarin. Olisikohan ollut Honda, varma en ole.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Viestin lähetti vintsukka
Ainiin, meinasi unohtua: Isoveljeni ajeli aikanaan Otakar Janeckyn entisellä autolla. Auto oli ollut Jokereiden nimissä mutta jostain papereista veljeni oli löytänyt Otakarin nimmarin. Olisikohan ollut Honda, varma en ole.

Jos noin tarkalla ollaan ni mun mummopuoli (r.i.p) oli Zero Ninen solistin täti.

Tosihomma.

Muita julkkuja meidän suvussa ei oo, mitä nyt palomies-isästäni oli kerran paikallislehden kannessa, jonku mökki/navetta/tms. palon yhteydessä, oli hieno kuva=)

heh heh ja keukeu... Oon valvonu yön duunissa, joten juttujen taso on mitä on. Olen pahoillani.
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pesee täältäkin: Enoni vaimo oli Lasse Virenin pikkuserkku!

Ja vielä: Vaimoni setä on soittanut Popedan kokoonpanossa kitaraa 80-luvun loppupuoliskolla!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös