Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 241 014
  • 7 330

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toisaalta eihän täälläkään nuorison suomen kielen taito paranemaan päin ole. Jenkit ovat vain olleet aikaansa edellä.
 
Asiaan liittyen. "Osataan" sitä Briteissäkin. Uutinen muutaman vuoden takaa:

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/brittinuorten-sanavarasto-romahtanut-800-sanaan/2148988

Pari vuotta sitten pyysin erästä englantilaista kaveriani käyttämään skype-keskusteluissamme vaikeampia sanoja, jotta voisin oppia harvemmin käytettyjä sanoja ja hän vain totesi, että puhuu kanssani aivan samalla tavalla kuin englantilaisten kanssa. Näin on tapahtunut muutaman kerran, joten päätin lopettaa turhat kyselyt sanojen käyttöön liittyen.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mulle ei avaudu toi otteluketjufoorumi. Mikä siinä on idea? Nyt mun mielestä ihmiset katsoo peliä ja sit ne kirjoittaa pelitapahtumista ketjuun ja saattaa olla esim. Kymmenen viestä peräkkäin tyyliin "maali 1-0 jee!". Ja nykyään kaikki pelit on nähtävissä jos haluaa, joten ei siinä oikein toi informaatiopuolikaan toteudu. En tiedä.
 

A Siente

Jäsen
Mulle ei avaudu toi otteluketjufoorumi. Mikä siinä on idea? Nyt mun mielestä ihmiset katsoo peliä ja sit ne kirjoittaa pelitapahtumista ketjuun ja saattaa olla esim. Kymmenen viestä peräkkäin tyyliin "maali 1-0 jee!". Ja nykyään kaikki pelit on nähtävissä jos haluaa, joten ei siinä oikein toi informaatiopuolikaan toteudu. En tiedä.

Oon itekki miettinyt ihan samaa, Kait se on vain hyvä keino kasvattaa viestimäärää. Voihan siinä toki joillain olla sekin, että pääsee julistamaan oman joukkueensa maalia.

Mulle ei sen sijaan avaudu sensuroidun musiikin suosio. Erityisesti Youtubessa melkein kaikki Vevon videot ovat kaikista suosituimpia. Mitä helvettiä ihmiset? Monet kuuntelee mielummin sensuroitua musiikkia kuin sitä aitoa alkuperäistä, häh?!
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mulle ei avaudu toi otteluketjufoorumi. Mikä siinä on idea? Nyt mun mielestä ihmiset katsoo peliä ja sit ne kirjoittaa pelitapahtumista ketjuun ja saattaa olla esim. Kymmenen viestä peräkkäin tyyliin "maali 1-0 jee!". Ja nykyään kaikki pelit on nähtävissä jos haluaa, joten ei siinä oikein toi informaatiopuolikaan toteudu. En tiedä.
En voi puhua kun omasta puolestani, mutta minulla otteluseuranta korvaa sitä puuttuvan matsiseuralaisen paikkaa. Peliä on mukavampi katsella kaverin kanssa kuin yksin, mutta kun sitä kaveria ei ole saatavilla voi turvautua otteluseurantaan ja muihin kotisohvallaan istuviin. Samalla pysyy kärryillä muiden pelien tuloksista ja tietää kierroksen puhutuimmat tapahtumat.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Nämä baarien valokuvaajat. Ovat ehkä keskittyneet enemmän teinihelvetti-kategorian baareihin, mutta silti. Niille jotka eivät tiedä mitä tarkoitan niin usein baareissa/festareilla jne on joku mainosseinä, jonka eteen voi mennä kuvatuttamaan itsensä ja kaverinsa. Ilmeisesti tässä koitetaan vähän leikkiä sellaista julkkis&paparazzi-asetelmaa. Lisäksi sama valokuvaaja yleensä kiertelee ympäri baaria ja räpsii kuvia kännisistä ihmisistä. Sitten myöhemmin nämä kaikki 1400 kuvaa julkaistaan jollain facebook-sivulla ja kaverit merkkailevat sinua kuviin jossa olet suu auki, silmät ristissä ja räkä poskella.

Periaatteessa vielä ymmärrän tuon jos haluaa vapaaehtoisesti käydä itsensä kuvauttamassa, mutta noita "tilannekuvia" en. Pari-kolme kertaa olen ollut baarissa, jossa ollut tuollaista valokuvausta ja olen aina viimeiseen asti koittanut välttää kameraa. Aina saa jälkikäteen kuumotella kun tutkii kyseisen illan kuvia että toivottavasti en edusta missään niistä. Jotenkin ahdistaa kun joku kuvaa sinua kun olet juomassa, että sinusta on julkisia kuvia missä olet tuoppi kädessä tai jopa kunnolla päihtynyt. Ei aukea mitä baari tuosta hyötyy, ainakin omalla kohdallani se selvästi vähentää juomista (=tuotteiden ostoa) tai jopa jättää minut kotiin.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Ei avaudu tämän kohutun Saarioisten joulupukkimainoksen sanoma, eikä avaudu, miten tuularit saa tuostakin kohut paskalehtien avulla.

Kuitenkin olen kehitellyt teorioita mainokselle:
Teoria 1: Pukki kun pyytää muoria takaisin vällyjen alle, niin voidaan olettaa, että pukki on perverssi ja haluissaan. Hän haluaa muorin pois kyökistä tekemästä jouluruokia. Pukille on siis seksi tärkeämpää kuin hyvät ruuat, joten menee kehaisemaan näitä valmispaskoja vähintään yhtä hyväksi kuin muorin tekemät. Kärsii sitten jouluna pistellessään einespaskaa naamaan, kun teki niin persettä mieli.

Teoria 2: Muori on aivan järkyttävän huono kokki. Jos muori sitten on niin käsi tekemään ruokaa, että Saarioisten valmiit laatikot ovat yhtä hyviä. Epäilen tätä kyllä vahvasti. Oma edesmennyt mummoni teki kyllä loistavat jouluruuat aikoinaan, ei voida samassa lauseessa puhua einespaskoista.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Nykyisin ollaan mainosten sisällön kanssa niin tarkkoja, että jonkun erehtyessä pikkuisenkin hassuttelemaan tai pervoilemaan mainosta tehtäessä, nousevat ties mitkä tahot koloistaan kauhistelemaan asiaa. Veikkaisinpa, että legendaariset Tupla-"taitaa tyttö tietää, että ois seinän takana patukkaa tarjolla"-mainokset jäisivät tänä päivänä tekemättä tai hyllylle, kun Iltalehti olisi jo väsäämässä pakollista kohua ja Viestintävirasto säikähtäisi "seksisimin pönkittämistä."
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Ei avaudu tämän kohutun Saarioisten joulupukkimainoksen sanoma, eikä avaudu, miten tuularit saa tuostakin kohut paskalehtien avulla.

Onko tuosta tosiaan joku pahoittanut mielensä? Ilmeisesti olen tuijotellut väärää vesilasia kun tämä myrsky on mennyt ohi. Viime vuosina on avautunut, että laatikot on oikeastaan kohtuu helppo tehdä ja tulee pirun hyvänmakuisiakin. Vaikka väärään ketjuun nyt meneekin tämä avautuminen.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Kyllähän tuota on paheksuttu kun pyydellään vällyjen alle. Käsittämätöntähän se on. http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014121018916871_fd.shtml (Linkki vie iltalehden sivuille)

Nykyisin ollaan mainosten sisällön kanssa niin tarkkoja, että jonkun erehtyessä pikkuisenkin hassuttelemaan tai pervoilemaan mainosta tehtäessä, nousevat ties mitkä tahot koloistaan kauhistelemaan asiaa. Veikkaisinpa, että legendaariset Tupla-"taitaa tyttö tietää, että ois seinän takana patukkaa tarjolla"-mainokset jäisivät tänä päivänä tekemättä tai hyllylle, kun Iltalehti olisi jo väsäämässä pakollista kohua ja Viestintävirasto säikähtäisi "seksisimin pönkittämistä."

Niin kyllähän nykyisin on paskaa se, kun kaikki pitää olla silotettua. Miksi? Kun on joskus annettu jonkun mielensäpahottajan tahdon mennä läpi, niin ei oteta riskejä. Puhutaan sananvapaudesta ja luovuudesta mainoksissa, mutta kauttaultaanhan ne ovat typerää harmaata massaa, joihin on ehkä hankittu joku akuhirviniemi heittämään typerä juttu.

Samoten musiikissa ja viihteessä, et pääse radioon jos biisissä sanotaan väärä sana ja sensuuri iskee myös tv-ohjelmiin. Kaikki tuotannot on lapsellista ja aivotonta paskaa ja silti välillä joku ottaa itseensä jostain "putouksen" läpästä.
Cheekit yms. jyllää valmiiksi pureskellulla skeidallaan ja sitäkään ei saa sanoa enää paskaksi, vain pitää arvostaa sen työtä ja saavutuksia. Tokikin ollaan myös kateellisia aina jos näitä kritisoidaan.

Töissäkin meinasin saada vihat niskaan kun kultturellivassari alaiselle sanoin, hänen hehkuttaessaan jotain vitun salmepasia, että en ole nähnyt hänen esiintyvän vain lehdessä kuvan ja ei myöskään kiinnosta.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Cheekit yms. jyllää valmiiksi pureskellulla skeidallaan ja sitäkään ei saa sanoa enää paskaksi, vain pitää arvostaa sen työtä ja saavutuksia. Tokikin ollaan myös kateellisia aina jos näitä kritisoidaan.

Itsestään liikoja luulevien urpojen tähän todellisuuteen palauttaminen on vain ja ainoastaan positiivinen asia. Varsinkin jos se menee urpon tunteisiin. Kyllä asioita saa paskoina pitää, mutta raja menee mielestäni siinä kun ruvetaan julistamaan makuasioita totuuksina, halveksitaan toisen musiikkimakua ja sitten vielä älykkyyttä. Nämä mainitut asiat ilmenevät hyvin kun seuraa millaista kuraa tuon esimerkkiartistisi kuuntelijat saavat niiltä vähän paremmilta ihmisiltä.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Itsestään liikoja luulevien urpojen tähän todellisuuteen palauttaminen on vain ja ainoastaan positiivinen asia. Varsinkin jos se menee urpon tunteisiin. Kyllä asioita saa paskoina pitää, mutta raja menee mielestäni siinä kun ruvetaan julistamaan makuasioita totuuksina, halveksitaan toisen musiikkimakua ja sitten vielä älykkyyttä. Nämä mainitut asiat ilmenevät hyvin kun seuraa millaista kuraa tuon esimerkkiartistisi kuuntelijat saavat niiltä vähän paremmilta ihmisiltä.

Minä jotenkin voisin kuvitella ja osaltaan tiedän moniakin esimerkkejä, miten monet itsestään liikaa luulevat urpot juurikin ovat näitä Cheek-faneja. Onko se sitten syy vai seuraus.
Terve itsetunto on eriasia kun olla niin suurta ja mahtavaa, lisäksi laumakäyttäytyminen toistuu tässä myös. Ihan myös kokemuksen kautta huomannut, että monet Cheekin kuuntelijat vain ovat älyltään vähän yksinkertaisempaa porukkaa, ei sille mitään mahda. En väitä että kaikki olisivat tai Cheekin kuuntelu tekee tyhmäksi, mutta tästä on monia esimerkkejä, miten juuri ne hieman vajaammat fanittavat tätä suurta ja mahtavaa Cheekkiä.

En kuitenkaan halveksu ketään siitä, että kuuntelee Cheekiä tai katsoo putousta tai mitä ikinä. Vittuilla saatan, mutta jos "vihaajat vihaa" porukka ei sitä kestä, niin sitten ei kestä.

Cheek oli yllä kylläkin vain esimerkkinä, näitä artisteja on kyllä monia muitakin.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Minulle ei aukea aktiivisten somettajien tyhmyys. Tässä on jo monta vuotta saatu lukea miten on tullut potkuja kun on haukuttu pomoa somessa tai jaettu siellä jotain kuvia tai tietoa mikä ei ole julkista. Mutta ainakin parilla omalla kaverilla on eräs hauska juttu mitä varmaan tapahtuu melko paljon.

Eli siis asia menee näin. Pyydät kaveriasi johonkin viettämään perjantaita, mutta kaverisi ei tule koska vetoaa töihin/sairauteen/koti-iltaan jne. Kuitenkin sitten erilaisiin sosiaalisen median kanavoihin tungetaan päivityskaupalla miten ollaankin jossain ihan muualla, vaikkapa baarissa omissa porukoissaan ja tietenkin niin että minä näen kyseiset päivitykset. Facebookissa (muissa sosiaalisissa medioissa en ole) sen kuvan voi vielä suht helpoilla säätämisillä asettaa niin, etten minä omassa feedissäni näe.

Sekään ei toisaalta avaudu miksei kaverille voi sanoa suoraan asioita. Keksisi vaikkapa jonkun valheen että kerennyt jo lupautumaan muihin pippaloihin jos ei minun seura kelpaa.

Eikä kyllä sekään aukea, miksi toinen kyseisestä kaksikosta jaksaa kuitenkin aina erilaisin pikaviestimin kehua ikäväänsä ja miten hyvä kaveri olen. Tälläistä käytöstä on saanut katsella samalta naamalta jo useamman vuoden ja siinä on tullut kyllä luonnollisesti aika pitkälle lopetettua oma-alotteinen yhteydenpito kaveriin.

Onneksi on laajat kaveripiirit.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Nostellaas tätä.

Ei avaudu ollenkaan, kun nykyään näkee nuorilla naisilla vähän väliä semmosia sonnien nenäkoruja. Ihan viehättiäkin tapauksia tuolla kulkee sellainen tuossa nokan alla. Ei ymmärrä.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Nostellaas tätä.

Ei avaudu ollenkaan, kun nykyään näkee nuorilla naisilla vähän väliä semmosia sonnien nenäkoruja. Ihan viehättiäkin tapauksia tuolla kulkee sellainen tuossa nokan alla. Ei ymmärrä.
Ei kanssa.
Ennen näitä näki valmiiksi susirumilla suohirviöillä, jotka olivat pukeutuneet mummonsa kukkalakanaan ja jamaika-pipoon tai mustiin vaatteisiin, hiuksiin, sekä huuliin. Huomattava ylipaino oli myös yleinen merkki. Tässä puettiin itsensä rumaksi ja tehtiin rumaksi, että oltiin persoonallisia eikä rumia.

Nykyäänhän se ei katso ulkonäköön, että halutaan näyttää tai pukeutua rumasti.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Abiristeilyt ja niiden "loputon" suosio. Itsekin erehdyin menemään aikoinaan sellaiselle kun penkkarit oli. Jotenkin sitä ajatteli silloin että abiristeily on sellainen once in a lifetime-juttu, ja sinne on pakko mennä vaikka se maksoikin 130e per naama silloin, sisältäen kyydit ja buffetin. Näin jälikäteen, tai itse asiassa jo risteilyllä tuli todettua että kankkulan kaivoon meni rahat. Oli meinaa oikea rahastusten rahatus-risteily:

Laivat varataan jo keväällä, aivan viimeistään elo-syyskuussa (jos enää paikkoja vapaana). Tällöin et tiedä risteilystä muuta kuin laivan nimen ja hinnan, et mitään ohjelmia, esiintyjiä tai mitä muita lukioita tulossa paikalle. Varauksen jälkeen maksatte heti risteilynne ja lähdön voi perua (ilmaiseksi) vain lääkärintodistusta vastaan. Matkalle tarvitaan lisäksi yksi +30v valvoja per alkava 20 ristieilijää.

Lähemänä penkkareita sitten paukahti postiin risteilyn järjestyssäännöt. Alkoholia ei saa nauttia jo matkalla eikä laivaan saa edes yrittää salakuljettaa omaa viinaa. Jos joku ryhmästä yrittää kuskata lahkeessa viinaa tai tulee päihtyneenä terminaaliin, niin koko ryhmä jää satamaan ruikuttamaan.

Itse penkkaripäivänä sitten päästiin terminaaliin, juotiin kyllä ihan huoletta jo matkalla, koska ajateltiin että ei laivayhtiöllä ole varaa jättää meitä satamaan, koska ei saisi meiltä baari- ja tax free-tuloja. Terminaalissa meitä kohtasi parikymmentä vartijaa porteilla. Vartijoita oli kaksi per portti, toinen tutki laukkua ja toinen kopeloi asiakasta. Oma tarkastukseni kesti ehkä vajaa 5min, siellä tutkittiin koko laukku kaikkine taskuineen. Laukku tyhjättiin pöydälle jonka jälkeen vartija kokeili ettei minulla ole laukun välipohjassa pulloa piilossa. Sitten huomio kiinnittyi Pringles-purkkiin, joka oli kiinni. Silti vartija heilutteli purkkia ettei siellä vain kuulu lotinaa. Sitten seuraavaksi tutkittiinkin shampoo-pullot joita haisteltiin ettei tuoksu viina. Kaikki limsa- ja vesipullot joissa ei ole sinettiä paikalla, lensi ostoskärryyn johon takavarikoitu viina asettiin. Kärryt olivat melko täynnä kaljatölkkejä ja pieniä viinapulloja, eli aika monet sinne yrittivät viinaa kuljettaa. Ketään ei kuitenkaan jätettyä lopulta terminaaliin, eli turhaa uhoa sekin lopulta oli.

Laivaan kun päästiin sisään, niin ekana pisti silmään että hytti oli kerroksessa 2, eli alempaa hyttejä ei saanut laivasta. Seuraava karu totuus oli, että tax free oli suljettu, ja ainoa keino saada laivalla viinaa oli ostaa sitä laivan baarista, jossa kalja maksoi saman verran kuin maissa, eli n 5e. Mitään erityistä ohjelmaa laivalla ei ollut, mitä nyt joku risteilyemäntä karjui mikkiin että ostakaa nyt vittu sitä viinaa baarista. Taisi siellä joku keskiverto-artisti vetästä 45min setin. Muuten mitään eroa perus tiistaiseen eläkeläisristeilyyn ei ollut. Oman ryhmäni koko oli ehkä 40 abia, mukana oli 3 muuta lukiota joissa ei paljoa enempää abeja ainakaan ollut. Kaikki lukiot tuntuivat vielä pyörivän vain keskenään kun niin vähän porukkaa oli.

Buffet oli luonnollisesti ajoitettu paluumatkalle, katos ettei kukaan vain vahingossa humallu "ilmaisesta" viinasta. Tax free aukesi kyllä paluumatkalla joo, mutta mitään perus laivatarjouksia ei ollut. Alkoholi oli joo halvempaa kuin maissa, mutta ei nyt niin halpaa kuin laivalla yleensä. Samoin nuuskat. Käytiin kuukautta ennen abiristeilyä ja silloin maksettiin Ettanin löysästä 30e torni tarjouksesta. Abiristeilyllä ei ollut mitään perus "kolme tornia satkulla"-tarjousta vaan torni maksoi sen 40-50e. Ja jälkikäteen huomattiin että nuuskilla oli parasta ennen päiväys kuukauden päästä.

Melko paska ristely. Parempaa menoa on nähty noilla perus-laivoilla joissa hinta yksi neljäsosa siitä mitä abiristeilyllä. Siellä ei ollut mitään erikoisohjelmaa, hyviä esiintyjiä, ei vittu mitään. Pilluakaan ei tullut. Ryhmästämme pani ainoastaan kaksi henkilöä ja heki keskenään.

Mainettaan huomattavasti paskempi risteily.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Abiristeilyt ja niiden "loputon" suosio.
(...)
Mainettaan huomattavasti paskempi risteily.

Olen itsekin sitä mieltä, että koko hohdossaan abiristeily ei avaudu. Sinun osallasi kuitenkin linja on ollut huomattavasti tiukempi kuin esimerkiksi minulla aikanaan. Silloin matka maksettiin kahdessa osassa ja toinen osa maksettiin n. 1kk ennen risteilyä. Sitä ennen pystyi vielä perumaankin ihan hyvillä perusteilla. Mitään kieltoja ei ollut, vaan bussimatka juotiin ja laivaan käveltiin normaalisti sisälle. Joidenkin laukkuja tarkastettiin, mutta se oli samaa tasoa kun Liiga-hallien (ainakin Jyväskylän) turvatarkastukset. Eli todella näennäistä. Tax free aukesi normaalisti matkan alussa ja baaripuolellakin oli ihan suhteellisen hyviä tarjouksia. Hytti oli jossain 5. tai 6.kerroksessa, eli ihan hyvällä paikalla.

Aika paljon varmaan koulukohtaisia nuokin ovat. Meillä risteilykin suuntautui Viroon, joka poikkesi jo osaltaan sinun stoorista.
 

Nick Neim

Jäsen
Ei tainnut flaksi käydä?

Törkeää vastata viestiin, jota ei lue loppuun. Häpeä!

Oma abiristeily taasen oli omaan makuun loistava reissu, vaikka pillut jäi saamatta. Siinä tulikin paluureissu dokailtua aika huolella, ja kaiken kaikkiaan putki kesti kolme päivää. Päivää ennen abiristeilyä, risteilyllä sekä risteilyn jälkeen. Aika mahtavat olot oli kieltämättä sitä seuraavana päivänä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ei tainnut flaksi käydä?
Tuhannen taalan vinkki; ctrl + f ja "pillu".

Tuon 200e olisi voinut tuhlata johonkin paljon parempaankin. Montakohan emäntää sillä olisi saanut Sihteeriopistosta puoleksi tunniksi?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mulla oli mahtava abiristeily. Tarinoita jäi kerrottavaksi niin paljon, etten ole vieläkään kyllästynyt niistä jauhamiseen. Kenties kaikkein hilpeintä oli se, että käytävän "Smirre-kojussa" myyjänä ollut tyttönen ei osannut laskea kovin hyvin päässä. Ostin kolme Smirnoff Icea, maksoin viidenkympin setelillä ja sain takaisin yli neljäkymmentä euroa. Seuraavalla kerralla takaisin tuli enemmän kuin mitä annoin. Miinuspuolena mainittakoon, etten ole juonut tuota juomaa kertaakaan kohta kahdeksaan vuoteen. Esiintyjät kannattaa skipata suosiolla ja salakuljettaa juomaa kapakasta käytäville ja hytteihin. Niin ja helpottaa, jos risteily lähtee merenrantakaupungista. Uskon, että Jyväskylä ei ole missään nimessä tulevaisuudessakaan se kaikkein upein abiristeilypaikkakunta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ja sitten asiaan joka ei jumalauta avaudu, ei sitten millään: Miten ihmeessä joku heteromies voi pitää _Krista_Kososta_ millään tavalla haluttavana ilmestyksenä? GUAAARGHBLBLBLÖÖGGHHH! Nii!
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Ja sitten asiaan joka ei jumalauta avaudu, ei sitten millään: Miten ihmeessä joku heteromies voi pitää _Krista_Kososta_ millään tavalla haluttavana ilmestyksenä? GUAAARGHBLBLBLÖÖGGHHH! Nii!
Huh, täällä on täysipäisiäkin. Luulin jo olevani seinähullujen maailmassa.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Omalle abiristeilylle oli tosiaan vartijoiden tarkistus johon ei kaikkia otettu, omaa reppua katsottiin pinnalta ja kouraistiin. Mitään shamppoita yms. ei tutkittu, hyvin olisi voinut salakuljettaa jos olisi halunnut.
Buffet oli menomatkalla, olutta sai vain 30min ajan, mutta viiniä oli jatkuvasti saatavilla (oliko se sitten hyvä vai huono puoli). Söin katkarapuja aivan tolkuttoman läjän.
Esiintyjänä oli Fintelligens, joka oli näkemättä paskaa.

Laivaan mentäessä oltiin ryypätty jo ihan kohtuullisesti. Renkomäeltä haettiin alkosta lisää tavaraa, kun oli alkuperäiset pohjat jo juotu. Ei mitään ongelmaa päästä laivaan sisään. Yöllä vielä naisseuraakin löytyi, aamulla heräsin tosin tämän naikkosen sängyn alta, ei oikein muistikuvaa miten sinne päädyin.
Tax-free ei muistaakseni ollut menomatkalla auki, tulomatkalla tuli evästä haettua ja kotiin tultuakin istuin pubissa vielä, mutta ei enää oikein maistunut.

Reissuhan oli ihan hauska ja oli se oma porukka siinä jne. Ei kuitenkaan mikään ihmeellinen tai siihen astisen elämän kohokohtia. Perus ryyppyylaiva, ei sen ihmeellisempää.
Penkkarit, puurojuhlat yms. hassuttelut olivat mielestäni hauskempia ja yhteisöllisempiä tapahtumia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös