Nama liskoihmiset sun muut sekoitetaan ihan tarkoituksellisesti NWO:hon jotta vaitteesta saataisiin naurettava ja se voitaisiin haudata hulluutena. Kuten mjr esimerkiksi ansiokkaasti tekee joka kaanteessa. Jos han ei pida jostain vaitteesta, han yhdistaa siihen lumimiehet, chupacabrat, liskot, star wars aseet ja mita ikina jotta saisi huomion pois itse vaitteesta. Guilt by association, mutta tassa tapauksessa assosiaatio on luotu ihan omassa mielikuvituksessa. Jos joku vaite onkin ihan validi, sen voi (yksinkertaisille) kyseenalaistaa vain silla etta mainitsee sen samassa yhteydessa jonkun alyttomyyden kanssa ja toteaa etta namahan ovat samaa juttua ja samaa porukkaa joten ihan paskaa on tamakin.
Joo, olihan Hitlerkin valkoihoinen ihminen ja viela eurooppalainen joten me ollaan ihan samaa porukkaa ja jokainen meista on juutalaisvihaaja, seka massamurhaaja. John Wayne Gacy kavi kirkossa joten jokainen uskovainen nussii ja tappaa pikkupoikia. Kyllahan naita alyttomia yleistyksia voi aina tehda, mutta mitaan jarkea niissa ei ole, eika se ainakaan keskustelua edista.
Jonkun ihmisen tai asian diskreditoinnin ei tosiaan pitaisi olla niin helppoa etta luo nettisivuston jossa sanoo "mina uskon etta liskot yrittavat valloittaa maailman, ja olen samalla myos Obaman kannattaja", ja sitten menna jonnekin foorumeille linkittamaan sita sivua sanoen "kattokaa nyt, tommosia ne obaman kannattajat ovat, hulluja liskosalaliittoilijoita...sehan tarkoittaa etta ne on kaikki sellaisia, ja jos aanestat itse Obamaa, olet samaa porukkaa." Mutta joillekin tuo roska menee lapi sellaisenaan, ja jotkut kayttavat sita ihan surutta.