Lotto – peleistä jaloin

  • 103 584
  • 449

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Perkele. Eipä tullut tällä kertaa mitään. Olin jo ihan henkisesti valmistautunut siihen että saan jäädä tämän illan lottoarvonnan jälkeen ennenaikaiselle eläkkeelle, mutta näköjään turhaan.

Mites porukka muuten suhtautuu noihin Loton lisävoittoluokkiin? Olen muutaman kerran ruksannut kupongista sen ruudun millä osallistun, ja varmaan pari kertaa on ollut 3+1 lisänumero oikein eli 1 euron olen tuolla saanut. Tänään en ruksannut, näköjään olisi taas ollut 3+1 lisänumero oikein parhaassa rivissä mutta eipä se paljon kaivele ettei sitä euron voittoa tilille rapsahdakaan.

Minun mielestäni täyttä kusetusta tämä kesästä alkaen voimassa ollut lisävoitto-sääntö.

Näyttää muuten olevan Veikkauksen nettisivut vieläkin pahemman kerran jumissa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minun mielestäni täyttä kusetusta tämä kesästä alkaen voimassa ollut lisävoitto-sääntö.

Ei minusta. Minulle on jokusen kerran sattunut nelosen päälle ja aina muutaman euron on saanut extraa. Ei se nyt niin kallis ole, esim. kuusi riviä jos pelaa niin taitaa 1,20 tehdä lisää lapun hintaan. Tuolla 3+1:llä nyt ei yleensä saa kuin juuri ehkä takaisin sen mitä se LottoPlus on maksanut mutta esim. 4+1 nostaa jo sitä voittoa useammalla eurolla.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Kolmekymppiä tuli. Siis n. 30 €, ei esim. 30 keur. Oli Veikkauksen sivut kyllä harvinaisen tuubassa ja teksti-tv:ltä jouti tarkistella, että tarvitsee myös kevään 2010 jälkeen mennä edelleen normaaleihin päivätöihin.

Lisävoittoluokat on itselleni edelleenkin suuri mysteeri. Jos Loton palautusprosentti ennen lisävoittoluokkia oli n. 38 (joku muu voi korjata jos muistaa tai tietää paremmin) niin miten tuo 25% rivimaksun korotus sitten vaikuttaa yksittäiseen riviin? Suuria voittoja sieltä ei tule, mutta jonkinmoisella todennäköisyydellä jotain omat-takaisin-tai-pullakahvit-yli -tyyppistä settiä joka tapauksessa. Helppo se on joka tapauksessa tuohon kuponkiin mukaan ottaa siinä kohti, kun sitä kuponkiaan käy ostelemassa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Veikkauksen verkkopalvelua päivitetään

Tästä johtuen verkkopalvelussa on huoltokatko sunnuntain ja maanantain välisenä yönä. Pelaaminen verkkopalvelussa jatkuu maanantaina viimeistään klo 12:00. Huollon aikana pelaaminen Veikkauksen myyntipisteissä toimii normaalisti. Pahoittelemme päivityksistä aiheutuvaa häiriötä.

Helkkarin hieno ajankohta pistää palveluun päivityksiä kun parimiljoonaa kansalaista haluaa tietää onko miljonääri vai ei prkl! vaikka nyt olisi miljonääri niin ei voi tietää ja töihin on mentävä..
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jaahas, Lohjalle. Pitänee tarkistaa tuo oma kuponki. Ei kai täällä muut ole lotonneet kuitenkaan.

Edit: Ei nyt tarvinnut duuneja lopettaa, harmi. Toivottavasti edes sattui lähelle, että saisi vaikka pullakahvit tai pääsisi kokeilemaan uutta autoa.

Kuitenkin jollekin kusipäälle napsahti.
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Helkkarin hieno ajankohta pistää palveluun päivityksiä kun parimiljoonaa kansalaista haluaa tietää onko miljonääri vai ei prkl! vaikka nyt olisi miljonääri niin ei voi tietää ja töihin on mentävä..

On kyllä taas loistavaa tilannetajua Veikkaukselta... Eikö nuo ihmiset ajattele yhtään? No, nytpä tuo jo selvisi että miljonääriä ei meikäläisestä vieläkään tullut, kun en ole sen enempää Lohjalta kuin Kirkkonummeltakaan.
 

Morgoth

Jäsen
Tästä johtuen verkkopalvelussa on huoltokatko sunnuntain ja maanantain välisenä yönä. Pelaaminen verkkopalvelussa jatkuu maanantaina viimeistään klo 12:00. Huollon aikana pelaaminen Veikkauksen myyntipisteissä toimii normaalisti. Pahoittelemme päivityksistä aiheutuvaa häiriötä.

Mikä vitun saatanan it-manageri on taas päättänyt, että nyt vedetään huoltokatko juuri tähän väliin? Ko. managerin pelisilmä taitaa olla peräaukossa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tä, eikö kukaan tunnusta? Seitsemän milliä taisi mennä yhteen osoitteeseen. No, onnea joka tapauksessa voittajalle. Raha ei tee onnelliseksi, mutta sen puute tekee takuulla onnettomaksi.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Ei tiedä, en oo vielä tarkastanut lappuja. Toivottavasti kukaan ei tule spoilaamaan jännitystä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hahahaa, ei kukaan haluais multa rahaa lainaksi kovalla korolla?

Triplasin voitonmahdollisuuteni ja pistin päivällä ämmän syyttävästä katseesta huolimatta kolme täyttä lappua vetämään, ja niinhän siinä kävi että rahahuolet on vähäksi aikaa pois pyyhitty.

Tuli nimittäin 1x4 oikein eli 10 €uroa ja 60 senttiä. Jos tarkkaan laskee niin klappu ilman jokeria ja niitä typeriä lisävoittoluokkia maksaa 9.60, se kerrottuna kolmella tekee 28 €uroa ja 80 senttiä eli miinukselle jäin 18 €uroa 20 senttiä.

Noh, vain voitot lasketaan niinku mummovainaa aikanaan sanoi pistäessään eläkkeensä bingoon ja ravivetoon.

Miltähän se tuntuisi kun yhtäkkiä napsahtaisi 7 miljoonaa tilille?
 

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Neljä oikein ja muut kolme numeroa numeron päähän. Lähes lottomiljonääri siis.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kolme riviä tein ja yhdessä oli 3+1 oikein.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
http://tsup.fi/~nig0/lotto.JPG

Mahtaa vituttaa? Kyseessä ei onneksi ole oma pelini. En usko, että reilu 1200 euron voitto hirveästi lämmittää mieltä tuossa vaiheessa.

Itse olen kerran saanut kuusi oikein, n. 1500 euroa. Voin kertoa ettei todellakaan vituttanut, olin niin innoissani, ettei uni tullut moneen tuntiin. En minä ainakaan osaa ajatella kaikkea sen kautta, että olis voinut tulla vielä enemmänkin. Joku muuten kysy sillon samantien, että vituttaako. Miksi mua vituttais 1500 ylimääräistä?
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Itse olen kerran saanut kuusi oikein, n. 1500 euroa. Voin kertoa ettei todellakaan vituttanut, olin niin innoissani, ettei uni tullut moneen tuntiin. En minä ainakaan osaa ajatella kaikkea sen kautta, että olis voinut tulla vielä enemmänkin. Joku muuten kysy sillon samantien, että vituttaako. Miksi mua vituttais 1500 ylimääräistä?

No joo, jos ei koskaan ole mitään voittanut, eikä tilikään riitä asumiseen, niin toi 1500e voi tuntua että jotain olisi voittanut. Itse en saisi vitutukseen unta moneen päivään, jos lotossa 6 olisi.


Ja hajarivissä näytti olevan 4 oikein, kymppi kilahti, olen aivan innoissani!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös