Kuka on Jatkoajan suurin...

  • 41 576
  • 385

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pääsenköhän JA:n top5 raskassarjalaiseen, kun tänä aamulla vaaka näytti lukemat 128 kg? Maaginen 130 on vain päivästä kiinni, tod näk tälläkin hetkellä on jo yli :) Kai tuosta voisi pari kymppiä pudottaa, varsinkin kun korkeuteni ei ole kovinkaan mittava. Olen selvästikin nimimerkkini veroinen, kun painoa on kuin jouluna syötävällä karjulla, mutta siltikin vain naurattaa :)
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Millään näistä ei ole mitään merkitystä missään, paitsi sillä faktalla, että Vanha Lenillä on suurin.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei kai tuo ole ihmekkään, jos vetelet jouluisin yli sadan kilon kinkkuja...

Noh Noh, kymmenen kilon kinkun ostan, joten eipäs liiotella :) Tosin syön siitä yksin varmaan enemmän kuin muut perheenjäsenet yhteensä. Täytyy muistaa myös, että voisin ottaa tangon molempiin päihin KotkaSydämen painoisen hepun roikkumaan ja kyykkäämään mukavan sarjankin :)
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mikä on pituutesi?

Enhän minä ole kuin naftisti 180 cm. Niillä mitoilla ei mitalisijoja kolkutella :) Mutta jos painoa katsotaan, niin varmaankaan kauhean moni ei ainakaan kehtaa tunnustaa painavansa enemmän :) Paitsi nimimerkki Herkku, joka tosin yltää parikymmentä senttiä korkeammallekin. Kieltämättä tuohon eteen on melkoinen pytty vuosien varrella kasvanutkin.
 

Iggy12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Sharks, Flyers, KalPa, Jarome Iginla
Itselläni pituutta on 186cm ja painoa 80kg. Ihan tyytyväinen voi olla itseensä. Lihasta saisi olla toki enemmän.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselläni pituutta on 186cm ja painoa 80kg. Ihan tyytyväinen voi olla itseensä. Lihasta saisi olla toki enemmän.

Olet muuten täysin samoissa mitoissa kun itsekin, 186cm pituutta ja eilen vaa'alla painoin n. 80kg. Ei ole digitaali niin menee vähän tulkitsemiseksi. Toukokuussa painoin vielä yli 95kg.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Päivän lukemat 191/152. Tai siis vaaka näytti tuota tänään, pituustieto on vanhempaa perua. Selvennykseksi vielä, että pituus on mainittu ensin.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
189cm ja 70kg taitaa olla tällä hetkellä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
189cm ja 70kg taitaa olla tällä hetkellä.

Alatko olla jo sairaalloisen laiha? Itse olen 192cm ja kun painoin 77kg, niin pää alkoi näyttää aivan jättimäiseltä ja vaimoltakin rupesi tulemaan kommenttia, että nyt ei enää näytä hyvältä. Tällä hetkellä painoa on 91 ja edellen perusolemus on melko hoikka. Toki muutaman kilon voisi tästä puottaa.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
184/73

Hyvävartaloinen herrasmies olen siis. Joskus halusin olla pidempi mutta onhan tämä pituus aivan sopiva.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
184/73

Hyvävartaloinen herrasmies olen siis. Joskus halusin olla pidempi mutta onhan tämä pituus aivan sopiva.
Sentin olet kasvanut vajaassa viidessä vuodessa, mikä ei toki ole mahdotonta, jos nyt olet vielä rapiat parikymppinen. Muussa tapauksessa olet nauttinut Amerikan herkkuja, mutta se kai on turkulainen tapa.

Joo, 186,5 cm edelleen, kun tuossa taannoin pojan terveystarkastuksen yhteydessä kävin mittanauhan alla seisoskelemassa. Yritin kyllä kovasti venyttää rankaani, mutta ei. No, pyöristetään kuitenkin 187 cm. Äsken salin vaaka näytti 97 kg. Periaatteessa ei huono, jos rasvaprosentti olisi alhaisempi. En kuitenkaan saanut keväällä tuota rolloa kaivatulla tavalla sulamaan, koska pulla, mutta mahtuu nuo viimevuotiset shortsit edelleen hyvin jalkaan ja silloin painoa oli 94, joten ehkä lihaakin on tarttunut. NHL-mitat siis 190 cm/100 kg.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Alatko olla jo sairaalloisen laiha? Itse olen 192cm ja kun painoin 77kg, niin pää alkoi näyttää aivan jättimäiseltä ja vaimoltakin rupesi tulemaan kommenttia, että nyt ei enää näytä hyvältä. Tällä hetkellä painoa on 91 ja edellen perusolemus on melko hoikka. Toki muutaman kilon voisi tästä puottaa.
No jaa. Lähisukulaisetkin ovat pääosin aika hoikkia, niin varmaan periytynyt sieltä. Vaikea keksiä mitään muuta syytä, kun kuitenkin suht normaalit elintavat ollut aina.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarkkaa pituutta en edes osaa sanoa. Mittaukset ovat näyttäneet 193-195cm. Mitään virallista pituutta ei ole aikuisiällä mitattu. Paino oli viitisen vuotta sitten (24v) alle 75kg enkä ollut sairaalloisen laiha. Nyt lähes kolmekymppisenä massaa on tullut yli 20kg lisää ja kondis huonontunut.

Sanotaan, että NHL-mitat olisivat 199cm/100kg.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Tarkkaa pituutta en edes osaa sanoa. Mittaukset ovat näyttäneet 193-195cm. Mitään virallista pituutta ei ole aikuisiällä mitattu. Paino oli viitisen vuotta sitten (24v) alle 75kg enkä ollut sairaalloisen laiha. Nyt lähes kolmekymppisenä massaa on tullut yli 20kg lisää ja kondis huonontunut.

Sanotaan, että NHL-mitat olisivat 199cm/100kg.

Kuvaa lähes sanasta sanaan omaa tilannetta. Viitisen vuotta sitten (24v) olin 78 kg maratoonari, mutta nykyään paino pyörii 100 kg:n molemmin puolin ja hyvä, jos 10 kilometriä jaksaa juosta. Pituutta oli viimeisimmän virallisen mittauksen mukaan 193,4 cm.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos käy kolme kertaa viikossa pelaamassa korista ja pari kertaa salilla, niin on ihan sama mitä vaaka näyttää. Kilot asettuu oikealla kuurilla aina kohdilleen. Siinä vaiheessa kun vaa'an numerot alkaa huolestuttamaan, tietää, että nyt systeemissä vikaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
182/100. Kuljukkaa en oo mitannu. Töissä olis kyllä mikrometrejä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kaivetaas tällainen ketju täältä menneisyyden syövereistä esiin niin päästään vertailemaan. Vastauksesta ketjun kysymykseen osaan sanoa sen verran, että minä en ainakaan. Mitat ovat jo kolmisen vuotta vakiona olleet 180/75. Paino pysyköön muuten tuossa, paitsi lihasta tietenkin otetaan aina lisää että sen puolesta saisi noustakin. Pituutta nyt on turha enää kuvitella lisää eli tässä ollaan ja pysytään.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
174 cm ei taida riittää suurien joukkoon.
No, meidän pituuksissa on se plussapuoli että suurin piirtein keskimittaisena massaan sulautuminen on helpompaa kuin vaikkapa yli kaksimetrisenä tai lyhytkasvuisena. Jos siis positiivisia puolia etsii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös