Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 240 980
  • 7 330

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Penkkarit, puurojuhlat yms. hassuttelut olivat mielestäni hauskempia ja yhteisöllisempiä tapahtumia.
Tämähän se. Varmaan juuri sen takia tuli abiristeilyyn petyttyä aikanaan niin rankasti, koska lukion kaikki muut bileet, vanhat jatkoineen, puurojuhlat, kevätjuhlat, viikonloppubileet jne olivat todella huikeaa settiä. Niiden rinnalla abiristeily oli aika laimea. Penkkariviikon kohokohta oli lopulta kun palattiin perjantaina myöhään yöllä risteilyltä, ja heti lauantaina lähdettiin pämppäämään kakkosten vanhojen jatkoille. He olivat varanneet ison mökin johon me abit myös sovimme. Olivat yhdet elämäni parhaista bileistä.

Oi aikoja.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
@JYP#44

Pahoitt. Luin kursorisesti ja arvelin, ettei koko vuodatuksen perimmäistä syytä ollut kehdattu laittaa esille. Rehellisenä miehenä kuitenkin laitoit. Pisteet sinulle.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pilluakaan ei tullut. Ryhmästämme pani ainoastaan kaksi henkilöä ja heki keskenään.

Ei avaudu että kuinka laivalla voi olla saamatta?

Se on tietysti eri asia jos ei halua panna tai sammuu vartti laivan lähdön jälkeen mutta uskallan väittää että laivan piparitarjonta määrällisesti ylittää normaalin yökerhon komeasti. Laatuun en ota mitään kantaa.

Varsinkin jos laivassa on 500 hormonipäissään ryyppäävää teinityttöä niin mahdollisuus pipariin on liki 100%. Tähän päälle vielä osasto puumat niin on se kumma että ei irtoa.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ei avaudu että kuinka laivalla voi olla saamatta?

Varsinkin jos laivassa on 500 hormonipäissään ryyppäävää teinityttöä niin mahdollisuus pipariin on liki 100%. Tähän päälle vielä osasto puumat niin on se kumma että ei irtoa.

Luetaan ne viestit jooko, vaikka onkin enemmän kuin viisi riviä tekstiä:

Oman ryhmäni koko oli ehkä 40 abia, mukana oli 3 muuta lukiota joissa ei paljoa enempää abeja ainakaan ollut.

Meidän lukio 40 henk + 3x 40 = 160 abia. Eli laivassa olisi noin 160 parittelukumppania. Jos miehet eivät maistu seksuaalisessa merkityksessä, niin heti saa pudottaa puolet pois, eli 80 likkaa laivassa. Tästä pois omat tytöt 20kpl, jää 60 tyttöä. Noistakin osa seurustelee ja osa pihtaa muuten vain.

Yleinen päihtymys oli huomattavasti normaalia baari-iltaa alempi, johtuen noista riistohinnoista. Ei siellä lukiolaisilla ole varaa juoda itseään tolkuttomaan humalaan ellei vanhemmat ole sitten antaneet yo-rahojaan puolta vuotta ennakkoon. Osasto puumat taas puuttuivat, koska kuka ei-abi muka maksaisi risteilystä varmaan kymmenkertaisen hinnan normaaliin?

Tämän takia juuri puhuinkin abiristeilystä joka ei minulle aukea. Risteily, jossa on jopa normaalia arkiristeilyä paskempi meno, mutta moninkertainen hinta. Hinta-laatusuhde ei todellakaan kohtaa. Muuten risteilyt on jees.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Meidän lukio 40 henk + 3x 40 = 160 abia. Eli laivassa olisi noin 160 parittelukumppania. Jos miehet eivät maistu seksuaalisessa merkityksessä, niin heti saa pudottaa puolet pois, eli 80 likkaa laivassa. Tästä pois omat tytöt 20kpl, jää 60 tyttöä. Noistakin osa seurustelee ja osa pihtaa muuten vain.

Laskitko kaikki itse vai pidittekö nimenhuudon?

Voin kertoa että laivat harvoin liikkuu alle 500 hengen asiakasmäärillä, oli kyseessä maanantain mummuristeily tai torstain abiristeily.

Tämän takia juuri puhuinkin abiristeilystä joka ei minulle aukea. Risteily, jossa on jopa normaalia arkiristeilyä paskempi meno, mutta moninkertainen hinta. Hinta-laatusuhde ei todellakaan kohtaa. Muuten risteilyt on jees.

Mitä luulet, olisikohan kaksi päivää aikaisemmin varatut liput halvempia kuin vuosi aikaisemmin varatut? Laivayhtiöt riistää tarkoituksella ko. ryhmiä, abit haluaa "aina" lähteä laivalle mutta heidän "asiakkuus" on huono persaukisuuden ja yleisen tyhmyyden johdosta. Tämän takia hintaan laitetaan puolet lisää.
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Abiristeilyt ja niiden "loputon" suosio.
[...]
Mainettaan huomattavasti paskempi risteily.

Meidän abiristeilyllä oli sentään se juttu tehty toisin, että buffet oli illalla. Ihan tukevan humalan sai päälle ilmaisesta kaljasta ja ennen kaikkea viinistä jota tulikin juotua meidän pöydässä pullotolkulla. Itsellä on muutenkin ihan jees muistot abiristeilystä tapahtumana, toki tuo järkyttävä rahastus tuntui jo silloin erittäin nihkeältä. Massia meni sellaisen melko perus baari-illan verran eli turhan paljon, mutta eipä siihen maailma kaatunut niin kuin ei yhteen baari-iltaankaan. Seuraavana päivänä sitten pääsikin vetämään uudet nousut tax freen halvoilla kaljoilla. Varmaan hyviin kokemuksiin vaikuttaa paljolti se, että tuo oli ensimmäinen dokausristeily jolla olin. Nykyään en kyllä mene moisille rahastusreissuille vaan suosin parin kympin halpamatkoja joilla tax free -kalja virtaa koko ajan.

Meidän reissun innovatiivisin viinansalakuljetuskikka: pillimehupurkin pohjasta taite auki, injektioruiskulla purkki tyhjäksi ja viinaa tilalle, minkä jälkeen liimalla taite takaisin kiinni. Onnistui, ja kaverin ilmeestä ekstrapisteet kun otti kunnon huikan "cola Grandia".
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Laskitko kaikki itse vai pidittekö nimenhuudon?

Voin kertoa että laivat harvoin liikkuu alle 500 hengen asiakasmäärillä, oli kyseessä maanantain mummuristeily tai torstain abiristeily.
Risteilyjärjestäjä lähetti koulullemme listan josta ilmeni lukioiden nimet ja osallistujamärät. Sen perusteella laskettiin. Tuskimpa nuo ainakaan alakanttiin niitä ilmoittavat.

Siellä oli todella väljää risteilyksi. Buffetissa istuimme koko sen ajan mitä sai istua, ja siellä oli ehkä 1/3-osa penkeistä käytössä. Toki olihan siellä niitä "vanhuksiakin", jos meitä 200 oli niin valvojia piti olla 20kpl. Siihen päälle sitten satunnaiskävijät, ehkä sata? Paha sanoa arvioita. Mutta kuitenkin selvästi normaalia arkiristelyä vähemmän oli porukkaa.

Teinien määrän ilmoitin siksi että itse puhuit että niitä olisi ollut 500 kpl. Meitä ei ollut kuin alle puolet tuosta määrästä.

Mitä luulet, olisikohan kaksi päivää aikaisemmin varatut liput halvempia kuin vuosi aikaisemmin varatut? Laivayhtiöt riistää tarkoituksella ko. ryhmiä, abit haluaa "aina" lähteä laivalle mutta heidän "asiakkuus" on huono persaukisuuden ja yleisen tyhmyyden johdosta. Tämän takia hintaan laitetaan puolet lisää.
En minä usko että hinnat olisivat kovat vain abien persaukisuuden takia. Eiköhän siinä haluta vain mahdollisimman kovat rahat repiä näiltä. Eihän siinä, itsekin tekisin näin jos omat laivani Itämerellä seilaisivat penkkarien aikaan. Alkuperäinen ihmettelyn aihe ei ollut laivojen hinnat, vaan niiden suosio vaikka tuntuu että jokainen vuosikerta sitä pitää yliarvostettuna.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Risteilyjärjestäjä lähetti koulullemme listan josta ilmeni lukioiden nimet ja osallistujamärät. Sen perusteella laskettiin. Tuskimpa nuo ainakaan alakanttiin niitä ilmoittavat.

Kommentti laskemisesta oli ihan suora vittuilu, pahoittelut tästä.

Siellä oli todella väljää risteilyksi. Buffetissa istuimme koko sen ajan mitä sai istua, ja siellä oli ehkä 1/3-osa penkeistä käytössä.

Tekstissäsi kerroit että buffet oli suljettu menomatkalla. Yleensä seuraavana päivänä osallistuminen laivan "toimintaan" on hivenen rauhallisempaa kuin ensimmäisenä päivänä.

Teinien määrän ilmoitin siksi että itse puhuit että niitä olisi ollut 500 kpl. Meitä ei ollut kuin alle puolet tuosta määrästä.

Puhuin pillunsaannin helppoudesta 500 juopottelevan teinitytön ollessa laivalla, en sinun reissustasi.

En minä usko että hinnat olisivat kovat vain abien persaukisuuden takia. Eiköhän siinä haluta vain mahdollisimman kovat rahat repiä näiltä. Eihän siinä, itsekin tekisin näin jos omat laivani Itämerellä seilaisivat penkkarien aikaan.

Näin taisin juuri viestissäni kirjoittaa. Oletettavasti abit ei osta laivan myymälöistä hirveän isoilla summilla niin kate otetaan matkan hinnassa, ihan normaalia toimintaa laivayhtiöiltä.

Alkuperäinen ihmettelyn aihe ei ollut laivojen hinnat, vaan niiden suosio vaikka tuntuu että jokainen vuosikerta sitä pitää yliarvostettuna.

Alkuperäinen "ei avaudu" oli, että kuinka jokainen halutessaan saa pillua laivalla, ei sinun laivamatkustelu tai tyytyväisyytesi laivayhtiöiden hinnoittelupolitiikkaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei avaudu että kuinka laivalla voi olla saamatta?

Se on tietysti eri asia jos ei halua panna tai sammuu vartti laivan lähdön jälkeen mutta uskallan väittää että laivan piparitarjonta määrällisesti ylittää normaalin yökerhon komeasti. Laatuun en ota mitään kantaa.

Varsinkin jos laivassa on 500 hormonipäissään ryyppäävää teinityttöä niin mahdollisuus pipariin on liki 100%. Tähän päälle vielä osasto puumat niin on se kumma että ei irtoa.
Kuinkahan moni jätkä juo laivalla niin vähän että pystyy vielä panemaan.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Kyllähän abiristeilyistä saa varmasti ilon irti jos osaa pelata korttinsa oikein ja olosuhteet on kohdillaan. Satapäin oman ikäisiä nuoria aivan kännissä, kaukana kotoa ja muutenkin niin kauheen aikuisia "yksin maailmalla". Ei se ilmaista lystiä ole, mutta kuten sanottua, lähtökohdat hauskalle reissulle ovat mielestäni kohdallaan.

Oma abiristeilyni ei kuitenkaan ollut menestys, sillä kyseisenä risteily-yönä armas Itämeremme päätti pitää ajankohtaan sopivan kevätmyräkän, mikä nosti tuulen nopeuden lähemmäs 20m/s. Tämä toki tuotti aika jykeviä aaltoja paatin reunaan ja tätä kautta keinutus oli varsin vuoristoratamainen. Meidän abiryhmämme pääsi syömään vasta kahdeksan maissa illalla kun taas laivalle päästiin jo iltapäivästä. Kaikkihan ymmärtää mitä tässä välissä ehtii tapahtumaan baarien ollessa kuitenkin normaalisti auki ja viinan ollessa juuri terhakkaasti halvempaa kuin maissa. Siihen päälle vielä buffetin ilmainen hanaviini, niin yhtälö jatkettuna perin voimakkaalla merenkäynnillä oli kerrassaan musertava.

Yhtä poikkeusta lukuun ottamatta koko hyttiporukamme vetäytyi omaan yksiöömme potemaan pahaa oloa ennen kymmentä. Valitettavasti yksi hyttiläisistämme oli ns. ensimmäistä kertaa "pappia kyydissä", joten märkä maistui toleranssia vauhdikkaammin. Lopputuloksena kaveri kannettiin hyttiimme joskus puoliltaöin silmät hedelmäpeliä rullaten. Kaiffari saatiin kylkiasentoon omaan punkkaansa ja valehtelematta puolen minuutin päästä tästä siirtymästä seurasi luontainen puklausreaktio, jonka jälkituotokset levisivät pitkin keinuvaa lattiaa. Minun syöksykierre alkoi tästä ja oksensin kaiken mitä olin kyseisenä iltana nauttinut.

Kun lattialla oli toista senttiä kaulapaskaa ja kukin hytin asukas kävi vuorostaan luovuttamassa sisältönsä pytyn uumeniin, ei kyseisestä residenssiä voinut millään tavalla harkita enää yösijaksi. Kävin pyytämässä infosta meille vapaata hyttiä ja onneksi sellainen löytyi kerrosta ylempää. Palatessani kertomaan tolkuissa olleille hyttiläiselle ilouutiset törmäsin siivoojaan, jonka sain 20 euron lahjuksella siivoamaan hytin. Pääsyyllisen veti tyytyväisenä sikeitä alapunkalla oksennuksen seassa. Me jokseenkin kohtuulliset pääsimme puhtaaseen ja raikkaseen hyttiin ennen puoltayötä ja nukuimme niillä sijoilla koko paskan läpi.

Aamulla sain karhuttua oksentelijalta pimeät siivouskulut takaisin ja pahin olokin tuntui kaikonneen. Joka tapauksessa reissusta ei jäänyt mitään muuta käteen kuin aivan armoton vitutus, muutamalla kympillä oksennusta ja pussi M&M-karkkeja tuliaisiksi. Risteilyillan esiintyjänä oli muuten PMMP, jota en luonnollisesti nähnyt sekuntiakaan.
 

A Siente

Jäsen
Amerikkalainen jalkapallo. Muutamana vuotena katsonut Super Bowlia ja yrittänyt saada jotain tolkkua pelistä, mutta eihän tuossa ole mitään järkeä. Tyypit könyää pallon kanssa 10 sekkaa ja sit odottellaan viis minuuttia, kun pitää laittaa mainokset jokaiselle pelikatkolle pyörimään. Todella hidastempoista ja tylsää. Eikä myöskään avaudu, miks tuo pitää silti itsekkin joka kerta katsoa ainakin vähän matkaa.
 

RonSwanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, HIFK, Pittsburgh Steelers, Die Mannschaft
Minä tykkään lajista ehkä suurimmaksi osaksi sen taktisuuden vuoksi. Pelissä on useita eri tapoja saada eri määrä pisteitä. Lisäksi laji ei ole "aaltoileva" vaan pallo pystyy olemaan vain toisella joukkueella kerrallaan, ja jokainen snäppi on periaatteessa oma erikoistilanne. Loppupelin kellon käyttö on omaa taidetta. Kaikki ei tykkää, mutta suosittelen antamaan lajille mahdollisuuden.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaikki ei tykkää, mutta suosittelen antamaan lajille mahdollisuuden.

Aika vähän tulee kauden aikana noita NFL-pelejä katsottua, mutta Super Bowlin katson joka vuosi. Mun mielestä amerikkalainen jalkapallo on omalla laillaan oikeinkin viihdyttävää, kunhan sen verran tuntee peliä, että osaa säännöt edes suurin piirtein. Taktisista hienouksista en ymmärrä kuin vähän alusta, mutta kuitenkin riittävästi katsellakseni pelejä.

Ymmärrän kyllä minäkin, että kaikille amerikkalainen jalkapallo ei iske ollenkaan, varsinkin jos se oma kuppi teetä on jalkapallon ja/tai jääkiekon kaltainen joukueurheilu. En silti näe mitään syytä sille, ettei tällainen keskiverto hokiniilo voisi viihtyä myös amerikkalaisen jalkapallon parissa.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Kyllä meikäläinen pitää super bowlin katsomisesta vaikka normi NFL-matseja tulee katsottua joku 4-5 kaudessa. Hienouksista en paljoa ymmärrä mutta normi säännöt kyllä ymmärrän. Hieno laji.

-Tinke
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mulle ei taas avaudu, että minkä takia Suomessa hehkutetaan yhtäkkiä super bowlia vuotuisesti aina samaan aikaan joka tuutistai ikään kuin se olisi jokaisen kansalaisen velvollisuus katsoa se pikkutunneilla, keskustella finaalin kiihkeimmistä tapahtumista työpaikan kahvipöydässä ja valita vielä puolensa, että kumman puolesta liputtaa vaikka suurimmalle osalle ihmisistä pitää ensin selittää mikä helvetti se NFL on ja mikä on super bowl. Lajiniilot on erikseen. Mahtaa Pihtiputaan mummot olla ihmeissään.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ei avaudu, mitä lukioissa on tapahtunut sitten omien yo-kirjoitusteni. Matematiikkaa ei näemmä ainakaan enää opeteta päätellen tämän ketjun edellisen sivun viesteistä.
 

Nick Neim

Jäsen
Ei avaudu, mitä lukioissa on tapahtunut sitten omien yo-kirjoitusteni. Matematiikkaa ei näemmä ainakaan enää opeteta päätellen tämän ketjun edellisen sivun viesteistä.

Täytyy myöntää, että mielenkiinnosta menin etsimään laskuvirheitä. Joko en osaa matematiikkaa tai sitten aihe ei kiinnostanut tarpeeksi, mutta en mä sieltä (olettaen, että liittyi tuohon abiristeilyyn) syytä keksinyt.

E: Olihan siellä tuo laskutaidoton kassa, nyt kun luki tarkemmin.
 
Viimeksi muokattu:
Mulle ei taas avaudu, minkä takia Suomessa hehkutetaan yhtäkkiä super bowlia joka tuutista ikään kuin se olisi jokaisen kansalaisen velvollisuus katsoa se pikkutunneilla, keskustella finaalin kiihkeimmistä tapahtumista työpaikan kahvipöydässä ja valita vielä puolensa, että kumman puolesta liputtaa, vaikka suurimmalle osalle ihmisistä pitää ensin selittää mikä helvetti se NFL on ja mikä on super bowl.

Sama kävi etenkin tänvuotisen tuuttauksen ajan mielessä. Ei mitään lajia vastaan, mutta ei tapahtuma kyllä normaaleilla (urheilu)uutiskriteereillä olis Suomessa moista älämölöä ansainnut. Ei se tosin hirveästi haitannutkaan, ihmetytti lähinnä.

Se mikä ei todellakaan just nyt avaudu on tyypin idea ITSE alun perinkään ehdottaa asiaa, joka on aikataulullisesti toivoton, riskialtis ja kaikinpuolin mahdoton. Kusipää. Menen vitutusketjuun.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Amerikkalainen jalkapallo. Muutamana vuotena katsonut Super Bowlia ja yrittänyt saada jotain tolkkua pelistä, mutta eihän tuossa ole mitään järkeä. Tyypit könyää pallon kanssa 10 sekkaa ja sit odottellaan viis minuuttia, kun pitää laittaa mainokset jokaiselle pelikatkolle pyörimään. Todella hidastempoista ja tylsää. Eikä myöskään avaudu, miks tuo pitää silti itsekkin joka kerta katsoa ainakin vähän matkaa.

Tässä vaiheessa kannattaa miettiä noita muita jenkkilajeja myös. Eihän ne katso sitä lajia samalla tavalla kuin me täällä pohjolassa. Siinä on aikaa käydä jääkaapilla ja tehdä ne hotdogit jne... Taitaa tuo SB:n taukokin olla tuplat normaaliin. Ja kyllä itse katson tuon joka vuosi. Rattoisasti se siinä kuluu jos mahdollisuus on ottaa hiukka olutta ja juurikin syödä jotakin. Toki mainostauoilla aika hemmetisti luen uutisia tai pelaan koneella Football Manageria. Joku MLB nyt on käsittääkseni vielä pahempi tässä suhteessa. Joka kymmenennestä syötöstä joku osuu palloon ja sitten mainoksille. Itse yllätyin taannoin NBA:n viimeisen neljänneksen mainostaukojen määrästä. Asennoitumiskysymys pitkälti. Eihän nuo paikalla olijat kerkee NHL:ssäkään paikoilleen kun pitää hakea popparia etc.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täytyy myöntää, että mielenkiinnosta menin etsimään laskuvirheitä. Joko en osaa matematiikkaa tai sitten aihe ei kiinnostanut tarpeeksi, mutta en mä sieltä (olettaen, että liittyi tuohon abiristeilyyn) syytä keksinyt.

E: Olihan siellä tuo laskutaidoton kassa, nyt kun luki tarkemmin.

Muuten sama, mutta en löytänyt laskuvirhettä. Yksi kohta minkä äkkiä tuomitsin vääräksi kun virhettä etsin, mutta kun luin uudestaan, huomasin erehtyneeni ja oikein se 160 oli. (40+3*40=160)
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muuten sama, mutta en löytänyt laskuvirhettä. Yksi kohta minkä äkkiä tuomitsin vääräksi kun virhettä etsin, mutta kun luin uudestaan, huomasin erehtyneeni ja oikein se 160 oli. (40+3*40=160)

Muakin jäi tää nyt häiritsemään, mikähän siellä oli kaikkia nussivan kuningattaren mielestä osoitus surkeasta lukioiden matikanopetuksesta? Oliko se tuo pildensaantitodennäköisyys 100%? Ihan teoreettinenhän tommonen väite on, ei voi olla 100% todennäköisyys oikeastaan millekään tapahtumalle jos kaikki mahdollinen otetaan oikeasti huomioon. Jos esim. heti laivaan astuttuaan sattuu astumaan edellisen laivavieraan sinne unohtamaan leikkuupuimuriin, ja siinä hötäkässä sitten silppuaa slaikkarinsa serpentiiniksi, niin ei varmasti ole saamassa edes 500 hormonihöyryisen ja "mä oon itsenäinen nainen, teen mitä haluun" teinitytön joukosta.

Hauskoja abiristeilytarinoita siellä sen sijaan oli. Pienenä poikana nuo laivareissut oli kyllä mahtavia, ihan pienenä oli hienoa kun sai syödä karkkia ja pelata pokeria ja muuten vaan urpoilla pitkin laivaa, vähän isompana oli sitten kivaa kun sai juoda alkoholia ja pelata pokeria ja muuten vaan urpoilla pitkin laivaa. Abiristeilyllä muistan olleeni, mutta ei silloin ollut vielä tommosta natsivalvontaa. Vai johtuikohan se siitä kun mentiin käsittääkseni jonain suunnistusseurana mukamas sinne laivalle, eikä abeina. Hauska reissu sekin oli, en saanut tosin mutta se nyt meni ihan odotusten mukaan. Näinköhän sitä paitsi olin jo alkanut olee mun nykysen vaimoni kanssa tuolloin? En minä muista.

Mutta toisin kuin Matti Nykäsellä ja muilla hänen kaltaisillaan, ei se saamatta jääminen ollutkaan pääasia koko reissussa, vaan se että sai juoda alkoholia ja pelata pokeria ja muuten vaan urpoilla pitkin laivaa. Oli jotenkin hirvittävän mieltä lämmittävää kävellä ekan yön jälkeisenä aamuna siellä hyttikäytävillä ja katella mimmosessa räjähdyskunnossa kaikkien hytit oli. Oksennusta ja roskaa oli kaikkialla, patjat ja petisysteemit oli kaikkialla muualla kuin sängyissä, ja pahimmin tiltanneet makasi vielä siellä seassa jossain. Sitten oli 150 punasilmästä ja pääkipuista teiniä ihmettelemässä että miksi näin kävi, missä mun vaatteet on, muistatteko ku eilen Perde juoksi päin seinää, joo ja Mirkku kusi hissiin, hähähähää, ja Seba pani Hudea diskossa vaikka Orbus oli vieressä ja Stögö on vieläkin kai putkassa kun se paini vartijan kaa ku Bono ja Obama oli sanonut että toi haukku sua nakiks. Perus ostoskärryjä ja roskiksia sun muuta irtaimistoa oli ilmestynyt hytteihin ja käytäville, oli siellä yksi valomainoskin yhden sammuneen pojan seurana sängyssä.

Nykyisin vituttaisi aika rankasti jos joutuisin tommosissa oloissa heräämään, ja muutenkin laivojen viehätys on kaikonnut koska alkoholia voi juoda muuallakin jos huvittaa, pokerin pelaaminen on aika saatanan tylsää oikeastaan ja se urpoilukaan ei oikein enää lähde kun olen oppunut että siitä voi saada sakkoja tai muita seuraamuksia. Mutta silloin pienenä poikana se oli kyllä metkaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jätit nyt sitten vastaamatta oleellisimpaan, eli saitko vai silppusiko joku tai jokin slaikkarin?

Voi somali, luetaan niitä tekstejä. En saanut. Enkä ois halunnutkaan. Muka. Koska slaikkari on serpentiiniä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Milläköhän laivalla ihmiset ovat abiristeilynsä seilanneet? Ei nimittäin avaudu mitenkään miten, muka abiristeilyllä on ollut vain n. 160 lukiolaista. Oman abiristeilyn aikana koko laiva oli abeille varattu ja eipä sinne taidettu edes muille hyttejä myydä pl. reittimatkoja tekevät. Buffetti meillä oli heti illalla vaikka laivan lähtö hieman viivästyi koneongelmien vuoksi. Hintaan kuului myös aamiainen, jossa kylläkään ei paljoa porukkaa näkynyt. Ei myöskään avaudu ettei ole tiedostanut tax-freen olevan menomatkalla kiinni tai sen, että kyllä tuollaisella matkalla vaan väkisinkin menee rahaa.

Tuli jopa pillua tuolla matkalla, vaikka taisin loppuvaiheessa hommia sammua hetkeksi.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Muakin jäi tää nyt häiritsemään, mikähän siellä oli kaikkia nussivan kuningattaren mielestä osoitus surkeasta lukioiden matikanopetuksesta? Oliko se tuo pildensaantitodennäköisyys 100%? Ihan teoreettinenhän tommonen väite on, ei voi olla 100% todennäköisyys oikeastaan millekään tapahtumalle jos kaikki mahdollinen otetaan oikeasti huomioon. Jos esim. heti laivaan astuttuaan sattuu astumaan edellisen laivavieraan sinne unohtamaan leikkuupuimuriin, ja siinä hötäkässä sitten silppuaa slaikkarinsa serpentiiniksi, niin ei varmasti ole saamassa edes 500 hormonihöyryisen ja "mä oon itsenäinen nainen, teen mitä haluun" teinitytön joukosta.

Juuri tällaisten onnettomuuksien varalle laitoin sinne sanan liki, puimurionnettomuudet on kyllä valitettavia pilhan saannin kannalta. Muuten seison viestin takana ja väitän että saanti on melkoisen varmaa risteilyillä. Oli sitten kyseessä abi tai maanantain mummuristeily.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös