Melkein sukua julkkikselle

  • 263 565
  • 1 345

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Suomi-Salama
Olin pe 22.8.2003 tulityön kurssilla, jota veti Jere Hårdin isä! Miettikääpä sitä..
Joo, mutta Jere Hård oli mun kaverin tuvan esimies intissä, mietippä sitä!
 

Kosketus

Jäsen
Isän serkku on ollut naimisissa 1950 ja -60 lukujen kohutuimman seurapiirikaunottaren, Tabe Slioorin kanssa. Sama nainen heilasteli mm. Kekkosen ja Erik Von Frenckelin kanssa.

Matti Nykäsen mummo asui mun mummon naapurissa, silloin kerran, siellä kaukana Karjalassa.

Jamppa Tuomisen sisko asuu kotitalostani katsottuna viistosti oikealla.


Repikää siitä, köyhät !
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Miguel

-Jos Pelicans-kuuluttaja/selostaja Ilkka Varmavuon puheisiin on luottamista, kävin samaa yläastetta kuin mitä Raimo Summanen kävi aikoinaan

Varmavuohon ei ole luottamista tai sitten olet käynyt yläasteesi Jyväskylässä Huhtaharjun koulussa. Samaa kouluahan ovat käyneet mm. Ari Ahonen, Marko Leinonen, Jari Korhonen, Minna Ojala, Ari Kovanen, Protonin pojat sekä viimeisenä muttei todellakaan vähäisimpänä MATTI NYKÄNEN!!!
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Suomi-Salama
Olin pe 22.8.2003 tulityön kurssilla, jota veti Jere Hårdin isä! Miettikääpä sitä..

Jere Hårdin isä - kuten uimari itsekin - ovat puolestaan olleet meillä viettämässä mm. vuodenvaihdetta. Tuo Hårdin isä kun on minun isäni työkaveri.

Sitä vasta kannattaakin miettiä.

Olisihan noita muitakin "muutamia", muttei nyt jaksa kopioida edes Jypin keskustelupalstan samaisesta ketjusta. Käykää siis sieltä lukemassa, jos kiinnostaa, mutta tuskinpa kiinnostaa.
 

Rocco

Jäsen
Rauno Korpi on lähestulkoon meidän mökkinaapuri. Siinä pienen niemen takana Rane on kesiään viettänyt.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Suomi-Salama
Varmavuohon ei ole luottamista tai sitten olet käynyt yläasteesi Jyväskylässä Huhtaharjun koulussa. Samaa kouluahan ovat käyneet mm. Ari Ahonen, Marko Leinonen, Jari Korhonen, Minna Ojala, Ari Kovanen, Protonin pojat sekä viimeisenä muttei todellakaan vähäisimpänä MATTI NYKÄNEN!!!

Ja MINÄ!

Muokkausta: Ja noista mainitsemastasi Kovasen ja Protonin poikien - sekä käsittääkseni Ahosenkin - kanssa kävin koulua samaan aikaan. Protonin pojat ovat vuoden vanhempia, mutta Kovasen kanssa olin aina samalla luokka-asteellakin, kuten myös ala-asteella Huhtasuon koulussa. Esikoulukin tuli Arin kanssa käytyä samassa paikassa samaan aikaan. Kovasen sekä Protonin keulakuvan Juuson myöskin tunnen/tiedän ja olen mm. pelannut heidän kanssaan pihalätkää Jyväskylän Kangaslammella. Protonin basisti Tomi oli puolestaan Juuson tapaan isosenani rippileirillä kesällä -99. Vanhempani puolestaan tuntevat Protonin rumpalin Timon vanhemmat.
 
Viimeksi muokattu:

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Tätini on naimissa ex-estejuoksija Tapio Kantasen kanssa. Tapsalla vieläkin hallussaan SE 8.12,60 vuodelta 76. Lisäksi mm Olympiapronssia vuodelta 72.
 

Viima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti #77
julkkis tai ei mut laitetaan nyt kuitenkin...
Mun tyttöystävän joku isoisoisä tai jotain sinne päin oli Sakari Topelius =)...
Mä oon varmaan sukua sun tyttöystävälle, Topelius on(oli) myös mullekkin jotain sukua. En nyt vaan muista sitä litaniaa.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mie oonkin kouluillut Mirella Koulialiksen, Ninja Sarasalon ja Heikki Sorsan kanssa.
 

Betoz

Jäsen
-Hannu Aravirta on minulle kaukaista sukua isän puolelta. En viitsi edes lähteä kokeilemaan yhtälöä.

Olen siis melkein julkkis itsekin!
 
Viimeksi muokattu:

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Olen saunonut Jenni Dahlmannin kanssa
Edit
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
Mulla on ollut pientä vipinää yhden entisen Suomen Neidon, Miss Maailman Suomen edustajan ja Miss Miljoona-kisan finaalistin kanssa. Tämä on siis yksi ja sama henkilö. Ei sit kuitenkaan menty naimisiin, joten olen vaan melkein sukua!

Gimmelin Jenni on lähettänyt kaverini kautta pari kertaa terkkuja. Mä oon kyllä aina ensin lähettänyt sille. On se ihQ!

Hannu Aravirta on vanhempieni lapsuuden kavereita ja pussaillut äitini kanssa (voiskohan se olla mun isä?).

Lisäks serkkuni esiintyy herkkistunnelmissa Delta Goodremin videolla. Suurimpana meriittinä on kuitenkin legendaarisen dance-orkesterin @takin karismaattinen, mutta ehkä vähän gay keulakuva Kidi, joka on ollut mun kanssa samalla luokalla kahdeksan vuotta!

Ois kai noita enemmänkin, mut eipä nyt tuu mieleen..
 
Viimeksi muokattu:

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noista "Suomi-Salaman" manitsemista huhtaharjun koululaisista Ari Kovasen ja Protoni-bändin lisäksi myös Minna Ojala, tätä nykyä tyttönimeltään tosin Ottavainen, kuuluu minun "melkein sukua julkkikselle" -osastooni.

Minnan äidin sisko on ollut minun äitini ystävätär jo lapsesta saakka. Ottavaisen kanssa on tullut myös oltua tämän äitini ystävättären lapsien eli Minnan serkkujen erilaisissa juhlissa, kuten häissä toissa kesänä Jyväskylän Harjun vesilinnassa.
 
Viimeksi muokattu:

Diver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä mielestäni kaksi melko erikoista

M.A. Numminen on varastanut lautaseltani lihapullan.

Siskoni on kokannut ja paistanut pizzaa James Brownille hänen hotellihuoneessaan.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti teemu_s
Siskoni seurustelee erään salibandymaajoukkueen pelaajan veljen kanssa. Siis todellakin melkein jo sukua julkkikselle!!

HEH!
Ai että sählynpelaajat julkkiksia. Yhtä tunnettuja ja kovia staroja kuin kansantanhuajat, kyykän heittäjät tai sukurutsaajat :)
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen vissiin aikaisemminkin kirjoittanut tässä ketjussa
koulukavereistani mutta tässä tuli mieleen pari muutakin
juttua.

Olen myynyt Hannu Aravirralle pari kappaletta tietokoneita
joilla varmaan hiotaan IFK:n kaikki kuviot.

Joskus muksuna leikin Idolsista tutun Jone Nikulan kanssa,
Jonen äiti on vissiin vieläkin äitini kollega, Jonen isähän sai
sitten mainetta Espoolaisen kiekkoilun vihollisena kuten kaikki
varmaan muistaa

Sitten ehkä tulee mieleen kaverini vaimo, joka on Sdp;n
varapuheenjohtaja
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minun täytyy tunnustaa yksi asia, joka on vaivannut mieltäni jo pitkään. Olen sukua istuvalle presidentille Tarja Haloselle.

No niin, kylläpä helpotti.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Olin Vekaranjärvellä intissä ja tupakaverina oli Heikki Vihinen (Kummelin rasvasin äijä) ja Thaimaassa käydessäni ryypättiin Jukka Kajavan (kriitikko) kanssa samassa tyttöbaarissa sekä n. yhdeksän vuotiaana ollessani UKK-leirillä Kurussa istutti leirin suojelija Urho Kaleva Kekkonen minua kaljunsa päällä valokuvausta varten, vuosi oli -76.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kirveellä töitä
Olin Vekaranjärvellä intissä ja tupakaverina oli Heikki Vihinen (Kummelin rasvasin äijä) ja Thaimaassa käydessäni ryypättiin Jukka Kajavan (kriitikko) kanssa samassa tyttöbaarissa.


Ihan pakko kysya etta millainen jarru toi Vihinen oli nuorempana? Oliko jatkuvasti alasti ja hikinen:)

En hetkeakaan epaile etteiko Kajava olisi ollut Thaimaassa, mutta oletko aivan varma etta se oli tyttobaari... Kajavahan tykkaa enemman po... polkuveneista.
 

Boogeyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
90-luvulla Forssan jäähallissa tätini oli jonottamassa kahvia. Oikealla hänen takanaan oli Sakke Pietilä ja vasemmalla takana aina yhtä hauska työtoveri ja sukulainen. Työtoveri kopautti tätini oikeaa olkapäätä, jolloin kääntyessään sinnepäin hän näki tietysti vain Pietilän. Parin sekunnin päästä koko totuus valkeni, johon Sakke vain totesi, että "sellaisia ne miehet on".

Ihan oikeastikin olen sukua Raimo Summaselle, joka taitaa olla jopa isäni pikkuserkku. Jos Ramille sanoisi sukunimen, niin en tiedä olisiko hän tietoinen siitä että hänellä on sen nimisiä kaukasia sukulaisia.

Pappani väittää olleensa 30-luvulla Karjalassa samassa koulussa Unto Monosen kanssa. Kuulemma jo silloin kaikki pitivät tätä vähän erikoisena. Jälkeenpäin selvisi, että mies oli kai ainakin erityisen lahjakas.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Viestin lähetti Pee
Ja MINÄ!
Myös minä olen huhtaharjulainen, juuri "valmistunut" sieltä. Olen mm.istunut kuulemma samalla penkillä kuin Ari Ahonen kotitalouden luokassa :)
 

Jääkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hellas Verona, AC Milan, Tottenham
Itse en ole tästä asiasta järin ylpeä, mutta onneksi ei kuitenkaan oikeasti ole mitään sukua minulle. Mutta siis Jasper Pääkkönen, tämä salkkaripoju, on äitini äidin siskon tyttären ex-miehen veljen poika. Ja tämä on aivan totta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös