Itsestäänselvyyshuumoria

  • 188 019
  • 685

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuuluuko se sääntöihin, että tuomarin pitää joka ikisessä pelissä sanoa tuo sama lause. Tuon kuulee oikeasti joka ikisessä pelissä.

Mulla menossa 24. kausi jossain virallisessa sarjassa ja en nyt heittämällä muista kertaakaan kuulleeni tuota lausetta. No, voi hyvin olla, että mä en paljoa niitä dumareita sitten ilmeisesti kuuntele. Ja on pelattu muuallakin kuin pääkaupunkiseudulla.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Eilen olin syömässä italialaisen kaverin kanssa ja siinä vaiheessa kun lautaset olivat tyhjiä, tuli tarjoilija kysymään:
"Are you guys finish?"
Tähän luonnollisesti vastasin:
"Well I am, but he's Italian."
Kävin Subwayssa:

- Moro
- Hei
- 15 sentin juusto-oregano
- Laitetaanko mitään väliin?
- Noooo, voishan sinne vaikka jotain laittaa.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Mulla menossa 24. kausi jossain virallisessa sarjassa ja en nyt heittämällä muista kertaakaan kuulleeni tuota lausetta. No, voi hyvin olla, että mä en paljoa niitä dumareita sitten ilmeisesti kuuntele. Ja on pelattu muuallakin kuin pääkaupunkiseudulla.
Varmaan eri asia junnujen sarjoissa kuin alemmissa divareissa. Muutenkin nuo tuomarit ovat kuin HSL:n bussikuskeja, ainakin omassa sarjassa. Pelasin kerran yhden ottelun Play-liigaa tai jotain 6. divaria, siellä tuomarit heitti läppää koko ajan, ja sekä pelaajat että tuomarit nokittelivat toisilleen pelikatkoilla. Tilastointikaan ei ollut niin tarkkaa.
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tuomarit heitti läppää koko ajan, ja sekä pelaajat että tuomarit nokittelivat toisilleen pelikatkoilla.

Aikalailla samat naamat ovat viheltämässä viikonlopusta toiseen ja väkisinkin tulee "tutuiksi" noiden tuomareiden kanssa. Kyllä siellä kuittailua joo kuulee puolin ja toisin, mikä on tietysti ihan hyvä asia kunhan itse viheltäminen sujuu siinä samalla asiallisesti.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
"Onko kiire, vai tehdäänkö ATK:lla"?

Joskus saattoi olla hassua, kun kollega käytti tätä sopivassa välissä. Nyt loppukäyttäjätkin ovat keksineet miten kertakaikkisen nokkela lausahdus tämä on.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Yksi itsestäänselvyysläppä minkä tuomari heittää käytännössä jokaisessa oman joukkueen säbäpelissä.

Pakki ja hyökkääjä vääntävät maalinedustalla ja tuomari huutaa:

- "Numero x" ja "numero y", kyllä sinne molemmat mahtuu!

No niin mahtuu, mutta kun ainakaan pakin kannalta ei pitäisi mahtua. Tänään oli taas pari peliä, ja ennen kentälle menoa odotin, milloin jompi kumpi tuomareista tämän "nerokkaan" lausahduksen huikkaa. Rupesi vähän naurattamaan, kun ensimmäisessä maalinedustaväännössä tuomari kerkesi jo huutamaan tämän.

Kuuluuko se sääntöihin, että tuomarin pitää joka ikisessä pelissä sanoa tuo sama lause. Tuon kuulee oikeasti joka ikisessä pelissä.

En tiedä, olenko käyttänyt tuota fraasia, mutta kyllä tuomarit tarkoituksella puhuvat. Itse olen käyttänyt fraaseja
"mä katon teitä" tai "pitäkää tuollaisena, ilman käsiä" "OIKEIN!" jne... Junnuille olen saattanut sanoa että "odottakaa vähän, pallo ei ole tulossa vielä".

Pillillä tuomari puuttuu rikkeisiin, puheella niitä (ja mussutusta) ennaltaehkäistään.

Tuomareilla ja tuomareille on paljon tämän otsikon kamaa. Mutta kyllä te tiedätte ne...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nykyisin, aina kun on keskustelua Postin jakeluongelmista tai Postin toiminnasta, jonkun on aivan pakko heittää väliin se pakollinen vitsi nurmikoiden leikkauksesta.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Tänään on tiistai, eli ei tule postia koska ne leikkaa mummojen nurmikot. Hahahahahaaaaaaaaa! Nyt saa nauraa posteljinooleille.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
- Kakskytä senttiä...

- Paljon painat?
- Öö mitä?
- Minä painan juureen saakka.
- [myötähäpeän ilmeitä]
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös