Kuka on Jatkoajan suurin...

  • 41 336
  • 385

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Tollanen keskivertopuolustajan mitta on kertynyt:
190cm ja 92kg. 95kg oli sillon kun tuli treenattua vielä vähemmän kun nyt.

Aijjaha, tallanenkin tuli joskus silloin postattua kun asui Euroopassa. Pituutta ei ole tullut 11 vuodessa lisaa, mutta nama 8 vuotta Ameriikkojen ihmemaassa on lisannyt painoa sen verran, etta nyt ollaan kiloissa nakojaan 105:n huitteilla. Pitais vissiin alkaa liikkumaan taas...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tätä kisaa minä en voita: 161 cm ja vaihdellen 54-56 kg.

Tosin pikkulinnut ovat laulelleet, että en pidä hallussani myöskään palstan lyhimmän kirjoittajan titteliä.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Tällä hetkellä 187/89. Vuosi sitten oli 95 ja siitä vuosi eteenpäin 105, joten aika hyvä kehitys. Humble bragia?
 

Baldrick

Jäsen
Tiällähän on vuan pitkänvetreetä jolppia kirjoittelemassa. Itse 179 cm ja vaa'alla en ole toviin käynyt, mutta haarukkaan 75-85 putoan. Varmaan sen 80 pintaa näyttää.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, SaPko, Ivan Huml
Pituutta kertynyt suunnilleen 182 senttimetriä ja paino pyörii siinä 70 kilogramman hujakoilla.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Pituutta 179cm ja painoa reilut 87 kiloa. Huomaa kyllä, että kun lopetti kiekon tosissaan pelaamisen (nykyään lähinnä höntsäilen, enkä niinkään reenaa hampaat irvessä) niin painoa tuli heti muutama kilo lisää. Jos paino nyt vielä tuosta nousee niin pakko sitä on kai alkaa valvoa vähän tarkemmin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minä en ole varreltani kauhean pitkä, mutta toisaalta historialliset suurmiehet kuten Napoleon ja Hitler ovat myös olleet samantyyppisessä tilanteessa. Liian pitkistä ihmisistä tulee vain mattivanhasia tai koripalloilijoita.

Pituutta kengät jalassa 170 cm, ilman kenkiä sentti vähemmän. Eli kiekkoilijankin ura olisi onnistunut pituuden puolestani, onnistui se suurin piirtein saman kokoluokan Theo Fleuryltakin.

Painon suhteen olen luokkaa "Granlund". Paino on korkeimmillaan käynyt 69 kilossa pari vuotta sitten. Nykyisin paino on mukavasti 58-59 kg, eli 10 kiloa on lähtenyt parissa vuodessa. Painoindeksi siinä hieman 20:n päällä, mikä onkin normaalipainon alaraja.

Syynä kilojen karisemiseen on elintapojen lievä mutta pakollinen entraaminen parempaan suuntaan sekä pari rajumpaa ja äkillistä sairautta, joiden aikana kilot vain karisivat. Keuhkokuume aikoinaan vei 4-5 kiloa reilussa viikossa. En suosittele dieettikeinoksi kumminkaan. Sikäli ovat kilot karisseet ihan oikeista paikoista, että pari vuotta sitten ollut selkeämmin näkyvä vatsakumpu on pienentynyt, ellei peräti pitkälti kadonnut. Saisi kilojakin tulla lisää, jos ne olisivat lihasta - läskiä ja vatsakumpua haluaisin vältellä.

Kulliltani olen keskimittainen, joten penikselle asetetut fyysiset kasvutavoitteet ovat täyttyneet, vaikka käyttöönotossa saisi olla paremmat kvartaalitulokset. Suomessakin pienten poikien suurin huolenaihe on se, kasvaako lerssi keskimittaiseksi, kuten Uusi Suomi uutisoi. Vanhan Lenin mittaisia emme ole, Ruben "pienimunaisten yhdistys" Stillerin mittaisiksi emme halua jäädä, joten olkaamme siis keskimittaisia.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
177/83

Vaaka saisi heilahtaa jouluun mennessä vielä muutaman kilon ylöspäin tuosta. Kesäksi sitten kiristely jonnekin 82:een ja päkki esiin. Lukioaikana oli samoilla senteillä melkein 15 kiloa vähemmän painoa. Niin se heittelee.

Tyttöystävä oli korkkareissa minua pidempi. Vittu menen ensi kerralla sulka päässä.
 
Viimeksi muokattu:

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Hah, en ole tänne kirjoittanut omia mittojani. Tällä hetkellä 180cm/73,5kg. "Parhaimmillani" (kovimmassa salikunnossa) olen painanut 87kg. Nyt olen kyllä riskimpi painooni nähden, penkkituloskin suhteessa omaan painoon hätyyttelee 1,7:aa!

(miten tämän voisi liittää tuonne nöyrään kerskailuun samalla)

Minä en ole varreltani kauhean pitkä, mutta toisaalta historialliset suurmiehet kuten Napoleon ja Hitler ovat myös olleet samantyyppisessä tilanteessa.

Napoleon oli ihan semipitkä aikansa keskipituuteen nähden. Hitler ei, eikä sillä seisonut. Ei ihme, että oli aika sekopää.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
186cm/86kg ja lihasta hävyttömän vähän yläkropassa. Kaljamahan alku tuo tuohon kilomäärään toki kivasti uskottavutta, mutta voisi sen sinne 90 paremmalle puolelle hilata muullakin kuin kaljalla.
 
Kengän numero on muuten 47-48. Tämä on todella vittumaista. Ikinä et löydä kenkiä, vielä kun lesti leveä. Eniten vituttaa se, että monet kenkämallit on kooltaan max.46. Paskiaiset! Jos lähtee hakemaan uusia kenkiä ihan kaupasta, saa ensin katsoa onko kokoja ja sitten jos mahdollista vertailla malleja.

Sama homma. Yleensä joutuukin tilaamaan isommat...

Neuvolassa aikoinaan sanottiin, että minusta tulisi noin kaksimetrinen. Jäin kuitenkin kääpiöksi ja nykyiset mittani ovat 193cm ja 102kg. Lätkää pelatessa paino oli vähän päälle 90kg, mutta en nykyäänkään mikään läski ole. Salilla tulee käytyä, mutta lenkkeilyä saisi harrastaa enemmän. Mahan kohdalta saisi ehkä 1-2kg lähteä, mutta muuten ihan tyytyväinen täytyy olla. Olut maistuu kenties liikaa, joten täydellistä sixpäkkiä on vaikea hankkia. "Sen" pituutta en ala kertomaan, ettei kukaan järkyttyisi.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
191 cm ja 97 kiloa. Pituus taitaa ruveta seuraavaksi vähenemään, painon kanssa tuskin käy samoin...
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
193/102 - 21v.

Armeijasta päästyäni (2011 heinäkuussa) painoin 82kg. Huhheijaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
180/70 on nykyiset mitat.

Ei taideta hätyytellä isojen poikien kastia.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
179/68. Laihuus on muutettu lihaksi. Painoa tullut viimesen parin vuoden aikana kymmenen kiloa. Rasvaa ei löydy, mutta painokin on siedettävissä mitoissa. Näin urheilijana olen erinomaisen tyytyväinen tähän vallitsevaan tilanteeseen. Tai olisin, jos vielä pelaisin. Myös emännän silmään kelpaan enemmän kuin hyvin, joten ei hassumpaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös