Viestin lähetti Abu
Loistava bändi, kaikki YUP:n levyt on minullakin. Sen sijaan odotan kauhulla uutta levyä. Lauluja metsästä on selvästi yhtyeen huonoin levy ja hitti Rakkaus on pesti hulluuteen on huonoimpia heidän koskaan levyttämiään kappaleita. Jos samanlainen "kehitys" jatkuu, uusin tekele ei tule päätymään levyhyllyyni. Toivottavasti olen väärässä. Parhaaseensa bändi yltää kahdella ensimmäisellä levyllään - 1990-1992 sekä Toppatakkeja ja Toledon terästä ovat aivan loistavia paketteja.
Ainakin silloin englanninkielisten HC-tuotosten aikaan se taisi olla "Young Urban Perverts", tai jotain. Veikkaisin, että kyseessä on ollut enemmänkin kunhan-ny-joku-on -tyylinen neronleimaus. Sittemminhän tuo pasil:n mainitsema versio tuli viralliseksi selitykseksi.Viestin lähetti Lint
Oon joskus miettiny, mitä nimi YUP tulee? Jos joku tietäjä vois valottaa?
Eihän se vaan tule lausahduksesta "Why you pee?" (YUP englanniksi lausuttuna)
Viestin lähetti Lint
Oon joskus miettiny, mitä nimi YUP tulee? Jos joku tietäjä vois valottaa?
Eihän se vaan tule lausahduksesta "Why you pee?" (YUP englanniksi lausuttuna)
Livenähän esittivät paljokin, en nyt muista mitä sitten levyille (lähinnä kai sinkkujen b-puolia) päätyi. Ainakin kappale 'Rakastuin sinuun liian helposti' löytyy albumilta 'Hajota ja hallitse'. Ihan hauskaa kuunneltavaa, mutta ennemmin kuuntelen Martikaisen laulua kuitenkin, se honotus ei vaan sovi tähän musiikkiin.Viestin lähetti Predator
Naikkarit + YUP... kuka muistaa tuloksen, mitä tästä yhteistyöstä tuli? Ainakin siitä tuli aivan loistava "kimppaesitys" ... eräästä Tuomari Nurmion biisistä... huda hudaa huda hudaaaa...
Viestin lähetti Footless
Livenähän esittivät paljokin, en nyt muista mitä sitten levyille (lähinnä kai sinkkujen b-puolia) päätyi. Ainakin kappale 'Rakastuin sinuun liian helposti' löytyy albumilta 'Hajota ja hallitse'.
Viestin lähetti Ossi
...Siitä ei sitten kauan nokka tuhissut, kun tuotanto Yövieraista lähtien löytyi hyllystä. Vanhemmista levyistä en juuri välitä.
Viestin lähetti Redalert
Anteeksi nyt vaan kaikki YUP-diggarit ! Itse olen AINA inhonnut kyseistä bändiä. En vain yksinkertaisesti voi sietää sitä ! Selkäpiitä suorastaan karmii, jos kuulen YUP:tä.