Melkein sukua julkkikselle

  • 261 930
  • 1 344

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tommi Läntisen kanssa moikkaillaan aina kun nähdään, eli olen käytännössä itsekkin esiintynyt Putous nimisessä viihdeohjelmassa. Ja täten olin siis eilen illalla käytännössä Iina kuustosen kanssa sängyn alla vierekkäin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
En tiedä muistaako kukaan tältä palstalta sellaista vanhaa suomalaista rock-yhtyettä, kuin JigSaw (myös Jig-Saw)...

Anyhow, setäni on kai roudannut kyseiselle bändille ja kerran kai esittänyt soittavansa bassoa keikalla.

Olenhan siis rock and roll hall of famessä lähes itsekkin!

Edit: velipuoleni on erään suomalaisen NHL-pelurin täysnimikaima. Lähes änäritähti siis itsekkin!
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
90-luvun alussa Isäni söi lounasta Tanskalaisella Golf-klubilla samassa pöydässä Torben Ulrichin kanssa.
Tämä Torbenhan on Lars Ulrichin isä, ja Larshan on Metallican rumpali.

Käytiin rouvan kanssa syksyllä etelässä ja siellä yksi iso ja äänekäs tanskalainen jutteli olevansa Larsin serkku, ajokortissa oli ainakin sama sukunimi. Joka kerta kun mentiin baariin niin eikö se jostain hiippaillut samaan paikkaan ja työnsi seuraan.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Isoisäni on Heikki Silvennoiselle jotakin kaukaista sukua. Niin ja Ville Valo mainitsi joskus, jonkun palkintogaalan kiitospuheessaan, siskontyttäreni kummisedän hyvän ystävän nimen. Eli periaatteessa olen oikeutettu saamaan rojalteja HIMin musiikista.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Nyt on kuulkaa kovaa settiä :D

Tajusin että tunnen tämän illan Satuhäät-ohjelman morsiammen. Olen nimittäin käynyt hänen kanssaan pareilla treffeillä joskus kaksi ja puoli vuotta sitten. Eli juuri samoihin aikoihin, kun hän tutustui myös tähän mieheen jonka kanssa meni televisiossa naimisiin. Emme me missään tekemisissä ole olleet enää aikoihin, emmekä tule enää koskaan olemaankaan, mutta neitokaisen tunnistin kyllä heti.. niin räväkkä tapaus ettei pääse unohtumaan, ja siis pelkästään positiivisessa mielessä
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minä ja eräs toinen salaperäinen Jatkoajan nimimerkki olemme olleet teinipoikina ryyppäämässä Karri Kiven uudenvuodenjuhlissa silloin kun Kivi pelasi Tepsissä noin 20 vuotta sitten. Tämä salaperäisyyden verhon alle kätkeytyvä nimimerkki kun oli Kiven naapureita ja päätimme pistäytyä tervehtimässä Karria.

Miltei hajotin umpikännissä Karrin keittiön pöydän, mitäpä sitä TuTon mies säästelemään tepsiläisten keittiökalusteita. If you can't stand the heat, stay the fuck out of the kitchen.

Tämä muinainen episodi nuoren Kiven residenssissä tekee siis minusta lähes SM-liigapelaajan/valmentajan sekä tämän kauden Ässien pseudokannattajan. Taidan siis liigan puolelta kannattaa moraalisesti Ässiä loppukevään, vaikka liiga itsessään ei sinänsä hirveästi kiinnosta. Karri Kivi - hieno mies.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Karri Kivi, että Mika Myllylä ovat vetäneen meikälle muutaman liikuntatunnin ala-aste aikoina.
Myös nykyään osaksi omistamani firma sponssasi Myllylää aikasta kauan. Ennen douppikohua toki Mika oli siirtynyt astetta "rahakkaimpiin" diileihin isompien firmojen kanssa.
 

cortez

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jokipojat, Wild #9
Olen kaukaista, mutta silti jollain tapaa sukua Gladiaattorit tv-sarjan Magnus Liljestrandille (kuka helvetti tätäkään enää muistaa). Taitaa olla isän serkun tyttären aviomiehen veli, tai jotain siihen suuntaan. "Mankku" voitti Suomen kokonaiskilpailun ja taisipa olla vielä MM-skaban kakkonen. Ex-kumparelaskija Minna Karhuhan voitti molemmat naisten skabat.

Oikeastaan pitäisi perustaa ketju "melkein sukua melkein julkkikselle"...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
A.W. Yrjänä on tykännyt Facebook-kommentistani.
Avovaimoni on nuorempana voittanut Tommi Evilän Cooperin testissä.
 
Viimeksi muokattu:

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Olen oksentanut Salkkareiden Laria näyttelevän Ronny Roslöfin vaatekaappiin nuorempana. Sellainen tyylikäs walk-by puklu.
 
Viimeksi muokattu:

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Olen kirjaimellisesti kampannut mm. Saruman ja Francisco Scaramangaa näytelleen Christopher Leen. Herra oli hölkkälenkillä laivalla ja jalkakamppi kaatoi herran. Oli kohtelias ja molemmat siinä pyydeltiin anteeksi.

Martti Servo on isän alakoululuokkakaverin (fittu mikä sana) veli ja jotain sukuakin taitaa olla äitin puolelta.

Olen halannut laulaja Kristiina Wheeleriä. Liekö parran sänki, halauksen puristusvoima vai mikä, mutta neiti pyysi minua luokseen jatkoille.


(Linkit wikipediaan.)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eilistä doping-dokumenttia katsellessa muistui mieleen, että olin ala-asteella samalla luokalla Jarmo Punkkisen siskonpojan kanssa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Veljeni liikunnanopettaja koulussa oli Aurinkokuningas Juhani Tamminen.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Hiljattain kävi ilmi, että olen paitsi melkein sukua monelle julkkikselle myös oikeasti hyvin kaukaista sukua Idols-idoli Katri Ylanderille. En tosin osaa nimetä ainoatakaan kyseisen neidon kappaletta.
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Eilistä doping-dokumenttia katsellessa muistui mieleen, että olin ala-asteella samalla luokalla Jarmo Punkkisen siskonpojan kanssa.

Jarmo Punkkinen oli liikunnanopettajani lukiossa, eli muistaa siis naamani oikein hyvin. Voidaan sanoa, että olen käytännössä dopingkohujen keskellä.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Isoisäni oli Helsingin Sanomien päätoimittaja. Avovaimoni on jalkapallolupaus Joel Pohjanpalon pikkuserkku.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hiljattain kävi ilmi, että olen paitsi melkein sukua monelle julkkikselle myös oikeasti hyvin kaukaista sukua Idols-idoli Katri Ylanderille. En tosin osaa nimetä ainoatakaan kyseisen neidon kappaletta.

Inttiaikoina kiersi meidän tuvassa huhuntynkää siitä että eräs tupakaverini olisi Idols-Katria kiksauttanut.

Itse olen tehnyt työmatkalla yhteistyötä OK Go!-yhtyeen laulajan, Damian Kulashin kanssa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ismo Alangon kanssakin musisoinut Samuli "Teho" Majamäki oli meikäläisen kanssa samassa yksikössä intissä viime vuosituhannen loppupuolella. Myös Tartu mikkiin -ohjelman bändissä koskettimia soittava Okke Komulainen on armeijakaveri samasta paikasta.

Näille jätkille musiikista tuli ammatti, toisin kuin mulle. Oma harrastus hiipui muutama vuosi sotilassoittokunnasta kotiuduttuani.

Mutta lähes julkkiksille olen sukua, mikä tässä ketjussa on se tärkein pointti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ismo Alangon kanssakin musisoinut Samuli "Teho" Majamäki oli meikäläisen kanssa samassa yksikössä intissä viime vuosituhannen loppupuolella.
Mulla oli Tehon velipuoli kämppäkaverina jonkun aikaa joskus -95.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Eternal tears of sorrow-yhtyeen jäsenen pikkuveli oli minun inttikaveri. Ei ollu niin kova panemaan, kuin olisi inttikaverista kuvitellu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös