Ilmoitukset

Nimimerkki Sako on asetettu viikon pelikieltoon sääntöjen 7§:n perusteella, sillä hän kirjoitti todella mauttoman viestin Ville Peltosta koskevaan ketjuun.

Nimimerkki Vellihousu kirjoitti aamulla Ässien osioon sen verran monta henkilökohtaista hyökkäystä ja räikeästi hyvän maun vastaista viestiä, että annamme hänelle näistä rikkeistä suoraan kahden kuukauden pelikiellon.

Nimimerkki FASlapsi kirjoitti täysin turhan ja luokattoman viestin Jesse Puljujärven ketjuun ja hän kuittasi tästä kuukauden pelikiellon. Tässä tapauksessa aiempi rikehistoria vaikutti pelikiellon pituuteen.

Nimimerkki Blacktowhite on asetettu viikon pelikieltoon Liigan kurinpitoa käsittelevän ketjun sisällöttömästä onelineristaan.

Nimimerkki Mike kuittaa itselleen viikon pelikiellon netiketin vastaisesta viestistään Jokerit-osiossa.

Nimimerkki Fernando huilaa seuraavan viikon sääntöjen 4§:n perusteella hänen kirjoitettuaan kiekkokeskusteluun viestin, jonka sisältönä on pelkästään "*hymiö*".

TPS-osiossa nimimerkki puukädet provoili ja meni henkilökohtaisuuksiin toista kirjoittaa kohtaan ja saa kuukauden pelikiellon sääntöjen 6§:n ja 9§:n perusteella. Kyseisen nimimerkin pelikieltoa pidentää se, että hän on vähän aikaa sitten kärsinyt pelikiellon vastaavanlaisesta rikkeestä.

Nimimerkki PPK kävi jälleen kerran Jokeriden osiossa provosoimassa. Koska edellisestä pelikiellosta on vain vähän aikaa, annamme tällä kertaa kyseiselle nimimerkille kaksi viikkoa kakkua.

Nimimerkki keskipohjan viestit Sportin joukkueenrakentamiseen keskittyvässä ketjussa eivät liittyneet millään tavalla aiheeseen. Aiemman kurinpitohistorian vuoksi annamme hänelle kahden viikon pelikiellon sääntöjen 2§:n perusteella.

Nimimerkki abianos teki lukuisia henkilökohtaisia hyökkäyksiä useampaa nimimerkkiä kohti. Sääntöjen 6§:n perusteella abianos ei kirjoita palstalle seuravaan kuukauden aikana.

Asia, joka ei avaudu minulle

Viestiketju osiossa 'Kierrätyskeskus' , aloittajana Pavlovin Koira, 30.01.2012 klo 18.46.

1. Pavlovin Koira Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Aggregaatti Metro-Areenan pihalla
    Vastaketju Asia joka "avautui" minulle -ketjulle. Tänne voi kirjoittaa asioita jotka eivät vaan avaudu. Muut voivat koettaa asiassa auttaa.

2. Evil Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kanadan ykkösketju: Lee-Lifeson-Peart.
    Lauri Tähkän suosio. Ei avaudu, ei millään.

3. -OO- Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lukko
    Aloitetaan vaikka lempiaiheestani eli talvisäistä: Minulle ei vaan avaudu miten joku voi nauttia pakkasesta ja lumisateesta.

4. banaaninviljelijä Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK, Vimpelin Veto, xnxx, Kaljakylä Rangers
    Helevetin monen bändin/artistin suosio ei avaudu minulle. Esim. Metallica, AC/DC, Motörhead, Nirvana, jne. Ja artisteista mm. ko. orkestereiden laulajat.

5. lapa78 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lexaa
    Miksi jotkut vielä vastaavat nimim. HIFK viesteihin?

Tämä ei todellakaan avaudu.

6. Vanha Len Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS, Boners
    Lainaus:
    Talvella lunta maassa ja muutama aste pakkasta. Mitä vikaa?

Mulle ei avaudu se, että lehdissä rummutetaan tulevaa säätä keväällä mutta kahden vuorokauden säätä ei pystytä ennustamaan varmuudella.

7. alwahla Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Calgary Flames, Montreal Canadiens, HIFK
    Maria Hintikan ja Stan Saanilan huumori.

Vuosia olen yrittänyt päästä perille heidän aivotuksistaan, mutta kun ei niin ei.

8. Evil Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Muutamassa ei ehkä olekaan. Nyt on -29 ja laskee, siinä on jo aika paljon vikaa.

9. Northern King Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Porin Ässät
    Minulle ei avaudu se, että miksi otsikossa ei ole pilkkua.

Okei, nyt tosissaan.

En ymmärrä miksi ihmiset maksavat oopperan/klassisen musiikin kuuntelemisesta. Makuasioita nämäkin. Tähän voisi lainata Seppo Rätyä, mutta jätänpä väliin.

10. alwahla Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Calgary Flames, Montreal Canadiens, HIFK
    Lainaus:
    Tahdon kuvitella, että tältä foorumilta löytyy oikeasti sellaisia tapauksia, jotka pohtivat noita hänen esittämiään väittämiä ja kysymyksiä, mutta eivät uskalla tulla esiin.

11. Vanha Len Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS, Boners
    Lainaus:
    Juu unohdin tämän harvinaisen poikkeaman. Mitä ihmettä tässä tapauksessa voisimme tehdä:D

Onhan näitä kovia pakkaspäiviä kuitenkin muutama vuodessa...jotain 20/365...?

EDIT. Korjattu virhe päivät per vuosi.

Viimeksi muokattu: 30.01.2012 klo 19.42
  12. obi-wan Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
    Lainaus:
    Käsittääkseni asuinpaikkansa voi valita.

Minullekkaan ei avaudu tuo Naisasiat-ketjun touhu

13. -OO- Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lukko
    Lainaus:
    Voi kun se olisikin niin helppoa.

14. obi-wan Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
    Lainaus:
    Ei tuiota helpoksi väitettykään. Mutta asia joka ei avaudu minulle on se, että miksi joku olisi pakotettu asumaan jossain.

Vaivaa se vaatii mutta pois kyllä pääsee. Eli ei avaudu sekään, miksi tuosta jaksetaan valittaa, nimittäin pakkasesta.

15. Gags Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Charlestown Chiefs
    Minulle ei avaudu se, mikseivät toiset voi tykätä pakkasesta ja toiset lämpimästä, ilman että joku tulee avautumaan siitä, mistä toinen voi tai ei voi avauta.

16. Vanha Len Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS, Boners
    Lainaus:
    Juuri näin ja varsinkin kun elämme täällä pohjolassa, johon kuuluu neljä selkeää vuodenaikaa. Talvella tosiaankin on ajoitain pakkasta. Mikä tässä oikein ihmisiä mättää?

17. vlad Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Vladimir Konstantinov.
    Lainaus:
    Pakkanen sinänsä ei kauheasti haittaa kunhan se ei painu hirvittävästi kahdenkymmenen huonommalle puolelle, se alkaa pyöräilijälle olla jo aika tuskallinen keli. Toki pukeutumiskysymys... Mutta se lumi, tai oikeammin auraamattomat kevyenliikenteenväylät. Ei avaudu minulle miksei niitä voida aurata kunnolla lumipyryjen jälkeen vaan pahimmillaan päivän kaksi ovat auraamattomina.

vlad.

18. verikuut Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Suonen Veto (kaudet 1990-91, 2008-09 ja 2016-17)
    Lainaus:
    Raha. Niille kuskeille kun pitää maksaa palkkaa ja kalustokaan ei ole ilmaista, mitä matalampi lähtökynnys (paljonko lunta saa olla väylällä ennenkuin pitää lähteä auraamaan), sen enemmän niille kertyy työtunteja talvessa. Ja sitten jos kaupunki teettää omana työnään omalla henkilökunnalla niin eihän kaupungin hommissa olla viikonloppuisin tai yöaikaan?

19. Timbit Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK, Canucks, BC Lions
    Lainaus:
    Ei helppoa, mutta mahdollista, ja onnistuessaan hyvinkin kannattavaa.

Poliittinen keskustelu Jatkoajassa, tai siis tarkemmin sanottuna mikä tahansa keskustelu mistä tahansa puolueesta, vaaleista, poliitikoista ja muista sellaisista. Helvetin pahantuulista äksyilyä ja vittuilua, ilman pienintäkään pyrkimystä ymmärtää saati hyväksyä väärää mieltä olevien mielipiteitä. Ja tämä sama touhu jatkuu vuodesta toiseen. Tämän sirkuksen kohdalla asia, joka ei avaudu: what is the damn point?

20. Evil Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Elä perkele! No nyt ketjun tarkoituksen vastaisesti avautui.

Jätän siis vaimon ja lapset, velkaisen rivitaloasunnon ja vittumaisen työpaikan, ja ostan viimeisillä rahoillani menolipun lämpimään. Hyvä. Entäs sitten?

21. Vanha Len Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS, Boners
    Lainaus:
    Ei laisinkaan huono suunitelma. Lapset tulevat mieluisasti vierailulle eikä sitä tylsää eukkoa tarvitse enää katsoa. Töitä saa aina osaava lämpimistäkin maista.

22. vlad Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Vladimir Konstantinov.
    Lainaus:
    Ymmärtääkseni kaupupunki teettää valtaosan tiekunnossapidosta alihankkijoilla. Ja ymmärtäisin tämän kevyenliikenteiden auraamattomuuden, jos se kohdistuisi syrjäseutujen väyliin mutta kun jopa valtaväylät on ajamatta usein jopa vuorokauden tai kaksi.

Toinen asia mikä toisinaan ei avaudu minulle on aurausjärjestys. Silloin kun kevyenliikenteenväylät ajetaan ajoissa, voi käydä siten, että viereinen ajorata höylätään vielä uudelleen ja jokainenhan tietää kuinka siinä pahimmillaan käy. Kaikki lumet ovat kevyenliikenteenväylällä ja pysyvät siinä pahimmillaan niin kauan kunnes seuraavan kerran sataa lunta. Pyöräile sitten perunapellolla. No, osanipa olen valinnut, jote mitä hittoa valitan!

vlad.

23. xAnZax Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS
    Lainaus:
    Koko maailman avoinna sinulle, vain taivas on rajana!

Minulle ei avaudu se miksi ihmisen täytyy täällä kommentoida vieraitten ihmisten sanomisia, enhän minä kadullakaan vastaan(tai vihtaan)tulevien ihmisten keskusteluihin mene väliin höpisemään.

24. Evil Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Tylsä olisi lukea pelkkiä yhden viestin "ketjuja".

25. costi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Blues, #33 Timo Hirvonen
    Naiset. Monessakin mielessä.