Melkein sukua julkkikselle

  • 259 709
  • 1 336

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Onko se ruvennut juoksemaan peliuransa jälkeen? Muistaakseni Essi vapautettiin aikanaan juoksulenkeistä, kun oli uransa huipulla.

Tarkemmin kun ajattelee niin aika usein se tuli vastaan ihan vaan kävellen.. no lenkki, kuin lenkki.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Allekirjoittaneen kommentteja on julkaistu Hindustan Timesissa, jonka päivittäinen levikki on vaatimattomat 1143000 kappaletta.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Äsken Jimiltä tulleessa Poliisit - kotihälytys-sarjan avausjaksossa "Hulkkia" näytelly kehonrakentaja on ollut n 10 vuotta sitten mun kanssa samassa paikassa töissä.

Ukko oli iso jo sillon, mutta leukas meinas pudota kun näin tutun oloisen naaman telkkarissa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tulevan vaimoni tädin miehen lapsenlapsi on Juuse Saros. Samalla myös Jari Litmanen tulee sukuun, ihan verisukulaisena nykyiselle tyttöystävälleni.
 

chubster

Jäsen
Siskon miehen äiti on Hurriganes Ilen serkku.

Kiekkoaiheisia:

Olen ollut melkein koko peruskoulun samalla Luokalla H. Pesosen kanssa. Olen myös nauttinut kyseisen henkilön sekä myös isoveljensä kanssa alkoholia. Samassa seurueessa on riekkunut usein myös ainakin Markus Poukkula, Riku Helenius, Jonne Virtanen, Pekka Jormakka. Kaikkia en edes muista. Hyviä kemuja.

Kummivanhempani asuivat Pasi Nurmisen naapurissa Pasin pelatessa Trashersissa. Sain joskus heiltä lahjaksi Trashers kalenterin johon olivat käyneet ruinaamassa Pasin nimmarin tämän kotoa.
 
Viimeksi muokattu:

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suomea Euroviisuissa edustavan Softenginen pojat ovat jotain kummitädin perhetuttuja. Tuliko musta nyt kertaheitolla julkkis?
 

Ralph

Jäsen
Suomea Euroviisuissa edustavan Softenginen pojat ovat jotain kummitädin perhetuttuja. Tuliko musta nyt kertaheitolla julkkis?

Ja minun kaverin kavereita, ollaan julkkiksia siis yhdessä. Melkonen pakkipari, minä ja tämä tähtipakki.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ex-mäkihyppääjä Toni Niemisen ex-tyttöystävä oli mun rinnakkaisluokalla yläasteella.
Niin että kröhöm. Pistäkääs paremmaksi, kuolevaiset.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto (kaudet 1990-91, 2008-09 ja 2016-17)
Eno elvisteli joskus 1990-luvun lopulla, että omisti Jarmo Myllyksen vanhat lenkkarit. Jamon vanhemmat olivat lahjoittaneet ne popot enolleni, varmaan säälistä kun tuskin sillä juopolla olisi koskaan tullut mieleenkään laittaa soskun tukia mihinkään turhaan, kuten jalkineisiin.
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eno elvisteli joskus 1990-luvun lopulla, että omisti Jarmo Myllyksen vanhat lenkkarit. Jamon vanhemmat olivat lahjoittaneet ne popot enolleni, varmaan säälistä kun tuskin sillä juopolla olisi koskaan tullut mieleenkään laittaa soskun tukia mihinkään turhaan, kuten jalkineisiin.


Sedälläni taas oli/on Lasse Virenin vanhat lenkkarit sekä käyttöoikeus Lassen eräkämppään Sallassa (piti kai mökkiä silmällä omistajan poissaollessa).
Samaisen sedän vaimon veljellä väitetään olevan ELVIKSEN vanha armeijan aikainen nahkatakki.
Siinäpä aihetta elvistelyyn.
 

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Olenpa melkein sukua Tami Tammiselle!!

Mun kaverin vaimon mummo ja (edesmennyt) pappa ovat Sakari Pietilän kummeja.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mummini on ollut töissä Juhani Tammisen äidin parturi-kampaamossa, Tamminen oli välillä käymässä harkkojen jälkeen ja on kuulemma niin kaunis mies.

E:aikamuoto korjattu!
 
Viimeksi muokattu:

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ala-asteen luokkatoverin isoveljen kummi on Jutta Urpilainen.
Juoppokuskini äidin serkku on Minna Turunen

Lisäksi kotokylällä kiertää villi huhu, tai on jo tainnut kiertää viimeiset 70 vuotta että, eräs jo edesmennyt kyläläinen sai muinoin joulukortin itse Natsi-Saksan der Führeriltä. Olivat kuulemma tavanneet jollain laivamatkalla ensimmäisen ja toisen maailmasodan välissä. Nykyään tuo joulukortti on tämän henkilön perillisen hallussa.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Syön siitepöly-aikaan allergialääkkeitä ja vuoden ympäri astmalääkettä.

Olen siis melkein ruotsalainen NHL-kiekkoilija ja norjalainen hiihtäjä.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Jos tähän nyt saa jotain heittää niin J-P Palo ja Keke Rosberg ovat kumpikin faijan kaukaisia pikkuserkkuja, Palo äitinsä puolelta(Kirsti Ortola on ukkivainaan kaukainen serkku) ja Keke taas isänsä puolelta, lisäksi luulisin olevani kaukaista sukua myös näyttelijä Jukka Voutilaiselle, isän puolelta tämäkin.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ilveksessä pelaa pikkuserkkuni numerolla 76. En minä tiedä lasketaanko sitä julkkikseksi. En ole kyllä koskaan tavannut muistaakseni.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Lisättäköön tähän vielä tuoreimpana että Rynnäksen Jussin mummi on luultavasti äidinpuoleisen mummini serkku. :D Ja ai niin, Jokereissa jokunen vuosi sitten muutaman liigaottelun pelannut Heikki Hyvönen on vanha koulukaveri yläasteelta, samoin kuin FC Hongan entinen maalikuningas Jami Puustinen. :D
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös