Itsestäänselvyyshuumoria

  • 188 525
  • 685

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Jakeluautoa olen ajellut ja vastaanottajilta vaaditaan tietysti kuittaus ja nimenselvennys. Joko vastaanottaja raapustaa lappuun jonkun tuhrun ja sanoo "Et kai sä mitään selvennystä tarvi, hyvinhän tosta saa selvää, heh heh" tai kirjoittaa tuhrun alle selvennyksen ja itseironisesti tokaisee "Ei tää selvennys taida olla yhtään sen selkeempi, heh heh".
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ehkä se väsynein.

"-Pistetäänkö pankille?"
"-Heh, jos se vaan menee läpi."

Jaa. Itse olen tuon joutunut muutamaan kertaan sanomaan, kun en oikeasti ole ollut varma, että onkohan pankkitilillä katetta vai pitääkö Visaa vinguttaa. Joten en pitäisi asiaa läppänä.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Loppukuussa olen menossa pään alueen magneettikuvaukseen ja lupaan pyhästi etten kerro hoitohenkilökunnalle ennenkuulematonta "löytyikö sieltä mitään?" kaskua.
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä:"Voitko laittaa herätyskellon soimaan kahdeksalta?"
Vaimo:"Eikö sen voi laittaa jo nyt soimaan, vai tarvitseeko odottaa kahdeksaan?"

Näitä mäkkärintiski muunnelmia:
"Syötkö täällä?"
"Mieluummin syön täällä salin puolella..."
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Grillillä:

-Mitäs saisi olla?
-Hampurilainen munalla ja maito rahalla.

Tämä jatkuu myyjän vastauksella: "Valitettavasti meillä ei ole niin pieniä hampurilaisia".
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Muija tiesi kertoa, että ns isännäntikit ovat edelleen huudossa. Eli kätilöille todetaan synnytyksen jälkeen värkkiä mahdollisesti tikattaessa, että "laita sitten pari ylimääräistä."
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Jommankumman mainitun juhlapyhän lähestyessä:

-"Joulu on joka vuosi, juhannus kerran vuodessa"

Miten menee?

-"Niinku jäitä polttelis"

Nakkikioskilla, naispuolinen myyjä kysyy:

-"Ja jotain juotavaa?"

-"Joo, mustaa kolloo, siin on kiva kieltä liottaa!"

Ai niin, ja kaupan kassalla kun mies ostaa terveyssiteitä tai tamponeja vaimolle:

-"Nää ei sitten tuu mulle!"
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Viileänä kesäpäivänä kuuluu todeta, että "Suomen kesä on lyhyt ja vähäluminen".
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Suosikkijoukkue
Arsenal
Kun joku soittaa minulle väärään numeroon, keskustelu menee aina näin:

- Anteeksi, nyt tuli kyllä väärään numeroon
- Ei se mitään, olisin minä tähän vastannut kuitenkin kun tämä kerran soi.

Naurattaa minua joka kerta.
 

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
- Mitä (miehellä) on mielessä?
- No pilluhan se aina mielessä on.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Iisalamessa Veijo Esson baarissa kahvia ostaessa:

- Tullooko pulloo?

- Ei, kun minä juon tämän täällä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jaa. Itse olen tuon joutunut muutamaan kertaan sanomaan, kun en oikeasti ole ollut varma, että onkohan pankkitilillä katetta vai pitääkö Visaa vinguttaa. Joten en pitäisi asiaa läppänä.

No se on asia erikseen jos oikeasti on se tilanne, ja sen kyllä huomaa sitten asiakkaan tavasta sanoa se asia. Mutta en mä nyt usko että jokaisella kultakortilla maksavalla keski-ikäisellä voi olla sitä samaa vikaa harva se kerta.

Yks lisää:

"Ruoka oli niin hyvää että olis tehnyt mieli nuolla lautanen."
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kassalla:
- Otatko pussin?
- Ei kun olen ihan omalla autolla liikkeellä.

- Ostatko itsellesi vai tuleeko lahjaksi?
- Voit sä sen lahjaksi antaa, kiitos vaan!
 

Hufsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Kassalla:

- Onko etukorttia?
- Mitä? Eikö sulle raha enää kelpaakaan?

Kerran juttelin aiheesta erään kassalla töissä olleen kaverin kanssa, ja kuulemma tätä tulee tasaisella tahdilla. Parasta on vielä se, että joka kerta huulen heittäjä uskoo keksineensä sen itse ja vastaavasti kassaneiti myös kuuli läpän ensimmäistä kertaa. Sellainen vähämielinen mairea hymy naamalla jää odottamaan kassaneidin vastausta.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Töissä:

"palkka juoksee minä en"

jos joku kysyy jotain ni voi vastata "en mä tiedä, mä oon vaa töissä täällä"
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jakeluautoa olen ajellut ja vastaanottajilta vaaditaan tietysti kuittaus ja nimenselvennys. Joko vastaanottaja raapustaa lappuun jonkun tuhrun ja sanoo "Et kai sä mitään selvennystä tarvi, hyvinhän tosta saa selvää, heh heh" tai kirjoittaa tuhrun alle selvennyksen ja itseironisesti tokaisee "Ei tää selvennys taida olla yhtään sen selkeempi, heh heh".

Kolmas variaatio tuosta on sitten se kun sanotaan että "Pitäskö sun laittaa tähän vielä nimenselvennyksen nimenselvennys kun ei tää mun nimenselvennys taida olla yhtään tota nimmaria parempi"

Ja tuosta ketjunavauksestani jäi puuttumaan tuo Veikkauspisteissä esitetty vakiosutkautus, kun viedään joku kuponki tarkastettavaksi. Eli kun myyjä sanoo ettei kupongissa ole voittoa niin siihen kekseliäällä tavalla heitetään että "Pitäis saada melkein rahat takaisin kun toi oli viallinen kuponki" tai jotain sinne päin.

Jos kertoo jollekin anopin/appiukon asuvan jossain kaukana niin pitää tietenkin lisätä siihen päälle että "Eli meillä on siis hyvät välit".

Jos joku sanoo lähtevänsä paskalle niin silloin täytyy letkauttaa että "Menehän erottamaan kaksi paskaa toisistaan".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös