Jokainen pelaaja on ylipalkattu.
Millä perusteella, pelaajat saavat hiemn reilut %55 liikevaihdosta, ei minusta mikään kohtuuttoman suuri prosentti. Mikä sitten olisi sopivampi prosentti.
Jokainen pelaaja on ylipalkattu.
Islesinfo.comin mukaan Guerin tienaisi 2007-2008- kaudesta 4,5 milj$. Myönnän, että mies on ylipalkattu, vähän reilustikin, mutta Snowlle Guerin oli vähän kuin pakkohankinta.
Myös Montreal ja Edmonton ovat onnistuneet palkkaamaan vähän turhan kovalla hinnalla pelaajia kuten Ryder, Hamrlik, Souray ja Penner.
Väität siis oikeasti että on kohtuullista antaa jääkiekkoa pelaaville äijille 10 milliä kaudessa? + kaiken näköiset muut tilpehöörit päälleMillä perusteella, pelaajat saavat hiemn reilut %55 liikevaihdosta, ei minusta mikään kohtuuttoman suuri prosentti. Mikä sitten olisi sopivampi prosentti.
Väität siis oikeasti että on kohtuullista antaa jääkiekkoa pelaaville äijille 10 milliä kaudessa? + kaiken näköiset muut tilpehöörit päälle
Kai se sitten on oikein. jepjep
Väität siis oikeasti että on kohtuullista antaa jääkiekkoa pelaaville äijille 10 milliä kaudessa? + kaiken näköiset muut tilpehöörit päälle
Ennemmin heittäisin tilalle Sheldon Sourayn ja Daniel Brieren...
Sanopas, ketkä sitten ansaitsisivat nuo rahat jääkiekkoilijoiden itsensä sijaan? Jääkiekossa liikkuvat isot rahat ja jääkiekkoilijat itse ovat mielestäni paras kohde johon sitä sijoittaa.Väität siis oikeasti että on kohtuullista antaa jääkiekkoa pelaaville äijille 10 milliä kaudessa? + kaiken näköiset muut tilpehöörit päälle
Se riippuu täysin mihin suhteutetaan. Onhan se epäreilua että mies joka on muuten vaikka kuinka puupää mutta osaa vain kovan lämärin jolla verkko heiluu 40 kertaa änäripelissä tienaa enemmän mitä 40h viikossa "kunnon" röitä tekevät ihmiset tienaa.
Maailma nyt ei vaan oo oikeudenmukainen.
verotus joka on Kanadassa huomattavasti kovempi kuin Jenkeissäi
Katselin tuossa joukkueittain läpi noita omasta mielestä ylipalkattuja. Loukaantuneina pitkään olleita/olevia "säästin", sillä en kokenut reiluksi ottaa kantaa heidän palkkaansa, kun näyttöjä ei ole voinut kunnolla antaa. Ja suomalaisethan ei ikinä tienaa liikaa ;) .
Siitä vaan lisäilemään/poistelemaan nimiä.
ANA
Marchant, Todd: Liian isopalkka rooliin nähden.
McDonald, Andy: Ei kulje ilman Teemua.
PHI
Hartnell, Scott: Köh, köh. Sopimus oli syntyessään susi, mutta on Hartnell vetänyt alkukauden odotettua huonommin.
No köyhille ihmisille tietysti. Ja kyllähän listaan ottajia löytyy, jos kysyt Rush247:lta niin hänen listallaan on varmasti hän itse ja tietenkin Penguinsit?Sanopas, ketkä sitten ansaitsisivat nuo rahat jääkiekkoilijoiden itsensä sijaan? Jääkiekossa liikkuvat isot rahat ja jääkiekkoilijat itse ovat mielestäni paras kohde johon sitä sijoittaa.Väität siis oikeasti että on kohtuullista antaa jääkiekkoa pelaaville äijille 10 milliä kaudessa? + kaiken näköiset muut tilpehöörit päälle
Se kovan lämärin osaava mies on lähtökohtaisestikin ollut huippulahjakas, mutta sen lisäksi se on joutunut treenaamaan vähintään parikymmentä tuntia viikossa toistakymmentä vuotta ja taistelemaan jatkuvasti paikasta auringossa. Homam on fyysisesti raskasta ja vaarallista. Lisäksi saadakseen palkkansa hän joutuu matkustamaan lähes sata päivää vuodessa ja olemaan erossa perheestään. Tämä on vielä sikälikin reilua, että hommaa saa tulla tekemään kuka tahansa joka sen osaa yhtä hyvin kansalaisuutta ja rotua katsomatta.Se riippuu täysin mihin suhteutetaan. Onhan se epäreilua että mies joka on muuten vaikka kuinka puupää mutta osaa vain kovan lämärin jolla verkko heiluu 40 kertaa änäripelissä tienaa enemmän mitä 40h viikossa "kunnon" röitä tekevät ihmiset tienaa.
Se kovan lämärin osaava mies on lähtökohtaisestikin ollut huippulahjakas, mutta sen lisäksi se on joutunut treenaamaan vähintään parikymmentä tuntia viikossa toistakymmentä vuotta ja taistelemaan jatkuvasti paikasta auringossa.
Käy nyt ihmeessä lääkärissä hoitamassa toi hiekka pois sun pil**sta.No köyhille ihmisille tietysti. Ja kyllähän listaan ottajia löytyy, jos kysyt Rush247:lta niin hänen listallaan on varmasti hän itse ja tietenkin Penguinsit?
Kyllä minullekin voitaisiin noita rahoja antaa. Ei ole oikeudenmukaista että minä tienaan vähemmän! Sniif.
Eli Rush laitappa jotain järkevää esille eikä mitään älyttömiä heittoja tyyliin "onhan se älytöntä jos kiekkoa pelaamalla tienaa 10miljoonaa!"
Mita jos 50% pienituloisimpien, ja 90% suurituloisimpien NHL-jyrien palkoista menisi hyvantekevaisyyteen (numerot piposta temmottuja esimerkkeja, tarkoitan toki portaatonta jarjestelmaa).
Pelaajien palkat vain nousisivat entisestään tälläisestä käytännöstä. Ja missä kulkisi pienituloisten ja suurituloisten raja? Mielestäni tuollainen palkoista "itkeminen" on turhaa. He tekevät työtään ja saavat siitä palkan.
Pitäisikö jokaisen ihmisen palkasta ottaa 50% hyväntekeväisyyteen?
Pitäisitkö sinä siitä, jos 50% palkasta menee hyväntekeväisyyteen, etkä saisikaan sitä taulutelevisiota?
Hoho. Herneitä nokassa? Oli pakko itse keksiä noita rahan sijoituskohteita kun sinä itse olit niin vähäsanainen.Käy nyt ihmeessä lääkärissä hoitamassa toi hiekka pois sun pil**sta.
Missä välissä olen sanonut että haluan itse nuo rahat? Tai Penseille rahaa? Hä? Perustele? heti?
Tollanen 800 €/kk + lounarit talon puolesta olisi noin lyhyellä työviikolla aivan kohdallaan.
Vedä sinä sosialistiset heittos ****************...Hoho. Herneitä nokassa? Oli pakko itse keksiä noita rahan sijoituskohteita kun sinä itse olit niin vähäsanainen.
Perusteleppa sinä tuo alkuperäinen kommenttisi. Kuullosti niin sosialistiselta heitolta.."ei kukaan saisi tienata niin kauhean paljon".