Melkein sukua julkkikselle

  • 263 279
  • 1 344

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Isoisäni sisko oli Berliinin olympialaisissa Suomen joukkueessa ja pääsi kättelemään illallisen yhteydessä itse Adolfia. Olivat voimistelujoukkueen kanssa sopineet, etteivät tervehdi perinteisellä ilmanhalkomistervehdyksellä iso-Aatua, mutta kummasti käsi oli kuulemma erektioliikkeen tehnyt kun delegaatio paikalle saapui.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Maalivahti Antti Niemi, jalkapallon puolelta siis, on isäni pikkuserkun lapsen pikkuserkku. \o/
 

konna_kuittaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos nyt oikein muistan, niin entisen joukkue/koulukaverin tädin mies on toinen Äijistä. Siis elleivät ole eronneet.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Pekka Saarenheimo on kahden serkkuni pikkuserkku/3. serkku ja toisten serkkujen serkkulikka on kuulemma Toimi Kankaanniemen miniä.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
En tarkalleen ottaen tiedä, mitä kautta, mutta Mika Strömberg on kaukaista sukua.
 
Kaverin serkku jauhoi hetki sitten NBA-finaaleissa..

Edit: Ja Vihisen Heikille morjestelin tuossa männäviikolla ollessani kaverin luona pihahommissa. Ja olipa Summasen Raatokin ollut siellä iltaa istumassa. Eli lähes sukua ollaan.

Edit2: Ja Korven Ranen kanssa tuttuja ollaan. Ja onhan tuota Kiiraakin tullut moikattua. Saas nähdä josko oltais joskus sen kanssa lähempääkin sukua ;)
 
Viimeksi muokattu:

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
En tarkalleen ottaen tiedä, mitä kautta, mutta Mika Strömberg on kaukaista sukua.

Ollaankohan mekin sitten kaukaista sukua, sillä Mika Strömberg on äidin pikkuserkku?

Niin, ja Mikko Strömberg on mun eno
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Luulen että olen aika lähellä pohjia tässä ketjussa:
Vuoden 1994 tangokuningatar Johanna Debreczeni on
serkkuni serkun pikkuserkku (ei, emme ole mustalaisia..)
repikää siitä kateelliset, ylistyksiä otetaan vastaan!
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kaverini sisko seurustelee erään miehen kanssa, jonka serkun sukunimi on Porttila.

Voisin melkein laittaa CV:hen.
 

TwentyThree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Serkkuni kiekkoilee Hifkissä, ja äidin pikkuserkku Sveitsissä ja yhden tarinan mukaan enoni on törmännyt Jyrki Lumpeen kanssa vastustajan maalin takana.
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tällaisen faktatiedon voisin tähän heittää, että Mette ottaa s****n jo eteisessä.
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Susanne Päivärinta lienee äitini pikkuserkku, ellen aivan väärin muista ja isän puolelta yksi sukulainen pelaa Ässissä suht suuressa roolissa.
 

Jack Ace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niklas, Matti ja tämän sisko Riitta Hagman (nyk. Salin) ovat isän puolelta niinkin läheistä sukua, että 1700-luvulta alkanut sukututkimus ja siitä tehtyyn kirjaan pääsivät vain n. 7 sivun päähän minusta.
Tästä iloiten voin sanoa, että Piritta Hagman, (os.Hannula) on minulle lähes sukua.

Eräs edesmennyt suomalainen kolmen maan upseeri on isoisäni siskon miehen serkku.
 
Porin Ässien Marko Kivenmäki on minun pikkuserkkuni, kerran olen sukujuhlissa tavannut kymmenisen vuotta sitten. Simo Rouvalin veli Timo, on naimisissa äitini serkun kanssa. Salkkareissa näyttelee myös meikäläisen tuleva lanko.
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Serkkuni kiekkoilee Hifkissä, ja äidin pikkuserkku Sveitsissä ja yhden tarinan mukaan enoni on törmännyt Jyrki Lumpeen kanssa vastustajan maalin takana.
Heikkinen, Rintanen, Siren? Kai sulle Salon Veskukin on jotain sukua?
Sukututkimuksen mukaan olen saksalaista aatelissukua, von jotain... Ei hirveesti kuitenkaan tuu perintöä odoteltua. Kyllä se linna tulee jos on tullakseen.
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Haha, tämähän hyvä ketju :D

-Lauleskelija Terhi Kokkonen on jotain kautta sukua
-HPK:ssa viihtynyt ja sieltä taalaliigan syrjään kiinni päässyt Petteri Wirtanen on sukua
-Elokuva- ja tv-ohjaaja Pentti Kasurinen (ohjannu Salkkareita :D ja Kotikatua sekä kirjottanu Suuren seikkailun) on myöskin sukua jotain kautta
-"Taiteilijasuuruus" Miina Äkkijyrkkä (nykyinen nimi joku Liina Lång, ehkä) on sukua myöski

Ja viimeisenä, mutta ehkäpä huikeimpana;

-Poliisi-TV:n "Poliisin matkassa" Kuopion jakson toinen poliisi, Jouko Kokkonen, on sukua (http://www.youtube.com/watch?v=RN8jjEPMukM)

Liekköhän noita muita vielä.

Uh, tässähän nousee kohta päähän ;-/
 

sak77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport,ManU,IK,
Annika Eklund on mun yläasteen luokkakaverin pikkusisko.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Kaverin äidin serkku tai pikkuserkku on Topi Sorsakoski. Hehee..
 

#37

Jäsen
Ville Vahalahti on serkun pikkuserkun serkun pikkuserkku.
Isäni serkku pelaa Veikkausliigaa ja pikkuserkkuni lueskelee YleX:llä uutisia.

Eli todellista julkkissukua..
 

Saamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, osa sydämestä JYP:ille
Elikäs eilen olosuhteiden pakosta (futiksessa telottu jalka -> kainalosauvaliikkuminen plus lepäily) sohvaperunana kanavasurffaillessani bongasin pieneen hetkeen kaksi tuttua pärstää telkkarista.

Maajussille morsian ohjelmassa yksi Sepon jatkoonpäässeistä emäntäehdokkaista on Saarijärvi-vuosieni lukiotuttava Linda. (Oli TV:ssä aikasta paljon hiljaisemman oloinen)

Talent-shown miesjuontaja puolestaan on tuttu StandUp-koomikko/juontaja parilta keikalta joissa on tullut itse esiinnyttyä. (TV:ssä homppelin oloinen, vaikka parisuhteessa elävä heteromies onkin)

Suomi on pieni maa tai sitten Suomessa on liikaa tosi-TV ohjelmia!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös