Melkein sukua julkkikselle

  • 263 222
  • 1 344
Suosikkijoukkue
Taistelijat
Mummo on sukua Yrjö Sakari Yrjö-Koskiselle, joka oli siis 1800-luvun suomalaisia merkkihenkilöitä, suomalaisuusmies henkeen ja vereen, professori, valtiomies, kirjailija...

Pappa kuului jatkosodan aikaan Jalkaväkirykmentti 7:ään eli "Tyrjän rykmenttiin", jota komensi silloinen eversti Adolf Ehrnrooth.

Enolle opetti aikoinaan äidinkieltä Hannu Taanila, joka siirtyi pian toimittajan hommiin ja päätyi valtakunnalliseksi mediakasvoksi ja -ääneksi.

Äidin kanssa samalla kauppaoppilaitoksen luokalla Raumalla oli Harri Tuohimaa, joka pelasi silloin Lukossa.

Juoksija Jussi Heikkilä oli koulu- ja urheiluseurakaverini monen vuoden ajan eräässä korpitaajamassa.

Isä on törmäillyt viime vuosina hiihtokilpailuissa usein Marja-Liisa Kirvesniemeen ja siksi he ovat ilmeisesti moikkaus-tuttuja. Marja-Liisan tyttö on nimittäin veli-poikani ikäluokkaa. He hiihtävät samoissa kilpailuissa mutta eri sarjoissa sukupuolensa takia, luonnollisesti.

Ruoveden Runeberg-päivillä pari vuotta sitten törmäsin Pentti Linkolaan, ja olihan tilannetta pakko käytttää hyväkseen. Oli pakko kysellä vähän kuulumisia Pentiltä ja kysyä hänen mielipidettään yhteen mieltä polttavaan asiaan. Sikäli toimin vastoin tapojani, koska en ole koskaan tuppautunut "julkkisten" juttusille tai edes kiinnittänyt enempää huomiota heihin (tirkistellyt), jos jossain olen sattunut "julkkuja" näkemään.
 
Viimeksi muokattu:

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mökkinaapurimme on ollut Urho Kekkosen taloudellinen neuvonantaja. Urho on käynyt siis meidän mökkinaapurissa kylässä. WoW.

Wayne Gretzky on myös tuttu minulle. Hän on koulussani olevan pojan, isän, ystävän ystävä. WoW
 

Prinsiippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
- Häkkisen Mikan isovanhemmat ovat sukulaisteni mökkinaapureita ja tuntevat Mikankin
- Viitasen Mikko ollut lähes-naapuri joskus vuonna nakki
- Juhani Tamminen pyysi kahville muutama vuosi takaperin, mutta kieltäydyin

Eli aika huikea CV...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
- Häkkisen Mikan isovanhemmat ovat sukulaisteni mökkinaapureita ja tuntevat Mikankin

Mielestäni on suloista, että Häkkisten suvussa on asiat noinkin hyvin, että Mika ja hänen isovanhempansa ovat tuttuja keskenään.

Itse voisin päivittää omaa listaani toteamalla, että olen kätellyt Lovexin laulajaa ja saanut autokyydin tuottaja Rauli Eskolinilta Pasilan rautatieasemalle. Lisäksi olen kävellyt Simo Frangenia ja Rosa Meriläistä vastaan kolmena peräkkäisenä päivänä täysin samassa paikassa, eli Tampereen Tullikamarin kohdalla. Lisäksi olen ollut samaan aikaan baarissa (Tampereen Henry's Pub) Raipe Helmisen kanssa. En tosin jutellut Raipelle sanaakaan.

Mainitaan sen verran vielä väärinkäsitysten välttämiseksi, etten ollut Lovexin keikalla. Enkä keikkabussissa. Enkä missään fanitapahtumassa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Laitetaan nyt pari...

- Broidini oli nuorena huippuhiihtäjä (osallistui mm. Olympialaisiin ja MM-kisoihin).

- Erään entisen huippurallikuskin kartturi on moraalisesti ja juridisesti kyseenalaisia keinoja käyttäen hankkinut sivuunkirjoittaneelle alkoholia tämän ollessa vielä alaikäinen ja jo valmiiksi tukevassa humalassa. Myös kyseinen kartturi - jonka nimi jätetään häveliäisyyssyistä mainitsematta - oli tuolloin erittäin tukevassa humalassa.

- Olen ollut erään HIFK:n pelaajan isosena rippileirillä. Hallussani taitaa edelleen olla kyseenalaista valokuvamateriaalia hänestä. Rahaa otetaan vastaan, mutta kuvia ei luvata toimittaa.

- Olen nähnyt erään Salatuissa elämissä näytelleen miespuolisen henkilön alasti tekemässä nk. helikopteria puolijulkisella paikalla. (Sivuunkirjoittaneella oli kyllä vaatteet päällä.)

Eikä kaikkea muista, kun vanhaksi tulee:

- Olen ollut lapsenvahtina Janne "Lelu" Laukkasen pojalle.

Työn puolesta (toimittaja) tuttuja ja vähemmän tuttuja julkkiksia ei varmaankaan ole tarpeen listata.
 
Viimeksi muokattu:

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Mutsin tyttönimi on sama, kuin eräs NHL:ssäkin pelanneen Jannen sukunimi.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Onko tää nyt sopiva juttu tähän ketjuun vai ei, en tiedä.

Olen kuitenkin Urheilukanavan Mestis-selostajan Anssi Ritarin pikkuserkku. Asia valkeni vähän aikaa sitten, mutta en kyllä ole miestä koskaan tavannut.

Kova juttu hei! :-D
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kaverini avovaimo on sukua pääministeri Matti Vanhaselle. Olen siis itsekin lähes, jos en ministeri niin ainakin kansanedustaja.
 

patapower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät Manchester United
- Euran Daltonit eli Koistisen veljekset eli Pahojen Poikien esikuvat ovat pikkuserkkujani. En tunne henkilökohtaisesti.

Mitäs nämä nykyään tekee? Vieläkö helppo raha koukuttaa :D

Ei julkkiksia suvussa mutta sisko ollut telkussa ja veli telkun lätkänero kisassa ja pärjäsikin hyvin :)
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kaverini avovaimo on sukua pääministeri Matti Vanhaselle. Olen siis itsekin lähes, jos en ministeri niin ainakin kansanedustaja.

Salarakas sinä korkeintaan olet. Bruno Ruusunen.

Itse näin Arto Nybergin Stockmannilla muutama viikko sitten, tutkimme samoja pukuja olemme siis shoppailleet yhdessä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kaverini avovaimo on sukua pääministeri Matti Vanhaselle. Olen siis itsekin lähes, jos en ministeri niin ainakin kansanedustaja.

Jaaha että tälle linjalle. Itse rouva Susan Niemi-Kuronen-Ruusunen oli ala-asteella siskoni luokkakaveri ja hyvä ystävä, joka kävi meillä kotonakin leikkimässä nukeilla ja mulla tyttöjen jutuilla.

Susan kuuluu siis melkein sukuun.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Jaaha että tälle linjalle. Itse rouva Susan Niemi-Kuronen-Ruusunen oli ala-asteella siskoni luokkakaveri ja hyvä ystävä, joka kävi meillä kotonakin leikkimässä nukeilla ja mulla tyttöjen jutuilla.

Susan kuuluu siis melkein sukuun.
Mun sukuun myös, koska ko. rouva on ollut isoveljeni kanssa samalla luokalla ala-asteella ja käynyt myös minun lapsuudenkodissani. Makeeta!
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Jaaha että tälle linjalle. Itse rouva Susan Niemi-Kuronen-Ruusunen oli ala-asteella siskoni luokkakaveri ja hyvä ystävä, joka kävi meillä kotonakin leikkimässä nukeilla ja mulla tyttöjen jutuilla.

Susan kuuluu siis melkein sukuun.

Mun sukuun myös, koska ko. rouva on ollut isoveljeni kanssa samalla luokalla ala-asteella ja käynyt myös minun lapsuudenkodissani. Makeeta!

Liitytään tämän huippujulkkiksen sukulaisten kerhoon. Sillä Susanin täti on isäni enon avopuoliso.

Että näin. Olen siis todella läheistä sukua Susanille.
 

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Mullapas on t-paita joka on Petteri Sihvosen entisen pelikaverin entinen paita!
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Serkkuni oli samassa koulussa Jari "lasinilkka" Litmasen kanssa. Olen siis Litin paras frendi.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Jaaha että tälle linjalle. Itse rouva Susan Niemi-Kuronen-Ruusunen oli ala-asteella siskoni luokkakaveri ja hyvä ystävä, joka kävi meillä kotonakin leikkimässä nukeilla ja mulla tyttöjen jutuilla.

Susan kuuluu siis melkein sukuun.

Mun sukuun myös, koska ko. rouva on ollut isoveljeni kanssa samalla luokalla ala-asteella ja käynyt myös minun lapsuudenkodissani. Makeeta!

Liitytään tämän huippujulkkiksen sukulaisten kerhoon. Sillä Susanin täti on isäni enon avopuoliso.

Että näin. Olen siis todella läheistä sukua Susanille.

Susanin lapsi on ollut kaverini luokkakaveri. Hip hip hurraa, veli!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Että näin. Olen siis todella läheistä sukua Susanille.

Jaaha, kun nyt mopedi karkasi Susaniin, niin voinen todeta vieneeni tavaroita nti. Ruususelle, ihan työpaikalle siis ja peruskamaa, mutta onpahan joka kerralla ollut siellä ottamassa ne vastaan.
Nih, mitäs siihen sanotte?
Ja Beagle Boylle totean, että mistäs tiedät vaikka olisinkin Bruno Ruusunen. Matin uusi salarakas tai sitten Susanin salarakas.
Ei vain, kun olisin edes jonkun rakas tai salarakas tai salainen jollekin, mutta ei. Tylsä tavallinen tallaaja vain.
 

SpaidAce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Dallas Stars
- Äitini on ollut ala-asteella samalla luokalla Mamban laulajan Tero Vaaran kanssa.

- Eniten veikkausliigaotteluita pelannut Rami Nieminen on niin ikään äitini ex-luokkakaveri.

- Minä olen jotakin todella monimutkaista ja vaikeaa kaavaa käyttäen jotenkin sukua salkkareiden AaroEerolle.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Urpo Martikainen käveli viime perjantaina Tampereella vastaan, arvatenkin tullut minua tapaamaan, kirjoitanhan Upin loppuvitsit. Eipä ole sukupuun oksat kaukana toisistaan, joskin itse en ole vielä puusta laskeutunut.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Bluesin maalivahti Mikko Koskisen isä on ollut samalla työmaalla vastaavana mestarina ja tulevaisuudessakin tulee varmasti olemaan työkaveri. Mikkokin oli pari vuotta sitten samalla työmaalla kesätöissä muutaman viikon. Vasta kolmannessa erässä aloin miettiä, että onpa tutun kuuloinen nimi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös