Kuka on Jatkoajan suurin...

  • 41 595
  • 385

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ääh, enhän mä tuollasella hakusanalla tajunnut etsiä. Jos kiltit moderaattorit jaksaisi vaikka tämän liittää tohon vanhaan ketjuun. Kiitos ja anteeksi.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Pituutta 172cm, eli ilmeisesti olen nimim. Tommyn mielestä varsin ärsyttävä ihminen. Mutta tämähän on jo empiirisissä tutkimuksissa havaittu, joten se siitä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei ole ihan tarkkaa mittaa, mutta sanoisin, että siinä 178-180 hujakoilla. Olen aina ollut tyytyväinen pituuteeni. En ole pätkä, mutta en ole mikään hirveä hujoppikaan.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joku joskus mittasi pituudekseni 172cm, ja siihen haluaisin uskoa, mutta tuon jälkeen mitaksi on kai aina saatu 171,5cm. Pakko se on hyväksyä, heh. Sopiva pituus tuo naiselle on, viitsii vielä hyvin käyttää korkeitakin kenkiä tuntematta oloa hujopiksi.
 

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
188cm tällä hetkellä, tosin sentti lisää kahdessa kuukaudessa on ollut jo jonkin aikaa tahti, joten muutamia senttejä voi siis vielä mittaa tulla lisää. Tai sitten jään tähän.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Sukat jalassa taidan olla 172 cm lyhyt. Olenpa kuitenkin isääni pidempi - kokonaisen sentin verran.

vlad.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Joo,myönnetään... Olen lyhyt. Pituuteni on 168 ja paino... no sitähän ei onneksi kysyttykään.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Selkeästi Jatkoaika voidaan jakaa pitkiin ja lyhkäisiin. Isoja eroja näköjäs. Välimallia ei tueta.
 
Viimeksi muokattu:

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Perus 185cm. Ei mikään metriheikki eikä mikään koripalloilija. Eli juuri sopiva :D
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
184cm. Ihan jees eikä oo pahemmin valittamista.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen ilmeisesti sellaisen keskimääräisen suomalaismiehen pituinen, eli noin 178cm. Tästä johtuen liian monet miehet ovatkin minua lyhyempiä, vaikka en tiedä onko sillä oikeastaan niin suurta merkitystä, pituuserolla, suuntaan tai toiseen.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
176 cm, eli suhteellisen lyhyt. Painoa 74.5 kg...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
metsänpeikko kirjoitti:
Olen ilmeisesti sellaisen keskimääräisen suomalaismiehen pituinen, eli noin 178cm. Tästä johtuen liian monet miehet ovatkin minua lyhyempiä, vaikka en tiedä onko sillä oikeastaan niin suurta merkitystä, pituuserolla, suuntaan tai toiseen.
Minulla itseasiassa jonkun verran on. En yleisesti ottaen pidä 170+ naisista pituuden suhteen. Sitä parempi, jos on alle tuon, reilustikin jopa. Omanpituiseni ja pidemmät naiset on jollain tavalla kolhoja, en nyt sano, etteikö voisi olla viehättävä siltikin, mutta lähtökohtaisesti naisen on oltava reilusti itseäni lyhyempi, että ihastun. Pitkät naiset eivät edusta juurikaan naisellista kauneusihannettani.

No joo, menee vähän aiheen ohi. =)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ted Raikas kirjoitti:
.....Pitkät naiset eivät edusta juurikaan naisellista kauneusihannettani.

...
No niin, alkaa maurillakin olemaan tsäänssejä! ;))
Okei, tääKIN meni jo hieman ohi pituusteeman...Myönnän.
 
Taitaa olla 164cm. No naiselle ihan sopiva. Vaatteita ainakin löytyy ja miehet on yleensä pidempiä.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Mittaa 177cm.. toivotaan että vielä pari senttiä tulisi lisää mutta epäilen vahvasti. En onneksi aivan pätkäkään ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös