Itsestäänselvyyshuumoria

  • 189 013
  • 685

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Auton/pyörän renkaan ilmojen karatessa pitää tietenkin aina muistaa tarkentaa että "Onneksi tyhjeni vain alapuolelta."
 

d2uce

Jäsen
Mika Saukkonen heitti tuossa suorassa lähetyksessä yhden tähän ketjuun kuuluvan sutkautuksen:

"Kiviä taskuun"
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Itse olen lapista kotoisin ja menee niin hermot sille murre/lappihuumorille. EI jaksa kun kaikki "stadilaiset" alkaa puhumaan h:n päälle (mitä minä en edes tee) ja kyselevät että menenkö mä porolla kouluun, vittu että on hauskaa.

Sitten kun meillä päin on totuttu sanomaan että "haluatko pitää mun laukkua kun laitan takin kiinni", niin joka hemmetin kerta vastaus on "en mä nyt välttämättä halua, mutta voin mä, hähähähäää!"...

Joo joo, lapissa asutaan laavussa ja mennään kauppaan porolla. Ja ostoksen maksetaan oravannahoilla.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Mika Saukkonen heitti tuossa suorassa lähetyksessä yhden tähän ketjuun kuuluvan sutkautuksen:

"Kiviä taskuun"
Ihan justiin tuolla toisaalla ihmettelin tämänkin helvetin sanonnan ideaa. Eikös vaan helpommin kaadu silloin kun on niitä kiviä taskussa, jumalauta!
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Itse olen lapista kotoisin ja menee niin hermot sille murre/lappihuumorille. EI jaksa kun kaikki "stadilaiset" alkaa puhumaan h:n päälle (mitä minä en edes tee) ja kyselevät että menenkö mä porolla kouluun, vittu että on hauskaa.

Joo nää jutut menee ehkä sen kerran per henkilö mut sen jälkeen käy jo samantien vanhaksi. Ei oikein vituta/naurata vaan lähinnä kyllästyttää. Toisaalta naurattaa jos jolleki oululaiselle heitetään tota läppää. Ouluhan on vittu suurinpiirtein keskellä Suomea :D
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
- Lalli tappoi Piispa Henrikin Köyliöjärven jäällä.
- Eipäs kun kirveellä!
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Oliko jo kaikki nämä syömiseen liittyvät itsestäänselvyydet täällä? "Kävin syömässä" Ai jaa! Henkivakuutus on uusittu! Nyt näkee taas väreissä!!! Eheheheheheheheheheh.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Oliko jo kaikki nämä syömiseen liittyvät itsestäänselvyydet täällä? "Kävin syömässä" Ai jaa! Henkivakuutus on uusittu! Nyt näkee taas väreissä!!! Eheheheheheheheheheh.

Taitaa puuttua myös:
-Lähtikö nälkä?
-Eihän se ikinä lähde, siirtyy vain.

höhöhöö
 

Snagari

Jäsen
Joo nää jutut menee ehkä sen kerran per henkilö mut sen jälkeen käy jo samantien vanhaksi. Ei oikein vituta/naurata vaan lähinnä kyllästyttää. Toisaalta naurattaa jos jolleki oululaiselle heitetään tota läppää. Ouluhan on vittu suurinpiirtein keskellä Suomea :D

Kyllä mua ainakin nämä "Syökkö nää jäkälää? Veäkkö nää käpälää?" jutut naurattavat vähän joka kerta. Ainakin kun joku sanoo niin oululaisille tosiaan.
 
Viimeksi muokattu:

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
"Miksei sinne maaliin laiteta jotain 500 kiloista läskiä, niin että se peittäisi koko maalin?"
Tämän saman jutun saan kuulla lähes aina kun mainitsen jollekkin ensimmäistä kertaa olevani maalivahti. Ja tottakai läpän heittäjä luulee keksineensä itse tämän hassun hauskan jutun.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ja jos sitten tästä oppineena kysyt, että kuinka paljon se kello on, niin vastaus on todennäköisesti:

"Saman verran kuin eilen tähän aikaan"

Tai jos multa kysyt, niin vastaus lienee , että "alle 500 euroa" ja jos Schollilta kysyt, niin "tuskin lähtee mistään alta 25000 euron".
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Veikkauksista:


Mies 1: Laitoin Liverpoolin voittamaan ManUa vastaan.
Mies 2: Onnea voitosta, Ite laitoin ManUn voittamaan, niin 100% varmasti Liverpool voittaa.

-Voitin pitkävedosta kahden euron panoksella kolmesataa. Vähän harmittaa kun en laittanut kymppitonnin panosta, röhröh öhhöhöö.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ihan paikkansa pitävä, mutta olisit nyt malttanut pidempään kuin 10 minuuttia. :)
Heh, sinun viestistäsi tuon viimeisimmän löysinkin, mutta on tunnustettava, että minäkin käytän tuota huomaamattani, ja aivan liian usein.

Tuntuu, että minä olen muutenkin todella kova käyttämään ärsyttäviä ja kuluneita fraaseja. Lähestulkoon kaikilla forumeilla joille kirjoitan, joka toisesta viestistäni löytyy joku fraasi tai itsestäänselvyys, jota nimenomaan minä itse inhoan.

Kai ne vaan jäävät niin hyvin mieleen, että niitä tulee sitten alitajunnasta automaattisesti viljeltyä. Hankalaa on elää kielellisesti epäpätevänä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Heh, sinun viestistäsi tuon viimeisimmän löysinkin, mutta on tunnustettava, että minäkin käytän tuota huomaamattani, ja aivan liian usein.

En kyllä itsekään ajatellut joutuvani tähän ketjuun, kun kirjoitan vedonlyönnistäni. Mutta ei sentään junttiketju, vaikka vedonlyönti ja kirjoittaminen onkin junttia osasta ihmisiä. Vaikka en olekaan katsonut tilanteita, niin luulen, että se on goodmoro ja byenight Coloradolle.
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitä aiheeseen tulee, niin aikoinaan jouduin asentelemaan tietokoneita muutamalla isohkolla tehtaalla ja sain melko monta kertaa kuulla "asensitko siihen pelejä, hehehe"-lausahduksen. Mutta eipä se mitään kun sen tiesi jo etukäteen kuulevansa kun meni kohteeseen.
Tää on vähän sama kun postia jakaessa saa kuulla letkautuksen "laita ne laskut sitten naapurin luukusta sisään, heh heh heh". Älyttömän hauska ja originelli heitto, kun saisi vaikka euron joka kerta kun tuon kuulee niin olisi melko rikas mies.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ravintolassa pihviä tilatessa:
"Mikä kypsyysaste? Raaka, Medium vai Kypsä?"
"joo"
- Otatko pihvin raakana vai mediumina?
- Largena.

Postimiehenä kun olin, niin usein laatikkorivin luona seisoi humoristeja. Humoristi sanoi joko "kusti polkee", "laita laskut naapurin laatikkoon" tai sekä että.

"Onko papereita?"
"On, ja kynäkin löytyy. Mitäpä ajattelit piirtää?"

Amnestyn feissarille kadulla:

"Hei, oletko kiinnostunut ihmisoikeuksista?"
"Ei kiitos, mulla on jo."
Tämmöiselle tuli vastattua, että enpä oikeastaan kun ihmisillä on jo ihan liikaa oikeuksia mutta velvollisuuksia liian vähän, ja niitäkin ne madot vaan väistelee.

Pizzaa tilattaessa:
- Haluan pohjattoman pizzan ilman täytteitä.
- Mitäs täytettä laitetaan?
- Ihan sama kunhan on vaneripohja, se kestää pitkään.

Ja ostoksen maksetaan oravannahoilla.
Mites ne mahtuu hedelmäpeleihin?
 
Viimeksi muokattu:

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Mä olen töissä sellaisessa firmassa kuin 3M. Olen nyt kohta kymmenkunta vuotta tehnyt asiakaskäyntejä ja saanut ihan riittävän monta kertaa kuulla tämän: "piti tulla kolme ämmää mutta tulikin yksi kalju mies." Se on vaan ihan paras juttu ikinä, pus!
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
- Ilman muuta.
- Ja muut ilman.


- Elämä on kovaa.
- Mutta ilman kovaa ei ole elämää.


(Tämä on kyllä oikeastaan aika hyvä heitto..)

-Mitä kello on?
- Ai nyt vai?


Mitä kello on?
- Yleensä se on viis.


(Tämäkin on kyllä oikeastaan aika hyvä heitto..)


- Milloin teekkarista tulee insinööri?
- Kun se tajuaa, että kaikkea ilmaista viinaa ei tarvitse juoda.


(Saavat insinörttiopiskelijat ilmeisesti kuulla "melko" usein.)
(linkki: laaharimerkki)
 

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Olikos tämä täällä jo?

Pizzerian ulkopuolella lukee "kaikki pizzat 6 €"
Menee sisälle pizzeriaan ja sanoo "ottaisin kaikki pizzat".

Ah, niin hauskaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös