Arvostamasi nimimerkit

  • 235 489
  • 883

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Pitää nyt tulla mainitsemaan Musta Nuoli tänne ihan vain näiden MM-kisa -ketjujen vuoksi. Hyvää matskua, eikä aina pipo liian kireällä. Lisäksi haittaa ei ole siitäkään, että hänen kirjoituksensa liippaavaat läheltä omia, ehdottoman oikeamielisiä näkemyksiäni.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En näistä Jatkoajan nimimerkeistä osaa sanoa, mutta noin yleensä "Sorrettu veteraani", "Yksi monien puolesta" ja "Epätoivoinen äiti" ansaitsevat kunnioitukseni.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minä olen viime aikoina yhä enemmän alkanut arvostaa nimimerkkiä "Keski-ikäinen maailmaa nähnyt kyynikko". Jotenkin samalla aaltopituudella.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tavallaan arvostusta olisi jopa kiusallisen helppo jakaa sellaisille nimimerkeille joiden kanssa jakaa useimmiten samat mielipiteet joten nostan tämän hetkisen arvostuslistani kärkeen monen muunkin arvostaman nimimerkki vlad:in. jolla on taito kirjoittaa eriävätkin mielipiteet niin että niihin haluaa vastata ja vieläpä asiallisesti.

Otin tämän siksi, että nimimerkki Vlad on kyllä Jatkoajan paras kirjoittaja. Olen monesti asioista eri mieltä ,mutta tämän kirjoittajan kykyä kirjoittaa asiatekstiä on vain ihailtava. Hienoa, että tällaisia ihmisiä tännekin eksyy. JHagista olen sitten eri mieltä, mutta tämä onkin nimimerkkien positiivisen näkemyksen ketju, joten siitä ei sen enempää.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
En näistä Jatkoajan nimimerkeistä osaa sanoa, mutta noin yleensä "Sorrettu veteraani", "Yksi monien puolesta" ja "Epätoivoinen äiti" ansaitsevat kunnioitukseni.

"Kuka tästä vastaa?!!" on myös arvostettava nimimerkki. Jos ei muuten, niin ahkeruutensa puolesta.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Paljon on nimimerkkejä mitä tulee arvostettua. Grainger on yhdessä tapauksessa sielunveli, mutta muuten mennään ihan päinvastoin. Palstan Real Madrid, ehdottomasti arvostan. Ja hei, kaikkien ei tarvitse tykätä.

Sitten liuta jotka tekevät tämän palstan lukemisen arvoiseksi: Eager, Meikku ja TML. Loistavia näppäimistöjä kavereilla on. Ja monta muuta. Nämä nyt tuli ensimmäisenä kumminkin mieleen.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Golden AWe. Varsinkin silloin, kun kimalaiset vielä lenteli.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Nimimerkki Lampinen. Vaikka intiaanit ovat parin viime vuoden aikana muuttuneet Ruotsin Jokereiksi,hän jaksaa yhä kirjoittaa asiallisesti ja perustellen mielipiteitään ja näkemyksiään (Toivottavasti Olimb on sateentekijä ja meno viimein muuttuu). Asiallista meininkiä ja kun tuntuu että mies asuu naapurissa, ei voi muuta kuin nostaa peukkua.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En näistä Jatkoajan nimimerkeistä osaa sanoa, mutta noin yleensä "Sorrettu veteraani", "Yksi monien puolesta" ja "Epätoivoinen äiti" ansaitsevat kunnioitukseni.

"Päättäjät herätkää" on myös kunnioituksen arvoinen.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Suurin osa Jatkoajan nimimerkeistä jotka olen tavannut ns siviilissä ovat olleet varsin mukavia lätkähenkisiä persoonia. Riippumatta joukkueesta jota henkilö kannattaa. Eli arvostan jokaista Jatkoajan nimimerkkiä jonka olen tavannut ns oikeassa elämässä.

-Tinke-80
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Arvostan niitä, jotka eivät alistu väittelyssä silloin, kun tietävät olevansa oikeassa, mutta jotka pystyvät myös hiljentymään, kun huomaavat olevansa väärässä.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Hyviä kirjoittajia on todella paljon, loistavia kirjoittajiakin paljon, mutta onneksi tässä ei haeta niitä. Myös arvostamiani kirjoittajia on iso läjä, mutta eniten esille nousee Lampinen. Niitä harvoja kirjoittajia, joiden kanssa voisin kuvitella viettäväni aikaa oikeassa elämässä. Monesta asiasta olemme eri mieltä, mutta muutamasta myös samaa mieltä. Lampisen tekstien kirjoittajaa ei voi kuin arvostaa, vaikka kaveri JYP:n mies onkin.
 

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Kourujärven Ponnistus. Siviilissä varmasti mulkku, mutta palstalla puhdasta asiaa. Olihan tämä oikea ketju..?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
1936.

Vaikka olen ottanut hänen kanssaan yhteen ja on vielä äärilaidan Lukkofani, niin täytyy nostaa hattua sille kärsivällisyydelle millä hän maahanmuuttokeskusteluja käy ja vääriä tietoja/ uskomuksia oikoo.
 
Pakko nostaa nimimerkkiä Fordél. Heittää esim. Bluesista syvääluotaavampia analyyseja mihin itse pystyisin (ja minä olen sentään Bluesin fani). Ja ylipäätään oma rautaisen asiantuntemuksen joukkueesta kuin joukkueesta. Todellinen lätkäjätkä.

FASlapsi taas saa aina suupielet kääntymään hymyyn.

Ai perkele, nimimerkki Kesäesa onkin maininnut juuri nämä kaksi hemmoa. No nostetaan vielä Kesäesaa erinomaisesta arvostelukyvystä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Pakko nostaa nimimerkkiä Fordél. Heittää esim. Bluesista syvääluotaavampia analyyseja mihin itse pystyisin (ja minä olen sentään Bluesin fani). Ja ylipäätään oma rautaisen asiantuntemuksen joukkueesta kuin joukkueesta. Todellinen lätkäjätkä.
Tätä on pakko kompata. Joskus on tullut mietittyä, että onko joukkuetta, jonka asioista Fordél ei olisi perillä. Ei voi olla arvostamatta hänen omistautumistaan ja asiantuntemustaan.

TOJ on hyvin kaksipiippuinen juttu. Hänen juttujaan on mukava lukea KHL-ketjusta, mutta esim. taas viime päivinä SM-liiga-puolella on jutut menneet jo vähän yli. Venäläisen kiekonasiantuntijoista on pakko mainita myös SKA1946, ja ruotsikiekosta nimimerkki Lampinen.

Oikeastaan arvostan kaikkia muita, paitsi IFK:n feministejä, [nimimerkki muutettu] zömpiötä, ja niitä Lukko-Ässät -parin kirjoittajia, jotka tulevat joka helvetin ketjuun mittailemaan muniaan.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
vlad... ja monet muut, mutta vlad ansaitsee erityishuomion: älyä, kokemusta, perusteltuja mielipiteitä ja punnittuja ja omiin näkemyksiin perustuvia näkökantoja myös vaikeista ja tunteita herättävistä asioista.

Helsinkiläiskiekon isokynistä mieleen taas tulevat ensimmäisinä JHag ja bozik.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
vladin ja Ted Raikkaan lisäksi Designer. Kaveri heittää hyvää huumoria ja aivan hel-vetin perusteltua asialäppää.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nostetaan selkääntaputteluketju ylös!

Palstalla on runsaasti hyviä kirjoittajia, jotka on jo mainittu useasti tässä ketjussa. Jollei ole aiemmin mainittu, niin nyt on korkea aika antaa tunnustusta nimimerkille sekolust.

Hän osaa kirjoittaa ilman v*ttuilua tai provoilua myös muiden joukkueiden osioihin. Perustelee näkemyksensä hyvin artikuloiden. En ole nähnyt häneltä yhtään asiatonta viestiä (mainittakoon samalla, etten todellakaan lue kaikkia ketjuja). Arvostan suuresti hänen kirjoitustyyliään.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP-osiossa käydään loistavaa keskustelua JYPistä, sen identiteetistä ja pelitavasta sekä ongelmista RD:n jälkeen. Tästä hyvästä virtuaaliset ylävitoset lähtee nimimerkeille RuuhkaTukka ja Alvajärven Urho. On siellä muitakin hyviä toki.

Yleisesti palstalla arvostan sellaisia nimimerkkejä, jotka oman mielipiteen ohella osaavat tarkastella asioita myös vastakirjoittajan näkökulmasta. Hyvinä esimerkkeinä esim. Ted Raikas, vlad ja Fordél.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Nostaisin omalta osaltani tähän ketjuun ja kategoriaan nimimerkin Musta Nuoli: kyseessä on kerta toisensa jälkeen älykkäitä ja harkittuja puheenvuoroja sekä hyviä, aiheellisia ja ennen kaikkea asiallisesti perusteltuja mielipiteitä esittävä kirjoittaja. Arvostan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös