Kuka on Jatkoajan suurin...

  • 41 634
  • 385

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Parhaimmillani olin 178/94 ja matalissa rasvoissa. Tällä hetkellä vähän vajaan vuoden pituisen omalla mittarillani täysimääräisen treenitauon jälkeen painoa on ehkä vähän vajaa kymppi vähemmän, mutta läskiä enemmän.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Noin 170cm pituutta. Olen ihan pätkä siis.

Paino varmaan jossain 70 ja 80 kilon välimaastossa. Tarkkaa tietoa ei ole kun ei ole hetkeen ollut toimivaa vaakaa himassa.
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kuinka pitkä sinä itse olet? Nyt kuulostaa koripalloilijan puheelta.
En mä ole kuin jotain 182 pitkä. Painosta ei ole tarkkaa tietoa mutta jossain 100 kilon nurkilla.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Pituutta ei ole kuin 169 cm ("tuore" tieto vuodelta 1996), mutta painoa löytyy sitten reippaammin eli noin 90 kiloa.

Olisihan se kiva olla kevyempi olisi,niin olisi nuo pelivuorot ja suunnistus vähän helpompia harrastaa, mutta itsekuri ei riitä laihdutukseen, jonkun pitäisi olla koko ajan potkimassa perseelle. Se ainut, kuka voisi osata motivoida oikealla tavalla, asuu kolmen tunnin ajomatkan päässä.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pituutta on saman verran kuin 2012, jolloin vastasin tähän kyselyyn eli 188 senttiä. Painon puolesta joudun heittämään valistuneen arvion, koska en omista vaakaa enkä ole sellaisella seissyt ainakaan kuuteen vuoteen: vähintään 103 kiloa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
181/83.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
188.5/78, siihen on aika lailla vakiintunut. Kiloja koitan salitreenillä muutaman ottaa lisää.
Katohan. Lähes tarkkaan mun mitoissa, tosin kiloja mulla on ne muutama lisää. Muutaman kilon voisi tosiaan salilla ottaa - tai ainakin siirtää toisaalle.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
174/80 tjsp pelkkää ykköskenttää!!
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Pituuteni lienee jossain 180 cm:n nurkilla, ehkä nykyisin sentin pari alle ja paino tällä hetkellä n. 108 kg. Toiveissa ja työn alla on, että paino olisi elokuun lopussa nk. neuvolavaaka-lukemissa eli alle 100 kg - viime elokuun lopussa se oli vielä 132 kg.
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
174/68

Aika pienikokoinenhan tässä mieheksi on mutta ei se haittaa. Painoa ainakin on tullut kerrytettyä viitisen kiloa parin vuoden aikana. Sitä ennen tuli oltua aikamoinen vinkuheinä ja siitä sai myös kuulla.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
180cm/120kg
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
175 cm ja ~70 kg
Eli ei mikään pikku likka. Olen vuosia ja vuosia pyrkinyt pitämään painoni alle seitsemänkymmenen. Joidenkin mielestä (esim. äitini) voisin tietenkin hoikempi olla mutta en ole nähnyt laihduttamista vaivan arvoisena kun kuitenkin olen ihan normaalipainoinen. Näyttävä nainen kuten ukkini tapasi sanoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös