Nyt haiskahtaa kyllä sille, että Henkka on pistänyt kaikille palstalle kirjoittaville kavereilleen ja palstan Red Wings -faneille viestiä, että Yzermanille ääni. Manipulaatiota! Poistakaa tämä ketju!
Sama vika, joukkueesta en juuri perusta, mutta se ei estä arvostamasta organisaation palkkalistoilla pelanneita, arvostuksen ansainneita ihmisiä. Stevie Y on yksi heistä, iso käsi.Noh, minä en ainakaan ole Red Wings- fani. Helvetin kaukana siitä. Iso inhokki NHL:ssä, mutta ei se estä minua pitämästä Yzermanista.
Juuri tämä oli minullakin sen lopullisen päätöksen takana. Sakic on yleensä ollut parhaimmillaan juuri silloin kun tilanne on ollut tiukin. Suurten pelien mies.Lyhyesti mainitsisin että Sakicin tärkeiden pelien panos sekä se kuinka hienosti hän on joukkuettaan kantanut, nostaa hänet Steve-Y:n yläpuolelle.
Tekikö peräti 2+3 Olympialaisten finaalissa 2002?
Tämä on ehdottomasti vahva argumentti. Joe Sakic ei ole ollut uskollinen samalle seuralle koko uraansa, vaan vuonna 1995 vaihtoi Québeq Nordiquesista Colorado Avalancheen!Uskollisuus omaa joukkuetta kohtaan on myös yksi vahva tekijä valinnassani.
Tämä on ehdottomasti vahva argumentti...
Mistä näitä sikiää? :D
Varmaan näin. Käsitin väärin, koska olen pihalla. Cougarilta ihan rehellinen perustelu siinä tapauksessa.Voi myös olla, että lainaamasi kirjoittaja tarkoitti mahdollisesti "omalla joukkueella" suosikkijoukkuettaan, joka näkyy olevan Red Wings.
Itsekin kävin äsken ulkona - tekemässä lumitöitä. Ja kuten totesitkin - Joe Sakic "vaihtoi seuraa" koko joukkueen mukana ko. vuonna. Kirottu petturi.Varmaan näin. Käsitin väärin, koska olen pihalla. Cougarilta ihan rehellinen perustelu siinä tapauksessa.
Aika moni on sitä mieltä että kaikkien aikojen parhaiden pelaajien listassa Patrick Roy on ylempänä kuin kumpikaan Sakic tai Yzerman, joten tosiaan pientä kärjistystä. Tuossa listassa esimerkiksi näin:Snaipperi#16:n kanssa aika lailla samoilla linjoilla, eli Joe Sakic=Colorado ja Steve Yzerman oli vaan yksi monista huippupelaajista Red Wingsissä (näin kärjistäen).