Kuka on Jatkoajan suurin...

  • 41 638
  • 385

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Strategiset mittani 186 cm/83 kg

Intissä painoin 94, mutta silloin tuli käytyä kyllä salilla runsaammin... ja sodessa :)
Että ei se pelkästään lihasmassaa ole mikä on hävinnyt, onneksi.

Hymiö? Jumankauta, olen todistettavasti käyttänyt hymiötä joskus. No, olen kyllä ollut sen verran rimppakinttu, että kai tuolloin on jo jotkut välittäjäaineet olleet sekaisin ja synapsikset tukossa.

Nykyään on tuo sama 186, tai oikeastaan jo tuolloin 187, pituutta. Virallisesti 186,5 cm --> 187. Tärkeä yksityiskohta, koska veljeni on 187 cm. Painoa on himppasen enemmän, mutta olinhan mä aikamoinen kynäniska opiskelujen alussa. Tuosta vuosi eteenpäin ja painoin salin aloitettuani kohta jo 90 kg. Nyt siis 100 on aika pitkään pysynyt lukemana, enkä sen kanssa ota tällä hetkellä mitään paineita. Talven rääkkään itseäni salilla ja keväällä olen ajatellut vetää pienimuotoisen dieetin, ensimmäistä kertaa elämässäni. Ei mitään sen vakavempaa kuin vain läskiä pois viitisen kiloa.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
180cm/72kg

Massaa tulee haettua lisää tässä kokoajan. Katsotaan tilannepäivitystä vaikka vuoden jälkeen uudestaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tänä aamuna puntari näytti 95 kiloa. Pituuskasvuni tyrehtyi, kun olin saavuttanut 188 senttimetrin pituuden.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Olen elänyt aika monta vuotta siinä uskossa, että olen 181 senttimetriä pitkä, mutta nyt se on osoitettu harhaluuloksi. Kaksi puolueetonta mittaajaa nimittäin totesi kahdella eri mittauskerralla (ilman sukkia, !huom!), että olenkin 182,5 senttimetriä pitkä.

Paino vaihtelee vaakan asennosta riippuen 80-83. Paras asento vaakalle on laittaa sen alalaita sukkalaatikon kohdalle ja ns. keula osoittamaan vaatehuoneen ikkunaa kohti. Tällöin vaaka on ikäänkuin 45 asteen kulmassa seinään nähden ja näin ollen saimme tänä aamuna tuloksen 80,1.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
194 cm, 98 kg ja 19v.

Kaverit naureskeli lukioaikoina, että kasvoin puolimetriä pituutta ensimmäisen vuoden ekan puoliskon aikana.

Minä taas naureskelin yläasteen terkkarille joskus kasiluokalla kun olin semmonen 168 cm ja terkkaritäti sano että sinusta tulee yli 190 cm. En naureskele enää.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
183 cm on mittaa ja 83 kg painoa.

Huomionarvoisaa tässä on se, että vielä viime jouluna painoin tasan sata kiloa.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
191/87
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
192cm/85kg. Muutetaan nämä 10 lisäkiloa, jotka ovat viimeisen vuoden aikana tulleet, lihakseksi niin olen tyytyväinen.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Vaikka ketjun otsikko kattaakin nimenomaan sanan iso, niin uskalsin osallistua, koska nopealla silmäilyllä bongailin täältä kaikkien kaappien joukosta myös muutaman meikäläisen kanssaveljen tämän ulkoisen habituksen suhteen

Olen siis 170/78

Todella moni sanoo kun ilmoitan jossain painoni että "no eipä uskoisi että painat noinkin paljon. Et vaan näytä yhtään lihavalta..". En enää nykyään näytäkään, painoni kun on onneksi nykyisin enemmänkin massaa kuin mahaa. Kymmenkunta vuotta sitten (joskus yo-kirjoitusten aikoihin) asia olikin vielä toisin, mitat olivat siihen aikaan nimittäin aivan samat

Sen verran haluan vielä omaan pituuteeni tarttua, että 170cm on juuri se maaginen raja, että onko mies silloin lyhyt vaiko ei. Keskimäärin ottaen on lyhyt, muttei sitten kuitenkaan ole sellainen "oikeasti lyhyt", jollaisia miespuolisia myös tulee yllättävän paljon vastaan tuolla maailman turuilla ja toreilla. Käytänkin kompromissina termiä, että olen lyhyehkö. Mukavinta tässä vuosien saatossa on ollut huomata, että esimerkiksi hyvin monet naisihmiset ovat kuitenkin minulle sanoneet että "ethän sä edes ole mikään mielettömän lyhyt". Että ainakaan se elämän osa-alue ei ole kärsinyt näistä vähäisistä senteistäni :D
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
330 cm, 238kg. Rasvaprosentti 10, leukoja 55, penkki 290kg, 10km 35 minuuttiin. Peenis levossa 25, valmiustilassa 45.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
194 cm, 98 kg ja 19v.

Kaverit naureskeli lukioaikoina, että kasvoin puolimetriä pituutta ensimmäisen vuoden ekan puoliskon aikana.

Minä taas naureskelin yläasteen terkkarille joskus kasiluokalla kun olin semmonen 168 cm ja terkkaritäti sano että sinusta tulee yli 190 cm. En naureskele enää.

Kasvoit kasilta lukion ekan luokan puoliväliin mennessä 194cm - 168cm = 26cm. 26cm < 50cm, kahdeksi ovat pihalla.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti

Tervetuloa Kerhoon tryoutille. Osaatko seistä luistimilla vastustajan maalin edessä ja sohaista jos näet kiekon?

Itse olen kiekkoilijan mitoissa, 183/184 ja sellainen 82-85 kiloa. Ikää on kohta 26 vuotta. Vielä pitäisi osata pelata. En koskaan alkanut pelaamaan kiekkoa, koska alasuojissa ei riittänyt kokoja.

Kengän numero on muuten 47-48. Tämä on todella vittumaista. Ikinä et löydä kenkiä, vielä kun lesti leveä. Eniten vituttaa se, että monet kenkämallit on kooltaan max.46. Paskiaiset! Jos lähtee hakemaan uusia kenkiä ihan kaupasta, saa ensin katsoa onko kokoja ja sitten jos mahdollista vertailla malleja.
 
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers 92-93
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kyllä, 186 cm. Ja huomatkaa vielä että lepotilassa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
190 cm, 104 kg.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
192 cm, 103 kg.

Vuoden 2005 alkupuolella pituus oli myös 192cm, mutta painoa oli tuolloin 77 kg. Paino on noussut 7,5 vuodessa mukavat 34%. Parhaimmillaan alkuvuodesta 2012 painoa oli melkein 110 kg.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
175 cm, vaa'asta loppu just viime viikolla patterit.

Onhan tuo pituus/paino -kuvaajan kulmakerroin iän myötä huolestuttavasti lerpahtanut. Onneksi se on vain kuvaaja.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Pituutta 170 ja muutama sentti päälle, tarkka luku riippuu kuinka paljon varvistetaan ja kuinka paljon täytyy "tulkita" asioita. Jos nyt heitän pyöreän 175cm, niin hirveän paljoa en valehtele. Toki vähän, mutta kuulunee asiaan.

Painoa sitten onkin liikaa. Penkkiurheilu ja siihen kuuluva ruokavalio ovat sen verran petollinen yhdistelmä, että kerran vuodessa saa diettailla. Elämäntaparemontti olisi siltä osin kohdillaan, mutta minkäs teet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös