Melkein sukua julkkikselle

  • 261 296
  • 1 344

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Katrin utare riittäköön sinulle toistaiseksi. Omaan käyttööni sen sijaan ajattelin Katria kysäistä, kun ukko seuraavaksi työpaikallani pistäytyy.

Toki voin lähettää hänet sinulle, oman käyttöni jälkeen, jos sellainen "Lordi, joka on syönyt viiliä" kelpaa.

Anna tulla! Mulle Katri käy "loppuun jyystettynäkin".
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Näpit irti Katrista, pojat. Se on oikeasti mulle sukua.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt tulee aika paha...

Emännän sisko on antanut Jaajolle...
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ukkini tyttöystävävainaa oli Ketolan Vellun anoppi. Olen myös valmistanut kalakeittoa Anton Kuivaselle ja mun kissa on viettänyt sapattivuoden Jukka Pojan luona.

EDIT: Melkein pääsi unohtumaan, mutta olen nukkunut samassa sängyssä Taina Upan kanssa, mutta muutaman vuoden hänen jälkeensä.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vaimon serkun lapsi tuntenee sen pitkäkinttusen pitkän matkan aitojan, koska heillä sama laji. Samoin NoLon!

Taina Upan näin kerran Kolmen sepän patsaalla. Hän oli poliisiautossa. Kävin sanomassa, että karsintaraja menee vielä. Ei mennyt.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Löysinpä uuden elvistelyn aiheen. Juice Leskinen (RIP) on mun työkaverin edesmenneen isoisän serkku.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mm. virsikirjaan päässyt säveltäjä Armas Maasalo on äitini mukaan "jotakin kaukaista sukua" minulle.

No mehän ollaan sit käytännössä veljeksiä, samaisen virsikirjasäveltäjän jälkeläinen on esimieheni.

Vaimoni on ollut Hanna-Maria Seppälän huonekaveri. Huonekaveruus tosin keskeytyi, koska iltaisin Hanna-Maria halusi keskittyä vatsaliikkeiden tekemiseen ja vaimoni taas limun ja juustonaksujen syömiseen kavereidensa kanssa, Hanna-Mariaa vitutti ku viereisessä punkassa kiherretään ja mässytetään ja vaimoa ja kavereita vitutti ku viereisessä punkassa vaan kiikuttiin naama nyreänä illat läpeensä.

Oon kans jyrännyt Don Huonojen Kalle Aholan ostoskärryletkalla, opastanut sekavan Pelle Miljoonan ulos kaupasta ja vastaanottanut raivoisaa vittuilua Saimi Hoyerilta. Lisäksi kaveri on jakanut postia Viivi Avellanille, en tiedä jakoiko Viivi mitään vastapalvelukseksi, ja Antti Törmänen meinas ostaa vaarin mökin. Niin ja mainitsinko jo että olen käynyt soittamassa piloillani Valentin Konosen ovikelloa, karkuun juostessani pelotti vitusti että kohta se kävelee mut kiinni.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Isoisäni näki Hitlerin, Himmlerin, Jodlin ja Keitelin.

Appiukkoni on jutellut Väinö Linnan ja Olavi Virran kanssa.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Oikeasti mun sukulaisia:
-Mikko Pätsi (LeKin maalivahti)
-Enni Rukajärvi (maailman mestari lumilautailija)
-Toivo Kuula (säveltäjä, joka sai kuulan kalloonsa)

Ja sitten mun serkun pikkuserkku on Ilves-pelaaja Antti Hölli (ei siis ole mulle sukua).
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
vähän julkkiksia myös kiekkopiireistä..

- olen ollut olli kasken häissä
- olen ollut häissä, jossa lauloi o.lindholm rakkaus on lumivalkoinen
- olen ollut päissäni harri lönnbergin autokyydissä
- olen ollut kahnauksessa, johon taina kolkkala tuli tarjoamaan voita väliin
- isäni on huutanut juha jyrkkiön kanssa kilpaa huutokaupassa
- nostin karri kiven ostaman mahalipaston jousille
- olen käynyt jokke heinäsen nuoruuden kodin tuulikaapissa
- olen kulkenut rauli raitasen kodin ohi
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Käytiin kerran kolmisteen matkalla Pispalan Pulteriin tsiikaas Mikko Alatalon takapihalla, että missä se känkkäränkkä on....
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Vaimon serkun mies valittiin muutama vuosi sitten SM-liigan vuoden linjatuomariksi. Tiesin kyllä ukon tuomaroivan, mutta sarjaa en ja kiekosta jutellessa tuli aina mieleen, että mitähän tuokin mutasarjadumari lätkästä ymmärtää...

Kovinta ikänä lienee kuitenkin se, että pääsin idolini Haapasalon Villen kanssa yhteiskuvaan alkukesästä. Wau!
 

Ralph

Jäsen
Jaoin joskus lehtiä Suomen mestari Tapio Sammalkankaalle, olen lähes sankari siis itsekin.
 

Burkie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ollessani teini-ikäinen, äitini ja tätini olivat illan viihteellä ja tulivat meille jatkoille Jouni Rokaman kanssa. Meinasin seuraavana aamuna vetää äitiäni turpaan, kun ei herättänyt yöllä morottamaan Rokamaa. Ei kuulemma oltu sentään pantu.

Viitisen vuotta takaperin olimme naispuolisen kaverini kanssa yökerhossa. Paikalla oli myös Miikka Kiprusoff, joka pokasi kaverini. Kaverini noin kolmen kilometrin päässä sijainneeseen opiskelija-asuntoon matkattiin polkupyörällä, Miikka ohjaissa, tyttö tarakalla. On kuulemma punaiset munakarvat. (Jokainen voi muuten tästä laskeskella kuinka uskollinen Kiprusoff on ollut vaimollensa.)

Olen mökkilaiturilta huutanut Jukka ja Mikko Koivulle "Menkää vittuun meidän rannasta kalastamasta".

Odotan perintöä kaikilta yllämainituilta.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Vaimolleen uskollista jääkiekkoilijaa ei ole.
Mitäs helvettiä? Eikös Seppo xHL-ammattilainen Seponheimon-Seppo vasta Annikki Tähtisilmä-Seponheimon-Sepponsa kera Annassa tai MeNaisissa tai Cosmossa tai Demissa tai mitänäitänyo vannoneet ikuista rakkauttaan? "Kotona on kaikki hyvin, kun vaimo hoitaa talouden ja lohkaisee haavaa aina tarvittaessa" - tuumasi Seppo. Kyllä se on uskottava, että vaimolleen/tyttöystävälleen/rakastajatterelleen/huoralleen uskollista lätkänpelaajaa on liigat täynnä.

On on.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ari Vatanen oli äitini kanssa samalla luokalla kansakoulussa.

Tästä muistui mieleen vähän samanlainen tarina, eli liigapakki Markus Kankaanperä on ollut samalla luokalla isosiskoni kanssa.

En sitten tiedä, miten suuri julkkis Kanki on..
 

Kayaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft
Viime viikonloppuna tuli ilmi että olen melkein Ville Peltosen sukulainen. Yhdellä tutullani on ollut hänen entinen koiransa. Ville lahjoitti sen hänelle kun hän aikoinaan siirtyi Atlantin toiselle puolelle.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
- Olen pelannut salibandya Oskari Siikiä, Mikko Rantasta ja Matej Hradeckya vastaan. Tietämättömille: Siiki ja Rantanen ovat pelanneet TPS:n edustuksessa kiekkoa, joten lasken julkkiksiksi. Hradecky on mukana FC TPS:n edustuksen ringissä, veljensä on maajoukkuemaalivahti.
- Joni Ortio oli koulukummini ala-asteella. Vieläköhän minulla on tallella se kortti, jonka mukaan meidän molempien lempiväri on vihreä ja lempiruokamme pihvi?
- Olen asunut Jani Hurmeen, Marek Schwarzin, Jean-Luc Grand-Pierren, Heikki Leimeen ja Ari Vuoren naapurissa.

Siis melkein olen sukua. Eikö lasketa? No höh.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
- Olin viime talvena ulkojäillä hönäämässä yhdessä Brian Willsien kanssa.. Ollaan siis melkein veljeksiä.
- Kai Nurminen on tarjonnut minulle kahvit.
- Esa Keskisen lenkkireitti oli muutama vuosi sitten jotakuinkin sama kuin omani.
- Olen tanssinut Timo Seppäsen ja Marko Virtalan kanssa turkulaisessa yökerhossa.
- Kaverini ex-tyttöystävä on asunut Sami Salon luona.

Onhan näitä melkein sukulaisia aika monia

Jotakuinkin kaikki julkkikset joille melkein olen sukua ovat jääkiekkoilijoita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös