Kuka on Jatkoajan suurin...

  • 41 577
  • 385

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Speedye kirjoitti:
En onneksi aivan pätkäkään ole.

Olethan.

181 senttiä on korkein kohta maanpinnan yläpuolella. Yleensä pimut onneksi lyhyempiä, vaikkei kai silläkään pitäisi olla mitään merkitystä. On vain kolkkoa katsoa naista ylöspäin.
 

TeePee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat menee kaakonkulmalle
183 cm ja 102 kg

Paino jälleen ns. "kesälukemissa", talvella taas toivottavasti reilusti vähemmän...
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
TeePee kirjoitti:
183 cm ja 102 kg

Paino jälleen ns. "kesälukemissa", talvella taas toivottavasti reilusti vähemmän...

182cm ja 105kg. Toivon mukaan alle satasen pääsis talven aikana, miel.sinne 90kg paikkeille...
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
192/115, ensimmäinen on pituus... ;-)

Aktiivisesti käyn salilla ja spinningiäkin olen harrastanut nyt noin vuoden. Se on varmasti sivullisista hupaisan näköistä, kun tällainen järkäle polkee pientä kuntopyörää trikoomammojen keskellä. Salilla jossa käyn, miehet kyllä polkevat verrattain paljon, joten en ole suinkaan ainoa "vääristynyt". Kova laji, uskokaa tai älkää!
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Grainger kirjoitti:
Olethan.

181 senttiä on korkein kohta maanpinnan yläpuolella. Yleensä pimut onneksi lyhyempiä, vaikkei kai silläkään pitäisi olla mitään merkitystä. On vain kolkkoa katsoa naista ylöspäin.

Reilu kommentti. Onneksi et sinäkään mikään hongankolistaja ole..
 

Veijari

Jäsen
184cm ja 105kg - miehen mitoissa siis.

Koko kesän olen nyt urheillut suht. aktiivisesti ja aloitin polvivamman jälkeen taas tuon potkupallon pelaamisen, mutta ei näytä tuo paino laskevan. Kunto kylläkin on noussut kohisten mikä onkin pääasia. Ei mitään paineita tuosta elopainosta vaikka työterveyshoitaja mainitsikin, että voisit sinä vähän laihduttaakin. Se joko jää tuohon tai sitten ei, ihan sama kunhan ei enää hengästy sukkia pukiessa.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
178 ja 82 tällä hetkellä. Tarkotus ois seuraavan vuoden verran yrittää kasvattaa massaa ja sitten aloittaa tuhoton rasvanpoltto.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Heinäseiväs: 194 cm ja 87 kg.

Painoa oli vuosi sitten 10 kg enemmän, mutta se taisi hävitä liikunnallisesti aktiivisen talven mukana. Kesällä taas on noussut, mutta eiköhän kevene jälleen sulkiksen ja sählyn alkaessa.

Itse asiassa on välillä ärsyttävää, ettei paino nouse kunnolla vaikka mitä söisi. Samanlainen rimpula olen aina.
 

Cube

Jäsen
Joku 175 senttiä. Painoa en tiedä, koska en omista vaakaa, mutta hoikka poika olen.. Alle 70kg varmaan edelleen, vaikka emäntä onkin ruokkinut hyvin viime aikoina.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Pituutta 171 cm ja painoa 65 kg. Pituutta tulee toivottavasti vielä useampi sentti ja painoa sitä myöten viitisentoista kiloa.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Taitaapa olla 184/97 strategiset mitat nykyisin melkoisen tarkkaan. Jos tuon 7 tuosta saisi pudotettua numeroksi 0, niin aika lailla ihannepainoiseksi itseni katsoisin.
 

Jeffrey

Jäsen
Sparrow kirjoitti:
Heinäseiväs: 194 cm ja 87 kg.
Itse asiassa on välillä ärsyttävää, ettei paino nouse kunnolla vaikka mitä söisi. Samanlainen rimpula olen aina.

Hehe... Itselläni pari senttiä enemmän taulussa kun sulla ja painoa se n. 10 kiloa enemmän. Mielenkiintoista aikaa tämä kesä. Maha kasvaa, rasvaprosentti nousee ja samalla kevenee 5 kiloa. Noh, elämä on...

Niin siis... Olen isompi kuin 75% suomalaisista.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jeffrey kirjoitti:
Niin siis... Olen isompi kuin 75% suomalaisista.

Niin ja mistähän tämän olet lukenut? Mul on nimittäin kaveri joka on jotain 194-195 pitkä eikä lähituttavapiirissäni taida olla ketään häntä pidempää ja olen joskus miettinyt monta prosenttia suomalaisista on häntä pidempiä.

Vai puhuitko painosta?
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Piti sitten käydä puntarissa tarkistamassa, ja ihan niinkuin aavistelinkin oli muutama kilo lähtenyt. Maaliskuussa parin kuukauden sairasloman jälkeen oli painoa suunnilleen 120 kg, mutta nyt kun on päässyt normaaliin päivärytmiin takaisin on paino 107 kg.

Ja pituuttahan oli 189 cm.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Heitetäänpäs päivitystä: 183 cm 96 kg ja 24 v

Sähän oot paisunu ku pullataikina, 25 kiloa lisää kuudessa vuodessa. Tolla keskivauhdilla oot eläkeiässä semmonen yli 250-kiloinen keijunen.

Itsehän olen 113 cm pitkä, painoa on 28 kiloa (pyörätuolin kanssa 37kg) ja ikää on 64 vuotta. Sotilasarvoltani olen majuri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös